New Santa Fe - 2,2 CRDi versus 2,7 V6
Moderátoři: miooo, Moderátoři
- Reklama
- BlackLabelSociety
- Příspěvky: 4
- Registrován: 09 črc 2006, 20:44
absolvoval jsem zkušební jízdu s 2.2CRDI manuál v plné výbavě. co jsem velmi ocenil bylo velmi pěkné černošedé barevné provedení. sedačky jsou spíše křesla, uvítal bych větší boční vedení, zadní sedačky jdou parádně polohovat což je úžasné. motor je na diesel sympaticky utlumený (tichý však rozhodně není) čekal jsem mnohem těžší a delší převody. místo toho letěli otáčky velmi rychle nahoru až jsem nestíhal řadit. dlouhodobá průměrná spotřeba byla u tohoto vozu 9.8 L což s ohledem na krátké předváděcí jizdy a hmotnost vozu je relativně dobré. celkově jsem byl spokojen, pro diesel se však určitě nerozhodnu.
Mazda CX-7 made in Japan, Hyundai i30 made in CZ
Tak tak ... ale pokial sa to k nam dostane Nie som ziaden pretekar, takze M6 mi vyhovuje viac nez dost - pekne ziva vcelicka to je [/quote]
CX-7 se bude u nás prodávat již příští rok. Pokud by jsi nevydržel tak to lze u nás koupit v upravené us verzi za slušné peníze. (za 900 bez DPH i s xenony a navigací), škoda že se nedělá MPS ve verzi kombi. u mě zvítězí 6-válec santa nebo 2.3turbo v CX-7.
CX-7 se bude u nás prodávat již příští rok. Pokud by jsi nevydržel tak to lze u nás koupit v upravené us verzi za slušné peníze. (za 900 bez DPH i s xenony a navigací), škoda že se nedělá MPS ve verzi kombi. u mě zvítězí 6-válec santa nebo 2.3turbo v CX-7.
Mazda CX-7 made in Japan, Hyundai i30 made in CZ
Neuvažuj o tom - u těchto vozů je jasná nafta a při dalším prodeji navíc,protože benzín u nás nevede. Při popojíždění budeš jezdit za 15 litrů at ti říká kdo co chce co chce to je real/todle tvrdil známý rovněž koupil benzin a nyní lituje jezdí ve městě za 15 mimo za 10-12 - takže žádný rozdíl 2-3 litry ale 5 a více u benzinu u nafty jezdíš kolem 8 a tak si to spočítej a ten 2.2 CRDI v automatu OK - čau
Tady je asi problém v nazírání na užití, Santa (aspoň starý) je SUV tedy vůz určený především na výlety, hory, kolo apod., tohle splňuje zcela v pohodě jednak dostatkem místa a pak i 4x4 a průchodností terénem, jako městské auto se to netváří a městské auto to ani není, takže spotřeba ve městě je pro tento typ vozu nepodstatná. Je to prostě stejný, jakoby si člověk koupil sporťák a pak s tím jezdil pro rohlíky. Jako jo, taky se dá, ale bude to používat v jiném prostředí než pro něž bylo auto určeno, takže to nemůže splňovat deklarované parametry
Neříkám, že se santíkem nevyjedu do města, ale vzhledem k tomu, že z celkového nájezdu kilometrů dělá jízda po městě (tj. krátký couračky od obchodu k obchodu) nějakých 5%, je mi srdečně jedno jestli to ve městě žere 10 nebo 15, v dlouhodobé spotřebě to ani nepoznám a ta je prostě do 9,5 v pohodě bez jakéhokoliv omezování. Když já jedu Prahu nebo Brno s průměrem 9,1 tak ten V6 to pojede kolem 10, možná i míň protože to není stálý 4x4.
Neříkám, že se santíkem nevyjedu do města, ale vzhledem k tomu, že z celkového nájezdu kilometrů dělá jízda po městě (tj. krátký couračky od obchodu k obchodu) nějakých 5%, je mi srdečně jedno jestli to ve městě žere 10 nebo 15, v dlouhodobé spotřebě to ani nepoznám a ta je prostě do 9,5 v pohodě bez jakéhokoliv omezování. Když já jedu Prahu nebo Brno s průměrem 9,1 tak ten V6 to pojede kolem 10, možná i míň protože to není stálý 4x4.
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Tedy opravdu v městském provozu jsem s benzínem mezi 11-12 litry/100km, ale toto auto není pro pojíždění od kanceláře do supermarketu. Při rozjíždění a brzdění 2 tunového auta opravdu musí být rozdíl ve spotřebě proti ani ne tunové nákupní tašce. Kdo chce jezdit levně po velkém městě, ať jezdí tramvají nebo metrem.