Jency - i30 1.6 cvvt
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Jency - i30 1.6 cvvt
Ahoj,
tak jsem si konečně založil účet...
Tuhle bílou krásku mám od 6/2011 a zatím jsem spokojený (i když dole převažují mínusy). Testoval jsem megane, auris a i30.
Pokukoval jsem ještě po Kie, ale červené přístroje se mi nelíbily. Nakonec vyhrála hyundai, má prostě svoje kouzlo.
Obeslal jsem pár prodejců a stáhl jsem cenu oproti akční nabídce ještě o 15 tisíc + 10% sleva na materiál a servisní práce do budoucna.
Parametry:
1.6 CVVT 92kw
6-kvalt
výbava Trikolor plus
Tuning dělat nehodlám. Zatím uvažuju o zahrádce + střešní box Thule, případně držáky na kola. Ale ve fóru jsem četl, jak origo zahrádka píská
Příjemné překvapení
-------------------
+ maximální spokojenost v poměru výbava/cena
+ pohodlná sedadla, tempomat
+ neskutečně mnoho místa pro cestující vzadu
+ funkce guide me home (zpožděné zhasínání světel)
Spíše zklamání
--------------
- s 92kW jsem čekal, že budu trhat asfalt, oproti fábii 44kW s kterou jsem jezdil dříve je živější, ale subjektivně ne tolik jako na papíře
- 6 stupňová převodovka nic moc, při 130 km/h už točí motor přes 4000 otáček (chudáci s 5-kvaltem)
- spotřeba po cca 8500 km pořád kolem 7.2-8.0 l/100km
- pokud člověk zapne vzadu pás a při zastavování se odepne a vystoupí, varování pořád pípá !!!
- při vyšší vlhkosti jsou ráno skla mokrá, u jiných aut stačí okno stáhnout a zase vytáhnout, tady je ale mezera a guma nedoléhá úplně - nutno vzít hadr
- opravdu tragický palubní počítač
tak jsem si konečně založil účet...
Tuhle bílou krásku mám od 6/2011 a zatím jsem spokojený (i když dole převažují mínusy). Testoval jsem megane, auris a i30.
Pokukoval jsem ještě po Kie, ale červené přístroje se mi nelíbily. Nakonec vyhrála hyundai, má prostě svoje kouzlo.
Obeslal jsem pár prodejců a stáhl jsem cenu oproti akční nabídce ještě o 15 tisíc + 10% sleva na materiál a servisní práce do budoucna.
Parametry:
1.6 CVVT 92kw
6-kvalt
výbava Trikolor plus
Tuning dělat nehodlám. Zatím uvažuju o zahrádce + střešní box Thule, případně držáky na kola. Ale ve fóru jsem četl, jak origo zahrádka píská
Příjemné překvapení
-------------------
+ maximální spokojenost v poměru výbava/cena
+ pohodlná sedadla, tempomat
+ neskutečně mnoho místa pro cestující vzadu
+ funkce guide me home (zpožděné zhasínání světel)
Spíše zklamání
--------------
- s 92kW jsem čekal, že budu trhat asfalt, oproti fábii 44kW s kterou jsem jezdil dříve je živější, ale subjektivně ne tolik jako na papíře
- 6 stupňová převodovka nic moc, při 130 km/h už točí motor přes 4000 otáček (chudáci s 5-kvaltem)
- spotřeba po cca 8500 km pořád kolem 7.2-8.0 l/100km
- pokud člověk zapne vzadu pás a při zastavování se odepne a vystoupí, varování pořád pípá !!!
- při vyšší vlhkosti jsou ráno skla mokrá, u jiných aut stačí okno stáhnout a zase vytáhnout, tady je ale mezera a guma nedoléhá úplně - nutno vzít hadr
- opravdu tragický palubní počítač
- Přílohy
-
- auto.jpg (116.55 KiB) Zobrazeno 4270 x
-
- auto2.jpg (125.25 KiB) Zobrazeno 4270 x
--------------------------------------
Hyundai Trikolor Plus 1.6 CVVT / 92kW
Hyundai Trikolor Plus 1.6 CVVT / 92kW
- Reklama
Re: Jency - i30 1.6 cvvt
zdravím a ať slouží! jinak 4000ot při 130 se 6ti kvaltem? jaké jsou gumy? většinou psali o cca 3700ot...
EX - i30 1.4 CVVT Patriot BRC SQ 24
Re: Jency - i30 1.6 cvvt
185/65 R15 to same bylo i pri testovaci jizde a zrovna megan a auris netocily o moc min, coz me dost zklamalo ... na fabii na petecku neco malo pres 3000 otacekS0T0 píše:zdravím a ať slouží! jinak 4000ot při 130 se 6ti kvaltem? jaké jsou gumy? většinou psali o cca 3700ot...
Re: Jency - i30 1.6 cvvt
Mne origo zahradka teda nepiska ani trochu....
Davam na ni jeste drzak na lyze (+dalsich 15cm na vysku) a ani v rychlosti kolem 120kmh akusticky temer nevis, ze neco vezes.
Navic jeji nesporny plus je celocerne provedeny, zaoblene konce tyci smerem do strechy a jednoduchost montaze.
Jinak k autu gratulace, ale ty otacky jsou strasny, ale nas co mame dvoulitr a 1.4 v Ceedovi to netrapi
Davam na ni jeste drzak na lyze (+dalsich 15cm na vysku) a ani v rychlosti kolem 120kmh akusticky temer nevis, ze neco vezes.
Navic jeji nesporny plus je celocerne provedeny, zaoblene konce tyci smerem do strechy a jednoduchost montaze.
Jinak k autu gratulace, ale ty otacky jsou strasny, ale nas co mame dvoulitr a 1.4 v Ceedovi to netrapi
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Ruska.ruleta
- **
- Příspěvky: 416
- Registrován: 12 črc 2010, 11:34
Re: Jency - i30 1.6 cvvt
Na spotřebu a výkon nehled.
Rada hned:
Rozhodně si dej na PP jiný údaj než okamžitou spotřebu (průtok paliva) !!!
Přelep tu blbost jaký rychl. stupen máš řadit.
To je největší kravina co tam bylo dáno, ještě že u CRDi ani jedno nemám.
Až budeš mít za sebou ujeto alespon 14 000km (a bude motor prohřátý!) tak koukej motor pořádně protáčet, klidně až na omezovač 6800 ot., ale v žádném případě v tak vysokých otáčkách netahej motor ! Ojnice vydrží tlak, ale ne tah. Já jezdil volně, a spotřeba prostě nechtěla u 1.4 MPI pod 7,7l /100km. Ted s plynem na podlaze a otáčkoměrem stále okolo 4 tis. otáček jezdím dle PP za 7,1l. (to je divný, nemá to logiku, co )
S CRDi jezdí trvale manželka, tak to je na 6,2l stále, ale dovolenou i s rakví děláme za 5,2l.
Otáčky 1.4 MPI a 5-ka 130 km = 4 000.
Otáčky CRDI a 6-ka 160 km = 3500.
A ohledně zahrádky, bohužel máš krátkou, tam Ti moc neporadím, ale na dlouhou jsou tak jednou do roka v Makru příčníky zamykací v AL za ticku.
RR
Rada hned:
Rozhodně si dej na PP jiný údaj než okamžitou spotřebu (průtok paliva) !!!
Přelep tu blbost jaký rychl. stupen máš řadit.
To je největší kravina co tam bylo dáno, ještě že u CRDi ani jedno nemám.
Až budeš mít za sebou ujeto alespon 14 000km (a bude motor prohřátý!) tak koukej motor pořádně protáčet, klidně až na omezovač 6800 ot., ale v žádném případě v tak vysokých otáčkách netahej motor ! Ojnice vydrží tlak, ale ne tah. Já jezdil volně, a spotřeba prostě nechtěla u 1.4 MPI pod 7,7l /100km. Ted s plynem na podlaze a otáčkoměrem stále okolo 4 tis. otáček jezdím dle PP za 7,1l. (to je divný, nemá to logiku, co )
S CRDi jezdí trvale manželka, tak to je na 6,2l stále, ale dovolenou i s rakví děláme za 5,2l.
Otáčky 1.4 MPI a 5-ka 130 km = 4 000.
Otáčky CRDI a 6-ka 160 km = 3500.
A ohledně zahrádky, bohužel máš krátkou, tam Ti moc neporadím, ale na dlouhou jsou tak jednou do roka v Makru příčníky zamykací v AL za ticku.
RR
Rozdávat rady je zbytečné, moudrý si poradí sám a hlupák stejně neposlechne.
Vesmír i lidská blbost jsou nekonečné, i když u toho vesmíru si nejsem až tak jist.
Odvaž se používat vlastní rozum!
i30cw CRDi 85 kW
i30 MPI
Vesmír i lidská blbost jsou nekonečné, i když u toho vesmíru si nejsem až tak jist.
Odvaž se používat vlastní rozum!
i30cw CRDi 85 kW
i30 MPI
Re: Jency - i30 1.6 cvvt
Při pohledu na I30 v bile (mimochodem nové I30 vůbec nesluší) mne napadlo takový facelift a spotřeba, ta klesne.
- Přílohy
-
- auto2.jpg (130.39 KiB) Zobrazeno 4210 x
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Re: Jency - i30 1.6 cvvt
Jenom jediná věc mi na i30 přijde tragická.. Ty zapadlý kolečka v tak velikých podbězích.a ještě kvůli velkému ET utopený.
Jinak je to moc pěkný auto.
Jinak je to moc pěkný auto.
Hyundai Matrix 1.5 CRDi VGT 81kw
Re: Jency - i30 1.6 cvvt
S origo příčníkama můžu jen potvrdit, že nejsou hlučné a vozil jsem je skoro celou zimu s lyžema.
Hyundai i30 Trikolor 1,4 s paketem plus a černou metalízou 6/2011
Hyundai Accent 1,3 12V 62 kW 2004/3 prodán
Hyundai Lantra combi GLS 1,6 16V r.v.96 Sněhurka je prodaná.
Hyundai Accent 1,3 12V 62 kW 2004/3 prodán
Hyundai Lantra combi GLS 1,6 16V r.v.96 Sněhurka je prodaná.
Re: Jency - i30 1.6 cvvt
Zdravím Jency.
Mi se to moje autí nezdá být líné.Jezdím v rozmezí 2 až 3 tisíc otáček za nějakých 6,6 l,když to víc podržím tak za 6,8.No a abych držel motor v otáčkách kolem 4 000 tisíc mi připadá fakt zbytečné.Při 130-ti točí motor 3 700 nevím kde jsi přišel na 4 000.Ale to neznamená,že bych to sem tam třeba při rozjíždění nebo jen tak neposílal ke hranici 4-4,5 tisícům ot.
Zítra jdu na první garančku tak jsem zvědavý jak dopadnu .
Mi se to moje autí nezdá být líné.Jezdím v rozmezí 2 až 3 tisíc otáček za nějakých 6,6 l,když to víc podržím tak za 6,8.No a abych držel motor v otáčkách kolem 4 000 tisíc mi připadá fakt zbytečné.Při 130-ti točí motor 3 700 nevím kde jsi přišel na 4 000.Ale to neznamená,že bych to sem tam třeba při rozjíždění nebo jen tak neposílal ke hranici 4-4,5 tisícům ot.
Zítra jdu na první garančku tak jsem zvědavý jak dopadnu .
Hyundai i 30 comfort 1,6i (93 kw)šestikvalt, glowing red, 03 2011
Re: Jency - i30 1.6 cvvt
4000ot/min točím pri 130km na 2007-ke.
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Re: Jency - i30 1.6 cvvt
No premyslel jsem krom gum o novych discich, ale ted to budu asi prezouvat zimni/letni a az letni sjedu, tak bych sel treba do 6.5 - 7.0 J x 16enjoy píše:Jenom jediná věc mi na i30 přijde tragická.. Ty zapadlý kolečka v tak velikých podbězích.a ještě kvůli velkému ET utopený.
Jinak je to moc pěkný auto.
Tak ja to rad vytocim ke 4 tisicum, jednou, dvakrat za cestu i treba k 6000 na vterinku 2. Ale ty otacky jsou fakt humus, jak rikam, vsiml jsem si toho uz pri zkusebni jizde a ta moje to taky tak dava... na 6ku /walach píše: Mi se to moje autí nezdá být líné.Jezdím v rozmezí 2 až 3 tisíc otáček za nějakých 6,6 l,když to víc podržím tak za 6,8.No a abych držel motor v otáčkách kolem 4 000 tisíc mi připadá fakt zbytečné.Při 130-ti točí motor 3 700 nevím kde jsi přišel na 4 000.Ale to neznamená,že bych to sem tam třeba při rozjíždění nebo jen tak neposílal ke hranici 4-4,5 tisícům ot.
Zítra jdu na první garančku tak jsem zvědavý jak dopadnu .
Nějak to nechápu tlak vs tah. Můžeš to nějak osvětlit? Protáčet motor vs tahat? Zhruba od 4000km to protáčím tak 4-5 tis. na par sekund, jednou, dvakrat za jizdu pres 6000 jak jsem psal vyse.Ruska.ruleta píše:Na spotřebu a výkon nehled.
Rozhodně si dej na PP jiný údaj než okamžitou spotřebu (průtok paliva) !!!
Až budeš mít za sebou ujeto alespon 14 000km (a bude motor prohřátý!) tak koukej motor pořádně protáčet, klidně až na omezovač 6800 ot., ale v žádném případě v tak vysokých otáčkách netahej motor ! Ojnice vydrží tlak, ale ne tah.
RR
--------------------------------------
Hyundai Trikolor Plus 1.6 CVVT / 92kW
Hyundai Trikolor Plus 1.6 CVVT / 92kW
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jency - i30 1.6 cvvt
To s tou ojnicou nechapem ani ja ako si to myslel RR
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Re: Jency - i30 1.6 cvvt
Zrejme myslel, že pri takých vysokých otáčkách nie je dobré zaťažovať motor ťahom, napríklad do kopca, ale radšej niekde na rovinke, či?
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010)
Re: Jency - i30 1.6 cvvt
Jizda do kopce pri 4-5000 ot/min neni problem to je ten tlak na ojnici, horsi je to naopak z kopce brzdit motorem pri 4-5000 to je ten velmi vysoky tah na ojnici a to nemusi vydrzet. Takze vytacet podle mne ano ale podrazovat s citem, ne aby se stalo ze motoru pri spatnem podrazeni vyskoci otacky, treba z 4° na 2° pri rychlosti 70 km/h by to mohlo u noveho motoru udelat neplechu.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)