KNIHA jak na to?
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
- Farrael
- *****
- Příspěvky: 2161
- Registrován: 01 bře 2010, 21:33
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: KNIHA jak na to?
Uvažuju, že jí koupim. Pokud by nás bylo víc, mohli by jsme se šáhnout o poštovné
Hyundai Sonata NF r.v. 2005 2.4i LPG Dark Elegant Red
Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
- Reklama
-
- *
- Příspěvky: 86
- Registrován: 05 pro 2008, 14:10
- Bydliště: Valašské Meziříčí
- Kontaktovat uživatele:
Re: KNIHA jak na to?
tak ta by se mooc hodila !
Re: KNIHA jak na to?
Ty vole to je dosť velký záber: Od Excela 1988 po accent 2009?! Nie?
Majú aj stránku v UK... Možno by to bolo reálnejšie a už žiadne CLO...
http://www.haynes.co.uk/webapp/wcs/stor ... y_rn=10228
Majú aj stránku v UK... Možno by to bolo reálnejšie a už žiadne CLO...
http://www.haynes.co.uk/webapp/wcs/stor ... y_rn=10228
Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Re: KNIHA jak na to?
Podla ISBN kodu tej knihy vygooglite mnoho stranok, aj europskych, kde sa tato kniha predava. Mozno este lacnejsie ako v USA...
Re: KNIHA jak na to?
Je to sice už nějaký pátek od posledního příspěvku v tomhle tématu, ale zeptám se. Může nějaký majitel zmiňované knížky v angličtině napsat, jestli a do jaké míry popisuje motor a související agregáty 1,5 CRDI VGT 81 kW? Mám Matrixe, k tomu není žádná knížka ani na výše uvedených odkazech, Něco máme z Internetu, ale tam je plechařina a něco elektriky, motor nic. Údajně se tenhle motor dával i do Accenta (to asi muselo být docela žihadlo ), tak bych rád věděl, jestli má pro mě smysl do té knížky na Accenta kvůli motoru investovat.
Díky za rady.
Díky za rady.
Matrix 1,5 CRDi VGT
Re: KNIHA jak na to?
jj,motor 1.5Crdi WGT 81kW je namontovany v Accentu,kdyz tak si projdi tady https://www.hyundaiclub.net/viewforum.php?f=98
jinak ja mam v Accentu presny typ motoru - D4FA 1.493ccm 81kW/4000ot
jinak se podivej do velkeho TP jaky presny typ motoru tam mas, tyto motory byly taky ve slabsich verzich ktere jsou treba v Getzu
jinak ja mam v Accentu presny typ motoru - D4FA 1.493ccm 81kW/4000ot
jinak se podivej do velkeho TP jaky presny typ motoru tam mas, tyto motory byly taky ve slabsich verzich ktere jsou treba v Getzu
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
Re: KNIHA jak na to?
Díky za odkaz, typ motoru mám přesně stejný. Co ta knížka, vyplatí se pro tenhle motor do ní jít? Hmm, ten Accent musí s tímhle motorem snad lítat, nebo ne ?
Matrix 1,5 CRDi VGT
Re: KNIHA jak na to?
to CMD:
no litat ,jak se to veme ,neni pro motor problem provetrat passata a dokaze ho hodne potrapit,navic v kopeckach passat(96kW) zustava hluboko vzadu,je to dane pomerem vykon/vaha, na rovnych cestach ma passat vetsi maximalku takze na maximalku accika udela jak malinu ale do 190 s pasikem drzi krok stejne,neli v nekterych mezich je dokonce rychlejsi nez pasik, pokud by se accent patricne nacipoval tak pasik by se mohl jit klouzat,pak by na druhou stranu klesla zivotnost nekterych casti motoru, ale i v zakladu je motor dostatecne silny pro bezny provoz a na nase cesty to bohate staci,kdyz jedes plne nalozeny po dalnici a chces nekoho predjet,proste stlacis plyn na podlahu a musis zacit brzdit aby te cajti nezmerili pro rychlost.
jedine co by se dalo vytknout je chybejici 6rychl.stupen,ten kdyby davali pri stavajicim prevodu tak byse zvedla maximalka ale na druhou stranu by sla pri 130km/h spotrteba dolu, na to ale uz neni podvozek staveny,uz takhle je myslim na hrane,nedejboze kdyby to melo jet 230,to uz by na ceste neslo udrzet a byl by to velice riskantni provoz,to by museli zmenit podvozek od zakladu a to uz by bylo jjine auto
jinak k te knize,zalezi co chces delat s motorem, dnes jsou vetsinou motory na stejnem principu a postupy prace jsou si vicemene podobne.pokud ji nutne ches mit tak si ji kup.
no litat ,jak se to veme ,neni pro motor problem provetrat passata a dokaze ho hodne potrapit,navic v kopeckach passat(96kW) zustava hluboko vzadu,je to dane pomerem vykon/vaha, na rovnych cestach ma passat vetsi maximalku takze na maximalku accika udela jak malinu ale do 190 s pasikem drzi krok stejne,neli v nekterych mezich je dokonce rychlejsi nez pasik, pokud by se accent patricne nacipoval tak pasik by se mohl jit klouzat,pak by na druhou stranu klesla zivotnost nekterych casti motoru, ale i v zakladu je motor dostatecne silny pro bezny provoz a na nase cesty to bohate staci,kdyz jedes plne nalozeny po dalnici a chces nekoho predjet,proste stlacis plyn na podlahu a musis zacit brzdit aby te cajti nezmerili pro rychlost.
jedine co by se dalo vytknout je chybejici 6rychl.stupen,ten kdyby davali pri stavajicim prevodu tak byse zvedla maximalka ale na druhou stranu by sla pri 130km/h spotrteba dolu, na to ale uz neni podvozek staveny,uz takhle je myslim na hrane,nedejboze kdyby to melo jet 230,to uz by na ceste neslo udrzet a byl by to velice riskantni provoz,to by museli zmenit podvozek od zakladu a to uz by bylo jjine auto
jinak k te knize,zalezi co chces delat s motorem, dnes jsou vetsinou motory na stejnem principu a postupy prace jsou si vicemene podobne.pokud ji nutne ches mit tak si ji kup.
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
Re: KNIHA jak na to?
Zde velice podrobný servisní manuál.
hyundaiclub.eu/manual_download.php?id=14
hyundaiclub.eu/manual_download.php?id=14
Re: KNIHA jak na to?
Podla ISBN kodu tej knihy vygooglite mnoho stranok, aj europskych, kde sa tato kniha predava. Mozno este lacnejsie ako v USA...
Steppermotor.fr nabízí řadu různých typů reduktorů včetně planetových reduktorů, reduktorů s paralelním hřídelem a šnekových reduktorů.