Nižší výkon

Moderátoři: frawd, Moderátoři

Vlabonvi
*
Příspěvky: 25
Registrován: 21 bře 2012, 12:26

Nižší výkon

Příspěvek od Vlabonvi »

Mám :hyu: ix20 Trikolor 1,4 a mám najeto cca 2 500 km. Nejsem spokojený s akcelerací, zejména však nižším výkonem při jízdě do kopce. Mám ještě sedm let starou Š Fabia 1,2 a ta bez problému má na srovnatelném kopci větší akceleraci a na jeho vršku o cca 30 km vyšší rychlost. Je to tím, že můj :hyu: ix20 není ještě zcela zajetý, uvolněný, nebo je výkon nějak uměle snižován a bude až po první garanční prohlíce odblokován? A nebo čím to je? Nebo to je takový druh? ](*,)
Reklama
 

Uživatelský avatar
FISHkaa
Moderátor
Příspěvky: 3367
Registrován: 28 dub 2010, 14:48
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Nižší výkon

Příspěvek od FISHkaa »

1) 2k5 km je na zajetí strašně málo
2) Fobie vážila cca 1,1t zatímco ix20 je o cca 150-200kg těžší
3) MPV má větší čelní odpor vzduchu...

nicméně, po zajetí motoru a vhodném řazení by si neměl mít problém se minimálně vyrovnat 8)
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Uživatelský avatar
ims
**
Příspěvky: 182
Registrován: 24 bře 2012, 03:40
Bydliště: Orava

Re: Nižší výkon

Příspěvek od ims »

Možno pomôže:
Výkon.jpg
Výkon.jpg (34.99 KiB) Zobrazeno 4200 x
Točivý moment.jpg
Točivý moment.jpg (33.9 KiB) Zobrazeno 4200 x
iX20 1,6i Style
Ford Fiesta 1,4 TDi
Uživatelský avatar
Richard555
******
Příspěvky: 2737
Registrován: 03 bře 2010, 18:08
Bydliště: Praha

Re: Nižší výkon

Příspěvek od Richard555 »

Ještě je třeba vzít v úvahu, že všeobecně auta co mají Euro5 nejsou tak živá a reakce motoru není tak bezprostřední jako např. u Euro2..... je to dané tím, že u E5 se každá kapka benzínu několikrát překontrolována jestli se spálí a tak ten motor tak nějak nejede...... dále je trend těžkých převodů (úspora paliva) takže ty koně tam někde budou, ale nejsou třeba hned ve 2000 ot. ale třeba nad 4000...... no a proto je nutné správně řadit..... co vylítneš s E2 na 5 jak nic, budeš muset jet s vozem E5 třeba na 4, nebo i na 3
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Uživatelský avatar
airwaves
****
Příspěvky: 1053
Registrován: 30 pro 2010, 08:21
Bydliště: Vysočina

Re: Nižší výkon

Příspěvek od airwaves »

Euro 5 bude ten problém. Zajetí motoru sem vůbec nepozoroval , výkon se nezvedl. Nechci se opakovat ale důkladné otestování auta před koupí je to nejdůležitější. Teď už je pozdě na překvapení. Ale abych tě trošku zrelaxoval do pozitivního myšlení....Měl jsem možnost porovnat třeba s Roomsterem 1,2 tsi 63 kw, neskutečná raketa a síla motoru ve všech režimech. Líbilo by se ti to. Pokud ty motory tsi ujedou 300000km tak klobouk dolů jako že fauvé nemusím. To bylo jako až neuvěřitelný co ten motor za 7 litrů dělal :D Jenže co s tím na LPG že? Pak se "to" nikomu doma nelíbilo plus ty blbý zadní sedačky. Dále Focus 1,6 benzín, tam bych řekl že to jelo stejně snad o malinko hůř, ale jist si nejsem. Zase problém s motory Ford obecně na LPG. Dále jsem jezdil s Hondou Jazz. Tak to byl uplně chcíplej motor ten dole nejel vůbec. Zato celková spotřeba byla bomba pod 6 za to loudání a zajímavá možnost zvedání zadních sedáků. Opel meriva se základním motorem to je na sebevraždu a ty jejich tlačítka a celej divnej interiér :D .
Je obrovská nabídka aut a vždy je něco za něco. I motor 1,6 co máme je při plným a plně naloženým autě málo. Ideální je asi ta nejsilnější nafta pro naše auto. Ano chce to řadit a točit a má to taky plochu. No a poslední otázka, kam spěchá majitel MPV? Spěch k tomuto typu aut nepatří :D. Je těch pár minut k něčemu potřeba?
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
Uživatelský avatar
FISHkaa
Moderátor
Příspěvky: 3367
Registrován: 28 dub 2010, 14:48
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Nižší výkon

Příspěvek od FISHkaa »

EURO normy jako takové nejsou špatné. Průser je v měření spotřeby. Automobilky dělají maximum pro snížení emisí v tomto testu, který je zcela mimo běžných podmínek - trpíme my, spotřebitelé... ](*,)
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Vlabonvi
*
Příspěvky: 25
Registrován: 21 bře 2012, 12:26

Re: Nižší výkon

Příspěvek od Vlabonvi »

Děkuji za odpovědi, trochu jste mě uklidnili. Uvidíme jak to půjde dál. :lol:
Uživatelský avatar
koudý
**
Příspěvky: 121
Registrován: 19 kvě 2011, 08:35

Re: Nižší výkon

Příspěvek od koudý »

.. mám taky 1.4 ccvt -> že to "nejede" si zvyknete :*-)) .. horší je spotřeba ve městě - to jsem vyřešil "plynem", takže nakonec to je jakš-takš použitelný.
Hyundai ix20 1.4/66kW Classic (Crystal White), LPG BRC, disky 16" PROLINE B700, 6.5x16" (ET45) @ GoodYear 205/55 R16.
nicolas.tesla
*
Příspěvky: 80
Registrován: 28 pro 2010, 10:23

Re: Nižší výkon

Příspěvek od nicolas.tesla »

Mohl bych vědět odkud jsou ty grafy?
Jinak moje ix20 je na LPG a mám 1,6. Zatím najeto 3500km a můžu říct, že vyjet prudký kopec i sám, je teda občas nadlidský výkon. Jezdím hodně Valašsko a tam o pořádne kopce není nouze. 12 let starý 66kw Accent byl proti ix20 raketa. Ale jak tak koukám na ten graf, tak to tak odpovídá! :(

Zrovna v pátek jsem byl na garančce s LPG a říkal jsem mu, že ten motor je líný i na benzín. Jestli s tím jde něco udělat. Tak říkal, že jak budu mět najeto aspoň 5000km tak se to zlepší. Ale než jsem to z něj vypáčil, tak furt mlžil :(. Tenhle graf to jen potvrzuje.

Jen by mě zajímalo, řídící jednotka podle najetých kilometrů povoluje výkon?
ix20 White TriKolor 1,6i LPG, 6 rychlostí + 125 koní = spokojený řidič
Uživatelský avatar
ims
**
Příspěvky: 182
Registrován: 24 bře 2012, 03:40
Bydliště: Orava

Re: Nižší výkon

Příspěvek od ims »

Re.: nicolas.tesla
AUTOCZ: "Kroucený moment"
iX20 1,6i Style
Ford Fiesta 1,4 TDi
Uživatelský avatar
iggyno
**
Příspěvky: 194
Registrován: 12 bře 2011, 13:51
Kontaktovat uživatele:

Re: Nižší výkon

Příspěvek od iggyno »

toz s mojou 1,6kou (bez LPG) problem s kopcami nepoznam ani s plne nalozenou károu...
1,6 AT
40500km
Uživatelský avatar
Richard555
******
Příspěvky: 2737
Registrován: 03 bře 2010, 18:08
Bydliště: Praha

Re: Nižší výkon

Příspěvek od Richard555 »

No neříkej, že se s 1,6 bojíš kopce ...... :shock: tak to není normální
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Uživatelský avatar
frawd
Moderátor
Příspěvky: 401
Registrován: 21 pro 2011, 09:09
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Nižší výkon

Příspěvek od frawd »

Nehovorte mi, že 1,6 má problém s kopcami. Ja s mojimi 66kW s nimi problém nemám pri obsadení 2,1 ľuďmi a kufrom plným po strop. A to si často hovorím: "Nemůžu, jsem v záběhu".
2014 Hyundai ix20 1,6 A/T Style
2012 Hyundai ix20 1,4 CRDi Style - predané
Uživatelský avatar
ims
**
Příspěvky: 182
Registrován: 24 bře 2012, 03:40
Bydliště: Orava

Re: Nižší výkon

Příspěvek od ims »

No asi pre vyšší výkon - aj podľa grafu treba motor riadne vytočiť.
Pozrite si videá: Hyundai Ix20 0-100 Test
포르자 모터스포츠 4 - [Hyundai] ix20 at 트윈 링 모테기

Po zábehu vyskúšam :D
iX20 1,6i Style
Ford Fiesta 1,4 TDi
Uživatelský avatar
iggyno
**
Příspěvky: 194
Registrován: 12 bře 2011, 13:51
Kontaktovat uživatele:

Re: Nižší výkon

Příspěvek od iggyno »

To druhe je predsa PC hra :-k realne sa to auto predsa naklana viacej a o skakani ani nehovorim :D
1,6 AT
40500km
Odpovědět

Zpět na „ix20“