Skvelá 1,2 Kappa :)
Moderátoři: amaize, Moderátoři
Re: Skvelá 1,2 Kappa :)
Dyk, pisu vo jednickovy
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Reklama
Re: Skvelá 1,2 Kappa :)
Tak to jsi ale jedinej,jinak tady o jednickovy nepadlo slovo:-)
jinak teda k veci,to ze neujede 66kW fabie 57kW i20 je dany rozdilem vah a zanedbatelnym rozdilem vykonu.
Na to,aby jeden druhyho prokazatelne znemoznil,by bylo potreba rozdil alespon 20 koni,ne-li vic...pri stejny hmotnosti samozrejme.
jinak teda k veci,to ze neujede 66kW fabie 57kW i20 je dany rozdilem vah a zanedbatelnym rozdilem vykonu.
Na to,aby jeden druhyho prokazatelne znemoznil,by bylo potreba rozdil alespon 20 koni,ne-li vic...pri stejny hmotnosti samozrejme.
Hyundai Matrix 1.5 CRDi VGT 81kw
Re: Skvelá 1,2 Kappa :)
enjoy
1,9 TDI sa nemontovali 77 kW?
1,9 TDI sa nemontovali 77 kW?
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Skvelá 1,2 Kappa :)
Ty ano.
A nejhorsi je,ze mivaji vetsinou v realu vic naz 80kW:-)
A nejhorsi je,ze mivaji vetsinou v realu vic naz 80kW:-)
Hyundai Matrix 1.5 CRDi VGT 81kw
Re: Skvelá 1,2 Kappa :)
Chipnute aj 110
Chcelo by to šprint na letisku pre porovnanie
Chcelo by to šprint na letisku pre porovnanie
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Skvelá 1,2 Kappa :)
caruser: jestli budeš v ČR tak není problém
EX - i30 1.4 CVVT Patriot BRC SQ 24
Re: Skvelá 1,2 Kappa :)
Teraz som pozeral stránku škody. A posledné fabie majú motor 1,6tdi 55, 66 a 77kW (cca 1200kg) ak má i20 59kW a 1070kg, tak na 1 tonu má 55kW, tomu odpovedá fabia 66kW- ona má tiež 55kW/t. 55kW fabia má 45kW/t preto nemá šancu byť rýchlejšia. Ako je to s červenými d a i neviem. Viem, že zelené má greenline.
Keď porovnám passat 1,9 96kW a i30 1,4 80kW, tak na 1 tonu má i30 o necelé 4kW viac. Je ale pomalšia z 0 na 100 (podla papierov, neskúšal som), 200km/h idú obe autá.
Pri doťahovačkách urobí dosť aj prevodovka. Väčsinou na krátkych úsekoch má navrch TD, na dlhých zas benzín.
Keď porovnám passat 1,9 96kW a i30 1,4 80kW, tak na 1 tonu má i30 o necelé 4kW viac. Je ale pomalšia z 0 na 100 (podla papierov, neskúšal som), 200km/h idú obe autá.
Pri doťahovačkách urobí dosť aj prevodovka. Väčsinou na krátkych úsekoch má navrch TD, na dlhých zas benzín.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: Skvelá 1,2 Kappa :)
ok, môže byťS0T0 píše:caruser: jestli budeš v ČR tak není problém
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Skvelá 1,2 Kappa :)
Narozdíl od tebe mám 1,4 a když se podíváš na sprintmonitor, tak jsem na tom docela dobře. Prostě ten motor má sice 100 koní, ale má vyšší spotřebu. A ta převaha krátkých tras tam je. Auto používám nejčastěji jako nákupní tašku. Za dlouhou trasu považuji 20 km do Olomouce.caruser píše: Stále si lámem hlavu nad tým ako môžeš mať tak vysokú spotrebu s i20kou. Ak nejazdíš len krátke trasy do 2-3 km, tak sa mi to zdá dosť. Skúšal som aj krátke trasy do 5 km so studeným motorom a s i20kou som sa dostal na spotrebu do 5 L. Dokonca aj s 1,6kou v kombinovanom cykle mesto, mimo mesto jazdím za 5 L, tak neviem. Možno by ti lepšie sadla 1,2ka
U motoru 1,4 74 kW VELMI záleží na stylu jízdy. Já, jak můžeš vidět, teď jezdím kolem 6 litrů i s těmi krátkými trasami. To ale jezdím skutečně s lehkou nohou na plynu, před dědinou odřazuji abych do ní vjel rychlostí blízkou požadované 50, když přijedu na křižovatku a vidím, že právě skočila červená, tak vypínám motor, po dálnici jezdím kolem 120, mimo obec podle terénu obvykle kolem té 90 atd., atd. Při tom jsem zjistil zajímavou věc, že na spotřebu nemají u 1,4 při mém způsobu řízení výrazný vliv 2 kola na střeše a to ani při jízdě po dálnici. Podle PP to je tak max o desetinu výš, než bych čekal bez kol.
Když ale jede s autem dcera, tak má natvrdo o litr více a na PP je průměrná spotřeba přes 7 litrů. A když se jí snažím poradit, tak se jen dozvím, že má přece vlastní řidičák, tak ať ji do toho nekefrám. No, a já to pak doháním na zbytek nádrže.
Re: Skvelá 1,2 Kappa :)
jirikstbk
Trasy do 20 km sú u mňa krátke, ale keď si vezmeš koľko km najazdíš ročne (myslím, že u teba to je do 7000 km, ak si to dobre pamätám), tak nie je až tak veľký rozdiel, či máš spotrebu 6l abeo 7l.
Trasy do 20 km sú u mňa krátke, ale keď si vezmeš koľko km najazdíš ročne (myslím, že u teba to je do 7000 km, ak si to dobre pamätám), tak nie je až tak veľký rozdiel, či máš spotrebu 6l abeo 7l.
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Skvelá 1,2 Kappa :)
To máš samozřejmě pravdu. Spíše se tím bavím, než že bych měl potřebu šetřit. Jde mi spíše o to, že se jedině takto jde alespoň přiblížit k 5.6 pro kombinovanou spotřebu, uvedenou v technických parametrech.
1.4 DOHC CVVT 16V
městský 7,2
mimoměstský 4,7 - to ani náhodou
kombinovaný 5,6
1.4 DOHC CVVT 16V
městský 7,2
mimoměstský 4,7 - to ani náhodou
kombinovaný 5,6
Re: Skvelá 1,2 Kappa :)
Ak by si veľa jazdil, napr. 40.000 ročne, to už by bol riadny rozdiel medzi výrobcom udávaných 5,6 a reálnych 6,6.
Neverím však tomu, že mimo mesta sa nedá dostať na hodnotu 4,7. Netvrdím, že pri bežnom jazdení, ale pri úspornej jazde ak budeš preraďovať pri 2000 ako radí indikátor, tak určite ano, otázne je či sa dá takto jazdiť
Neverím však tomu, že mimo mesta sa nedá dostať na hodnotu 4,7. Netvrdím, že pri bežnom jazdení, ale pri úspornej jazde ak budeš preraďovať pri 2000 ako radí indikátor, tak určite ano, otázne je či sa dá takto jazdiť
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Skvelá 1,2 Kappa :)
U 1,4 se dá bez problémů řadil pod 2000. Řadím podle sluchu (mám inda) a obvykle (samozřejmě mimo případ, kdy jedu do kopce) to je v rozmezí 1600 až 2000 otáček. Ty údaje podle technických parametrů jsou u 1,4 skutečně spíše k pobavení, ale co naděláme, když podle normy to je OK.
Jinak švagr má stejný motor 1,4 v krátké i30 a liboval si, že se mu už po roku od koupě a 18000 km daří jezdit za 7,5 litrů. Pár kilo navíc a je to hned poznat.
Jinak švagr má stejný motor 1,4 v krátké i30 a liboval si, že se mu už po roku od koupě a 18000 km daří jezdit za 7,5 litrů. Pár kilo navíc a je to hned poznat.
Re: Skvelá 1,2 Kappa :)
jirikstbk
Tak ako popisuješ som jazdil s 1,6kou v aute o 200 kg ťažšom ako i20 a v kombinovanej prevádzke som dokázal na spotrebu jazdiť za 4,5 L, pri bežnej jazde to bolo 5,5 L. Ale asi v kombinovanej spotrebe dosť zavádza, pretože aj ja sa musím dosť snažiť aby som sa dostal na spotrebu 5 L. S inými autami som hodnoty výrobcu podliezol o 0,5 L
Tak ako popisuješ som jazdil s 1,6kou v aute o 200 kg ťažšom ako i20 a v kombinovanej prevádzke som dokázal na spotrebu jazdiť za 4,5 L, pri bežnej jazde to bolo 5,5 L. Ale asi v kombinovanej spotrebe dosť zavádza, pretože aj ja sa musím dosť snažiť aby som sa dostal na spotrebu 5 L. S inými autami som hodnoty výrobcu podliezol o 0,5 L
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Skvelá 1,2 Kappa :)
Tak jsem tu zase pročetl tu spotřebu nejezdím s lehkou nohou na plynu a jezdím za 6,5-6,7l. Párkrát pokud jedu delší trasu (Liberec nebo M.Boleslav) než jen do práce cca 15km a po městě. Tak mi spotřeba klesne cca na 5,7l tak to jsem vždycky spokojen myslím, že 1.2ka je úsporný a živý motor...
teď : Hyundai i20, od 2.5.2011, 1.2 kappa, zelená metalíza, 40 000+km (zatím spokojenost ;-))
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black