Pískání motoru nad 2500 ot/min

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
ejdmrs
Příspěvky: 9
Registrován: 10 říj 2011, 08:26

Pískání motoru nad 2500 ot/min

Příspěvek od ejdmrs »

Zdar,

chtěl jsem se zeptat jestli je normální, když přidám v hyundai accent 1.3 12V 63kW, tak mi začne motor pískat, jako bych tam měl turbodmychadlo.

Díky za odpovědi.
Hyundai Accent 12V, 62 kW, rv. 96
Reklama
 

Uživatelský avatar
adam221
****
Příspěvky: 1449
Registrován: 12 pro 2007, 23:24
Bydliště: Bratislava

Re: Pískání motoru nad 2500 ot/min

Příspěvek od adam221 »

Remen na alternator, pripadne remen na servocerpadlo..
Kedy si ich menil naposledy?
Opel Astra H 1,6
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
Uživatelský avatar
MICHAL77
****
Příspěvky: 1044
Registrován: 22 kvě 2010, 22:29
Bydliště: Vysočina

Re: Pískání motoru nad 2500 ot/min

Příspěvek od MICHAL77 »

Spíš nějaké ložisko (alternátor, servočerpadlo, vodní pumpa) v horším případě i rozvody (kladka....). Řemeny se ozvou při rozběhu či když se více zatíží např. alternátor či servočerpadlo.

Odpoj nejprve řemen ze serva a pokud to nepomůže tak servo to není a tím pádem odpoj i ten druhej a pokud také nic tak to není ani altík a pak už jen vodní pumpa a kladka a to pak fofrem měnit....
.........
jaroslav5
**
Příspěvky: 345
Registrován: 09 led 2011, 15:33
Bydliště: Dolný Kubín

Re: Pískání motoru nad 2500 ot/min

Příspěvek od jaroslav5 »

Netahá náhodou druhý remen pumpu aj alternátor? Skus pridat bez zátaže alt. a potom naskladaj max.zátaž/ svetlá,ventilátor,ohrev,kompresor.../
Hyundai Accent LC 1,3í 12V 63kw r. v. 2005
suzuki sx4 1,6 GS 4x4 SE-SNOW Outdoor Line r.v.2011
Uživatelský avatar
mario74
**
Příspěvky: 362
Registrován: 28 bře 2007, 11:56
Bydliště: Prešov

Re: Pískání motoru nad 2500 ot/min

Příspěvek od mario74 »

Mne hlavne ked je chladno a vlhko piska remen k vodnej pumpe.
Pomoze srosiicku sil.ojeja. :D
aktualne - Hyundai Accent 1.5CRDi r.v.2007
predany - Hyundai Accent 1.3i GLS 62kW, r.v.96,4dr.
ICQ:258-744-379
Uživatelský avatar
ejdmrs
Příspěvky: 9
Registrován: 10 říj 2011, 08:26

Re: Pískání motoru nad 2500 ot/min

Příspěvek od ejdmrs »

Tak jinak. V oblasti řemenů nic nepíská, ale syčí mi na volnoběh nejvrchnější černý díl sání. ECFI nebo tak nějak se jmenuje. Neví někdo co by to mohlo být? Jestli ono to nemá syčet samo o sobě?
Hyundai Accent 12V, 62 kW, rv. 96
jaroslav5
**
Příspěvky: 345
Registrován: 09 led 2011, 15:33
Bydliště: Dolný Kubín

Re: Pískání motoru nad 2500 ot/min

Příspěvek od jaroslav5 »

Asi myslíš MFI senzor. Ale tej časti by nemalo syčat.To by išlo o prisavanie vzduchu.Je tam prepojenie,hadička ktorá vedie na veko ventilov. Skontroluj či nie je prasknutá. Alebo či to nie je povolené od celého telesa škrtiacej klapky a sacie potrubie od hlavy válcov.
Hyundai Accent LC 1,3í 12V 63kw r. v. 2005
suzuki sx4 1,6 GS 4x4 SE-SNOW Outdoor Line r.v.2011
Uživatelský avatar
MICHAL77
****
Příspěvky: 1044
Registrován: 22 kvě 2010, 22:29
Bydliště: Vysočina

Re: Pískání motoru nad 2500 ot/min

Příspěvek od MICHAL77 »

S tímto jsem se už setkal, stačilo přetěsnit spoje a vyměnit hadičku a bylo po pískání, ale jak turbo to nepískalo, spíše to syčelo....
.........
jaroslav5
**
Příspěvky: 345
Registrován: 09 led 2011, 15:33
Bydliště: Dolný Kubín

Re: Pískání motoru nad 2500 ot/min

Příspěvek od jaroslav5 »

Ešte ma napadlo,že ten MFI senzor je priskrutkovaný cez gumičku ak sa poškodila môže syčat aj tade.
Hyundai Accent LC 1,3í 12V 63kw r. v. 2005
suzuki sx4 1,6 GS 4x4 SE-SNOW Outdoor Line r.v.2011
Uživatelský avatar
ejdmrs
Příspěvky: 9
Registrován: 10 říj 2011, 08:26

Re: Pískání motoru nad 2500 ot/min

Příspěvek od ejdmrs »

Tak díky moc :))
Hyundai Accent 12V, 62 kW, rv. 96
Scoty
*
Příspěvky: 15
Registrován: 19 čer 2012, 19:27
Kontaktovat uživatele:

Re: Pískání motoru nad 2500 ot/min

Příspěvek od Scoty »

Tez mi to syci, dokud se nezveda spoteba neresim :D ale jrcite nejaka netesnost, problem v aerodynamice saciho potrubi :)
Servi gumy a né duši.. :)
Odpovědět

Zpět na „Accent - Motor a převodovka“