Zkušenosti s provozem
Moderátoři: frawd, Moderátoři
Re: Vaše zkušenosti s provozem iX20
Tak, tak, ideológia hrubšieho charakteru. Príde mi to také detinské, ak niekto napíše (a je jedno či je to len prudič alebo skutočný sťažovateľ), že nie je spokojný s autom, popíše prečo, dá tomu trochu brutálnejší názov a niekto to svojvoľne zmení len preto, lebo môže. Čo vás ten hyundai za to platí?
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010)
- Reklama
Re: Vaše zkušenosti s provozem iX20
pietro to je skor stotoznenie sa s niecim a nasledne chranenie si toho. to mi ludia lubime niekto sa stotozni s nabozenstvom, iny s frajerkov, dalsi s atd
ja si zase myslim ze tu ma svojich "agentov" a ti obcas napisu nieco pozitivne ak sa objavi nieco negativne
ja si zase myslim ze tu ma svojich "agentov" a ti obcas napisu nieco pozitivne ak sa objavi nieco negativne
i30 1,4 CVVT 80kw, 2011
- FISHkaa
- Moderátor
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 28 dub 2010, 14:48
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: IX20 - Varování pro zájemce - nekupujte si to !!!
Nedobře se na to díváš. Když se odvoláváš na svobodu projevu :koudý píše: .. a na můj příspěvek i dalších, že si myslíme něco nevídaně nepovedeného na ix20 je, ses vybodl.. (ok, názor co Ti vyhovuje rozhodl o vymazání 4 stránkového threadu )
.. jakkoliv ten název threadu byl "hrubšího zrna", pravdu měl v mnohém ... hlavně mohl ostatním budoucím potenciálním kupcům pomoci v tom, že se mohl zamyset nad množstvím připomínek a abnormalit, které tento model postihly a mohl na základě takové ostré kritiky toto designově povedené auto pro budoucí kupce udělat lépe..
.. nebudu se tu ohánět svobodou projevu, za kterou jsme cinkali klíči, či významem slov cenzura nebo korupce...
- pokud budeš dodržovat pravidla fóra, tak tě nikdo nebude omezovat. Pokud se tak nedopatřením stane, tak máš právo vřískat a reklamovat
- co se týká korupce a cenzury. Původně sem chtěl napsat pár ostřejších slov, ale rozhodl sem se, že šmrdlalové mi za to nestojí a proto jenom asertivně okomentuji můj zásah:
Ke změně tématu jsem sáhl poté, kdy původní název neodpovídal obsahu. Je tu mnoho příspěvků spokojených majitelů vozidla. Dále pak majitelů co si stěžují na některé problémy. Někteří tu doslova brečí jak malí kluci. Jako samostatnou kategorii bych označil příspěvky, které byly označeny (nejenom mojí osobou) za podezřelé a s největší pravděpodobností lživé. Tj. nový název více vystihuje obsah . Potenciálním kupcům automobilu, IMHO, změna názvu pomůže více než předchozí. Ačkoli celé vlákno sleduji, za celou dobu jsem žádným způsobem nezasáhl do obsahu vlákna jako takového! Na závěr bych tě chtěl informovat, že v této sekci se vyskytuje podobné téma, tj. dle pravidel by se nové vlákno mělo zamknout či vlákna spojit. Ale já to dělat nebudu, možná jiný admin
Nechci po tobě slova omluvy, asi máš plnou pusu zloby a možná oněch klíčů, ale poprosím tě, abys příště vážil slova - nepřipadá mi vhodné takhle mě napadnout
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Re: IX20 - Varování pro zájemce - nekupujte si to !!!
FISHkaa píše:
Nedobře se na to díváš. Když se odvoláváš na svobodu projevu :
- pokud budeš dodržovat pravidla fóra, tak tě nikdo nebude omezovat. Pokud se tak nedopatřením stane, tak máš právo vřískat a reklamovat
- co se týká korupce a cenzury. Původně sem chtěl napsat pár ostřejších slov, ale rozhodl sem se, že šmrdlalové mi za to nestojí a proto jenom asertivně okomentuji můj zásah:
Ke změně tématu jsem sáhl poté, kdy původní název neodpovídal obsahu. Je tu mnoho příspěvků spokojených majitelů vozidla. Dále pak majitelů co si stěžují na některé problémy. Někteří tu doslova brečí jak malí kluci. Jako samostatnou kategorii bych označil příspěvky, které byly označeny (nejenom mojí osobou) za podezřelé a s největší pravděpodobností lživé. Tj. nový název více vystihuje obsah . Potenciálním kupcům automobilu, IMHO, změna názvu pomůže více než předchozí. Ačkoli celé vlákno sleduji, za celou dobu jsem žádným způsobem nezasáhl do obsahu vlákna jako takového! Na závěr bych tě chtěl informovat, že v této sekci se vyskytuje podobné téma, tj. dle pravidel by se nové vlákno mělo zamknout či vlákna spojit. Ale já to dělat nebudu, možná jiný admin
Nechci po tobě slova omluvy, asi máš plnou pusu zloby a možná oněch klíčů, ale poprosím tě, abys příště vážil slova - nepřipadá mi vhodné takhle mě napadnout
.. nic ve zlým, ale nemyslím si že bych se měl za co omlouvat. Pravidla jsem neporušil, a myslím si že ani původní thread pravidla neporušil. Také si myslím, že jakkoliv zasahovat do již rozjeté debaty - 4listy - takto zásadním způsobem jako je totální výmaz, je prostě nepřijatelné. Toť mlůj názor a na něj mám právo..
tvoje vysvětleni: "Ke změně tématu jsem sáhl poté, kdy původní název neodpovídal obsahu" mi příjde jako argument za každou cenu - název definuje zakladatel threadu a jeho první příspěvek byl naprosto v duchu názvu ..
.. dál se k tomu nebudu již vyjadřovat, co jsem chtěl jsem řekl a omlouvám se za OT, ale i když nic nemám společného s tím vymazaným threadem, vadí mi tyto násilnosti.. z důvodů napsaných červeně nahoře.
Hyundai ix20 1.4/66kW Classic (Crystal White), LPG BRC, disky 16" PROLINE B700, 6.5x16" (ET45) @ GoodYear 205/55 R16.
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vaše zkušenosti s provozem iX20
ja som toto vlakno sledoval a tak nejak suhlasim s nazorom koudyho. Uzivatel Knobloch zalozit vlakno, kde si chcel vyliat zlost a tak nejak to beriem. Je to kazdeho osobna vola ci ti to vlakno precita alebo nie
co ma mrzi je napr vyrok Yuriiho, ze uzivatel je "zamindrakovany pako" . ja len na prispievanie z jednej IP adresy podotknem, ze napr u nas vo firme pracuje 3000 ludi a vsetko co ide von je pod jednou IP. Tolko k tomu
ci ma ix20 problemy alebo nie netusim, kolega z prace ho ale chcel ale ked videl ze je asi fakt potrebne zvarat cosi na zadnej naprave, tak ostal u stareho 328i od BMW a dal ho do LPG. vela ludi to na tych 5-7km predvadzacej jazdy nezisti a je dobre ze sa o tom pise. Chapem tiez ze ak sa peda rocne v CR povedzme 1000 ix20 a pise sem 50 ludi z ktorych 5 chvali a 45 nadava nie je to reprezentativna vzorka. Pretoze vela ludi nic netrapi a forum nepozna. A le moze to platit aj naopak ze ich to trapi a riesia to mimo fora
Ja som rad za kazdu skusenost, tiez ale nemam rad vyvolavanie paniky ako je tu casto zvykom.
co ma mrzi je napr vyrok Yuriiho, ze uzivatel je "zamindrakovany pako" . ja len na prispievanie z jednej IP adresy podotknem, ze napr u nas vo firme pracuje 3000 ludi a vsetko co ide von je pod jednou IP. Tolko k tomu
ci ma ix20 problemy alebo nie netusim, kolega z prace ho ale chcel ale ked videl ze je asi fakt potrebne zvarat cosi na zadnej naprave, tak ostal u stareho 328i od BMW a dal ho do LPG. vela ludi to na tych 5-7km predvadzacej jazdy nezisti a je dobre ze sa o tom pise. Chapem tiez ze ak sa peda rocne v CR povedzme 1000 ix20 a pise sem 50 ludi z ktorych 5 chvali a 45 nadava nie je to reprezentativna vzorka. Pretoze vela ludi nic netrapi a forum nepozna. A le moze to platit aj naopak ze ich to trapi a riesia to mimo fora
Ja som rad za kazdu skusenost, tiez ale nemam rad vyvolavanie paniky ako je tu casto zvykom.
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- FISHkaa
- Moderátor
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 28 dub 2010, 14:48
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vaše zkušenosti s provozem iX20
@koudý: proč tu tak ukřivděně podsouváš něco co se nestalo? Pranýřuje tě tady někdo za porušení pravidel? NIKDO! Maže tady někdo vlákno? NIKDO? Zasahuje někdo do debaty jejím cenzurováním? O5 NIKDO.
Moje vysvětlení: ale prosím tebe, naopak já mám pocit že za každou cenu si chceš hodit kamenem, či zachrastit klíčem! Většinou se soustředím na sekci ix35, kde udržuji témata ve správné sekci či poopravím název (pravopisná chyba, název dle obsahu, název dle pravidel sekce apod.). Dělám to maximálně citlivě, aby nově příchozí nebyl zmatený a fórum sloužilo k tomu k čemu má - sdílení informací
Pokud nadále máte pocit, že je správné aby se vlákno s obsahem "pěstujeme rajčata" jmenovalo "nenávidím ty zasr. červený koule", tak máte IMHO poněkud pokřivený pohled na správně pojmenovaná témata.
K poslední tvé větě: To jsem rád, takže slovy klasika hlavně Neřeš, nepřepínej a po ničem nepátrej
Moje vysvětlení: ale prosím tebe, naopak já mám pocit že za každou cenu si chceš hodit kamenem, či zachrastit klíčem! Většinou se soustředím na sekci ix35, kde udržuji témata ve správné sekci či poopravím název (pravopisná chyba, název dle obsahu, název dle pravidel sekce apod.). Dělám to maximálně citlivě, aby nově příchozí nebyl zmatený a fórum sloužilo k tomu k čemu má - sdílení informací
Pokud nadále máte pocit, že je správné aby se vlákno s obsahem "pěstujeme rajčata" jmenovalo "nenávidím ty zasr. červený koule", tak máte IMHO poněkud pokřivený pohled na správně pojmenovaná témata.
K poslední tvé větě: To jsem rád, takže slovy klasika hlavně Neřeš, nepřepínej a po ničem nepátrej
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Re: Vaše zkušenosti s provozem iX20
Chlapi, hlavně to berte tady s nadhledem, žádné rušení registrací napadání a pod. Před pár lety jsem často četl bike forum nebo jak se to přesně jmenovalo a tam se hádali dokrve o vidlicích, jeden je tam tunil nějakej Milan a pak mazal všechny příspěvky, odhlašel se. Pak prý zase přispíval z jiného nicku a další mu to dokazovali no když by se viděli z větší "dálky" byli směšní. Takže co jsme si to jsme si pokračujeme dál a soustředme se na auto. Jak si vzájemě napovědět co a jak vylepšit opravit a tak. Co ty tlumiče? Milan, kudla už blbnu Franta nic nepíše???
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
Re: Vaše zkušenosti s provozem iX20
Zdravím všechny,
jen k rátce ke "zbytečné přestřelce". To, že moderátor provedl, to co provedl je správné z důvodu toho, že téma má být název konkrétního děje nebo konkrétní věci související s iX20, nikoliv rady a stavu momentálního mentálního rozpoložení daného jedince v dané chvíli!
Jestli se chce někdo "vyplakat" nebo naopak vynést iX 20 do nadoblačných výšin, tak ať to udělá v tématu např. Vaše zkušenosti s ......... Proč ne, od toho je toto forum, ale ať nikdo nevnucuje druhému hned, aniž by si přečetl pohledy z různých úhlů, svůj názor už nadpisem, nemluvě o náhodných návštěvnících tohoto fóra!
Jak demokracie, tak svoboda slova má svá pravidla!
Ale k podstatě tohoto fóra. Nedávno se zde objevila zpráva, že do nových iX20 montují od určité doby jinak naladěná péra či tlumiče. Podařilo se tedy někomu zjistit, zda je to pravda a od kterého data resp. výrobního čísla?
jen k rátce ke "zbytečné přestřelce". To, že moderátor provedl, to co provedl je správné z důvodu toho, že téma má být název konkrétního děje nebo konkrétní věci související s iX20, nikoliv rady a stavu momentálního mentálního rozpoložení daného jedince v dané chvíli!
Jestli se chce někdo "vyplakat" nebo naopak vynést iX 20 do nadoblačných výšin, tak ať to udělá v tématu např. Vaše zkušenosti s ......... Proč ne, od toho je toto forum, ale ať nikdo nevnucuje druhému hned, aniž by si přečetl pohledy z různých úhlů, svůj názor už nadpisem, nemluvě o náhodných návštěvnících tohoto fóra!
Jak demokracie, tak svoboda slova má svá pravidla!
Ale k podstatě tohoto fóra. Nedávno se zde objevila zpráva, že do nových iX20 montují od určité doby jinak naladěná péra či tlumiče. Podařilo se tedy někomu zjistit, zda je to pravda a od kterého data resp. výrobního čísla?
ix20 3/2012 1,4 CVVT /66kW Blueberry metalická
Re: Vaše zkušenosti s provozem iX20
Už jste četli...
http://www.autoweb.cz/hyundai-ix20-od-2010/
http://www.autoweb.cz/hyundai-ix20-od-2010/
HYUNDAI ix20 1,6 Style Sienna Orange
Re: Vaše zkušenosti s provozem iX20
Má zkušenost s iX20-vozidlo 1.4 diesel. Výbava dešťový senzor, radio "blůtůt", parkovací kamera, stop and GO, tempomat (nezkoušen)...atd. Postřehy: vrzající zadní plato, uskakuje v zatáčce při nerosvnostech (asi typem zadní nápravy), náchylné na boční vítr, párování rádia s iPhonem super a následné užívání telefonu bezproblémové a pohodlné, malý kufr (jsem rybář:-) ), trochu pochybuji o šetrnosti systému stop and GO, pohodlné sedačky a zdálo se mi že je pomalejší zrychlení při rozjezdu-jsem zvyklý na benzin a ten táhne skoro hned. Vozidlo mělo najeto cca 16500km a já najel za tři týdny cca 2800km. Spotřebu mi ukazoval 6,4 l/100km. Co bych nejvíce vyzdvihl byl "šestikvalt". Ten mě asi potěšil nejvíc.
i30 CW 1.4 Tricolor
(bylo Škoda 105, VW Jetta II, Renault Thalia 1,4 55kW a Thalia 1,2 16V 55kW)
(bylo Škoda 105, VW Jetta II, Renault Thalia 1,4 55kW a Thalia 1,2 16V 55kW)
-
- **
- Příspěvky: 426
- Registrován: 13 dub 2011, 14:08
- Bydliště: Mladá Boleslav
Re: Vaše zkušenosti s provozem iX20
ten komentár tam napísal nejaký cip od stolu v hospodě.Že mu hamba není.Už to píšem po druhý krát.Máme 1,4.najeto 17000km po 10 mesiacoch a sme spokojní Žiadne búchanie,odskakovanie zadnej nápravy-jazdíme svižne, žiadna brzda provozu!Spotreba 7,2 mestká premávka,časté vypínanie motora-až po celkové vychladnutie motora,nie labolatorne podmienky.Kufor pre 3člennú rodinu postačujúci-nelovíme velryby Auto poholdné.Ked čítam všeliaké problémy aké sú tu popisované,.tak sa sa mi ani verit nechce,že sme toho ušetrení Viem,že je ludí vela,vela názorov-nikto ich nenútil kupovat to to auto.My sme sa rozhodovali 2 mesiace,samé skúšobné jazdy,nevyhodíme tažko zarobené groše len tak !Velmy dobré nastupovanie,vystupovanie,výhlad z auta.Kde sa na to Škoda a VW chytá za tie prachy Zatial je to proste"1"
Hyundai IX 20 1.6. 1.4 crystal white-Šemík/+Š Felicia,Š Rapid,Š1203,VAZ2105,VAZ2102,Š100
Re: Vaše zkušenosti s provozem iX20
Tiez mam asi auto z inej galaxie...mam najazdenych 10.000 km a zatial sa neobjavil ani jeden zo spominanych problemov. Palubovka nevrzga, ziadny hluk od naprav nie je pocut ani pri prejazde vacsich nerovnosti. Jazdene len v meste, priemerna spotreba okolo 8.0-8.5 l/100km. Uvidime co prinesie dalsich 10.000 km
ix20, 1.6 Comfort, White
Re: Vaše zkušenosti s provozem iX20
Mám také ix20 1,4 benzin a to k naprosté spokojenosti, sice jen asi měsíc, najeto mám zatím něco přes tisíc km. Žádné zde popisované závady se u mě nevyskytly. Auto jezdí k mé naprosté spokojenosti a vše funguje jak má. Jezdil jsem již s řadou vozů, řídím přes čtyřicet let a mohu říci, že tohle auto mě zatím v ničem nezklamalo.
Re: Vaše zkušenosti s provozem iX20
Mám ix20 start 1,4 benzín od začátku roku 2011. Zatím si stěžovat nemohu včetně jedné reklamace, a to: při připojení kárky šli špatně "blinkry".(zapnul jsem blinkry, jednou to bliklo a potom už nic). Auto jsem kupoval v Novém Městě na Moravě , i reklamaci tamtéž a velice solidní jednání. Při reklamaci mě nabídli náhradní vůz čehož jsem využil. Jízdní vlastnosti jsou dobré ,nemám k nim výhrad. Odskakování zadní nápravy -jak tady někteří píšou- se objeví až při hodně sportovní jízdě , ale to si měli koupit jiné auto. Spotřeba je dobrá 6-6,5l/100. Když jsem jel na dovolenou ve čtyřech , (dálková jízda) vyšla spotřeba na velmi slušných 5,5l/100 a nejezdím zbytečně pomalu. Jestli někdo věří nebo ne , mě je jedno. Nemám palubní počítač tudíž počítám od nádrže do nádrže. Původně jsem chtěl nisan NOTE , ale když ty auta stáli vedle sebe za podobné peníze s manželkou jsme koukli a volba byla jasná. Vyšší sezení , větší prostor zadní sezení a dizain líbiví. Dostali jsme k tomu zimní pneumatiky zdarma. Zatím naprostá spokojenost. Uvidíme po např. 5 letech.
Re: Vaše zkušenosti s provozem iX20
Zdravím všechny,
během 4 dnů jsem najel cca 1400 km při osazení dvou osob. (celkem najeto 3500 km) a pár poznatků (jeden je již ve vláknu Ukazatel stavu nádrže):
1. Auto je při rychlostech 130 km/h a vyšších na tankodromu zvaném D1 a větru velmi nestabilní tzn. "honí po cestě". Myslím si, že je to dáno jednak výši vozidla a tedy plochou (což je logické), ale také konstrukcí nápravy. Volant je třeba velmi pevně svírat v rukou.
2.Auto je při rychlostech 130 km a vyšších na německých a rakouských dálnicích při větru lehce v některých momentech nestabilní, ale nic, co by vyžadovalo křečovitě svírat volant.
3. Průměrná spotřeba při rychlostech 120 km a výše je vyšší a pohybuje se mezi 8-9 litry (skutečná, nikoliv PP)
4. Průměrnou skutečnou spotřebu kolem 6 l/100 km lze docílit jen za předpokladu "lehké nohy" a rychlostech nepřekračujících 100 km/h. Dle mých zkušeností je nejmenší spotřeba při "lechtání plynu" při rychlosti 80 km/h.
5.Motorizace 1,4 je do rychlosti 140 km/h aspoň pro mne dostačující. Při vyšších rychlostech výkon již chybí, ale to je otázka, kdo co potřebuje a kam jezdí.
6. Problém, který bych jen podtrhl a zvýraznil jsou ty zmiňované silné rázy do karoserie od nekvalitního podvozku. Je však nutno říct, že ten problém jsem pociťoval jen na českých cestách, v Německu a Rakousku pohoda- klídek a tabáček.
7. I přes všechny tyto věci tvrdím i nadále, že poměr cena- užitná hodnota je v případě ix20 nadstandartní
během 4 dnů jsem najel cca 1400 km při osazení dvou osob. (celkem najeto 3500 km) a pár poznatků (jeden je již ve vláknu Ukazatel stavu nádrže):
1. Auto je při rychlostech 130 km/h a vyšších na tankodromu zvaném D1 a větru velmi nestabilní tzn. "honí po cestě". Myslím si, že je to dáno jednak výši vozidla a tedy plochou (což je logické), ale také konstrukcí nápravy. Volant je třeba velmi pevně svírat v rukou.
2.Auto je při rychlostech 130 km a vyšších na německých a rakouských dálnicích při větru lehce v některých momentech nestabilní, ale nic, co by vyžadovalo křečovitě svírat volant.
3. Průměrná spotřeba při rychlostech 120 km a výše je vyšší a pohybuje se mezi 8-9 litry (skutečná, nikoliv PP)
4. Průměrnou skutečnou spotřebu kolem 6 l/100 km lze docílit jen za předpokladu "lehké nohy" a rychlostech nepřekračujících 100 km/h. Dle mých zkušeností je nejmenší spotřeba při "lechtání plynu" při rychlosti 80 km/h.
5.Motorizace 1,4 je do rychlosti 140 km/h aspoň pro mne dostačující. Při vyšších rychlostech výkon již chybí, ale to je otázka, kdo co potřebuje a kam jezdí.
6. Problém, který bych jen podtrhl a zvýraznil jsou ty zmiňované silné rázy do karoserie od nekvalitního podvozku. Je však nutno říct, že ten problém jsem pociťoval jen na českých cestách, v Německu a Rakousku pohoda- klídek a tabáček.
7. I přes všechny tyto věci tvrdím i nadále, že poměr cena- užitná hodnota je v případě ix20 nadstandartní
ix20 3/2012 1,4 CVVT /66kW Blueberry metalická