Při studeném startu cuká motor.

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

jaroslav5
**
Příspěvky: 345
Registrován: 09 led 2011, 15:33
Bydliště: Dolný Kubín

Re: Při studeném startu cuká motor.

Příspěvek od jaroslav5 »

Správne tá hlavná nemôže byt s jedným káblikom.To by tam neplnila žiadnu funkciu.
Hyundai Accent LC 1,3í 12V 63kw r. v. 2005
suzuki sx4 1,6 GS 4x4 SE-SNOW Outdoor Line r.v.2011
Reklama
 

Uživatelský avatar
milacek.uo
*
Příspěvky: 15
Registrován: 24 úno 2012, 12:01

Re: Při studeném startu cuká motor.

Příspěvek od milacek.uo »

Tak jsem zpět s novými poznatky.... Lambda samozřejmě čtyř kabelová... nevím kam jsem dal oči... Za studena měla konstantní signál a až když se ohřála, začala reagovat. Lambdu jsem vyměnil a .... nic. Dnes jsem ráno nastartoval a stejný problém.... Svíčky nové, kabely taky, vlnovec ok, teplotní čidlo ok, konektory jsem prošel - taky ok, váha vzduchu reaguje, lanbda nová... no já už fakt nevím...
Je mi pořád divný, že to dělá jenom, když je opravdu motor studený... a potom už ne... Ještě mě tak napadlo - v létě jsem vyměňoval přední sklo a aby mi pořád nesvítili dveře atd - měl jsem odpojenou baterii přez noc... Druhý den jsem ji zapojil (řídící jednotka se samozřejmě odpojenou baterkou vyresetovala - tedy chyby)a málem jsem ani neodjel - auto chcípalo, špatně akcelerovalo, dlouhé odezvy na přidání plynu - no masakr... po čase se to ale bylo lepší a lepší, až se to zase ustálilo... a teď otázka... To samý se mi stalo, ikdyž jsem ŘJ vynuloval na diagnostice. Nemá PC v autě nějakou paměť na parametry nebo tak něco a tím resetem se předchozí info o provoze ztratio? Chtěl jsem zkusit zase přez noc odpojit baterii aby se nynulovala.... třeba by se problém taky ztratil... mám ale strach, abych ráno vůbec odjel.... Už fakt nevím, co s tím dál....
Skoda Octavia Combi 1.8T, 110kW/5700ot/min, r.v. 2002
Hyundai Accent 1.3, 63kW/5500ot/min, r.v. 2000

Skoda Felicia Combi 1.3, 50kW/5000ot/min, r.v.1997
Skoda 120 GLS, 40,5kW/5200ot/min, r.v. 1978
Skoda 110L, 39kW/5250ot/min, r.v. 1977
Uživatelský avatar
milacek.uo
*
Příspěvky: 15
Registrován: 24 úno 2012, 12:01

Re: Při studeném startu cuká motor.

Příspěvek od milacek.uo »

Tak ještě seznam chyb: P1124, P1128, P1801, P1805
Víte co znamenají?
Díky!
Skoda Octavia Combi 1.8T, 110kW/5700ot/min, r.v. 2002
Hyundai Accent 1.3, 63kW/5500ot/min, r.v. 2000

Skoda Felicia Combi 1.3, 50kW/5000ot/min, r.v.1997
Skoda 120 GLS, 40,5kW/5200ot/min, r.v. 1978
Skoda 110L, 39kW/5250ot/min, r.v. 1977
Uživatelský avatar
MICHAL77
****
Příspěvky: 1044
Registrován: 22 kvě 2010, 22:29
Bydliště: Vysočina

Re: Při studeném startu cuká motor.

Příspěvek od MICHAL77 »

A co těsnost sání? Nepřisává si to zastudena někde vzduch? Něco obdobného mi dělal kadet, po přetěsnění sacího potrubí jezdil jako drak.
.........
jaroslav5
**
Příspěvky: 345
Registrován: 09 led 2011, 15:33
Bydliště: Dolný Kubín

Re: Při studeném startu cuká motor.

Příspěvek od jaroslav5 »

P-1124 - Throttle position senzor Out of self test range. -Senzor polohy škrt.klapky-Chyba vo vlastnom rozsahu-nastavit rozsah. P-1128- Upstream heated 02 senzor swapped.- Chyba 02 čidla-zahrievanie proti prudu-VYMENIT. P-1801 - Transmission clutch intenlock safety open circuit.-Problem so spojkou -nespravny chod-nastavit,zoštelovat. P-1805- Transmission 4-wheel high indicator open circuit. Prenos 4 kolesa. Vysoký indikátor,otvorit obvod.
Hyundai Accent LC 1,3í 12V 63kw r. v. 2005
suzuki sx4 1,6 GS 4x4 SE-SNOW Outdoor Line r.v.2011
Uživatelský avatar
milacek.uo
*
Příspěvky: 15
Registrován: 24 úno 2012, 12:01

Re: Při studeném startu cuká motor.

Příspěvek od milacek.uo »

Jejda, díky za vysvětleni vad.... jen jestli můžu poprosit o trošku bližšší popis prací... nejsem moc zběhlý... Moc díky!
Skoda Octavia Combi 1.8T, 110kW/5700ot/min, r.v. 2002
Hyundai Accent 1.3, 63kW/5500ot/min, r.v. 2000

Skoda Felicia Combi 1.3, 50kW/5000ot/min, r.v.1997
Skoda 120 GLS, 40,5kW/5200ot/min, r.v. 1978
Skoda 110L, 39kW/5250ot/min, r.v. 1977
jaroslav5
**
Příspěvky: 345
Registrován: 09 led 2011, 15:33
Bydliště: Dolný Kubín

Re: Při studeném startu cuká motor.

Příspěvek od jaroslav5 »

Takže pre dobrý chod motora su dôležité tie prvé dve chyby/ P-1124 a P-1128/. Prvá chyba senzor škrt.klapky,tak tam je asi problém ,že senzor nemá dobré hodnoty od 0 polohy až max.polohy. Tu tpreba najprv zistit či oska škrt.klapky na ktorej je nasadený senzor nemá vôlu. Senzor musí íst na tu osku trocha stuha.Po skontrolovaní ho treba premerat ako reaguje od 0 až po max. Poprípade prehodit z druhého auta. K tej druhej chybe problém so senzorom 02. Ale neurčilo konkrétne či Bank-1 alebo Bank-2. Hlavnu sondu si vymenil tak ostáva O2 za vlnovcom a ten pozri či nie je dieravý /prisavnie vzduchu/,dalej kontakt na sonde 02. Tie dalšie chyby /spojka/ tu stačí asi len odvzdušnit. A k tej štvrtej chybe tak tou neviem dajako poradit/ešte som sa s noo nestretol/.
Hyundai Accent LC 1,3í 12V 63kw r. v. 2005
suzuki sx4 1,6 GS 4x4 SE-SNOW Outdoor Line r.v.2011
Uživatelský avatar
milacek.uo
*
Příspěvky: 15
Registrován: 24 úno 2012, 12:01

Re: Při studeném startu cuká motor.

Příspěvek od milacek.uo »

Zdravím chlapi, tak jsem se rozhodl vymyzat chyby. Zahřál jsem motor, jak jsem se někde dočetl, že je důležitý... a provedl reset.... a stalo se přesně to, čeho jsem se bál... Dříve auto nejelo jemńom za studena a po resetu... po nastartování motor běžel někde mezi 200 a 500 otáček (teplota motoru byla 90°C), až chcípl. Po opětovném nastartování jsem hned přidal trochu plyn a motor se potom držel. Volnoběch trochu kolísal, ale motor nechcípl (700-800ot). Nechal jsem to cca 5min. Po rozjezdu se při přidání plynu začal motor dusit a blikal Check engine... po chvíli zhasl. Při každém rychlejším přidání to samé.... blikání check engine, motor se dusí a nemá sílu... nikdy ale nechcípl. Při ńapojení na diagnostiku - nehlásila jednotka žádnou chybu... nevím co s tím, když nic nehlásí... Sání ok, vlnovec ok, svíčky a kabely nové... Ráno to zkusím nastartovat... obávám se ale, že se scénář bude opakovat. Máte nějaký nápad? Díky!
Skoda Octavia Combi 1.8T, 110kW/5700ot/min, r.v. 2002
Hyundai Accent 1.3, 63kW/5500ot/min, r.v. 2000

Skoda Felicia Combi 1.3, 50kW/5000ot/min, r.v.1997
Skoda 120 GLS, 40,5kW/5200ot/min, r.v. 1978
Skoda 110L, 39kW/5250ot/min, r.v. 1977
Uživatelský avatar
milacek.uo
*
Příspěvky: 15
Registrován: 24 úno 2012, 12:01

Re: Při studeném startu cuká motor.

Příspěvek od milacek.uo »

Tak ráno jsem nastartoval.... napotřetí...
Nechal jsem motor pořádně zahřát a udělal jsem reset znova.... Při prvním nastartování to hned chcíplo... na podruhé jsem musel přidat na chvilku trochu plynu (mírné sešlápnutí) - motor blafal, ale držel se.... bez jakéhokoliv vstupu z mé strany jsem ho nechal blafat dál.... po cca pěti minutách se otáčky ustálily... nechal jsem ho ale pro jistotu ještě dalších 5min.... Po těchto deseti minutách jsem jel auto projet. Nešlo do otáček, nenutil jsem ho, ale a jel tak aby jízda byla plynulá.... po cca 5-10 kilometrech jízdy (víceméně na dvojku) jsem zkusil motor trochu honit.... a ono to šlo docela dobře... ujel jsem asi dalších 30km, a pak.... no super.... zhruba při 25km/hod při zařazené pětce jsem sešlápl plyn na podlahu a motor se bez jakýhokoliv cukání pěkně sbíral až do 100km/hod (rychlejc to nešlo kvůli Policii :D/ ). Musím říct, že motor teď jede jako nikdy předtím a Check engine nesvítí. Uvidím až bude zase studený, jestli se nevrátily problémy, kvůli kterým jsem to všechno začal...
Doporučení všem - než cokoliv začnete vyměňovat, nechte pořádně vyresetovat ŘJ.... s celým tím "rituálem" po resetu. ....a nejlíp někde u známýho, ne v servise... pochybuju že všude vědí, že se hned po resetu nejezdí jakoby nic, ale musí se ŘJ jaksi naformátovat....
Dám vědět jestli to odstranilo i problémy se studeným startem... Mějte se chlapi a moc díky při hledání problému.
Skoda Octavia Combi 1.8T, 110kW/5700ot/min, r.v. 2002
Hyundai Accent 1.3, 63kW/5500ot/min, r.v. 2000

Skoda Felicia Combi 1.3, 50kW/5000ot/min, r.v.1997
Skoda 120 GLS, 40,5kW/5200ot/min, r.v. 1978
Skoda 110L, 39kW/5250ot/min, r.v. 1977
Uživatelský avatar
Chasnik
******
Příspěvky: 4140
Registrován: 08 srp 2011, 19:23
Bydliště: Litoměřicko

Re: Při studeném startu cuká motor.

Příspěvek od Chasnik »

Po resetu ŘJ je potřeba s autem chvíli jet (někdo říká čtvrt hodiny, někdo 20 km, nevím přesně, co je správně), aby si ŘJ znova načetla nějaké údaje a podle toho upravila svoji činnost. Ale to mám jen od servisáků, sám jsem to nikdy nedělal...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
jaroslav5
**
Příspěvky: 345
Registrován: 09 led 2011, 15:33
Bydliště: Dolný Kubín

Re: Při studeném startu cuká motor.

Příspěvek od jaroslav5 »

Najlepšie je reset na studenom motore. Po naštartovaní je dobré nechat to íst na volnobeh /1200/ otáčok a až po klesnutí na tých 1000-900 otáčok ho pri jazde postupne povytáčat. Lebo ked navštiviš napr.štyri autorizované servisy,tak dostaneš štyri rôzne názori na tu istu problematiku.
Hyundai Accent LC 1,3í 12V 63kw r. v. 2005
suzuki sx4 1,6 GS 4x4 SE-SNOW Outdoor Line r.v.2011
Uživatelský avatar
milacek.uo
*
Příspěvky: 15
Registrován: 24 úno 2012, 12:01

Re: Při studeném startu cuká motor.

Příspěvek od milacek.uo »

.... amm´ napadá mě otázka, zda je někde napsáno, jak se to skutečně dělá správně.... ? Musí přece existovat nějaký předpis podle kterého to dělají ve fabrice... Jak říkáš Jaroslav5, v každým servise to dělají jinak... jiný postup, jiná teplota motoru... Dá se někde sehnat správná instrukce?
Skoda Octavia Combi 1.8T, 110kW/5700ot/min, r.v. 2002
Hyundai Accent 1.3, 63kW/5500ot/min, r.v. 2000

Skoda Felicia Combi 1.3, 50kW/5000ot/min, r.v.1997
Skoda 120 GLS, 40,5kW/5200ot/min, r.v. 1978
Skoda 110L, 39kW/5250ot/min, r.v. 1977
jaroslav5
**
Příspěvky: 345
Registrován: 09 led 2011, 15:33
Bydliště: Dolný Kubín

Re: Při studeném startu cuká motor.

Příspěvek od jaroslav5 »

Ja som sa pýtal v minulosti u rôznich sukromných autoservisoch/mechanikov osobne poznám/ na to téma.Tak mi povedali,že nejaký originálny spôsob alebo manualom ohladom nestretli. Všetci sa viacmenej zhodli na tom,že pri resete je dôležité aby bola RJ tzv.dobre vybytá. A ide o to aby sa odstránili udaje zo senzorov,ktoré sa tvoria počas jazdy.V RJ ostane len základný režim. Po odstranení závady si Rj náčíta postupne nové udaje. A robit to na studenom motore. Ale ak existuje ozaj špecialny manual na to šup sem s ním.
Hyundai Accent LC 1,3í 12V 63kw r. v. 2005
suzuki sx4 1,6 GS 4x4 SE-SNOW Outdoor Line r.v.2011
Uživatelský avatar
milacek.uo
*
Příspěvky: 15
Registrován: 24 úno 2012, 12:01

Re: Při studeném startu cuká motor.

Příspěvek od milacek.uo »

.... hmm, ja to delal na teplym.... mam cekat problemy?
Skoda Octavia Combi 1.8T, 110kW/5700ot/min, r.v. 2002
Hyundai Accent 1.3, 63kW/5500ot/min, r.v. 2000

Skoda Felicia Combi 1.3, 50kW/5000ot/min, r.v.1997
Skoda 120 GLS, 40,5kW/5200ot/min, r.v. 1978
Skoda 110L, 39kW/5250ot/min, r.v. 1977
Uživatelský avatar
milacek.uo
*
Příspěvky: 15
Registrován: 24 úno 2012, 12:01

Re: Při studeném startu cuká motor.

Příspěvek od milacek.uo »

Tak jsem to teď večer zkusil a stejný problém. Nastartování ok, přidání plynu ok, rozjezd - dušení a blikání check engine. Musím ale říct, že to udělalo jenom chvilku.... Co myslíš Jaroslav5, mám to zítra znovu resetnout za studena nebo to mám nechat být a po několika studených startech si to sedne?
Skoda Octavia Combi 1.8T, 110kW/5700ot/min, r.v. 2002
Hyundai Accent 1.3, 63kW/5500ot/min, r.v. 2000

Skoda Felicia Combi 1.3, 50kW/5000ot/min, r.v.1997
Skoda 120 GLS, 40,5kW/5200ot/min, r.v. 1978
Skoda 110L, 39kW/5250ot/min, r.v. 1977
Odpovědět

Zpět na „Accent - Motor a převodovka“