Chasníkův CWalík 1.6 CVVT
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Chasníkův CWalík 1.6 CVVT
Kecám tady s váma skoro každej den, tak sem taky přihodím nějaké info o mém hjundáji
recenze zde: http://moje.auto.cz/Chasnik/cwalik.html (budu ji muset aktualizovat, už jsem na ní dlouho nešáhl)
pár foteček...
želvík pro štěstí - přestěhoval se se mnou z předchozího auta
recenze zde: http://moje.auto.cz/Chasnik/cwalik.html (budu ji muset aktualizovat, už jsem na ní dlouho nešáhl)
pár foteček...
želvík pro štěstí - přestěhoval se se mnou z předchozího auta
Naposledy upravil(a) Chasnik dne 08 lis 2011, 22:45, celkem upraveno 1 x.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
- Reklama
Re: Chasníkův CWalík 1.6 CVVT
Tak už mám pokřtěno první škrábanec na LZ blatníku. Ani nevím, jestli vznikl aktivně či pasivně. Co už nadělám...
Služba u chasníka není jednoduchá - u mně se maká!
Další foto a poznatky budu postupně přidávat.
Služba u chasníka není jednoduchá - u mně se maká!
Další foto a poznatky budu postupně přidávat.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Chasníkův CWalík 1.6 CVVT
Pěknej kousek.
Kia Xceed GTline 1.5 T-GDI DCT
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
Re: Chasníkův CWalík 1.6 CVVT
Ty osklivy otrokari
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Re: Chasníkův CWalík 1.6 CVVT
jj, otrokář občas jsem, ale do limitu hmotnosti Víc by to snad ani nešlo. Jednou jsem tam měl těch povolených 550 kg (150 kg vozík + 400 kg paleta s dveřma) a jelo se s tím fakt blbě. Nedokážu si představit, že bych za to zapřáhl bržďák s 1,2 tuny...
Ale jinak už mi cwalíček pár tisícovek ušetřil. Na co jsem dřív půjčoval dodávku (900 - 1800 Kč na den), mi dnes většinou stačí vozík za 250 - 350 kaček Akorát dlouhý garážovky dávám do Sprintera nebo Dailyny...
Ale jinak už mi cwalíček pár tisícovek ušetřil. Na co jsem dřív půjčoval dodávku (900 - 1800 Kč na den), mi dnes většinou stačí vozík za 250 - 350 kaček Akorát dlouhý garážovky dávám do Sprintera nebo Dailyny...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
- Nexus
- ***
- Příspěvky: 865
- Registrován: 14 bře 2010, 22:56
- Bydliště: Velká Bystřice a Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chasníkův CWalík 1.6 CVVT
chceš říct, že cwalík 1.6 má problém s 550kg tomu nechci věřit... běžně s naší corollou tahám nebržděný vozík co má tak 700-800kg (max přípustná pro vozík je 300kg ) nejvíc jsem na něm vezl paletu zámkovky, cca 1.7 tuny ale to už jsem jel kopec na jedničku, dvojka se nechytala a blatníky dřely o kola celou cestu domů, jeden se rozžhavil tak, že prohořela cedulka max 80km/h neřikám že s 500kg za ocasem bude svižnej jak bez ní, ale nemůže mít sebemenší problém ne? A vozík se imho vyplatí koupit, já si koupil od jednoho policajta za pětikilo jeho vlastní výrobu, má asi 20let ale ušetřil už nehoráznou dávku peněz... je to dobrá věc
nebudu ti cwalíkovo sekci kazit jinou fotkou, takže pouze link z minulého víkendu, babičkla uklidila na zahradě a já si odvezl 700kg železa a je tam i ta památeční cedulka
http://3x.cz/di-XKI0.jpg
nebudu ti cwalíkovo sekci kazit jinou fotkou, takže pouze link z minulého víkendu, babičkla uklidila na zahradě a já si odvezl 700kg železa a je tam i ta památeční cedulka
http://3x.cz/di-XKI0.jpg
Sonata V6 2.7 229tis LPG :)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG
†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG
†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
Re: Chasníkův CWalík 1.6 CVVT
A jó, uveze, utáhne, ale s ohledem na stav českých silnic je ta jízda velmi krušná Na rovném asfaltu ohne problem, ale s vozíkem cítíš každou bouli (prostě přes tu kouli vozík auto "nakopne"), opravdovým dárečkem jsou pak příčné prahy před přechodama . Co s autem projedu třeba 20-30 km/h (dle typu prahu), tak to s naloženým vozíkem musím jet fakt krokem, někdy i míň...
Šlápnout na plyn není problém, ubrzdit to taky jde, ale ukočírovat to a nevydrncat se v tom autě - to už je jiná věc. Když je to prostě těžší, tak beru dodávku. Teď mám skvělý kontakt, takže i velké sprintery mám za 850 - 950 na den a to je slušná cena. Sice jsou dost jetý, ale většinou s nima dělám krátké trasy, takže to jde vydržet.
Jinak vlastní vozík nechci, nemám ho kde skladovat a např. garážovky 2700 mm potřebuju třímetrovej. A ten už zase stojí dost chechtáků a přitom ho zase nepotřebuju tak dlouhej vždycky. Takhle si půjčím, co zrovna potřebuju: 2 m, 2,5m, 3m, s plachtou (když prší), nebo bez plachty (lepší viditelnost dozadu). Cena je fakt 250 - 350 Kč na den a když vezmu, že novej by mě stál tak 25000, případně jetej tak mezi 7 - 10 tisíci, a musel bych ho někde parkovat, řešit technický stav apod. - to se mi vyplatí ten půjčovanej V okruhu 5 km od kanclu mám 2 půjčovny a ještě se mi nestalo, že by vozík neměl, i když zavolám třeba hodinu dopředu. Ony se většinou půjčují hodně na víkend, takže v prac. dny jich bývá dostatek.
Mohl bych ho mít ještě levněji, třeba SVP půjčovna ho má za 180 i s plachtou, ale zase nemá v podlaze oka Takže se náklad v podstatě nedá uchytit a to je pro moji potřebu dost nezbytné ...
Šlápnout na plyn není problém, ubrzdit to taky jde, ale ukočírovat to a nevydrncat se v tom autě - to už je jiná věc. Když je to prostě těžší, tak beru dodávku. Teď mám skvělý kontakt, takže i velké sprintery mám za 850 - 950 na den a to je slušná cena. Sice jsou dost jetý, ale většinou s nima dělám krátké trasy, takže to jde vydržet.
Jinak vlastní vozík nechci, nemám ho kde skladovat a např. garážovky 2700 mm potřebuju třímetrovej. A ten už zase stojí dost chechtáků a přitom ho zase nepotřebuju tak dlouhej vždycky. Takhle si půjčím, co zrovna potřebuju: 2 m, 2,5m, 3m, s plachtou (když prší), nebo bez plachty (lepší viditelnost dozadu). Cena je fakt 250 - 350 Kč na den a když vezmu, že novej by mě stál tak 25000, případně jetej tak mezi 7 - 10 tisíci, a musel bych ho někde parkovat, řešit technický stav apod. - to se mi vyplatí ten půjčovanej V okruhu 5 km od kanclu mám 2 půjčovny a ještě se mi nestalo, že by vozík neměl, i když zavolám třeba hodinu dopředu. Ony se většinou půjčují hodně na víkend, takže v prac. dny jich bývá dostatek.
Mohl bych ho mít ještě levněji, třeba SVP půjčovna ho má za 180 i s plachtou, ale zase nemá v podlaze oka Takže se náklad v podstatě nedá uchytit a to je pro moji potřebu dost nezbytné ...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Chasníkův CWalík 1.6 CVVT
Další důkaz, že u Chasníka se nekecá, u Chasníka se maká
Celková hmotnost jízdní soupravy cca 2800 kg, motor to docela zvládal, ale při častějším používání by asi spojka šla brzo do kopru...
A sakra ! Musím předělat všechny předchozí obrázky, můj předchozí upload server je asi kaput
Celková hmotnost jízdní soupravy cca 2800 kg, motor to docela zvládal, ale při častějším používání by asi spojka šla brzo do kopru...
A sakra ! Musím předělat všechny předchozí obrázky, můj předchozí upload server je asi kaput
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Chasníkův CWalík 1.6 CVVT
A ten jednoosý vozík je na 1000kg.To ti ta spojka při rozjezdu musela brečet.O smradu ani nemluvím.
Hyundai i30 made in cz
Re: Chasníkův CWalík 1.6 CVVT
Hezky cvalíkoví nakládáš , ,kolik váží takový bagřík ,a kolik potom papá cvalík ???
Hyundai i 30 comfort 1,6i (93 kw)šestikvalt, glowing red, 03 2011
Re: Chasníkův CWalík 1.6 CVVT
walach: spotřebu jsem uvedl v sekci Spotřeba i30, hodně záleží na profilu trasy, víc než s nezatíženým vozidlem. Obecně mezi 8,5 - 9,5 litru...
Bagřík je jeden z nejmenších, ale právě takový jsem potřeboval, aby dokázal manévrovat v úzkém místě u svislého výkopu. Váží 880 kg, větší legálně za ítřícou vozit nemůžu a ani bych to nedělal, tohle auto nemá cenu přetěžovat, není to moskvič
dalibordn: ten jednoosý vozík má nosnost 1000 kg (EDIT: dokonce 1300 kg), podívej se na zesílenou spodní stavbu. Včetně druhé lžíce na něm bylo naloženo cca 920 - 930 kg. Všechno bylo vybráno tak, aby nebyly překročeny žádné limity - zatížení vozíku, hmotnost vozíku, celková hmotnost soupravy.
Akorát při nakládání jsme museli podepřít zadní část toho vozíku protože při prvním najíždění byl dost zvednutý zadek auta... Trasu jsem vybral tak, abych se nemusel moc často rozjíždět, celkový počet rozjezdů s tímto nákladem byl max. 10, z toho jeden do kopce. Chce to trochu cviku, jakmile se auto dá trošku do pohybu, tak záběr spojky výrazně zkrátit, ať se moc nepálí. Překvapivě ani nesmrděla. Ale popojíždět s tím někde v koloně, to by asi byla chuťka
Bagřík je jeden z nejmenších, ale právě takový jsem potřeboval, aby dokázal manévrovat v úzkém místě u svislého výkopu. Váží 880 kg, větší legálně za ítřícou vozit nemůžu a ani bych to nedělal, tohle auto nemá cenu přetěžovat, není to moskvič
dalibordn: ten jednoosý vozík má nosnost 1000 kg (EDIT: dokonce 1300 kg), podívej se na zesílenou spodní stavbu. Včetně druhé lžíce na něm bylo naloženo cca 920 - 930 kg. Všechno bylo vybráno tak, aby nebyly překročeny žádné limity - zatížení vozíku, hmotnost vozíku, celková hmotnost soupravy.
Akorát při nakládání jsme museli podepřít zadní část toho vozíku protože při prvním najíždění byl dost zvednutý zadek auta... Trasu jsem vybral tak, abych se nemusel moc často rozjíždět, celkový počet rozjezdů s tímto nákladem byl max. 10, z toho jeden do kopce. Chce to trochu cviku, jakmile se auto dá trošku do pohybu, tak záběr spojky výrazně zkrátit, ať se moc nepálí. Překvapivě ani nesmrděla. Ale popojíždět s tím někde v koloně, to by asi byla chuťka
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
- Ruska.ruleta
- **
- Příspěvky: 416
- Registrován: 12 črc 2010, 11:34
Re: Chasníkův CWalík 1.6 CVVT
Kára , která je vyfocená na obrázku není brzděná, ta za i30 nemá při této nosnosti co dělat.
Máš "E"-čko? (nebo jak je to dnes rozdělený "BE")
RR
Máš "E"-čko? (nebo jak je to dnes rozdělený "BE")
RR
Rozdávat rady je zbytečné, moudrý si poradí sám a hlupák stejně neposlechne.
Vesmír i lidská blbost jsou nekonečné, i když u toho vesmíru si nejsem až tak jist.
Odvaž se používat vlastní rozum!
i30cw CRDi 85 kW
i30 MPI
Vesmír i lidská blbost jsou nekonečné, i když u toho vesmíru si nejsem až tak jist.
Odvaž se používat vlastní rozum!
i30cw CRDi 85 kW
i30 MPI
Re: Chasníkův CWalík 1.6 CVVT
Takovy veci se u nas neresi ne?co to uveze,to to poveze...
Edit:teda to je ale docela silny kafe,ted jsem se koukal do papiru a mam tam brzdeny 1300kg a nebrzdeny 550kg.takze tohle uz je trosku hazard.
Edit:teda to je ale docela silny kafe,ted jsem se koukal do papiru a mam tam brzdeny 1300kg a nebrzdeny 550kg.takze tohle uz je trosku hazard.
Hyundai Matrix 1.5 CRDi VGT 81kw
Re: Chasníkův CWalík 1.6 CVVT
RR + enjoy: a pak se divíme, že 70% informací na internetu je nepravdivých Přece, když nevím, tak se nejdřív zeptám ne? Koukám, že jste ze mně udělali střelce, který za auto zapřáhne nebržděné drobátko, do kterého prcne 9 metráků a bez řidičáku vyrazí vstříc adrenalinovému dobrodružství
Přitom stačí trošku číst. Jasně jsem tady napsal ve svém předchozím postu: "Všechno bylo vybráno tak, aby nebyly překročeny žádné limity - zatížení vozíku, hmotnost vozíku, celková hmotnost soupravy." a taky: "tohle auto nemá cenu přetěžovat, není to moskvič".
Přesto děláte závěry bez potřebných informací... Takže předejděmež dalším spekulacím a pojďme k reálným číslům:
Přívěsný vozík: Podlešák T800 B1, samozřejmě bržděný. Pohotovostní hmotnost 270 kg, užitečná 1030
http://www.podlesak.cz/Katalog_sekce4_files/Cenik-4.pdf
Náklad: Takeuchi TB108, hmotnost 880 kg
http://www.versura.cz/
Užitečná hmotnost přívěsného vozíku : 1030 vs. reál 880 kg - nepřekročena
Celková hmotnost PV: (880+270=) 1150 kg, max. přípustná hmotnost bržděného přívěsu dle TP 1200 kg - nepřekročeno
Celková hmotnost jízdní soupravy: provozní hmotnost 1400 kg + běžné harampádí ve voze 50 kg + oněch 1150 kg na kouli = 2600 kg; max. přípustná hmotnost jízdní soupravy dle TP 3020 kg - nepřekročeno
Éčko samozřejmě mám, kvůli němu jsem šel po 17 letech znovu do autoškoly
Některé hodnoty se blíží maximálním povoleným limitům, ale tomu je třeba přizpůsobit styl jízdy, hlavně předvídat, opatrně s volantem a pedálem spojky a brzdy (na plyn se dá dupat jak chcete, ono je to stejně při týhle hmotnosti prdlajs platný ) a mít na zřeteli vyšší těžiště nákladu...
Přitom stačí trošku číst. Jasně jsem tady napsal ve svém předchozím postu: "Všechno bylo vybráno tak, aby nebyly překročeny žádné limity - zatížení vozíku, hmotnost vozíku, celková hmotnost soupravy." a taky: "tohle auto nemá cenu přetěžovat, není to moskvič".
Přesto děláte závěry bez potřebných informací... Takže předejděmež dalším spekulacím a pojďme k reálným číslům:
Přívěsný vozík: Podlešák T800 B1, samozřejmě bržděný. Pohotovostní hmotnost 270 kg, užitečná 1030
http://www.podlesak.cz/Katalog_sekce4_files/Cenik-4.pdf
Náklad: Takeuchi TB108, hmotnost 880 kg
http://www.versura.cz/
Užitečná hmotnost přívěsného vozíku : 1030 vs. reál 880 kg - nepřekročena
Celková hmotnost PV: (880+270=) 1150 kg, max. přípustná hmotnost bržděného přívěsu dle TP 1200 kg - nepřekročeno
Celková hmotnost jízdní soupravy: provozní hmotnost 1400 kg + běžné harampádí ve voze 50 kg + oněch 1150 kg na kouli = 2600 kg; max. přípustná hmotnost jízdní soupravy dle TP 3020 kg - nepřekročeno
Éčko samozřejmě mám, kvůli němu jsem šel po 17 letech znovu do autoškoly
Některé hodnoty se blíží maximálním povoleným limitům, ale tomu je třeba přizpůsobit styl jízdy, hlavně předvídat, opatrně s volantem a pedálem spojky a brzdy (na plyn se dá dupat jak chcete, ono je to stejně při týhle hmotnosti prdlajs platný ) a mít na zřeteli vyšší těžiště nákladu...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Chasníkův CWalík 1.6 CVVT
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.