Drnčení z oblasti motoru
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
Re: Drnčení z oblasti motoru
IGI - pokud klepání přestalo při natankování paliva s vyšším oktanovým číslem neni to určitě tím že by se zvyšil tlak oleje - tlak oleje je závislý na otáčkách zubového čerpadla a to se otáčí podle otáček motoru. (pokud klepou hydroštely - jsou vadné v posledni době časta zavada u nových aut)
zkuste někdo dohledat kompresní poměr tohodle motoru. bude asi dost vysoký podle toho výkonu....
tipuju to tak že to "klepaní" je detonační spalování kdy se palivo samovznítí vlivem tlaku v pracovním prostoru válce - vybuchne dříve než by mělo - svíčka ho nezapalí a když nabereš palivo s vyšším oktanovým číslem - má větší odolnost proti samovznícení (to je to oktanové číslo) motor běží normálně ... "chyba" ale bude i v softwaru řidici jednotky motoru - motor by měl mít knock senzor - čidlo klepání které právě tohle detonační spalování hlída a řidici jednotka posleze upravuje předstih motoru (doba zapalení směsi) ..osobně si myslím že pokud z 1,4ky dostaneš 80kw tak je to vysokokompresní motor a bude nejmín 13:1...ale o to tu nejde...
dalším řešením je sundat hlavu a v prostoru antidetonační štěrbiny vypilovat pilníkem drážku a vyleštit spalovací prostor - ta drážka usměrní proudění směsi a směs lépe prohoří - samozřejmě nic z tohodle tu "závadu" neodstraní jediné řešení je brát kvalitní benzin - co si budem povídat když natanhuju natural s oktanovým číslem 95 nikdo mi nezaručí že je to skutečně 95 oktanu a ne jen třeba 91.. to jsou hold ty ekologicke paliva ... snad jsem to vysvětlil aby se to dalo pochopit čau
jinak k tomu jak se dnes chovaj k zakaznikum při reklamaci netřeba vyjadřovat - najednou sme ten největší povl...a u autorizovaných servisů je debata zbytečná ...kdyby ste věděli vše co o nich vím ja nikdy byste si tam auto nedali
zkuste někdo dohledat kompresní poměr tohodle motoru. bude asi dost vysoký podle toho výkonu....
tipuju to tak že to "klepaní" je detonační spalování kdy se palivo samovznítí vlivem tlaku v pracovním prostoru válce - vybuchne dříve než by mělo - svíčka ho nezapalí a když nabereš palivo s vyšším oktanovým číslem - má větší odolnost proti samovznícení (to je to oktanové číslo) motor běží normálně ... "chyba" ale bude i v softwaru řidici jednotky motoru - motor by měl mít knock senzor - čidlo klepání které právě tohle detonační spalování hlída a řidici jednotka posleze upravuje předstih motoru (doba zapalení směsi) ..osobně si myslím že pokud z 1,4ky dostaneš 80kw tak je to vysokokompresní motor a bude nejmín 13:1...ale o to tu nejde...
dalším řešením je sundat hlavu a v prostoru antidetonační štěrbiny vypilovat pilníkem drážku a vyleštit spalovací prostor - ta drážka usměrní proudění směsi a směs lépe prohoří - samozřejmě nic z tohodle tu "závadu" neodstraní jediné řešení je brát kvalitní benzin - co si budem povídat když natanhuju natural s oktanovým číslem 95 nikdo mi nezaručí že je to skutečně 95 oktanu a ne jen třeba 91.. to jsou hold ty ekologicke paliva ... snad jsem to vysvětlil aby se to dalo pochopit čau
jinak k tomu jak se dnes chovaj k zakaznikum při reklamaci netřeba vyjadřovat - najednou sme ten největší povl...a u autorizovaných servisů je debata zbytečná ...kdyby ste věděli vše co o nich vím ja nikdy byste si tam auto nedali
Hyundai sonata zelená Y3 - daily
Hyundai sonata AWD racing
Renault Magnum 440 kozel
Renault MAgnum 440 Tandem
Žabička Kawasaki Ninja ZX-7r
AUDI A6 2,5TDI 132 kW quattro. Prodám nebo vyměním za A8 D3 nebo S6 C5.
Hyundai sonata AWD racing
Renault Magnum 440 kozel
Renault MAgnum 440 Tandem
Žabička Kawasaki Ninja ZX-7r
AUDI A6 2,5TDI 132 kW quattro. Prodám nebo vyměním za A8 D3 nebo S6 C5.
- Reklama
Re: Drnčení z oblasti motoru
My to asi nevieme ako píšeš, ale aspoň tušíme, čo však máme robiť, keď nechceme prísť o záruku? Musíme do tých servisov chodiť, aj keď si myslíme (niektorí aj vedia) ako to tam chodí .
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010)
Re: Drnčení z oblasti motoru
a ten benzin EVO mozem tankovat v pohode do mojej rachotiny??
i30 1,4 CVVT 80kw, 2011
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Drnčení z oblasti motoru
mozes a budes mat z toho raketu
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Re: Drnčení z oblasti motoru
čím vyšší oktanové číslo tím lépe pro motor - samozřejmě pokud motor spaluje 95 je to zbytečné... žádný vyšší výkon tam nebude to číslo je jen o tlaku kdy se palivo samovznítí, ještě když sem jezdil motocross měl sem KTM SXS 125 tovarni special , sniženou hlavu titanový spalovák prostě poladěnou komplet a ta mi třeba na jiný benzin než na 100oktanu od shell vpowerracing nejela. - ve zvýšených otáčkách tarokovala a to tak že uplně bez výkonu... ten 100oktanový benzin ted přesně nevím jestli to byla Benzina Verva nebo OMV ale jedno stěhle dvou jela motorka normálně a na ten druhý tarokovala stejně jako na N95 nebo N98...takže i když tam píšou 100oktanu tak to 100oktanu opravdu být nemusí
Hyundai sonata zelená Y3 - daily
Hyundai sonata AWD racing
Renault Magnum 440 kozel
Renault MAgnum 440 Tandem
Žabička Kawasaki Ninja ZX-7r
AUDI A6 2,5TDI 132 kW quattro. Prodám nebo vyměním za A8 D3 nebo S6 C5.
Hyundai sonata AWD racing
Renault Magnum 440 kozel
Renault MAgnum 440 Tandem
Žabička Kawasaki Ninja ZX-7r
AUDI A6 2,5TDI 132 kW quattro. Prodám nebo vyměním za A8 D3 nebo S6 C5.
Re: Drnčení z oblasti motoru
Tak to bude asi tím,že verva 100 není 100,ale 98 a píšou to i na stojanu.
Hyundai Matrix 1.5 CRDi VGT 81kw
Re: Drnčení z oblasti motoru
dnes mam prvu garancku. technik vravel ze to chrastenie robia vsetky i30. som nanho kukol ze vsetky urcite ne. ale lubilo sa mi ze nic netajil. ne jak v autopalaci - mi nic nevieme je to prvykrat co sme sa s tym stretli. vraj by mohla zabrat vymena rozvodovej retazi, vravel. ta i30, no je to sila co si ti vyrobcovia dovoluju, ale co sa cudujeme ked mi blbci nevyvijame tlak. ak by sa chcel niekto spojit tak nech napise. naj BA+okolie
juryno@gmail.com
a pytal som sa na ten evo benzin ze z hladiska dlhodobeho tankovania ci to neposkodi motor a technik nevedel odpovedat. teda otazka: ak budem stale tankovat EVO ten ma tusim 99 oktanov ci 100 neposkodi to nakoniec motor??
juryno@gmail.com
a pytal som sa na ten evo benzin ze z hladiska dlhodobeho tankovania ci to neposkodi motor a technik nevedel odpovedat. teda otazka: ak budem stale tankovat EVO ten ma tusim 99 oktanov ci 100 neposkodi to nakoniec motor??
i30 1,4 CVVT 80kw, 2011
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Drnčení z oblasti motoru
otazka je preco vedome tankujes benzin, ktoreho potencial motor nevyuzije. Aditivovane 95 oktany su IMHO lepsia volba, resp obyc BA95, ktory je kvalitny
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Drnčení z oblasti motoru
nejsom debil par prispevkov nad tymto vysvetlene. kvoli tomu chrasteniu - tu jednemu to po EVO benzine prestalo- ja som este neskusal
i30 1,4 CVVT 80kw, 2011
Re: Drnčení z oblasti motoru
i30 mají řetěz a napínák. Tohle co popisuješ je první co ti na tvém autě při drnčení vymění. Existuje na to oficiální postup v jejich informačním systému. U mě s tím začali - NEPOMOHLO !severtom píše:To je nějaká haluz, divný servis, vždyť i30 má mít řetěz. Nebo má nafta řemen a máš naftu?AdamS píše:...Co se týče příčiny, jde o klepání ventilů - podstatná zavada..a podle mých zpráv zatím není nalezen způsob odstranění závady. Servis sice tvrdí, že by měla pomoci výměna rozvodového řemene a napínací kladky, ale to nelze jakkoliv ověřit....
V profilu uvádíš 2 auta 1.4, což by měly být benzíny.
Re: Drnčení z oblasti motoru
a co nasleduje po vymene rozvodou v ich oficialnych postupoch??
zaujmave je bol som v autopalace panonska (priserny servis) tam so smrtelnou vaznostou tvrdili - nikdy to este neriesili, pocuju to prvy krat a pod. bol som v druhom servise v Blave a tam mi zase technik povedal ze to chrastia vsetky i30 pri 2000 otackach.
zaujmave je bol som v autopalace panonska (priserny servis) tam so smrtelnou vaznostou tvrdili - nikdy to este neriesili, pocuju to prvy krat a pod. bol som v druhom servise v Blave a tam mi zase technik povedal ze to chrastia vsetky i30 pri 2000 otackach.
i30 1,4 CVVT 80kw, 2011
Re: Drnčení z oblasti motoru
Co následuje ? To co píšeš, tvrdí že to nedrnčí a a žádný podobný případ neexistuje Já se s tím otravuju už přes rok, ve středu tam znova jdu osobně to dořešit !!!
Re: Drnčení z oblasti motoru
ak mam teraz vraviet na zaklade toho technika z ktory vravel ze chrastia vsetky. tak ak chrasti z toho len tretina, tak je neuveritelne ako mozu dat to auto do predaja a stale i po zisteni problemu to neopravit a vyrabat to z vadou a predavat dalej, nasledne v servise nic nevyriesia a este ti povedia ze to je vlasnost auta ci ze moc pocuvas. je to uplne neuveritelne co si to vobec dovoluju. chytit ich pod krk je malo
i30 1,4 CVVT 80kw, 2011
Re: Drnčení z oblasti motoru
Důležité jsou přece čárky za PRODEJ, aby dostihli ŠKODU
Re: Drnčení z oblasti motoru
libor a co to tam vlastne chrasti? v com je problem? lebo ventily to vraj nie su
i30 1,4 CVVT 80kw, 2011