První dojmy
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: První dojmy
Ahoj,nechci se nikoho dotknout,ale raději koukejte na cestu.
T.
T.
i30cw 1.6CRDi 85kW 6st. Crystal White
- Reklama
Re: První dojmy
cesta je furt stejná, tu už jsem viděl stokrát...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: První dojmy
Tak jsem si novou I30 taky na týden půjčil ... nebudu tu popisovat jaká je, shoduju se s názory co jsou tady ... nicméně perfektní auto , na pohodovou jízdu paráda ... byla to 1.4 MPI, ale i tak mi připadalo že ten motor na to stačí,zvláštní že ikdyž jsem jel sám nebo 4 dospělí a něco v kufru , tak mi připadala dynamika stejná , chování mi připadalo jako u nafty ... to že to v horských kopcích jede na 5 v pohodě mě taky překvapilo ... sice moc netahá ale udržuje rychlost s přehledem ... jen dotaz, na fotce od Deegra vidím že při 90km/h točí nějakých 2200 - 2300 , ta 1.4 točila kolem 2800 - 3000 na 6, už nevím přesně a podle cejchu otáčkoměru to je benzín a nejspíš 1.6 GDI možná MPI, nevím ... takže 1.6 točí méně ?
od 27.3.2018 - Kia Cee´d SW 1.6 GDI 2015
od 24.5.2016 - Hyundai i30 1.4 CVVT 2010 (x)
od 9.11.2010 - Škoda Fabia 1.4 MPI 2002 (x)
od 10.12.2009 - Hyundai i10 classic, 1.1 SOHC
od 1.10.1986 - Fiat 126p 650E (x)
od 24.5.2016 - Hyundai i30 1.4 CVVT 2010 (x)
od 9.11.2010 - Škoda Fabia 1.4 MPI 2002 (x)
od 10.12.2009 - Hyundai i10 classic, 1.1 SOHC
od 1.10.1986 - Fiat 126p 650E (x)
Re: První dojmy
1.4 má kratší první a druhý rychlostní stupeň, ostatní jsou stejné. Dále má kratší stálý převod, proto ty vyšší otáčky oproti motorům 1.6. Zde jsou i ty převodové poměry.
http://press.hyundai.cz/tiskove-zpravy/ ... i-i30.html
http://press.hyundai.cz/tiskove-zpravy/ ... i-i30.html
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Re: První dojmy
SK ceník i30 cw: http://www.hyundai.sk/data/files/pdf/ce ... -kombi.pdf
Re: První dojmy
tak už máme doma taky novou i30 v 1.6GDI Style..zatím absolvovala jen jednu krátkou jízdu a výsledek je takový, že si člověk musí hodně zvykat na styl, jakým má řadit v kopcích apod., zvlášť když přejde z nafty, ale i třeba přechod z 1.4 benzínu je dost rozdílný ve stylu podřazování...
docela otravné je to nabádání k přeřazování na displeji..člověk trochu přišlápne na trojku a už mu na displeji skáče, ať přeřadí na šestku..ten počítač by zřejmě chtěl, aby se šestka řadila hned po jedničce..
jinak motoru dávám ještě hodně velké rezervy, než se zajede..s nulovým počtem kilometrů mi přijde hlavně v táhlejším kopci dost bez dechu..ale to je vše dané tím, že to při zajíždění nechci točit a že to je syrové...uvidíme aspoň po 1000 km..
jinak co mě překvapilo, jak moc na podlahu plynový pedál jde..zajíždět motor se údajně má tak do poloviny rozsahu sešlápnutí plynu, ale když člověk jede i kolem 3000 otáček, tak má plyn skoro na podlaze..
jinak je motor opravdu krásně tichý a vevnitř je to balada..
první cesta byla přes město, kde byla dlouhá kolona a tam průměrná spotřeba vyletěla na 13 litrů...kratší cca 50 km testovací vyjížďkou ale klesla i přes trochu kopců na cca 7.9 litrů...což doufám půjde ještě o dost dolů...rád bych kdyby šlo v ekonomickém režimu jezdit pod 7 litrů, což se snad podaří po zajetí...
benzín jsem po doporučeních zkusil hned od začátku Vervu 100 v 98 oktanech..po zajetí zkusím pár nádrží i obyč 95 a uvidíme jak se to bude lišit..
další, čemu dávám ještě čas jsou brzdy, které dle mých zkušeností jako nezajeté vůbec nebrzdí..z kopce jsem dobržďoval za kamionem a měl jsem co dělat, abych auto zpomalil z takové 100 na cca 40...ale opět budu hodnit až po aspoň 300-400 km..každá brzda potřebuje zajet, to je jasné..
protože jsem hodně háklivý na pazvuky od pedálů, hned jsem si všiml a docela mě štve, že spojka při sešlápnutí malinko lupe...to mi na novém autě docela vadí, uvidíme, jestli to půjde spravit..
co je ale fantazie oproti třeba první generaci kia ceed sw je to, jak auto drží v zatáčkách...první projížďka vedla úsekem, kde jezdí hodně motorky a je hodně točivý a auto drželo naprosto úžasně..jak se mi při testovací jízdě zdálo v jedné točivé zatáčce, že zadek trochu plave, tak po první vyjížďce musím říct, že auto jede zatáčkama excelentně...teda po zkušenostech se starým escortem, octaviou, feliciou, fabiou, ceedem sw, takže pro někoho z bmw by to asi pecka nebyla, ale pro mě skvělé překvapení..rychlejší průjezd vraceček je fakt radost..
teď trochu k interiéru..jediná designová chyba je ve verzi s normálním rádie ta, že jeho rámeček je matný jako tlačítka..kdežto na zbytku palubky je orámování lesklé a tlačítka matné..takže to vypadá dost blbě..
problém mám trochu s volantem, který je sice v kůži, ale je strašně tvrdý...na můj vkus až extrémně, dokone bych řekl, že je tvrdší než kdejaký plasťák...
nevím, jestli to bylo nervozitou z první jízdy a přemýšlením nad co nejhladším řazením a dobrým zajížděcím režimem, ale polokožené sedačky mě strašně hřály - i když nebylo vůbec horko venku ani vevnitř..ve výsledku jsem měl pěkně zpocené záda i stehna:-) ale uvidíme při dalších jízdách..
protože zapršelo, vyzkoušel jsem i stěrače, které stírají fantasticky...leckdo nevěřil tomu, že je jeden stěrač velký a jeden malinký, ale dohromady fungujou skvěle..
to je po první jízdě asi tak vše, co mě napadá...zatím to bylo opravdu jen krátké seznámení..
majkll
docela otravné je to nabádání k přeřazování na displeji..člověk trochu přišlápne na trojku a už mu na displeji skáče, ať přeřadí na šestku..ten počítač by zřejmě chtěl, aby se šestka řadila hned po jedničce..
jinak motoru dávám ještě hodně velké rezervy, než se zajede..s nulovým počtem kilometrů mi přijde hlavně v táhlejším kopci dost bez dechu..ale to je vše dané tím, že to při zajíždění nechci točit a že to je syrové...uvidíme aspoň po 1000 km..
jinak co mě překvapilo, jak moc na podlahu plynový pedál jde..zajíždět motor se údajně má tak do poloviny rozsahu sešlápnutí plynu, ale když člověk jede i kolem 3000 otáček, tak má plyn skoro na podlaze..
jinak je motor opravdu krásně tichý a vevnitř je to balada..
první cesta byla přes město, kde byla dlouhá kolona a tam průměrná spotřeba vyletěla na 13 litrů...kratší cca 50 km testovací vyjížďkou ale klesla i přes trochu kopců na cca 7.9 litrů...což doufám půjde ještě o dost dolů...rád bych kdyby šlo v ekonomickém režimu jezdit pod 7 litrů, což se snad podaří po zajetí...
benzín jsem po doporučeních zkusil hned od začátku Vervu 100 v 98 oktanech..po zajetí zkusím pár nádrží i obyč 95 a uvidíme jak se to bude lišit..
další, čemu dávám ještě čas jsou brzdy, které dle mých zkušeností jako nezajeté vůbec nebrzdí..z kopce jsem dobržďoval za kamionem a měl jsem co dělat, abych auto zpomalil z takové 100 na cca 40...ale opět budu hodnit až po aspoň 300-400 km..každá brzda potřebuje zajet, to je jasné..
protože jsem hodně háklivý na pazvuky od pedálů, hned jsem si všiml a docela mě štve, že spojka při sešlápnutí malinko lupe...to mi na novém autě docela vadí, uvidíme, jestli to půjde spravit..
co je ale fantazie oproti třeba první generaci kia ceed sw je to, jak auto drží v zatáčkách...první projížďka vedla úsekem, kde jezdí hodně motorky a je hodně točivý a auto drželo naprosto úžasně..jak se mi při testovací jízdě zdálo v jedné točivé zatáčce, že zadek trochu plave, tak po první vyjížďce musím říct, že auto jede zatáčkama excelentně...teda po zkušenostech se starým escortem, octaviou, feliciou, fabiou, ceedem sw, takže pro někoho z bmw by to asi pecka nebyla, ale pro mě skvělé překvapení..rychlejší průjezd vraceček je fakt radost..
teď trochu k interiéru..jediná designová chyba je ve verzi s normálním rádie ta, že jeho rámeček je matný jako tlačítka..kdežto na zbytku palubky je orámování lesklé a tlačítka matné..takže to vypadá dost blbě..
problém mám trochu s volantem, který je sice v kůži, ale je strašně tvrdý...na můj vkus až extrémně, dokone bych řekl, že je tvrdší než kdejaký plasťák...
nevím, jestli to bylo nervozitou z první jízdy a přemýšlením nad co nejhladším řazením a dobrým zajížděcím režimem, ale polokožené sedačky mě strašně hřály - i když nebylo vůbec horko venku ani vevnitř..ve výsledku jsem měl pěkně zpocené záda i stehna:-) ale uvidíme při dalších jízdách..
protože zapršelo, vyzkoušel jsem i stěrače, které stírají fantasticky...leckdo nevěřil tomu, že je jeden stěrač velký a jeden malinký, ale dohromady fungujou skvěle..
to je po první jízdě asi tak vše, co mě napadá...zatím to bylo opravdu jen krátké seznámení..
majkll
Re: První dojmy
ten "rádce" se dá v nastavení PP vypnout , stejně jako nastavit denní světla či nulování PP při tankování ... možná tam ještě něco šlo nastavit ale už si nepamatuju , měl jsem ho jenom týdenmajkll píše: docela otravné je to nabádání k přeřazování na displeji..člověk trochu přišlápne na trojku a už mu na displeji skáče, ať přeřadí na šestku..ten počítač by zřejmě chtěl, aby se šestka řadila hned po jedničce..
od 27.3.2018 - Kia Cee´d SW 1.6 GDI 2015
od 24.5.2016 - Hyundai i30 1.4 CVVT 2010 (x)
od 9.11.2010 - Škoda Fabia 1.4 MPI 2002 (x)
od 10.12.2009 - Hyundai i10 classic, 1.1 SOHC
od 1.10.1986 - Fiat 126p 650E (x)
od 24.5.2016 - Hyundai i30 1.4 CVVT 2010 (x)
od 9.11.2010 - Škoda Fabia 1.4 MPI 2002 (x)
od 10.12.2009 - Hyundai i10 classic, 1.1 SOHC
od 1.10.1986 - Fiat 126p 650E (x)
Re: První dojmy
Spotřeba 7.9l? To je brutus. Mě od posledního tankování svítí spotřeba 5.3l a to mám na nádrž už ujeto přes 800 km Ale mám už najeto přes 4400 km. Na 1.6 to jede opravdu pěkně. Od nějakých 4000-5000 rpm to jede spíše jako 1.8. Verva 100 má 100 oktanů. Jen na stojanu uvádí, že minimum je 98 oktanů. Při testech ji naměřili 101.3 oktanů. Jsem pak zvědav, co udělá se spotřebou normální natural, dej pak určitě info. Mě se to zkoušet nechce Mě spojka rozhodně nelupe, vůbec v kabině je příkladné ticho, jediné,co je slyšet, tak je hluk od podběhů. Žádné skřípání,vrzání,lupaní. Teď se mi ale stala taková zajímavost. Po nastartování zůstaly svítit kontrolky ABS, ESP, pásy a nefungoval tachometr. Po zastavení a vypnutí motoru vše zase běželo. Zajímavé.
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Re: První dojmy
ičkař:
díky:-) teprve se seznamuju a manuál jsem ještě ani neotevřel..nakonec ale ten rádce neni tak zlý, jak sem si myslel, dnes při delší klidné jízdě radil celkem dobře:-)
Deegr:
ta spotřeba byla způsobená tím, že se jelo tak 20 min na jedničku v koloně...teď jsem se byl projet po okreskách a sem tam vesnice a spotřeba pod 7..nakonec 6.6..ale teda jezdit stabilně pod 6 litrů to je nářez...tomu nerozumím...máme stejné palivo, stejné auto a i když jedu stabilně kolem 2000-2500 otáček, tak prostě níž nejdu...ale je pravda, že aktuálka mi docela stabilně běhá kolem 5 litrů..otázka je, kdy přestane mít vliv na průměrnou spotřebu ta kolona..příště vynuluju počítadlo a uvidíme..
majkll
díky:-) teprve se seznamuju a manuál jsem ještě ani neotevřel..nakonec ale ten rádce neni tak zlý, jak sem si myslel, dnes při delší klidné jízdě radil celkem dobře:-)
Deegr:
ta spotřeba byla způsobená tím, že se jelo tak 20 min na jedničku v koloně...teď jsem se byl projet po okreskách a sem tam vesnice a spotřeba pod 7..nakonec 6.6..ale teda jezdit stabilně pod 6 litrů to je nářez...tomu nerozumím...máme stejné palivo, stejné auto a i když jedu stabilně kolem 2000-2500 otáček, tak prostě níž nejdu...ale je pravda, že aktuálka mi docela stabilně běhá kolem 5 litrů..otázka je, kdy přestane mít vliv na průměrnou spotřebu ta kolona..příště vynuluju počítadlo a uvidíme..
majkll
Re: První dojmy
Ono po 4500km ti ta spotřeba taky ještě klesne. Teď to máš hodně syrový. Já mám na PP nastaveno, ať se mi průměrná spotřeba sama vynuluje při dotankování, ostatní údaje si ale musim resetovat sám, jako průměrná rychlost, doba jízdy a Trip A. Pokud budeš jezdit na tu Vervu trvale, tak věřím, že nebudeš mít problém jezdit trvale také pod 6 litrů, až se motor trošku zajede. Mě teď svítí průměrná spotřeba 5.3 po těch 800 km
Hyundai i30 N Performance
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Kia Pro Cee'd GT 2015 Prodáno
Hyundai i30 1.6 GDI Style 2012 Sold
Fiat Stilo Abarth 2.4, 2002 Sold
Fiat Bravo HGT 2.0 20V,1996 Crash
Fiat Uno 1.4,1991 Sold
Re: První dojmy
majkl: gratulace k novému autu! Tu spotřebu pod 7 bys měl dostat v pohodě, sedmičku atakuju docela často já s těžším kombíkem a generačně starším motorem...
ičkař: ten debilní napovídač řazení se dá vypnout i ve starší verzi i30 nebo jen v té nové?
ičkař: ten debilní napovídač řazení se dá vypnout i ve starší verzi i30 nebo jen v té nové?
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: První dojmy
to Chasnik
tak to netuším, měl jsem půjčenou jen tu novou tu jsem prolezl skrz na skrz, ve staré jsem se kdysi jen svezl
nicméně si myslím že by to mělo jít, zkus se zeptat Harda
tak to netuším, měl jsem půjčenou jen tu novou tu jsem prolezl skrz na skrz, ve staré jsem se kdysi jen svezl
nicméně si myslím že by to mělo jít, zkus se zeptat Harda
od 27.3.2018 - Kia Cee´d SW 1.6 GDI 2015
od 24.5.2016 - Hyundai i30 1.4 CVVT 2010 (x)
od 9.11.2010 - Škoda Fabia 1.4 MPI 2002 (x)
od 10.12.2009 - Hyundai i10 classic, 1.1 SOHC
od 1.10.1986 - Fiat 126p 650E (x)
od 24.5.2016 - Hyundai i30 1.4 CVVT 2010 (x)
od 9.11.2010 - Škoda Fabia 1.4 MPI 2002 (x)
od 10.12.2009 - Hyundai i10 classic, 1.1 SOHC
od 1.10.1986 - Fiat 126p 650E (x)
Re: První dojmy
Kapku mě štve že palubovka je vidět v předním skle..odraz. Jinak pohoda auto.....už jste někdo přemyšlel vytlumit přední podběhy.Mohlo by to pomoci a nebude to problém pořešit za rozumný peniz.Teda doufám že nejde hluk dveřma...
Re: První dojmy
Ad palubovka:nemas to necim nalesteny?jinak je moznost ridit v polarizovanych brylich...hodne sikovna vecicka.
Hyundai Matrix 1.5 CRDi VGT 81kw
Re: První dojmy
My, co mame nemocny oci, je ocenujeme deno denne. Ale nevyhoda je, ze pak nejsou videt displeje pod vetsinou uhlu a do aut je hur videt.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT