Veloster Vitamin C a Honda CR-Z Brilliant Orange Metallic
Moderátor: Moderátoři
Veloster Vitamin C a Honda CR-Z Brilliant Orange Metallic
Tak už máme Veloster doma, manželce se moc líbí.
Honda Civic Type-R (2008) + kompresor Rotrex (222kW/302hp)
Honda CR-Z Sport (2011)
Hyundai Veloster 1.6 GDI Style (2012)
Honda CR-Z Sport (2011)
Hyundai Veloster 1.6 GDI Style (2012)
- Reklama
Re: Veloster Vitamin C a Honda CR-Z Brilliant Orange Metalli
Pěkné spoustu šťastných kilometrů bez nehod a pokut;-)
teď : Hyundai i20, od 2.5.2011, 1.2 kappa, zelená metalíza, 40 000+km (zatím spokojenost ;-))
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black
Re: Veloster Vitamin C a Honda CR-Z Brilliant Orange Metalli
Co na to říct no
Myslím,že si dokázal pár lidí tady(a všude kde to uvidí) pěkně nasrat a mě taky
Jinak krasavci samozřejmě.máš zajímavý vkus,každopádně ale kladně zajímavý.
Myslím,že si dokázal pár lidí tady(a všude kde to uvidí) pěkně nasrat a mě taky
Jinak krasavci samozřejmě.máš zajímavý vkus,každopádně ale kladně zajímavý.
Hyundai Matrix 1.5 CRDi VGT 81kw
Re: Veloster Vitamin C a Honda CR-Z Brilliant Orange Metalli
Tak Honda je uzasna, zajimalo by mne jak doopravdy jezdi, ta barva mne sice nebere, ale to je vec osobniho vkusu. Nasrat a cim???? dvema auty??? Takova Honda by se mi garaži taky moc líbila a taky MX-5, GT86 (jako novinka asi nejvic), Scirocco.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Re: Veloster Vitamin C a Honda CR-Z Brilliant Orange Metalli
Skylinuv vyber by se mi taky hodil... vidim,ze na Velosteru se vic povedla barva a design, ale rizeni Hondy bude asi o necem jinym.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Veloster Vitamin C a Honda CR-Z Brilliant Orange Metalli
Barvu ma určitě lepší , zepředu vede H a zezadu
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Veloster Vitamin C a Honda CR-Z Brilliant Orange Metalli
já bych to řekl přesně naopakSkyline píše:zepředu vede H a zezadu
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: Veloster Vitamin C a Honda CR-Z Brilliant Orange Metalli
Souhlas:-)
Hyundai Matrix 1.5 CRDi VGT 81kw
Re: Veloster Vitamin C a Honda CR-Z Brilliant Orange Metalli
Mě osobně se líbí ze všech stran více. Žena asi nebude řešit nedoladěný podbozek. Taky bych si to pro svou drahou polovičku dovedl představit jako pěkný dárek....Ale zatím si to nezaslouží
Re: Veloster Vitamin C a Honda CR-Z Brilliant Orange Metalli
To ji rikam taky, zabira toCarver10 píše:Ale zatím si to nezaslouží
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Veloster Vitamin C a Honda CR-Z Brilliant Orange Metalli
Moje žena je miliónová, takže si ten dárek zasloužila.
Jinak co se týká CR-Z tak je jednak podvozkově ale i motoricky někde jinde. Sice papírově má Veloster 103kW, ale vzhledem k dlouhé převodovce (kdo sakra vymyslel 5-6 takhle dlouhé a vedle sebe (rozdíl při 100km/h je jen 200ot.)), je svezení s CR-Z pocitově mnohem rychlejší. CR-Z má dle režimu (Sport, Normal, EKO) různě nastavenou nejen odezvu posilovače řízení, ale i průběh snímání plynového pedálu a míru asistence elektromotoru.
Vzhledem k 10kW a 78Nm navíc už od 1000ot. CR-Z není třeba vytáčet aby se něco dělo. Ve Velosteru znamená razantnější předjetí podřazení na trojku, případně i dvojku(!).
Až najedu s Velosterem aspoň pár tisíc km, tak se rozepíšu více, ale zatím se mi potvrzuje, že je to skvělé auto pro manželku (máme ho tak trochu i jako rodinné auto), ale bez manželky a dcery bych si do něj asi sám nesednul a nejel se jen tak projet, protože bych si jízdu prostě neužil.
Kdyby člověk nemusel jezdit po našich rozbitých silnicích tak by to bylo o něčem jiném, ale vzhledem k nerovnostem a různým dalším překvapením našich silničářů si radši sednu do CR-Z, kde vím co se děje pod koly a nestane se mi, že si zadek auta začne na výmolech dělat co chce.
Ještě jsem se chtěl krátce zmínit i o nové i30, kdyby někdo uvažoval o koupi a zvažoval i Veloster tak za podobnou cenu jako i30 může dostat trochu víc stylu ale zase na druhou stranu musím říct, že podvozkově je na tom i30 lépe než Veloster. i30 je komfortnější a lépe žehlí nerovnosti, přitom ale neztrácí ani kontakt s vozovkou. Veloster neumí žehlit roletky a některé rázy zbytečně moc přenáší do kabiny.
Každopádně se nenechte odradit ceníkovou cenou Velosteru, dá se koupit za mnohem zajímavější peníze.
U nás to nakonec dopadlo tak, že místo čekání na i30 s navigací jsme pořídili Veloster ještě o něco levněji než zamýšlenou i30 a řekl bych, že i v o něco lepší výbavě.
Jinak co se týká CR-Z tak je jednak podvozkově ale i motoricky někde jinde. Sice papírově má Veloster 103kW, ale vzhledem k dlouhé převodovce (kdo sakra vymyslel 5-6 takhle dlouhé a vedle sebe (rozdíl při 100km/h je jen 200ot.)), je svezení s CR-Z pocitově mnohem rychlejší. CR-Z má dle režimu (Sport, Normal, EKO) různě nastavenou nejen odezvu posilovače řízení, ale i průběh snímání plynového pedálu a míru asistence elektromotoru.
Vzhledem k 10kW a 78Nm navíc už od 1000ot. CR-Z není třeba vytáčet aby se něco dělo. Ve Velosteru znamená razantnější předjetí podřazení na trojku, případně i dvojku(!).
Až najedu s Velosterem aspoň pár tisíc km, tak se rozepíšu více, ale zatím se mi potvrzuje, že je to skvělé auto pro manželku (máme ho tak trochu i jako rodinné auto), ale bez manželky a dcery bych si do něj asi sám nesednul a nejel se jen tak projet, protože bych si jízdu prostě neužil.
Kdyby člověk nemusel jezdit po našich rozbitých silnicích tak by to bylo o něčem jiném, ale vzhledem k nerovnostem a různým dalším překvapením našich silničářů si radši sednu do CR-Z, kde vím co se děje pod koly a nestane se mi, že si zadek auta začne na výmolech dělat co chce.
Ještě jsem se chtěl krátce zmínit i o nové i30, kdyby někdo uvažoval o koupi a zvažoval i Veloster tak za podobnou cenu jako i30 může dostat trochu víc stylu ale zase na druhou stranu musím říct, že podvozkově je na tom i30 lépe než Veloster. i30 je komfortnější a lépe žehlí nerovnosti, přitom ale neztrácí ani kontakt s vozovkou. Veloster neumí žehlit roletky a některé rázy zbytečně moc přenáší do kabiny.
Každopádně se nenechte odradit ceníkovou cenou Velosteru, dá se koupit za mnohem zajímavější peníze.
U nás to nakonec dopadlo tak, že místo čekání na i30 s navigací jsme pořídili Veloster ještě o něco levněji než zamýšlenou i30 a řekl bych, že i v o něco lepší výbavě.
Honda Civic Type-R (2008) + kompresor Rotrex (222kW/302hp)
Honda CR-Z Sport (2011)
Hyundai Veloster 1.6 GDI Style (2012)
Honda CR-Z Sport (2011)
Hyundai Veloster 1.6 GDI Style (2012)
Re: Veloster Vitamin C a Honda CR-Z Brilliant Orange Metalli
Plna se da koupit uz kolem 370 tisic, coz proti 520 pred rokem je dost pokrok. I tak jsem ale Velostery na silnicich nezaznamena - proc sakra takovy netypicky auto nema reklamu?
Myslim, ze to shrnuti jsi napsal na jednicku s trema hvezdickama.
Myslim, ze to shrnuti jsi napsal na jednicku s trema hvezdickama.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Tringi
- Moderátor
- Příspěvky: 1853
- Registrován: 01 kvě 2007, 19:23
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Veloster Vitamin C a Honda CR-Z Brilliant Orange Metalli
Parádní fotky, luxusní pár.
Re: Veloster Vitamin C a Honda CR-Z Brilliant Orange Metalli
I moje žena je miliónová, takže si ten dárek zasloužila také.
Původně jem šel koupit i30, opakovaně inzerovanou v televizi, ale vystavený Velosteru v prodejně mě dostal a tak jsem jej koupil s výbavou style plus a panoramatickým oknem.
O CR-Z jsem nevěděl a to mám CR-V pravidelně v Hondě servisované. No stane se. Pokusím si dohodnou testovací jízdu a dám vědět.
Souhlasím, že Veloster je pro manželky, a tak s Velosterem budu jezdit stejně jako s Hondou. Občas mě to půjčí, abych mohl zajet do servisu , na STK, natankovat atd.
"Rozbité silnice." Jaká máš kola ? Já mám 18 a slyšel jsem, že se to na 17 zlepší a však samozřejmě úplně neodstraní.
"Zadek auta začne na výmolech dělat co chce." Mostová dálnice do zatáčky, rychlost 130km/h, nerovná diletační spára (skok) = velký adrenalinový zážitek. Osobně si myslím, že by Hyundai měl něco s touto ZN udělat. Až bude na podzim 2012 k mání Veloster 137kW (150kW USA) tak to při vyžší rychlosti a za deště nemusí dobře dopadnout. Nešla by například zaměnit za ZN i30, která je víceprvková. Nevím, ale řešit by se to mělo.
Jinak zatím pokojenost, uvidíme jak budeme mluvit o Velosteru za tři roky.
Původně jem šel koupit i30, opakovaně inzerovanou v televizi, ale vystavený Velosteru v prodejně mě dostal a tak jsem jej koupil s výbavou style plus a panoramatickým oknem.
O CR-Z jsem nevěděl a to mám CR-V pravidelně v Hondě servisované. No stane se. Pokusím si dohodnou testovací jízdu a dám vědět.
Souhlasím, že Veloster je pro manželky, a tak s Velosterem budu jezdit stejně jako s Hondou. Občas mě to půjčí, abych mohl zajet do servisu , na STK, natankovat atd.
"Rozbité silnice." Jaká máš kola ? Já mám 18 a slyšel jsem, že se to na 17 zlepší a však samozřejmě úplně neodstraní.
"Zadek auta začne na výmolech dělat co chce." Mostová dálnice do zatáčky, rychlost 130km/h, nerovná diletační spára (skok) = velký adrenalinový zážitek. Osobně si myslím, že by Hyundai měl něco s touto ZN udělat. Až bude na podzim 2012 k mání Veloster 137kW (150kW USA) tak to při vyžší rychlosti a za deště nemusí dobře dopadnout. Nešla by například zaměnit za ZN i30, která je víceprvková. Nevím, ale řešit by se to mělo.
Jinak zatím pokojenost, uvidíme jak budeme mluvit o Velosteru za tři roky.
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Veloster Vitamin C a Honda CR-Z Brilliant Orange Metalli
no on ten veloster bude spíš stát na základu i20 než i30, bych tak tipoval, ne?
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS