LPG
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
- Reklama
Re: LPG
Tankování v PL - přesně tak, Orlen všude nebo menší pumpy, kde to znáš.
Ohledně spotřeby N95 za rok - u mě ani ne půl nádrže, jezdím spíš dálky a auto přepíná na LPG do kilometru (teplá garáž).
Ohledně spotřeby N95 za rok - u mě ani ne půl nádrže, jezdím spíš dálky a auto přepíná na LPG do kilometru (teplá garáž).
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Re: LPG
Taky jsem si šel koupit 1,4 i30 CW kvůli LPG, v autosaloně jsem si postěžoval, že je škoda, že plyn nedávají i do tý 1,6...prodejce mi sdělil, že to není žádný problém...dneska už mám najeto 2500km z toho na plyn 800...jen se mi pořád nezdá ta spotřeba plynu, spotřebu benzínu jsem měl průměrnou 6,7l, plynu jsem natankoval 44l a dojezd byl kolem 470km, což se mi zdá málo...dotankoval jsem nyní 43l a zdá se, že to bude stejné...při přebírání mi předávající technik řekl, že spotřeba plynu by měla být stejná jako benzínu, ale jiný technik na můj dotaz tel., že to nějak moc žere plyn, mi sdělil, že nárůst spotřeby bude do 30%...máte někdo zkušenosti s plynem v 1,6 i30 CW?nicolas.tesla píše:Nevíte z jakého důvodu Hyundai montuje LPG jen do 1.4i? Mě třeba přijde, že pro ix20 s LPG by se spíš hodil motor 1.6i, protože 1.4 má "jen" 90koní a 5 rychlostí a tedy 1.6 s 6-ti rychlostma je lepší na dálky.
No každý si o výkonu a počtu rychlostí může myslet své, ale hlavní věc zůstává. Má Hyundai nějaký objektivní důvod proč ne 1.6i?
Protože pak při koupi tohohle auta bych byl nucen si to LPG zařídit jinde a to nevím jak by pak vypadaly garančky v Hyu a záruka.
1,6CVVT 93/126 PAKET TRIKOLOR STYLE
Re: LPG
to: martan2
Spotreba LPG bude vyššia ako benzínu, nárast by však nemal byť vyšší ako 20 %, čo predstavuje spotrebu cca. 8 L/100 km. V tomto prípade bude potrebné systém doladiť
Spotreba LPG bude vyššia ako benzínu, nárast by však nemal byť vyšší ako 20 %, čo predstavuje spotrebu cca. 8 L/100 km. V tomto prípade bude potrebné systém doladiť
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: LPG
šlapu na to co nejmíň, proto jsem se s benzínem před tím dostal na těch 6,7l...těch 8l bych bral, ale tohle se mi zdá hodně...dneska jsem se bavil s kolegou, který má 1,4 a říkal, že mu to taky žralo 10l, tak zajel do servisu a technik si k němu prý sednul s připojil se na počítač a jeli to projet, pak mu to seřídili a dneska jezdí za 8l LPG, takže zajedu do servisu a uvidíme...
1,6CVVT 93/126 PAKET TRIKOLOR STYLE
- Nexus
- ***
- Příspěvky: 865
- Registrován: 14 bře 2010, 22:56
- Bydliště: Velká Bystřice a Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG
podle mě těch 8l není zase tak moc naše corolla když byla jednou seštelovaná na spotřebu tak kombinovanou jezdila za 6,5l plynu, ale to bylo utrpení, asi jako když ve fobii honíš tři písty takže zpátky na obligátních 7,5-8 a je to cajk... holt i30 není úplně prcavý auto tak nemůžeš chtít jezdit za 5l v případě benzinu a jestli tě vychází kilák na spotřebě na 1,4kč tak je to paráda ne? Co víc chceš? stále se dá jezdit na kole a spotřebuješ pouze snězené kalorie když to přepočteš na benzin(nebo naftu) tak bys musel jezdit za 3,7l a to nevím jak bys toho chtěl v běžným provozu docílit aniž bys u toho nasral všechny co potkáš
Sonata V6 2.7 229tis LPG :)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG
†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG
†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
Re: LPG
Neměl jsem nikdy problém s polským, ukrajinský, slovenským, rakouským ani chorvatský, černohorským, bosenským a holandským plynem. Po instalaci LPG najeto 30 000 km (36 000 km celkem od nového auta). Bez výměny filtrů, jen se sklepnutím svíček na 0,7 mm každých 10 000 km (svíčky stále původní). Systém MAGIC.mnkk píše:Aká je kvalita polského LPG?
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Re: LPG
nastavia to a bude to OK.martan2 píše:šlapu na to co nejmíň, proto jsem se s benzínem před tím dostal na těch 6,7l...těch 8l bych bral, ale tohle se mi zdá hodně...dneska jsem se bavil s kolegou, který má 1,4 a říkal, že mu to taky žralo 10l, tak zajel do servisu a technik si k němu prý sednul s připojil se na počítač a jeli to projet, pak mu to seřídili a dneska jezdí za 8l LPG, takže zajedu do servisu a uvidíme...
Keď som presadol z dieslu do i30, tak som mal spotrebu pri rovnakom štýle jazdy 12l LPG, som to nechápal. Potom mi to nastavili a jazdím za 8,2. Krátkodobo sa dá ísť aj za 6,5. Pri prepočte na cenu nafty jazdím za 3l (tankujem za 13,90). Raz v živote som dal s dieslom necelých 1300km na nádrž a vypočítal som spotrebu 4,2 ; normálne som jazdil za 4,8 - 5,5 a to sa považuje za dobrú spotrebu. 8,2 je síce dosť velké číslo, ale v skutočnosti to je iba 3l nafty a to je akááá paráááda
Každý motor je špecifický a niekomu treba RJ plynu upraviť, inému nie. Mne to pomohlo.
Reči typu min 6,5 max. 8,5 sú pasé.
Naposledy upravil(a) mnkk dne 31 bře 2012, 10:49, celkem upraveno 1 x.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: LPG
OKsevertom píše:Neměl jsem nikdy problém s polským, ukrajinský, slovenským, rakouským ani chorvatský, černohorským, bosenským a holandským plynem. Po instalaci LPG najeto 30 000 km (36 000 km celkem od nového auta). Bez výměny filtrů, jen se sklepnutím svíček na 0,7 mm každých 10 000 km (svíčky stále původní). Systém MAGIC.mnkk píše:Aká je kvalita polského LPG?
Ako sa prejavuje sklepanie sviečok na 0,7? Má to význam, keď ide motor dobre? Je cititelná nejaká zmena?
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
- Nexus
- ***
- Příspěvky: 865
- Registrován: 14 bře 2010, 22:56
- Bydliště: Velká Bystřice a Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG
tak nesmrtelný Prins VSI je mimo provoz po cca 320tis km jsou ucpané 3 vstřikovače ze 4, čištění dělá nějaká firma v Prostějově, 400kč/ks a je to na počkání, tak jsem zvědavej kdy corolla zase pojede na plyn kéž by takhle vydržely i český sráče pro Magic jako tyhle Keihin co jsou u Prins
Sonata V6 2.7 229tis LPG :)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG
†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG
†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
Re: LPG
Snížíš napětí na výstupu zapalovací cívky. Na motor to nemá žádný vliv, jen snížíš pravděpodobnost, že se cívka prošlehne s nutností nákupu nové.mnkk píše:Ako sa prejavuje sklepanie sviečok na 0,7? Má to význam, keď ide motor dobre? Je cititelná nejaká zmena?
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor