hlobilp píše:ma spotreba je 6,98 od porizeni auta 8/2010 /22tisic km/
da se s tim jet i pod pet na sto, ale i pres dvanact.... pri usporne jizde je mozne jet plus minus za sest na sto. Velky vliv ma kvalita paliva....
nekolik set km /asi 1000km/ jsem najel se smesi N95 a E85, proto tak vysoky prumer....
ted mam plnou V-power a drzim spotrebu na 6,2 a je v tom kazdodeni cestovani do prace /9,5km a jeden vylet do hor/
v nedavnych mrazech s E85 byla spotreba 8,5....
vsechny hodnoty az na celkovou spotrebu je dle PP
Hyundai i30, 1.4 benzin, koupeno 05/2008, najeto 27 tis km. Podle mne velmi realistické posouzení spotřeby. Dokáži jet za 6, ale i za 10. Já jezdím také každý den do práce a to 11km. Při tom denně startuji 4x. PP ukazuje po nastartování spotřebu 23l. Dobrá, na to to auto mám abych ho využíval. Ona ta spotřeba není až tak rozhodující. Ale spíš mě fascinují příspěvky některých majitelů aut, kteří mají tak nízkou spotřebu, že když přijedou k pumpě, tak nemají co kam tankovat, protože v nádrži neubývá. Život je takový, že spíš než spotřeba je pro mne důležitá radost z pěkného auta a pěkná projíždka. Včera jsem se radoval, když na pár km jsem to vytočil na 160 a i30 byla úplně v pohodě. Ale to jenom vyjimečně, když na silnici není živáčka. Reálně jezdím 100 - 120, 4 starty denně a spotřeba 7,43l. A brzdím velmi málo, když vidím něco před sebou, tak dojíždím bez brždění. Na semafory při svém ježdění nenarazím. Jezdím sám, v kufru prázdno. Celkově bych i30 hodnotil tak, že kdybych měl znovu těch 416 tis co jsem za to dal, tak bych si koupil určitě něco jiného. Svůj názor však nikomu nevnucuji.
Pavel