neposlušný plynový pedál?

Motorové součásti, spojka, provozní kapaliny

Moderátoři: Martun, Moderátoři

greatb
*
Příspěvky: 14
Registrován: 24 kvě 2012, 10:04

neposlušný plynový pedál?

Příspěvek od greatb »

Nazdar Accenťáci.Mám problém z mojim tátošom.Je to new accent 1,5 CRDI a pri zaradenom druhom prevodovom stupni auto začne samé ubere pridá ubere pridá.Ako v autoškole keď sa rýchlo pustí spojka.Stretol sa stým niekto ??
Ďakujem
Reklama
 

Uživatelský avatar
69pavel
*****
Příspěvky: 1711
Registrován: 30 srp 2009, 20:29

Re: neposlušný plynoví pedál?

Příspěvek od 69pavel »

v kterych rozmezi otacek ti to dela,normalne kdyz se snazis rozjizdet rekneme od 1200ot a vys nebo kolem 900ot
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
greatb
*
Příspěvky: 14
Registrován: 24 kvě 2012, 10:04

Re: neposlušný plynoví pedál?

Příspěvek od greatb »

No ono sa to správa tak že keď sa človek ide rozbehnúť zaradená jednotka tak auto začne asi tak zhruba okolo 1200 trhať na jednotke a pri dvojke to robí keď otáčky sú už 1700 zhruba.
Uživatelský avatar
69pavel
*****
Příspěvky: 1711
Registrován: 30 srp 2009, 20:29

Re: neposlušný plynoví pedál?

Příspěvek od 69pavel »

a na diagnostice jsi to mel napichle zda tam neni zavada,treba cidlo teploty nebo neco jine,vaha vzduchu ,je hodne moznosti co to muze zpusobovat
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
greatb
*
Příspěvky: 14
Registrován: 24 kvě 2012, 10:04

Re: neposlušný plynový pedál?

Příspěvek od greatb »

Na diagnostike som to mal.Nie je to síce ako diagnostika v origo servise ale neukázalo nič.Keď sme auto kúpili auto najprv sme vybrali trysky von.Boli na stolici dve boli total zlé a dve sa pretesnili a auto funguje.Spotreba šla dole to som bol rád.To sa robilo asi mesiac dozadu hádam aj trocha viac.Len teraz to začalo takto trhať.Skúsili sme dať hadičku na filter.Na prírube filtru je nátrubok smerujúci nahor.Má klobúčik .Natiahli sme hadičku priesvitnú a čerpali pumpou na filtri.šlo veľa vzduchu a k tomu ešte aj tá pumpička svtrdla.Tak mi to príde ako na niečo dobre upchaté.
Uživatelský avatar
rokolo
****
Příspěvky: 1011
Registrován: 20 bře 2008, 13:52

Re: neposlušný plynový pedál?

Příspěvek od rokolo »

No myslím, že právě při správném načerpáním pumpou, kdy je tedy už úplně odvzdušněno, tak právě pumpa úplně ztvrdne, což by mělo být v pořádku. Jakou jsi měl spotřebu, než jste provedli "generálku" trysek :?:
Accent 1.5 CRDi ELEGANCE - Black Ebony
greatb
*
Příspěvky: 14
Registrován: 24 kvě 2012, 10:04

Re: neposlušný plynový pedál?

Příspěvek od greatb »

No spotreba bola o liter viac ako je teraz a teraz sa to pohybuje okolo 3,8 4,2 podľa toho či sa chodí po kopcoch alebo len po dialničke.Vymenil som palivoví filter bez odozvi
Uživatelský avatar
69pavel
*****
Příspěvky: 1711
Registrován: 30 srp 2009, 20:29

Re: neposlušný plynový pedál?

Příspěvek od 69pavel »

pokud by se to zavzdusnovalo tak jakmile to chyti vzduch tak stojis a nepojedes, pokud jsi vymenil filtr,dej zpet puvodni hadicku a zkontroluj
-cele sani od filtru az po sani na hlave valcu zda nemas nekde prasklou hadicu(pri natoceni motoru se rozevre dira a vzduch nejde do sani motoru ale ven),trubku pod vozem,chladic vzduchu(jestli neni dira-prorezly,budes se divit ale i hlinik rezivi),ty tenke hadicky,mechanismus ktery nataci lopatky v turbu+podtlakove ovladani
psal jsi zes mel trysky venku,odpojoval jsi konektory,zkontroluj zda nejsou vevnitr z oxidovane,neb ulomeny pin.
taky se podivej jak se vraci klapka na sani,zda nema vuli v tom kloubku a samovolne nelita(praskla pruzinka).
mozna by zato stalo navstivit poradnou diagnostiku ktera nacte vsechno,vcetne hodnot cidel atd., jako moznosti je spousta coto muze zpusobovat vaha vzduchu,cidla atd.,
a jeste blba otazka, ty trysky cos menil - prisly nazpet ty same(typ) a seridily se na stejny tlak jako ty dve co tam zustaly-to jest vsechny 4 stejny tlak
a jeste skousel jsi vyresetovat RJ odpojenim baterie na cca 30min.

jinak jsem skousel na filtru pumpicku a mne jde porad pumpovat dokola,neztvrdne mi jak tu bylo psano.
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
greatb
*
Příspěvky: 14
Registrován: 24 kvě 2012, 10:04

Re: neposlušný plynový pedál?

Příspěvek od greatb »

Skontrolujem všetko tak ako píšete.Trysky bolu vonku všetky.Boli na stolici v origo servise na trysky bosch.Dve ostaly pôvodné len sa pretesnili a dve boli tak na tom že sa menilil špičky.Auto potom chytilo normálne a aj spotreba sa ukľudnila.Teraz napríklad sa mi rozsvietil check a keď som to pripojil vyhodilo dáku hlášku z EGR ventilom.Môže to mať súvis?
Uživatelský avatar
adam221
****
Příspěvky: 1449
Registrován: 12 pro 2007, 23:24
Bydliště: Bratislava

Re: neposlušný plynový pedál?

Příspěvek od adam221 »

Ahoj, moze to mat suvis... Vyskusaj ho vycistit... Odkial si? Ja som taketo nieco riesil 2 roky dozadu... Urcite by som isiel na original diagnostiku lebo ta vie napisat ovela viac ako bezne obd... Ked s tym budes na GDS tak nech vyskusaju funkcnost spojkoveho snimacu, a beh plynoveho pedala...
Opel Astra H 1,6
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
Uživatelský avatar
69pavel
*****
Příspěvky: 1711
Registrován: 30 srp 2009, 20:29

Re: neposlušný plynový pedál?

Příspěvek od 69pavel »

a taky zkontroluj hadicky k ERG ventilu a celej ten mechanismus,jinak to stim jak pise o prispevek vyse muze souviset,RJ pak vyhodnocuje nesmysly a vysledek muze byt tvuj problem
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
Uživatelský avatar
rokolo
****
Příspěvky: 1011
Registrován: 20 bře 2008, 13:52

Re: neposlušný plynový pedál?

Příspěvek od rokolo »

Kde se nachází ten EGR ventil :?: Že bych se také na to podíval...
Accent 1.5 CRDi ELEGANCE - Black Ebony
Uživatelský avatar
69pavel
*****
Příspěvky: 1711
Registrován: 30 srp 2009, 20:29

Re: neposlušný plynový pedál?

Příspěvek od 69pavel »

rokolo píše:Kde se nachází ten EGR ventil :?: Že bych se také na to podíval...
pokud nemas problem nestourej do neceho co funguje,takhle mne vzdycky ucili,prilisna udrzba taky neni na svem miste
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
Uživatelský avatar
rokolo
****
Příspěvky: 1011
Registrován: 20 bře 2008, 13:52

Re: neposlušný plynový pedál?

Příspěvek od rokolo »

:) já bych se v tom nešťoural, jen bych překontroloval ty hadice, pokud tam nějaké jsou...
Accent 1.5 CRDi ELEGANCE - Black Ebony
Uživatelský avatar
69pavel
*****
Příspěvky: 1711
Registrován: 30 srp 2009, 20:29

Re: neposlušný plynový pedál?

Příspěvek od 69pavel »

rokolo píše::) já bych se v tom nešťoural, jen bych překontroloval ty hadice, pokud tam nějaké jsou...
hadickama bylo mysleno dalsi ovladaci systemy ktere doplnuji jak ERG, tak celkovy chod motoru,jako v jeho pripade je spousta moznosti at uz od mechanicke az po elektrickou blbost ktera to kolisani zpusobuje.
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
Odpovědět

Zpět na „New Accent - Motor a převodovka“