Jency - i30 1.6 cvvt
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- Ruska.ruleta
- **
- Příspěvky: 416
- Registrován: 12 črc 2010, 11:34
Re: Jency - i30 1.6 cvvt
Šlápneš na plyn, motor táhne třeba na 5 tis. otáček a je před tebou třeba pomalejší auto, nebo jiná překážka, tak dáš nohu z plynu a ojnice přestává být namáhány tlakem pístu, ale začíná být namáhána tahem klikovky.
RR
RR
Rozdávat rady je zbytečné, moudrý si poradí sám a hlupák stejně neposlechne.
Vesmír i lidská blbost jsou nekonečné, i když u toho vesmíru si nejsem až tak jist.
Odvaž se používat vlastní rozum!
i30cw CRDi 85 kW
i30 MPI
Vesmír i lidská blbost jsou nekonečné, i když u toho vesmíru si nejsem až tak jist.
Odvaž se používat vlastní rozum!
i30cw CRDi 85 kW
i30 MPI
- Reklama
Re: Jency - i30 1.6 cvvt
Gratuluji se zpožděním k novému vozidlu Bílá tomuhle autu sluší a motorizaci a výbavu máš taky "správnou"
- převodovky u všech (skoro všech) nových aut jsou poskládané prostě blbě. Podřizuje se to emisním limitům, bohužel, na sladění auta a převodů se kašle
- mě spotřeba klesla po první garančce - asi lepší olej a trošku tomu pomohl i vzduchový filtr. V servisu mi říkali, že se mění až při druhé prohlídce, ale já si ho nechal vyměnit dobrovolně. Na tyhlety longlife věci moc nevěřím, vím, kde jezdím.
- ten zadní pás dokáže naštvat. Je tam jenom čidlo v páse na odpojení, žádné hmotnostní v sedačce. Nezbývá než pasažérům zdůraznit, aby se skutečně odpotali až po zastavení nebo zdechnout a nastartovat motor
- ergonomie předávání informací z auta k řidiči je slabá. Tlačítko TRIP z pravěku, teploměr schovaný na rohu v rádiu (když si v noci vypnu displej, aby mi nesvítil do ksichtu, tak nevidím na teplotu, v zimě dost nevýhodné řešení), hodiny jakbysmet, hlavně, že uprostřed palubky číslo jak kráva, jak mám řadit - a stejně ukazuje nesmysly. Tohle se inženýrům v Hyu opravdu moc nepovedlo, nový model už je v tomto snad vychytanější.
Ale co už. Každý auto má svoje mouchy, hlavně, aby se ti v něm dobře jezdilo!
- sedni si zpátky do té fábie a zkus třeba porovnat zrychlení z 80 na 120. A rozdíl poznáš, garantuju. Nenech se ošálit dynamikou ve městě, tam dokáže "dravě" jezdit i stodvacítka A hlavně, přestože motor slušně táhne už od nízkých otáček, opravdicky ožije až za 4000. Na podzim jsem si vychutnal jízdu serpentinama Bellinzona - San Bernardino a byl jsem moooc spokojenej...jency píše: Spíše zklamání
--------------
- s 92kW jsem čekal, že budu trhat asfalt, oproti fábii 44kW s kterou jsem jezdil dříve je živější, ale subjektivně ne tolik jako na papíře
- 6 stupňová převodovka nic moc, při 130 km/h už točí motor přes 4000 otáček (chudáci s 5-kvaltem)
- spotřeba po cca 8500 km pořád kolem 7.2-8.0 l/100km
- pokud člověk zapne vzadu pás a při zastavování se odepne a vystoupí, varování pořád pípá !!!
- při vyšší vlhkosti jsou ráno skla mokrá, u jiných aut stačí okno stáhnout a zase vytáhnout, tady je ale mezera a guma nedoléhá úplně - nutno vzít hadr
- opravdu tragický palubní počítač
- převodovky u všech (skoro všech) nových aut jsou poskládané prostě blbě. Podřizuje se to emisním limitům, bohužel, na sladění auta a převodů se kašle
- mě spotřeba klesla po první garančce - asi lepší olej a trošku tomu pomohl i vzduchový filtr. V servisu mi říkali, že se mění až při druhé prohlídce, ale já si ho nechal vyměnit dobrovolně. Na tyhlety longlife věci moc nevěřím, vím, kde jezdím.
- ten zadní pás dokáže naštvat. Je tam jenom čidlo v páse na odpojení, žádné hmotnostní v sedačce. Nezbývá než pasažérům zdůraznit, aby se skutečně odpotali až po zastavení nebo zdechnout a nastartovat motor
- ergonomie předávání informací z auta k řidiči je slabá. Tlačítko TRIP z pravěku, teploměr schovaný na rohu v rádiu (když si v noci vypnu displej, aby mi nesvítil do ksichtu, tak nevidím na teplotu, v zimě dost nevýhodné řešení), hodiny jakbysmet, hlavně, že uprostřed palubky číslo jak kráva, jak mám řadit - a stejně ukazuje nesmysly. Tohle se inženýrům v Hyu opravdu moc nepovedlo, nový model už je v tomto snad vychytanější.
Ale co už. Každý auto má svoje mouchy, hlavně, aby se ti v něm dobře jezdilo!
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jency - i30 1.6 cvvt
RR to sa mi zda trochu hlupost. Urcite tam nevzinkne vacsia sila ako pri plnom zosliapnuti plynu a maximalnom zatazeni motora. A navyse ocel ma rovnaku pevnost v tahu ako aj v tlaku, takze ked to vydrzi vysoku zataz "od tlaku" tak ten tah co popisujes by nemal byt ziadny problem kedze tam na ojnicu posobi len tahova sila od klukovice, ktora na nu posobi tak ci tak ked piest nasava zmes.
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Re: Jency - i30 1.6 cvvt
Zaujímavé je, žeS0T0 píše:zdravím a ať slouží! jinak 4000ot při 130 se 6ti kvaltem? jaké jsou gumy? většinou psali o cca 3700ot...
i30 1,6 92kW točí na 6. 4000 pri 130Km/h
i30 1,4 80kW (moja) točí na 5. 4000 pri 130Km/h pneu 195/65 R15
toyota yaris 1,0 50kW točí na 5. tiež 4000 pri 130Km/h
a fabia 44kW točí 3000 pri 130Km/h
Tak toto teda nechápem.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jency - i30 1.6 cvvt
co je na tom nepochopitelne ? Ine zprevodovanie v prevodovke, to je vsetko.
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Re: Jency - i30 1.6 cvvt
Nie som technický antitalent. Tolko viem. Len nechápem, prečo 125 koňové auto točí 4000 ot. pri 130Km/h, keď stačí 2800 ot. Potom by auto nežralo 10, ale 8l/100km pri 130Km/h. Pri 70 koňovom chápem keď točí 4000, pri 125 koňovom to nemá logiku.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: Jency - i30 1.6 cvvt
mnkk: někdo měří rychlost podle tacho, někdo podle GPS. Proto občas vyjde nerovné srovnání, že 1.4 5-kvalt točí na 5 stejně jako 1.6 šestikvalt. Ve skutečnosti tam rozdíl je, a to proto, že 6-kvalt má stejné poměry na prvních pěti stupních a k tomu je dosazena šestka. Takže kompletní přepřevodování se nekoná.
Podle nejčastěji zmiňovaných údajů zde to vypadá na rozdíl ot 3600-3700 / 4100-4200. Každopádně i tak je to na tu šestku moc, to máš pravdu. Ale když si projdeš fórum, tak to tady mnohokráte najdeš - holt, dnešní převodovky se nedělají na míru autu, ale syntetickým testům spotřeby, kde se s rychlostmi nad 120 km/h nepočítá. A podle toho to taky vypadá.
Podle nejčastěji zmiňovaných údajů zde to vypadá na rozdíl ot 3600-3700 / 4100-4200. Každopádně i tak je to na tu šestku moc, to máš pravdu. Ale když si projdeš fórum, tak to tady mnohokráte najdeš - holt, dnešní převodovky se nedělají na míru autu, ale syntetickým testům spotřeby, kde se s rychlostmi nad 120 km/h nepočítá. A podle toho to taky vypadá.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Jency - i30 1.6 cvvt
Asi.
Na mojej i30 s pneu 195/65 (zimné) mi to točí 4000ot., kolega vyššie píše, že mu 1,6 6st. točí 4000ot. Ja sa nehadam, či mu to točí 4tis, alebo 3700. Na tom nezáleží. Len som napísal poznatok z yarisa, ktorý tiež točí 4000 pri 130Km/h a má o 30, resp. 42kW slabší motor.
Ale s tým sa nedá nič robiť. Ja osobne sa nesťažujem, kúpil som presne to čo som potreboval a som spokojný (zo začiatku vystrašený, ale teraz v poho ). Forum čítam už snáď 2 roky, viem že sa to preberalo x krát, len je zaujímavé, že keď pridali 6st., tak otáčky neklesli tak ako si všetci predstavovali.
Na mojej i30 s pneu 195/65 (zimné) mi to točí 4000ot., kolega vyššie píše, že mu 1,6 6st. točí 4000ot. Ja sa nehadam, či mu to točí 4tis, alebo 3700. Na tom nezáleží. Len som napísal poznatok z yarisa, ktorý tiež točí 4000 pri 130Km/h a má o 30, resp. 42kW slabší motor.
Ale s tým sa nedá nič robiť. Ja osobne sa nesťažujem, kúpil som presne to čo som potreboval a som spokojný (zo začiatku vystrašený, ale teraz v poho ). Forum čítam už snáď 2 roky, viem že sa to preberalo x krát, len je zaujímavé, že keď pridali 6st., tak otáčky neklesli tak ako si všetci predstavovali.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: Jency - i30 1.6 cvvt
Včera mi servisák říkal ,že nová i 30 je na tom s převodováním o moc líp a spotřeba prý na tom bude taky o poznání lepší.Prý syrový motor bere 6,5 -ta nová 1,6
Hyundai i 30 comfort 1,6i (93 kw)šestikvalt, glowing red, 03 2011
Re: Jency - i30 1.6 cvvt
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: Jency - i30 1.6 cvvt
Tak jsem si po delší době kontroloval otáčky a teď to při 130 točí kolem 3700/3800. Je možné, že by to kleslo? Neřekl bych, že jsem se předtím blbě díval
--------------------------------------
Hyundai Trikolor Plus 1.6 CVVT / 92kW
Hyundai Trikolor Plus 1.6 CVVT / 92kW
Re: Jency - i30 1.6 cvvt
Hyundai i30 made in cz
Re: Jency - i30 1.6 cvvt
Samozrejme že je to možné. Hyundai sa na to špecializuje. Je to jeho vychytávka. Zatiaľ ju má jediný na svete! S pribúdajúcim počtom najazdených kilometrov klesajú otáčky, až jedného dňa budú nulové pri akejkoľvek rýchlosti. No a to už bude to perpetum mobile.jency píše:Tak jsem si po delší době kontroloval otáčky a teď to při 130 točí kolem 3700/3800. Je možné, že by to kleslo? Neřekl bych, že jsem se předtím blbě díval
aktuálne - Ford Focus III Turnier, 2,0 TDCi, 103kW, strieborná, Titanium
:hyu: i30 1.4CVVT, Indigo Blue, Classic plus - predané
:hyu: i30 1.4CVVT, Indigo Blue, Classic plus - predané
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jency - i30 1.6 cvvt
jency, tak toto mozne veru nie je, nema to variabilne nastavenie prevodovky. Jedina moznost nizsich otacok by bola v pripade ze by si zmenil rozmer pneumatik alebo by si sa hral s prevodovkou a vymenil ozubene kolieska a zmenil prevodovy pomer Alebo ti blbne otackomer.
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...