1,6 GDI vs. 2,0 GDI

Evropský nástupce Sonaty

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
FISHkaa
Moderátor
Příspěvky: 3367
Registrován: 28 dub 2010, 14:48
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,6 GDI vs. 2,0 GDI

Příspěvek od FISHkaa »

zbytečnost jako dalších milion zelených kurvítek v moderním motoru... :roll:
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Reklama
 

Uživatelský avatar
mnkk
****
Příspěvky: 1318
Registrován: 04 srp 2010, 16:33
Bydliště: Československo

Re: 1,6 GDI vs. 2,0 GDI

Příspěvek od mnkk »

Mne na i30 (2011) ukazuje aj podradiť. Všimol som si to ale až po resete ECU a nahraní nového firmwaru v servise.

Normálne mi radí "preradiť hore" pri 2500ot. (keď pridám na 3, tak mi radí dať 5)
Radí mi aj dole, keď mám ot. pod 2000 a pridám moc plynu, alebo nemôže utiahnúť. Kludne mi pri 1800 ot. na 5. radí podradradiť do 4.

Moc to nesledujem, ale keď to preblikuje, tak si to všimnem. Neriadim sa podla toho, ale preradujem +/- v rovnakých otáčkach ako radí rádca- úplne intuitívne. :wink:

Keď buchnú "sadze", tak nepomôže žiadny rádca, jedine obmedzovač. :mrgreen:
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM

ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 9111
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: 1,6 GDI vs. 2,0 GDI

Příspěvek od idam.i »

Pietro32i
Dovolím si s tebou úplne nesúhlasiť.Po 1. určite to nezaberá polovičku displeja o prudení pomlčím.(dá sa to vypnúť) a po 2. je veľa vodičov ktorým to pomôže.By si sa divil čo dnes produkujú autoškoly.
Musím ešte k tomu povedať,že ono to úplne blbé nebude.Všimol som si,že to neradí stále rovnako (akože 2.500,tak preraď).
Je fakt,keď buchnú tie"sadze",tak to blikalo (3,4,5,6) celkom veselo a mne to bolo úpne jedno. :D
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Uživatelský avatar
Chasnik
******
Příspěvky: 4140
Registrován: 08 srp 2011, 19:23
Bydliště: Litoměřicko

Re: 1,6 GDI vs. 2,0 GDI

Příspěvek od Chasnik »

adame, to já zase musím souhlasit s pietrem - ten rádce funguje opravdu otřesně a nezkušenému řidiči s čerstvým řidičákem by pomohl akorát k brzkému poškození motoru. Kdybych se podle něj řídil, tak bych spoustu kopců ani nevyjel...

Radši bych v tom místě (optimální z hlediska zorného pole řidiče) viděl venkovní teploměr. Ten je osazen v rádiu a pokud mám v noci vypnutý displej (protože mě jeho osvit ruší) tak nemám přehled o venkovní teplotě. A to je z podzimním nebo zimním čase údaj, který může jak nováčkovi, tak zkušenému řidiči pomoci mnohem víc, než primitivní (a tudíž nepoužitelný) rádce řazení.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 9111
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: 1,6 GDI vs. 2,0 GDI

Příspěvek od idam.i »

Rozdiel bude asi v tom že v i40 je to umiestnene lepšie (viď.moje foto vyššie vo vlákne ).Číslo sa ukazuje v strede toho lavého kruhu.A systém má asi aj lepšiu logiku. :hyu:
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Uživatelský avatar
Chasnik
******
Příspěvky: 4140
Registrován: 08 srp 2011, 19:23
Bydliště: Litoměřicko

Re: 1,6 GDI vs. 2,0 GDI

Příspěvek od Chasnik »

jj, tak to je pravda, jsem si až teď všiml, že máš čtyřicítku, tam při uspořádání palubky víc přemýšleli :)
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
pietro32i
***
Příspěvky: 750
Registrován: 19 zář 2010, 02:01

Re: 1,6 GDI vs. 2,0 GDI

Příspěvek od pietro32i »

mnkk píše:Mne na i30 (2011) ukazuje aj podradiť. Všimol som si to ale až po resete ECU a nahraní nového firmwaru v servise.
Žeby som skúsil resetnúť? Kvôli čomu ti nahrávali nový firmware?
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010) Obrázek
doni
*
Příspěvky: 77
Registrován: 03 dub 2012, 16:09

Re: 1,6 GDI vs. 2,0 GDI

Příspěvek od doni »

Včera som skušal ten indikator, Takze siel som 30 dal som 6 a pridal. Ukazal podradit na 5 :) Takže to funguje. Nemusim reklamovať. Co sa týka kvalít toho indikátora. Funguje rozdielne zda sa mi akoby sa prispôsoboval stýlu jazdy a vtedy indikuje kedy preradiť. (kludna a rýchla). Ale musím uznať že v kopcoch je to nepoužiteľné. a ako fishka povedal mali to spojiť s tym gyroskopom. Len bohvie o kolko by sa predražil vývoj softu, keby to domyslia do funkčnej a použitelnej podoby.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDi, DCT, 4x4
Hyundai i40 1.6 GDi Style
Uživatelský avatar
mnkk
****
Příspěvky: 1318
Registrován: 04 srp 2010, 16:33
Bydliště: Československo

Re: 1,6 GDI vs. 2,0 GDI

Příspěvek od mnkk »

pietro32i píše:
mnkk píše:Mne na i30 (2011) ukazuje aj podradiť. Všimol som si to ale až po resete ECU a nahraní nového firmwaru v servise.
Žeby som skúsil resetnúť? Kvôli čomu ti nahrávali nový firmware?
Motor mi za studena hodne trhal. Zistili, že neodpaluje 4-tý válec a ešte som im povedal, že z domu to mám do kopčeka a že to neťahá, tak mi dali aj nový firmware a resovali ECU. Ešte to má občas výkonovú dieru, ale,len chvílku. Predtým mi prvých 100m nechcelo ísť pod 3000ot. - proste neťahalo.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM

ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
pietro32i
***
Příspěvky: 750
Registrován: 19 zář 2010, 02:01

Re: 1,6 GDI vs. 2,0 GDI

Příspěvek od pietro32i »

Veď to môžem povedať aj, že to takto mám, nech mi dajú nový firmware :mrgreen:. On skutočne, keď je studený a po naštartovaní hned vyrazím, nechce veľmi ťahať (hlavne v zime), až po nejakých pár metroch (možno aj 100 ako píšeš) sa "prebudí". Pripisoval som to však tomu, že studený motor hneď po naštartovaní ani nemôže riadne ťahať a preto keď mám čas, tak nejakú minútku po naštartovaní vždy počkám. Aj teraz v lete počkám aspoň 10-15 sekúnd, aby sa aspoň olej "rozpohyboval".
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010) Obrázek
Odpovědět

Zpět na „i40“