LPG
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
Re: LPG
Přesně jak píše caruser, taková konzervativní spotřeba 6,5 na dálky bez klimy do 110 je klidně možná. Na pětku při cestě v lednu po chorvatském pobřeží s dodržováním 50 km/h v obcích jsem se dostal mezi Zadarem a Kotorem (499 km po břehu moře, tj. výškový rozdíl dokonalá nula, přitom kopců po cestě dost) na 4,6 litru/100 km.
Když nezkoumám země mimo sezónu, kdy v nich žádní turistí nejsou, musím bohužel jezdit trochu dynamičtěji, pustím klimu odhadem na 30% trasy a jsem na osmi litrech.
Moje zkušenost ze včerejška, podle mapy.cz 1105 km z mého bydliště do místa dovolené, za prvé, auto ukázalo jen 1050 km, tj. podměřuje o 5%, což dává automaticky "o 5% vyšší" spotřebu, pokud ji sledujete dlouhodobě. Cesta tam téměř neměřitelně vyšší, jelo se víc ve dne ´víc použití klimy.
Přesto - z účtenek za posledních 24 hodin, mohu naskenovat: po dálnici 50%, v Chorvatsku jsem jel po staré plitvické, je to nádherná cesta, člověk alespoň něco vidí. Neděle večer = bez provozu, vesnice 70 a mezi nimi 90-110, předjíždění, na dálnici pak 110-120, protože velké kusy jsou označeny cedulemi 120 a 100, případně i 80/60,
výsledek: 22,09+24,95 litrů ze Splitu do Vysokého Mýta, tam dotankováno 38,75 l tj. (22,09+24,95+38,75)/(1105-89+30)=85,79/1046=0,082, tj. 8,2 l na 100 km.
Těch 30 km je odhad 2 h projížďky+procházky Splitem, HR božištěm a dalšími lokálními cíli.
Nejlepší na závěr, po celém Chorvatsku plyn za týden spadl z 5 Kn na 4,36, a to i na dálnici. To je nějakých 16,50 Kč. No a ve Vysokém Mýtě na Tank ONO dnes 14,90
Když nezkoumám země mimo sezónu, kdy v nich žádní turistí nejsou, musím bohužel jezdit trochu dynamičtěji, pustím klimu odhadem na 30% trasy a jsem na osmi litrech.
Moje zkušenost ze včerejška, podle mapy.cz 1105 km z mého bydliště do místa dovolené, za prvé, auto ukázalo jen 1050 km, tj. podměřuje o 5%, což dává automaticky "o 5% vyšší" spotřebu, pokud ji sledujete dlouhodobě. Cesta tam téměř neměřitelně vyšší, jelo se víc ve dne ´víc použití klimy.
Přesto - z účtenek za posledních 24 hodin, mohu naskenovat: po dálnici 50%, v Chorvatsku jsem jel po staré plitvické, je to nádherná cesta, člověk alespoň něco vidí. Neděle večer = bez provozu, vesnice 70 a mezi nimi 90-110, předjíždění, na dálnici pak 110-120, protože velké kusy jsou označeny cedulemi 120 a 100, případně i 80/60,
výsledek: 22,09+24,95 litrů ze Splitu do Vysokého Mýta, tam dotankováno 38,75 l tj. (22,09+24,95+38,75)/(1105-89+30)=85,79/1046=0,082, tj. 8,2 l na 100 km.
Těch 30 km je odhad 2 h projížďky+procházky Splitem, HR božištěm a dalšími lokálními cíli.
Nejlepší na závěr, po celém Chorvatsku plyn za týden spadl z 5 Kn na 4,36, a to i na dálnici. To je nějakých 16,50 Kč. No a ve Vysokém Mýtě na Tank ONO dnes 14,90
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
- Reklama
Re: LPG
Aááá, po pouhých 3,5 h spánku v noci mi to fakt už nemyslí.. to první tankování před Splitem bylo k naplnění nádrže, když počítám doplnění v Mýtu, musím to první odečíst, pak vyjde 63,7/1046 místo původně uvedených 85,79/1046,
tj. v noci po okreskách zpět s míň pouštěnou klimou a podstatně řidším provozem mi to jelo za pouhé 6,02 l plynu na 100 km. To není špatné, že?
tj. v noci po okreskách zpět s míň pouštěnou klimou a podstatně řidším provozem mi to jelo za pouhé 6,02 l plynu na 100 km. To není špatné, že?
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Re: LPG
Teda, četl jse to asi 10x, ale furt to je na mě asi moc.. Ze Splitu do V.Mýta jsi jel na jednu nádrž, a ve VM jsi dotankoval 38,75L ?severtom píše:Aááá, po pouhých 3,5 h spánku v noci mi to fakt už nemyslí.. to první tankování před Splitem bylo k naplnění nádrže, když počítám doplnění v Mýtu, musím to první odečíst, pak vyjde 63,7/1046 místo původně uvedených 85,79/1046,
tj. v noci po okreskách zpět s míň pouštěnou klimou a podstatně řidším provozem mi to jelo za pouhé 6,02 l plynu na 100 km. To není špatné, že?
(dyť je celkem jedno kolik jsi ve Splitu tankoval. Prostě ze Splitu jsi vyjel s plnou a doma dotankoval 38,75L? Hm, tak to bych si dal říct Až se vyspíš, hoď jsem správný čísla
GrandeurHG300
(i30cw 1.4CVVT/80kW 7,2l/100km, LPG 8,4l/100km, E85 8l/100km)
(i30cw 1.4CVVT/80kW 7,2l/100km, LPG 8,4l/100km, E85 8l/100km)
Re: LPG
Je to napsáno správně, "22,09+24,95 litrů ze Splitu do Vysokého Mýta" původně, nově 24.95 + TÉMĚŘ PLNÁ NÁDRŽ (to je těch 38.75) = 63,7 litru na nějakých 1000 km +/- 50 km. Mě to sedí.
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Re: LPG
Priklonil by som sa k tým 8,2. Ale 6 je asi tiež možné. Aká bola priemerná rýchlosť za 1000km?
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: LPG
Tankování 18:20, 0:09 a 10:03, prohlídka Splitu jak jsem psal 2 h, spánek 3,5 h, tj. 10 hodin, 100 km, průměr 100 km/h. Jak vidím, asi těch úseků s omezením na 100/80/60 na dálnici zase nebylo tak moc
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Re: LPG
Čéče furt mi nejde do hlavy, co je to těch "22,09+24,95 ze Splitu do Vysokého Mýta"? Tankoval jsi ve Splitu do plné, a pak až ve VM? -ano/ne? Pokud ano, pak je spotřeba tolik, kolik jsi natankoval ve VM do plné. Tedy 3,8L/100km - na pohádky ovšem nevěřímsevertom píše:Je to napsáno správně, "22,09+24,95 litrů ze Splitu do Vysokého Mýta" původně, nově 24.95 + TÉMĚŘ PLNÁ NÁDRŽ (to je těch 38.75) = 63,7 litru na nějakých 1000 km +/- 50 km. Mě to sedí.
Nebo jsi po cestě mezi Splitem a VM tankoval do plné - někde za Splitem 24,95L ...(třeba Karlovac) a pak doma těch 38L? Tedy těch 6,3L/100 je ovšem paráda. Já zajel Chorvatsko (ale s maximálním nákladem v kombíku) přes Maďary a Plitvičky za 6,8 na Ba95/98, resp. 7,8 na E85. Letos to bude LPG, tak su zvědavé...
GrandeurHG300
(i30cw 1.4CVVT/80kW 7,2l/100km, LPG 8,4l/100km, E85 8l/100km)
(i30cw 1.4CVVT/80kW 7,2l/100km, LPG 8,4l/100km, E85 8l/100km)
- Farrael
- *****
- Příspěvky: 2161
- Registrován: 01 bře 2010, 21:33
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG
Nakonec to dobře dopadlo, ale chtělo to nechat auto parkrát znovu natočit motor, aby si jednotka zvykla. Cestou do Jeseníků se to srovnalo úplně. Sice je fakt, že auto nebylo tak výkonné a na dálnici si při 140km/h i s klimou začalo pomáhat benzínem , asi teda fakt málo propanu v plynu, ale jinak dobrý. Celkově na to byla spotřeba nějakých 11,4L/100Km což jde. Ještě jsem při výjezdu natankoval u Shellky pro jistotu něco plynu za 123Kč (paní ze mě musela mít radost ) U babičky jsem pak už natankoval Flagu (na cisterně teda bylo Český plyn mimo toho), ale tak snad to Flaga byla. Sice se mi ze začátku zdálo, že to na ni netáhne taky tak jak by mělo, ale pak se to srovnalo a jelo to dobře. Potom co jsem v Praze u Kaufu vypl motor kvůli nákupu a pak ho zase natočil, tak se naopak dostavil výkon, tak jak si ho pamatuju ze Shellky. Jak na tom bude spotřeba nevím, ale na palubáku sem se tak nízko ještě nedostal. Před dálnicí z Hradce jsem tam měl 8L rovnejch a pak na dálnici jsem to kvůli klimě postupně vytáhl na 8,9L, který pak ve městě ještě o desetinku spadly. I kdyby byla spotřeba o litr větší na plynu, tak to bude zatím asi nejníž, co jsem se dostal.
Hyundai Sonata NF r.v. 2005 2.4i LPG Dark Elegant Red
Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
- Docent
- **
- Příspěvky: 114
- Registrován: 16 dub 2006, 01:44
- Bydliště: Kousek od Rudé záře
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG
Ve Slaným blízko Kauflandu je jednak PapOil, druhak Bayer. Za zatajování přesných informací máš nějaké prémie?Hardcam píše:LPG s vyssim obsahem siry prodavaji ve Slanym blizko Kauflandu
† Daewoo Matiz 0,8 SE, 184395 km
Hyundai i20 Inclusive Plus
Hyundai i20 Inclusive Plus
Re: LPG
Docent: u Kauflandu je pouze jedno LPG
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: LPG
Dosť bolo nízkej spotreby! Z Rohlenky na Pražský okruh som mal tempomat na 165km/h, pražský okruh som prešiel 100km/h na tempomat (cez tunel 85km/h). Priemernú rýchlosť som mal 133km/h. Potom som natankoval a spotreba krásných 11,5l LPG/100km.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
- Farrael
- *****
- Příspěvky: 2161
- Registrován: 01 bře 2010, 21:33
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG
Bude to sice tou 165km/h, ale i tak je to na 1,4i docela darda. No holt musí točit V těhle případech jsem za ten litr navíc neskonale vděčnej
Hyundai Sonata NF r.v. 2005 2.4i LPG Dark Elegant Red
Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
Re: LPG
tocil som. 5000 a skusil som aj 6000 (190km/h). Mozno by to este islo, ale uz som viac netocil. . Klima isla cely cas na 75%
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: LPG
Pri akých otáčkach (ak vôbec) sa vám prepína motor do benzínu z LPG? Dnes som sa na štvorke dostal na 5500 ot./min. a k žiadnemu prepnutiu nedošlo.
Zle som napísal otázku, už je to správne
Zle som napísal otázku, už je to správne
Naposledy upravil(a) caruser dne 12 črc 2012, 17:56, celkem upraveno 2 x.
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km