Odskakování a hluk zadní nápravy.
Moderátoři: frawd, Moderátoři
Re: Hyundai IX 20,odskakování a hluk zadní nápravy.
Nechci nikoho chytat za slovo, ale kdo je kvalifikovaný označit konstrukční chybu? Zkušebna, euroncap, AutoBild, SM, auto.cz, konkurenční výrobce, nebo uživatel? Ano všichni, ale pak má také to označení podle autora svou váhu.
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
- Reklama
Re: Hyundai IX 20,odskakování a hluk zadní nápravy.
Teď si trochu rýpnu a dost lidí naštvu. Tohle auto rozhodně není dokonalé a podvozkově je dokonce podprůměrné. Má však dva velké problémy.Největším problémem ix20 je Franta. Bez něj by rozhodně tahle hysterie kolem uskákané zadní napravy nevznikla, protože spousta aut má podobné potíže. Druhým problémem je to, že ix20 je nejprodávanějším autem segmentu MPV. To je pro Škodovku velmi nepříjemné.
- PetrUL
- **
- Příspěvky: 125
- Registrován: 14 říj 2011, 17:10
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai IX 20,odskakování a hluk zadní nápravy.
Inka: nemyslím si, že největším problémem ix20 je František.
Možná by bylo dobré vysvětlit tu poznámku o Škodovce
Možná se pletu, ale připadá mi, že více "agentů" ovlivňující názory na tu je z Nošovic než z Mladé Boleslavy.
Možná by bylo dobré vysvětlit tu poznámku o Škodovce
Možná se pletu, ale připadá mi, že více "agentů" ovlivňující názory na tu je z Nošovic než z Mladé Boleslavy.
ix20 1,6 CVVT 16V,TRIKOLOR
Vanilla White, 11/2011
Vanilla White, 11/2011
Re: Hyundai IX 20,odskakování a hluk zadní nápravy.
A já mám zase někdy dojem,že si tu snad někteří lidi myslí, že tento web je pro majitele ix20 a vůbec nějaký středobod vesmíru a že sem snad chodí většina majitelů,ne-li všichni.
Jen letos se od ledna do dubna prodalo téměř 400 kusů ix20 a drtivá vštšina o tomhle webu fakt nemá ani páru a nemá nejmenší tušení o nějakém "problému" s podvozkem.
Jen letos se od ledna do dubna prodalo téměř 400 kusů ix20 a drtivá vštšina o tomhle webu fakt nemá ani páru a nemá nejmenší tušení o nějakém "problému" s podvozkem.
Hyundai Matrix 1.5 CRDi VGT 81kw
Re: Hyundai IX 20,odskakování a hluk zadní nápravy.
je to zbytečný, žádná hysterie se nekoná, tu zde vyvolávají lidé kteří s autem nejeli vůbec a jestli ano, tak jenom na "zkušební" jízdě po předem stanovené trase, kde já být prodejcem tohoto vozu, tak na vlastní náklady nechám jakoukoliv nerovnost přefrézovat a díry zaasfaltovat , a nemyslím si, že Franta je nějakej škodič, spíš bych ho posunul do role Dona Quijote de la Mancha se zlatýma českýma ručičkama
Ale auto jezdí super, hezký je taky, tichý (opominuli to "buchocení" odněkud odspodu) zřejmě je asi taky dost veliký - bohužel proti berlingu to jsou dudy a nebe , ale dle vnitřních rozměrů auta a peněženky a v neposlední řadě s "fabrickou" montáží LPG ( v citroenu - berlingo, c3 picaso - renault logan, kangoo o LPG nechtěli ANI slyšet), proto hyundai ... Je to moje první nový auto a tak jsem prodejci na rovinu řekl, že mě tam uviděj na reklamaci třeba i s prasklou žárovkou (jednu v povinný nerozlepený výbavě jsem už reklamoval)
auto má spoustu much které se dají v klidu poslat na úkor "levnosti" vozu, neslícované dveře, zůstal mi v ruce celý modul "aux ipod usb" zůstalo mi v ruce madlo podesty kufru, páté dveře při zavření bouchaly do karoserie, pneumatiky (continental) mají "negativní" (propadlé) boule a spoustu drobností které (některé) stačí napravit třeba šroubkem do sádrokartonu nebo tavnou pistolí, ale ty prapodivně fungující zadní tlumiče ???? po prostudování celého tohoto fora a snahy o nalezení proč soudruzi v KLDR postupovali s umístěním tlumiče ne na konec kyvné páky, ale kamsi spíš na začátek mě napadá pouze nízká torzní tuhost ramene, vzpomínáte si na Š130 jak se ohýbaly zadní podélný ramena (šavle) a někteří zoufalci to řešili jejich vzájemnou záměnou levých za pravé ??? není toto důvod na IX20 proč je to uchycený tak jak je ??? nekroutilo se to náhodou soudruhům na referenčním voze nějaká pramáti VENGA ???
jinak všímáte si tý reklamní masírky ??? v médiích ???
Ale auto jezdí super, hezký je taky, tichý (opominuli to "buchocení" odněkud odspodu) zřejmě je asi taky dost veliký - bohužel proti berlingu to jsou dudy a nebe , ale dle vnitřních rozměrů auta a peněženky a v neposlední řadě s "fabrickou" montáží LPG ( v citroenu - berlingo, c3 picaso - renault logan, kangoo o LPG nechtěli ANI slyšet), proto hyundai ... Je to moje první nový auto a tak jsem prodejci na rovinu řekl, že mě tam uviděj na reklamaci třeba i s prasklou žárovkou (jednu v povinný nerozlepený výbavě jsem už reklamoval)
auto má spoustu much které se dají v klidu poslat na úkor "levnosti" vozu, neslícované dveře, zůstal mi v ruce celý modul "aux ipod usb" zůstalo mi v ruce madlo podesty kufru, páté dveře při zavření bouchaly do karoserie, pneumatiky (continental) mají "negativní" (propadlé) boule a spoustu drobností které (některé) stačí napravit třeba šroubkem do sádrokartonu nebo tavnou pistolí, ale ty prapodivně fungující zadní tlumiče ???? po prostudování celého tohoto fora a snahy o nalezení proč soudruzi v KLDR postupovali s umístěním tlumiče ne na konec kyvné páky, ale kamsi spíš na začátek mě napadá pouze nízká torzní tuhost ramene, vzpomínáte si na Š130 jak se ohýbaly zadní podélný ramena (šavle) a někteří zoufalci to řešili jejich vzájemnou záměnou levých za pravé ??? není toto důvod na IX20 proč je to uchycený tak jak je ??? nekroutilo se to náhodou soudruhům na referenčním voze nějaká pramáti VENGA ???
jinak všímáte si tý reklamní masírky ??? v médiích ???
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: Hyundai IX 20,odskakování a hluk zadní nápravy.
Chci se zeptat,Ty jsi s Berlingem spokojený?
My ho máme ve firmě a můžu s klidem říct,že nic horšího,do stáří 5 let snad nemůže jezdit po silnicích.. řízení,řazení,vrzající zadní náprava.. prasklé svody.Jediné dobré na něm je,že s ním jezdí kolega
Píšu to ne proto,abych prudil,ale říkám si,že ix20 je proti němu Maybach.
My ho máme ve firmě a můžu s klidem říct,že nic horšího,do stáří 5 let snad nemůže jezdit po silnicích.. řízení,řazení,vrzající zadní náprava.. prasklé svody.Jediné dobré na něm je,že s ním jezdí kolega
Píšu to ne proto,abych prudil,ale říkám si,že ix20 je proti němu Maybach.
Hyundai Matrix 1.5 CRDi VGT 81kw
Re: Hyundai IX 20,odskakování a hluk zadní nápravy.
to Enjoy
berlingo jsme měli jako rodinný auto, takže tam nic moc nevrzalo, začínala se trochu ozývat přední osa (silenbloky v ramenech to měli za pár) to ix20ka bouchá vesele už jako nový auto, ale mělo to vzadu jenom jedny dveře a tak se tam 2 děti už špatně dávali dále to mělo najeto už skoro 200k a ten atmosferickej D motor už prostě nestíhal a jezdit v pruhu mezi kamionama se mi fakt nechce jinak dozadu postavit nesloženej hlubokej kočárek, k němu na příč dětský 16ti" kolo a k tomu 3 zelinářský přepravky na sebe a spoustu krámů okolo nebyl žádnej problém, zahrádka na střechu ne styl škoda 120 za "dveře" (jako IX20) ale za 3 nosníky na střeše, atd atd, hlavně ten příčnej prostor na zadní lavici, prostě paráda, na druhou stranu už jsem nechtěl "dodávku" a jak jsem v citroenu při obhlídce co koupit (a to mi nabídli berlu multispace - 5x dveře, klima, atd jako je asi IX20 trikolor za krásných 303k) ale když sem řekl magický písmenka LPG, tak se 3x pokřižovali, odplivli a poslali mě s magickým zaříkávadlem "ztráta záruky" do náruče konkurence , no a tak běhám okolo IX20ky s tavnou pistolí a hlavně probírám krámy co jsem vozil sebou v berlingu kam já je všechny umístím , ale abych byl trochu na hyundai foru konstruktivní a řekl něco k hyundai, že tak asi toto; mrzí mě, že jsem nepřiplatil těch cca 55000,- a nekoupil toho multispace a na rovinu říkám, že v tom ta nešťastná náprava zrovna prim nehraje , ale tady je první nota velikost, prostě jsme šli do menšího a to citelně , jinak koukám, že máš v popisu matrixe, a ten Maybach je tedy myšlen designově ??? protože ten hluk od spodu vozu jsem u berlinga prostě neznal na druhou stranu to mělo samozřejmě 1000 drobných závad jak se traduje u francouzů
berlingo jsme měli jako rodinný auto, takže tam nic moc nevrzalo, začínala se trochu ozývat přední osa (silenbloky v ramenech to měli za pár) to ix20ka bouchá vesele už jako nový auto, ale mělo to vzadu jenom jedny dveře a tak se tam 2 děti už špatně dávali dále to mělo najeto už skoro 200k a ten atmosferickej D motor už prostě nestíhal a jezdit v pruhu mezi kamionama se mi fakt nechce jinak dozadu postavit nesloženej hlubokej kočárek, k němu na příč dětský 16ti" kolo a k tomu 3 zelinářský přepravky na sebe a spoustu krámů okolo nebyl žádnej problém, zahrádka na střechu ne styl škoda 120 za "dveře" (jako IX20) ale za 3 nosníky na střeše, atd atd, hlavně ten příčnej prostor na zadní lavici, prostě paráda, na druhou stranu už jsem nechtěl "dodávku" a jak jsem v citroenu při obhlídce co koupit (a to mi nabídli berlu multispace - 5x dveře, klima, atd jako je asi IX20 trikolor za krásných 303k) ale když sem řekl magický písmenka LPG, tak se 3x pokřižovali, odplivli a poslali mě s magickým zaříkávadlem "ztráta záruky" do náruče konkurence , no a tak běhám okolo IX20ky s tavnou pistolí a hlavně probírám krámy co jsem vozil sebou v berlingu kam já je všechny umístím , ale abych byl trochu na hyundai foru konstruktivní a řekl něco k hyundai, že tak asi toto; mrzí mě, že jsem nepřiplatil těch cca 55000,- a nekoupil toho multispace a na rovinu říkám, že v tom ta nešťastná náprava zrovna prim nehraje , ale tady je první nota velikost, prostě jsme šli do menšího a to citelně , jinak koukám, že máš v popisu matrixe, a ten Maybach je tedy myšlen designově ??? protože ten hluk od spodu vozu jsem u berlinga prostě neznal na druhou stranu to mělo samozřejmě 1000 drobných závad jak se traduje u francouzů
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: Hyundai IX 20,odskakování a hluk zadní nápravy.
jinak by se dalo parafrázovat na téma
- Kuen Young Lee, Kuen Young Lee jak to chodí ta náprava?
-Chodí to výborně, ale nejede to jak má ...
-To je u IX20ky dost podstatná závada ne?
...Dolů jste se dívali?
-Ne
-To byste se museli vohnout co?
- Kuen Young Lee, Kuen Young Lee jak to chodí ta náprava?
-Chodí to výborně, ale nejede to jak má ...
-To je u IX20ky dost podstatná závada ne?
...Dolů jste se dívali?
-Ne
-To byste se museli vohnout co?
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: Hyundai IX 20,odskakování a hluk zadní nápravy.
jáááj a ďaľšie téma ktoré smeruje k ,,ničomu". Už sa tu porovnávajú francúzi, nemci a neviem čo. .38 strán o ničom, frantaservis mohol nafotiť svoje vylepšenie šikovnými rukami a mohol byť pokoj a nie tu kecať o konštrukčných chybách, životu nebezpečnom aute a neviem čom ešte.Tých IX20-tok jazdí na našich cestách niekoľko stoviek a drvivá väčšina majiteľov ja spokojná a pár kecálkov tu hneď idú odstavovať výrobu pre strašné konštrukčné chyby. Myslím si, že foto od franty nechajte nech sa niekto možno inšpiruje, ale ostatné sa môže s kľudným svedomím zmazať...
MATRIX 1.5 CRDi VGT
Re: Hyundai IX 20,odskakování a hluk zadní nápravy.
Mě se hlavně líbí, jak si lidi koupí MPV s torzní příčkou a řeší chování zadní nápravy v mezních situacích, jak si koupí čtrnáctistovku a cpou tam sportovní filtr, jak si koupí SUV a nandavají nízkoprofilový pneu....
Spousta těchto "problémů" má velice elegantní řešení, které se dá aplikovat hned v zárodku - koupit si auto, které bude odpovídat mým potřebám.
Spousta těchto "problémů" má velice elegantní řešení, které se dá aplikovat hned v zárodku - koupit si auto, které bude odpovídat mým potřebám.
Kia Xceed GTline 1.5 T-GDI DCT
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
-
- **
- Příspěvky: 131
- Registrován: 06 úno 2008, 14:36
Re: Hyundai IX 20,odskakování a hluk zadní nápravy.
xmira
Matrix 1.6/76 kW 02/2008, stříbrná metalíza
Re: Hyundai IX 20,odskakování a hluk zadní nápravy.
nechci být hnidopich, ale ani jeden z vás
michal2828
XMira
gongo
aj.
jak koukám, je velice pravděpodobné, že na vlastní kůži jste chování tohoto vozu nezažili a tak si myslím, že vy jste (a nejen vy) ti, co tu o tomto tématu povídáte ve stylu JPP, apropo, když si přečtete moje příspěvky, tak zjistíte, že IX 20ku zrovna s "lamborghini" neporovnávám a myslím si, že napsat že todle auto to dělá a todle nedělá, neni zas tak moc mimo mísu
michal2828
XMira
gongo
aj.
jak koukám, je velice pravděpodobné, že na vlastní kůži jste chování tohoto vozu nezažili a tak si myslím, že vy jste (a nejen vy) ti, co tu o tomto tématu povídáte ve stylu JPP, apropo, když si přečtete moje příspěvky, tak zjistíte, že IX 20ku zrovna s "lamborghini" neporovnávám a myslím si, že napsat že todle auto to dělá a todle nedělá, neni zas tak moc mimo mísu
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: Hyundai IX 20,odskakování a hluk zadní nápravy.
přesně tak - tady z toho dělají jen frašku..
Hyundai ix20 1.4/66kW Classic (Crystal White), LPG BRC, disky 16" PROLINE B700, 6.5x16" (ET45) @ GoodYear 205/55 R16.
Re: Hyundai IX 20,odskakování a hluk zadní nápravy.
Tak jsem si říkal, že nebudu do tohoto tématu vstupovat, ale..... Mám už s řízením různých typů vozidel něco za sebou a každé moje auto mělo nějaké + a -. Žel Ix20 mě před několika dny nemile překvapila a to právě odskočením zadku při rychlosti (70km/h) a na cestě, kde bych to vůbec nečekal. To se mi do teď nestalo a musím se přiznat neměl jsem z toto dobrý pocit. Beru to tak, že musím být při řízení v pernamentím střehu. Jinak mám z auta i příjemné pocity.
Re: Hyundai IX 20,odskakování a hluk zadní nápravy.
Zdravím všechny,
v těch x příspěvcích na toto téma jsou popisovány vady, situace, názory, rady... Pokusím se to shrnout jak to vidím já:
1. pokud jezdím s autem tak, abych se "kochal" a neřežu zatáčky na hranici, tak mi nehrozí nic
2. pokud si budu chtít vychutnat pocit z "rychlých" akcelerací, nájezdu do zatáček a styl brzda plyn, tak vzhledem ke konstrukci musím počítat s tím, že auto se bude chovat nestandartně, tak jak je v některých příspěvcích popisováno
3.pokud pojedu 150 km/h po dálnici, auto bude obsazeno 2 osobami a bude foukat větší vítr, musím počítat také s určitými problémy vzhledem k jeho výšce
Výše popsané jsem schopen ovlivnit tím, že uberu plyn a přizpůsobím jízdu, ale co nemohu ovlivnit ničím, jsou rázy od -podvozku, ať zadní či přední nápravy, které mi určitě neprodlouží životnost auta a prakticky mi snižují budoucí hodnotu a toto je myslím největší problém.
I přes tyto skutečnosti a najetých 5 000 km stále tvrdím (už po několikáté), že poměr cena -výkon resp. co mi auto za ty prachy poskytuje je oproti ostnatním autům nadstandartní.
....a co se týče Franty, musím se ho zastat, on něco vymyslel, co funguje, nikomu nic nevnucuje, chtěl se podělit s ostatními o své zkušenosti, k čemuž toto fórum má sloužit. Neřeší sice rázy z přední nápravy, ale neduh zadní nápravy eliminoval. Je na každém přece, jak s těmito informacemi naloží. Já mohu říci jen za sebe, že bych do té úpravy nešel v žádném případě, ale ne proto, že by to nezlepšilo jízdní vlastnosti, ba naopak, ale proto, že v případě nehody a následků bych mohl právně shořet jako papír, protože jse měl v době nehody na autě úpravu nehomologovanou a neschválenou výrobcem.
v těch x příspěvcích na toto téma jsou popisovány vady, situace, názory, rady... Pokusím se to shrnout jak to vidím já:
1. pokud jezdím s autem tak, abych se "kochal" a neřežu zatáčky na hranici, tak mi nehrozí nic
2. pokud si budu chtít vychutnat pocit z "rychlých" akcelerací, nájezdu do zatáček a styl brzda plyn, tak vzhledem ke konstrukci musím počítat s tím, že auto se bude chovat nestandartně, tak jak je v některých příspěvcích popisováno
3.pokud pojedu 150 km/h po dálnici, auto bude obsazeno 2 osobami a bude foukat větší vítr, musím počítat také s určitými problémy vzhledem k jeho výšce
Výše popsané jsem schopen ovlivnit tím, že uberu plyn a přizpůsobím jízdu, ale co nemohu ovlivnit ničím, jsou rázy od -podvozku, ať zadní či přední nápravy, které mi určitě neprodlouží životnost auta a prakticky mi snižují budoucí hodnotu a toto je myslím největší problém.
I přes tyto skutečnosti a najetých 5 000 km stále tvrdím (už po několikáté), že poměr cena -výkon resp. co mi auto za ty prachy poskytuje je oproti ostnatním autům nadstandartní.
....a co se týče Franty, musím se ho zastat, on něco vymyslel, co funguje, nikomu nic nevnucuje, chtěl se podělit s ostatními o své zkušenosti, k čemuž toto fórum má sloužit. Neřeší sice rázy z přední nápravy, ale neduh zadní nápravy eliminoval. Je na každém přece, jak s těmito informacemi naloží. Já mohu říci jen za sebe, že bych do té úpravy nešel v žádném případě, ale ne proto, že by to nezlepšilo jízdní vlastnosti, ba naopak, ale proto, že v případě nehody a následků bych mohl právně shořet jako papír, protože jse měl v době nehody na autě úpravu nehomologovanou a neschválenou výrobcem.
ix20 3/2012 1,4 CVVT /66kW Blueberry metalická