ruční brzda
Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři
Re: ruční brzda
tak jsem to byl vyzkoušet na cestě mírnej kopec dolů...zatáhnu na 1 zubu malinko brzdí na 2 zastaví auto "je to ale fakt mírně z kopce"...zatáhnu jí až na 5-6 zub...zkoušel jsem povolit matku a když jí povolím je volná...jako nedotažená..tak jsem ji dal tak aby nešla povolit..prstem .....jak pozná laik aby ta ručka nebyla dotažená moc a nepřibržďovala...jen to dát na hever?..nebo na to je jiná finta
Hyundai i30 combi 2gen. 1.6 mpi r.v.2015
Škoda Octavia combi 1.9 tdi r.v. 2000
Hyundai Lantra 1.6 16V r.v. 1999
Škoda Octavia combi 1.9 tdi r.v. 2000
Hyundai Lantra 1.6 16V r.v. 1999
- Reklama
Re: ruční brzda
dík... ..je to asi hovadina...ale nechci to posrat .... ten mechanismus nebo kotouče a destičky....
Hyundai i30 combi 2gen. 1.6 mpi r.v.2015
Škoda Octavia combi 1.9 tdi r.v. 2000
Hyundai Lantra 1.6 16V r.v. 1999
Škoda Octavia combi 1.9 tdi r.v. 2000
Hyundai Lantra 1.6 16V r.v. 1999
Re: ruční brzda
Chci se optat ..chci tu brzdu trochu povolit ...povolím tu matku ...ale když na to za 2 dny kouknu ...tak matka je stále volná..a ručka se nepovolila...jak na to?....díky
Hyundai i30 combi 2gen. 1.6 mpi r.v.2015
Škoda Octavia combi 1.9 tdi r.v. 2000
Hyundai Lantra 1.6 16V r.v. 1999
Škoda Octavia combi 1.9 tdi r.v. 2000
Hyundai Lantra 1.6 16V r.v. 1999
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: ruční brzda
mám drobný problém s nesouměrným účinkem brzdy na coupe RD, což je v podstatě taky lantra J2.
a nerozumím proč? oba lanovody jsou nové a stejné, resp stejný dodavatel L/P - má otočené úchyty jinak délka sedí, brzdiče fungují skvěle - však jsou rok staré. kotouče nic moc (na to že jsou cca 3 roky staré a moc jsem nenajel), destičky OK (stále první sada na těch kotoučích).
po dotažení to bylo stejně křivé jako předtím, tj. jedno lanko kratší a druhé delší, jako by ten nesouměrný účinek zůstal. jedna věc je, že to teďka fakt po cca 4-5 cvaknutí stojí i ve velkém kopci. stav předtím: auto v kopci už nedrželo, jeden lanovod byl ok, druhý se nehýbal, protože byl zarezlý, a tak to na ručku brzdilo jen za jeden kotouč.. přišlo mi, že tam ve finále není co nastavovat
ten levý lanovod, kde byl původně ten zarezlý, tak šlape jak hodinky - měl jsem to ve vzduchu a po dvou cvaknutích s kolem neotočím. v ten samý moment se s druhým kolem dá ještě otáčet. Musím přitáhnout ručku ještě o tři zuby a pak už stojí i druhé, ale při troše snahy s tím pohnu :/ kvuli tomu delšímu holt auto stojí v kopci až po cca pěti cvaknutích.. a to mě sere když mám všechno nové. spíš se mi nelíbí ta nesouměrnost, nepomůže to ani znova povolit.. :/
někdo nějaký nápad? srovná se to samo, nebo jsem něco zapomněl já? mám najezdit pár km a pak to přitáhnout znova? nebo co s tím? nění třeba někde něco odvzdušnit?
a nerozumím proč? oba lanovody jsou nové a stejné, resp stejný dodavatel L/P - má otočené úchyty jinak délka sedí, brzdiče fungují skvěle - však jsou rok staré. kotouče nic moc (na to že jsou cca 3 roky staré a moc jsem nenajel), destičky OK (stále první sada na těch kotoučích).
po dotažení to bylo stejně křivé jako předtím, tj. jedno lanko kratší a druhé delší, jako by ten nesouměrný účinek zůstal. jedna věc je, že to teďka fakt po cca 4-5 cvaknutí stojí i ve velkém kopci. stav předtím: auto v kopci už nedrželo, jeden lanovod byl ok, druhý se nehýbal, protože byl zarezlý, a tak to na ručku brzdilo jen za jeden kotouč.. přišlo mi, že tam ve finále není co nastavovat
ten levý lanovod, kde byl původně ten zarezlý, tak šlape jak hodinky - měl jsem to ve vzduchu a po dvou cvaknutích s kolem neotočím. v ten samý moment se s druhým kolem dá ještě otáčet. Musím přitáhnout ručku ještě o tři zuby a pak už stojí i druhé, ale při troše snahy s tím pohnu :/ kvuli tomu delšímu holt auto stojí v kopci až po cca pěti cvaknutích.. a to mě sere když mám všechno nové. spíš se mi nelíbí ta nesouměrnost, nepomůže to ani znova povolit.. :/
někdo nějaký nápad? srovná se to samo, nebo jsem něco zapomněl já? mám najezdit pár km a pak to přitáhnout znova? nebo co s tím? nění třeba někde něco odvzdušnit?
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: ruční brzda
To dotažení jsem tu řešil...správně by to mělo začínat brzdit až tak na 3 cvaknutí a úplně tak 5-6 ....
Hyundai i30 combi 2gen. 1.6 mpi r.v.2015
Škoda Octavia combi 1.9 tdi r.v. 2000
Hyundai Lantra 1.6 16V r.v. 1999
Škoda Octavia combi 1.9 tdi r.v. 2000
Hyundai Lantra 1.6 16V r.v. 1999
Re: ruční brzda
Black: já měl to samý, stačilo ale vzít oba ty mechanizmy na brzdičích a sikovkama je pořádně rozhejbat a promazat a už to brzdí jak má, sice na víc zubů ale to je mi naprosto jedno akorát mi to vytkli na technický
Mazda 323f BA 1.5
ex Coupe 98´ 2.0
ex Accent 98´ 1.3
ex Coupe 98´ 2.0
ex Accent 98´ 1.3
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: ruční brzda
zrovna to mám sundané. mohl bys být konkrétnější kde a s čím hejbat, kam stříkat WDčko?
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: ruční brzda
Snad ještě nejdu s křížkem po funuse u brzdiče, tam kde končí lanovod je pohyblivá část, která vlastně brzdí. Může bejt nějak zanesená/zaseklá. Kleštěma za ní tahej aby se to zabrzdilo/odbrzdilo a stříkej tam to WDčko, mohlo by to pomoct... tak snad
Mazda 323f BA 1.5
ex Coupe 98´ 2.0
ex Accent 98´ 1.3
ex Coupe 98´ 2.0
ex Accent 98´ 1.3
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: ruční brzda
supr, pozdě není, dostanu se k tomu až v týdnu. tak díky za info, mrknu na to no a ikdyby bylo pozdě, alespoň jsou tu informace pro ostatní
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: ruční brzda
Jak to tak znova čtu tak je to snad poslední možnost co může bejt špatně tak snad to pomůže
Mazda 323f BA 1.5
ex Coupe 98´ 2.0
ex Accent 98´ 1.3
ex Coupe 98´ 2.0
ex Accent 98´ 1.3
Re: ruční brzda
Zdarec chlapi,jen dotaz....zase se povolily lanovody tak jsem to dotahoval šroubkem u ručky...už mi to víc nešlo což se mi zdálo divný protože mi stále zabírala více nahoře...celý jsem to teď rozebral tunel atd...a koukám,že tam mám 2 matky...jak jsem dotahoval tu horní matku přišroubovala se k tý spodní a už nešla dotáhnout...bylo umění je od sebe odšroubovat...horní matka je obyč a spodní taková ta s podložkou..Dotaz-máte tam taky 2 matky nebo jen jednu..je to pěkně na ...... když tam jsou 2 ...to budu muset zas celý rozdělat až to bude potřeba opět dotáhnout...Díky David
Hyundai i30 combi 2gen. 1.6 mpi r.v.2015
Škoda Octavia combi 1.9 tdi r.v. 2000
Hyundai Lantra 1.6 16V r.v. 1999
Škoda Octavia combi 1.9 tdi r.v. 2000
Hyundai Lantra 1.6 16V r.v. 1999