Jak jsem ti řikal v telefonu, BRC je výborná volba
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
stagu se vyhni, nedávno známej řikal že ho má v santíkovi a když chceš motor víc krmit tak škube a nezvládá
hyundai_driver: heh po dlouhé době ses ukázal
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
taky odpůrce lpg a už ho má namontované
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
no jo, není důvod nešetřit
![Dancing :D/](./images/smilies/eusa_dance.gif)
kolik ti papá? 11-12?
jestli se zadírá třetí válec netuším, ale k přimazávání ventilů jsem dost skeptický
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
ještě před pár lety to nebylo, nikdo to neměl a jezdilo se taky, najednou boom jak to je super a mají to snad 3 auta ze 4 přestavěných
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
táta nechal předělat sonatu v únoru 2007 na Prins VSI a žádné přimazávání nebylo, asi před rokem tam byla IX35 tady z fora a bylo jí to doporučeno. Moje doměnka je, že servis z toho má další cash... ale nebudu tvrdit, že to je jediný důvod.
Farrael: proč nutnost u korejců? Možná u některých modelů, ale i tak jsem skeptický. Moje sonata na plyn má najeto okolo 120tis, tátovo skoro 200tis. A? Motory šlapou jak hodinky, olej nežerou, neklepou a denně jezdí
co se týče přívstřiku benzinu, tak jsou mi známy dva důvody. Buď je to přímovstřik (tfsi,..) a vstřikovače se benzinem ochlazují aby se nespálily, takže ve směsi je podle otáček 5-95% benzinu - úspora celkem o ničem. A druhý, že plynové vstřikovače nestíhají ve vyšších otáčkách a aby motoru nedocházel dech tak se přikrmuje benzinem. Nebo poddimenzovaný reduktor, to jsem vyčetl na Volvo foru, kde slabé reduktory dávali na pětiválce a na dálnici pod plným reduktor nestíhal splynovávat...