Zkušenosti s provozem
Moderátoři: frawd, Moderátoři
Re: Zkušenosti s provozem ix 20
Nevěřím, že i při 170 km/h máš v autě ticho, to u této třídy auta není možné. V této rychlosti tomu nevěřím.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
- Reklama
Re: Zkušenosti s provozem ix 20
Prečo by nebolo? Všetko je možne...stačí,ked denne robi 12hod so zbijackou!
Ja osobne do 110km/h hluk vobec neriešim...rýchlejšie chodím malokedy,na druhu stranu 95% jazdim bez radia,ktore ma rusi viac
Jasne, kludne si clovek moze kupit aj S-Maxa či novu Zafiru Tourer - do ktorej som sa zamiloval...ale v lepsej vybave + AT mozem ratat sumu cez 30tisic euro a nemusim riešiť "kokotiny"...povedzme si to na rovinu...prave aj kvoli cene si ludia kupia
Ja osobne do 110km/h hluk vobec neriešim...rýchlejšie chodím malokedy,na druhu stranu 95% jazdim bez radia,ktore ma rusi viac
Jasne, kludne si clovek moze kupit aj S-Maxa či novu Zafiru Tourer - do ktorej som sa zamiloval...ale v lepsej vybave + AT mozem ratat sumu cez 30tisic euro a nemusim riešiť "kokotiny"...povedzme si to na rovinu...prave aj kvoli cene si ludia kupia
1,6 AT
40500km
40500km
- PetrUL
- **
- Příspěvky: 125
- Registrován: 14 říj 2011, 17:10
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti s provozem ix 20
Skyline píše:Nevěřím, že i při 170 km/h máš v autě ticho, to u této třídy auta není možné. V této rychlosti tomu nevěřím.
... jasně, že v této rychlosti úplný ticho v autě mít nemůžu - motor slyším a vzduch kolem auta taky, ale určitě to nehučí tak, že bych si nemohl normálně povídat.
Se sbíječkou naštěstí nedělám
ix20 1,6 CVVT 16V,TRIKOLOR
Vanilla White, 11/2011
Vanilla White, 11/2011
Re: Zkušenosti s provozem ix 20
Auto zprovozněno pře 11 dny, najeto zatím 350 km. Hned po několika dnech provedl servis v rámci záruky zaizolování potrubí vedoucích k výměníku tepla, aby se zabránilo sálání tepla, a tak nežádoucímu oteplování plastového krytu středního panelu u řidičovy pravé nohy. Auto má při rychlejším přejezdu nerovností hlučnější podvozek, ale pokud tato skutečnost nebude mít vliv na opotřebení jednotlivých segmentů a tudíž i na životnost vliv, tak bych v tom neviděl problém. Doposud jsem žádný jiný větší problém neobjevil. Drobnosti jako chybějící plastový kryt pro opření řidičovy levé nohy jsem vyřešil vystřihnutím černého koberce ("čistící zóna") na přesný rozměr zmíněné plochy a nalepením suchého zipu po obvodu (chemoprén) na spodní stranu ustřihnuvšího koberce. Drží to perfektně a pokud dojde k silnému znečistění, tak se jednoduše odzipuje, vyčistí a zpět zazipuje. Trochu mi vadí další drobnost, a tou je absence čtecího světla nad zpětným zrcátkem ve verzi Tricolor. Jelikož, ale snad každý v přední přihrádce vozí nějakou LED baterku nebo osvětlení podobného typu, je v podstatě nedostatek čtecího osvětlení eliminován. Zatím vidím poměr cena auta a užitná hodnota, kterou poskytuje majiteli jako silně nadstandartní a jsem mile překvapen. Uvidíme dál.
ix20 3/2012 1,4 CVVT /66kW Blueberry metalická
- petulko666
- *
- Příspěvky: 81
- Registrován: 27 úno 2011, 11:11
- Bydliště: SVK
Re: Zkušenosti s provozem ix 20
takze prva zima za mnou....a samozrejme nasi cestary nesetrili kamenom...zaujimave ze nemam kapotu ani bocne podbehy dostrielane...a samorejme jedine co mam dostrielane na soferovej strane ako je stredny stlpik na zadnych dverach cely roh na vysku 10 cm...takze som krasne nadceny......inak motorcek slape jak hodinky...a este stale mi blbne ta spatecka obcas pri zaradovani...spotreba je super...
HYUNDAI IX20 -1.6 DOHC CVVT 16V - 91.5 KW /124 HP - STYLE
Re: Zkušenosti s provozem ix 20
Zdravím všechny,
další zkušenosti po 1000 km- spotřeba-jízda brzda/plyn, časté akcelerace- PP, 8,4 l/100 km. Spotřeba normální jízda-řazení dle PP, lehká noha - 6,5 l/100 km dle PP. Je to zatím prostě nazajeté.
Rázy a vybočení- auto je podvozkově celkově tvrdší a kravál při přejíždění nerovností je větší, než bývá obvykle. Zatím mi to jednou"ustřelilo" v zatáčce na zámkové dlažbě už při 40 km/h, ale objektivně musím říc, že jsem cítil, že to řezu na hranici "přilnavosti", takže při slušné jízdě styl "lehká noha" toto asi nehrozí. Jelikož jsem dnes četl článek z časopisu Svět motorů, který nascanoval vlastník ix 20 a umístil na fórum, a ve kterém i redaktoři tohoto renomovaného časopisu (osoby určitě znalé) dávají ve většině za pravdu Františku Lasovskému, napsal jsem email svému prodejci a zároveň vlastně i servisu, kde jsem je požádal o zajištění vyjádření výrobce k této s velkou pravděpodobností vadě, kterou trpí i mé auto. Jestli tato skutečnost ohrožuje zdraví nejsem schopen s jistotou říci, ale pokud by opatření v úchytu tlumičů zvýšilo bezpečnost, odstranilo rázy a prodoužilo životnost auta, tak si myslím, že by měl výrobce začít konat a pokud by takových emailů na prodejce šlo více, určitě by to nebylo od věci.
Jako příklad starostlivosti a pečlivosti japonských automobilek byh uvedl příklad, kdy před dvěmi roky Suzuki svolalo všechna auta typu Swift určitého data výroby (třeba i 11 let stará!!!!) k výměně předních tlumičů, protože zjistili závadu ohrožijící bezpečnost řidiče a spolujezdců. Byl to paradox, protože někdy cena nových tlumičů byla vyšší než cena celého auta! Toto by měla být cesta i pro Hyundai. Jsem moc zvědav na odpověď mého prodejce.
Dalších pár nepodstatných prkotin by se našlo, jako například že zavírání posledních dveří /když jsou ostatní již zavřené) vyžaduje opravdu větší ránu s dveřmi, než je obvyklé, při otevření auta klíčem dojde ke spuštění alarmu do doby než se strčí klíček do zapalování (proč, když používán originál klíč?), že se špiní jiné části podlahy (výstupky), než kde je koberec, že chybí u řidiče na levé starně na nebo pod palubovkou odkládací schránka atd. Jsou to ale maličkosti.
Přes všechny věci uvedené v tomto příspěvku si myslím, že toto auto poskytuje majiteli v poměru cena-vlastnosti nadstandart.
další zkušenosti po 1000 km- spotřeba-jízda brzda/plyn, časté akcelerace- PP, 8,4 l/100 km. Spotřeba normální jízda-řazení dle PP, lehká noha - 6,5 l/100 km dle PP. Je to zatím prostě nazajeté.
Rázy a vybočení- auto je podvozkově celkově tvrdší a kravál při přejíždění nerovností je větší, než bývá obvykle. Zatím mi to jednou"ustřelilo" v zatáčce na zámkové dlažbě už při 40 km/h, ale objektivně musím říc, že jsem cítil, že to řezu na hranici "přilnavosti", takže při slušné jízdě styl "lehká noha" toto asi nehrozí. Jelikož jsem dnes četl článek z časopisu Svět motorů, který nascanoval vlastník ix 20 a umístil na fórum, a ve kterém i redaktoři tohoto renomovaného časopisu (osoby určitě znalé) dávají ve většině za pravdu Františku Lasovskému, napsal jsem email svému prodejci a zároveň vlastně i servisu, kde jsem je požádal o zajištění vyjádření výrobce k této s velkou pravděpodobností vadě, kterou trpí i mé auto. Jestli tato skutečnost ohrožuje zdraví nejsem schopen s jistotou říci, ale pokud by opatření v úchytu tlumičů zvýšilo bezpečnost, odstranilo rázy a prodoužilo životnost auta, tak si myslím, že by měl výrobce začít konat a pokud by takových emailů na prodejce šlo více, určitě by to nebylo od věci.
Jako příklad starostlivosti a pečlivosti japonských automobilek byh uvedl příklad, kdy před dvěmi roky Suzuki svolalo všechna auta typu Swift určitého data výroby (třeba i 11 let stará!!!!) k výměně předních tlumičů, protože zjistili závadu ohrožijící bezpečnost řidiče a spolujezdců. Byl to paradox, protože někdy cena nových tlumičů byla vyšší než cena celého auta! Toto by měla být cesta i pro Hyundai. Jsem moc zvědav na odpověď mého prodejce.
Dalších pár nepodstatných prkotin by se našlo, jako například že zavírání posledních dveří /když jsou ostatní již zavřené) vyžaduje opravdu větší ránu s dveřmi, než je obvyklé, při otevření auta klíčem dojde ke spuštění alarmu do doby než se strčí klíček do zapalování (proč, když používán originál klíč?), že se špiní jiné části podlahy (výstupky), než kde je koberec, že chybí u řidiče na levé starně na nebo pod palubovkou odkládací schránka atd. Jsou to ale maličkosti.
Přes všechny věci uvedené v tomto příspěvku si myslím, že toto auto poskytuje majiteli v poměru cena-vlastnosti nadstandart.
ix20 3/2012 1,4 CVVT /66kW Blueberry metalická
Re: Zkušenosti s provozem ix 20
S tým alarmom je to rovnaké aj u i30-tky, dokonca sa mi zdá, že sa to vypne až keď naštartujem - nestačí strčiť kľúč do zapaľovania.
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010)
Re: Zkušenosti s provozem ix 20
Zdravím, dnes ráno přijdu do garáže, chci vyjet a baterka prázdná. Je pravda, že auto nebylo zamčené ale bylo zavřené a klíčky jsem tam neměl. Už má někdo takovouto zkušenost? d.
ix 20 1,4 Trikolor Glowing Red 2010
ix 20 1,6 Trikolor White Sand 2019
ix 20 1,6 Trikolor White Sand 2019
Re: Zkušenosti s provozem ix 20
Ano a ještě horší. Manželka jezdila cca týden krátké cesty po městě a jednoho dne ráno přišla k autu a odemkla centrálem a to bylo všechno. Baterka neotočila ani jednou startérem prostě K.O. Zavolala na asistenci , oni přijeli nastartovali auto přes kabely a řekli aby jsme dojeli do servisu na diagnostiku dobíjení. Manželka tam okamžitě dojela cca 30 km , tam vše přeměřili a řekli že je vše O.K. a že s autem málo jezdíme ,hlavně delší trasy! Trable pokračovaly ale dál. Uhodily silné mrazy, kolem -15 _ -20°C ,baterie v autě, které den předtím urazilo cca 50 km, si ráno druhý den ani neškrtla!!! Po dvou po sobě následujících ranních zážitcích jsem nevydržel a vyhodil jsem originál baterii a koupil novou a radši hned 64Ah která i v mrazech - 21 °C točila jako blázen. Auto potom jeden týden nejezdilo a stálo venku na mraze a po týdnu nastartovalo jako "hutě" !!!dedula píše:Zdravím, dnes ráno přijdu do garáže, chci vyjet a baterka prázdná. Je pravda, že auto nebylo zamčené ale bylo zavřené a klíčky jsem tam neměl. Už má někdo takovouto zkušenost? d.
Takže opět ušetřil a stěžovat si nelze !!! Baterie vhodná tak jenom na léto nebo někam k moři!!(pozn. pro "experty"- v předchozím autě jsem měl baterii Delphi 55Ah cca 7 let a ani jednou jsem ji neměl na nabíječce a s autem jsem jezdil 1x do týdne cca 30 km do práce/střídali jsme se s kolegy/ a v mrazech točila super )
Vaše zkušenosti s provozem iX20
Zdravím Vás. Ač IX20 působí jako velmi pěkný automobil (na což jsem se ostatně nachytal i já), tak se, bohužel, jedná o navoněnou prašivinu. Bohužel musím jako majitel tohoto vozidla po najetí téměř 20 000 km konstatovat, že je to šrot, krám, krypl a lituju těch peněz, který jsem do něho dal. Ty problémy, co jsem s vozem zažil, mě připravili alespoň o pět let života. Když jsem vůz kupoval (v nejvyšší výbavě Premium), byl jsem jím doslova nadšen. Vzhled zvenku i uvnitř mne doslova uchvátil. Za ty peníze žádná jiná značka nebyla schopná podobný komfort, pohodlí a design nabídnout. Sotva jsem si ale vůz přivezl domů, začaly problémy. Rozvrzaným interiérem to začalo, detaily typu ošoupané "kůže" na volantu nestály ani za řeč, prasklá pneumatika po ujetí 12 km (prodejce se samozřejmě bránil, že je to moje vina), odlomená plastová špička na sklopeném zrcátku hned druhý den po koupi - pane, jste první, kdosi na to stěžuje..., nedoléhající přední sklo - pane, o tom jsme ještě neslyšeli..., klepot zadních dveří vinou uvolněných šroubů - pane, jste vyjímka..., mlžení předních světel - pane, vy si vymýšlíte, to se ještě nikomu nestalo..., totálně rozvrzaný interiér - v tom autě neexistuje jediný plast, který by dokázal být při rychlosti nad 5 km/h zticha, nefunkční rádio po 10 dnech ježdění - pane, asi jste s ním špatně manipuloval..., pak tisíc dalších problémů, při kterých mne už málem polívali a nikdy by mne nenapadlo, že nový vůz může být takto poruchový... A nakonec to ze všeho nejhorší - tlumiče a zadní náprava. Tak toto je můj zlej sen. To, že přední tlumiče, kdyby tam nebyly, tak to ani nezaregistruju, mlátí s předkem jako vibrátor pro starší madam, k tomu nemám co dodat. Ale ten zadek. To je teda něco. Jsem z toho zoufalej, a co se reklamací týče - mám smůlu - je to prostě vlastnost vozidla. Pokud nedej bože jedu v rychlosti 30km/h po nerovnosti, hopsám jako osel s jednou nohou kratší. A odskakování zadku - při 100km/h mě to odhodilo do svodidla, krve by se ve mě nedořezal. Proto bych rád varoval všechny, kdo by si snad chtěli tuto hromadu neštěstí pořídit, ať se raději porozhlídnou jinde, protože nevěřím tomu, že jsem měl smůlu na vadný kus. Proti značce Hyundai nic nemám, měl jsem dlouho Tucson a ten byl bez problémů, maximální spokojenost, nikdy mě nenechal ve štychu. Ale tenhle skvost, to je teda něco. Sorry, ale muselo to ze mě ven...
Re: IX20 - Varování pro zájemce - nekupujte si to !!!
Tucson byl totiz jeste korejsky spolehlivy auto, ne ceska imitace od presunu vyroby sem to jde akorat ve vice smerech (kvalita, cena ND etc.) po hlave do prdele (jako admin si za toto slovo vyhubuju, ale budu si za nim stat). Design to do budoucna nezchrani.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- FISHkaa
- Moderátor
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 28 dub 2010, 14:48
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: IX20 - Varování pro zájemce - nekupujte si to !!!
první příspěvek + tolik kritiky - až se mi nechce věřit, že se nejedná o negativní PR
Harde: ono to obecně s kvalitou jakýchkoliv výrobků jde do zadečku. Lidi si za to můžou sami - chtějí cenu, ne kvalitu
Harde: ono to obecně s kvalitou jakýchkoliv výrobků jde do zadečku. Lidi si za to můžou sami - chtějí cenu, ne kvalitu
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Re: IX20 - Varování pro zájemce - nekupujte si to !!!
Jo, s tim bezezbytku souhlasim.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: IX20 - Varování pro zájemce - nekupujte si to !!!
V podstate spisane vsetky negativa,ktore tu boli na fore spomenute od vsetkych uzivatelov, do jedneho auta,aj to po ujdeni par km z predajne. No tak to mas pruser
1,6 AT
40500km
40500km
- petulko666
- *
- Příspěvky: 81
- Registrován: 27 úno 2011, 11:11
- Bydliště: SVK
Re: IX20 - Varování pro zájemce - nekupujte si to !!!
poslem ti 2 litre benzinu ak to stes zapalit to je neuveritelne vsetky chybi v jednom aute
HYUNDAI IX20 -1.6 DOHC CVVT 16V - 91.5 KW /124 HP - STYLE