Tak teda dobrá zejtra beníz do prázdna a potom teda natankuji tak na tohle jsem teda zvědavej.Jak to bude tak napíšujiri.vacha píše:No dyt ti to píšu,,ranní start"přes den je to ok.Takže to vypadá na špatnou kvalitu paliva,já si myslím,že u studeného motoru je kvalita paliva důležitá,při teplém motoru to chytne na kde co.Nemůžu najít žádné jiné vysvětlení,a každému komu to říkam tak na mně čumí jak trubka.Zajímavý je že se to děje jen přes léto,v zimě sem to nezaznamenal.Loni v létě se mi to stalo poprvé,letos mam na plyn najeto cca 100tis.Myslel jsem že jsem to loni odstranil,ale letos se mi to opakovalo.Loni asi v červnu měl švára benzín za 12 kč,tak jsem od něj vzal plnou a po třech měsících mi to začalo blbnout(myslel jsem že v tom měl švára vodu).Udělal jsem všechno,na nic jsme nepřišli,natankoval jsem a bylo po problému,od té doby klid,jak tankuju po kouskách a vyjíždim to na nulu,je to v pohodě.Letos sem jel Chorvatsko a u Kolína shell měl akci tak jsem narval v-pover do plna.Měl jsem to tam dva měsíce a pak po návratu z chorvat začalo to zase,v nádrži zbývalo 10 max 15litrů,opět jsme hledali zkoumali,nic,tak jsem natankoval a bylo to pryč.Fakt mi to hlava nebere,ale asi to bude na vyčištění nádrže,jinak nevim a nikdo neporadí.
LPG
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
-
- **
- Příspěvky: 212
- Registrován: 03 říj 2008, 12:27
- Bydliště: Zábžeh
Re: LPG
- Reklama
- jiri.vacha
- ***
- Příspěvky: 771
- Registrován: 24 led 2012, 22:33
- Bydliště: Loučná-Lom
Re: LPG
No zkusto a napiš,mně už to hlava nebere
WARTBURG 1.3 WV -prodáno
HYUNDAI TRAJET 2001 2.7 6V LPG -po smrti(srdíčko)
HYUNDAI TRAJET 2004 2.7 6V LPG
HYUNDAI TRAJET 2001 2.7 6V LPG -po smrti(srdíčko)
HYUNDAI TRAJET 2004 2.7 6V LPG
Re: LPG
Skvělé, bylo to na Trajetu? Takže víme, že minimálně na něm hlavy a ventily na LPG v pohodě drží.jiri.vacha píše:Loni v létě se mi to stalo poprvé,letos mam na plyn najeto cca 100tis.
Taky skvělé potvrzení, že želví power je jen reklamní trik pro ty jednodušší, co na to skočí.jiri.vacha píše:Letos sem jel Chorvatsko a u Kolína shell měl akci tak jsem narval v-pover do plna.Měl jsem to tam dva měsíce a pak po návratu z chorvat začalo to zase,v nádrži zbývalo 10 max 15litrů,opět jsme hledali zkoumali,nic,tak jsem natankoval a bylo to pryč.Fakt mi to hlava nebere,ale asi to bude na vyčištění nádrže,jinak nevim a nikdo neporadí.
Za sebe říkám, že minimum benzínu na dně nádrže nedělá motoru dobře, ale jakýkoli benzín starší 3 měsíců způsobuje špatný chod studeného motoru na benzín. Po přepnutí na plyn motor okamžitě šlape jako hodinky.
Při vyjíždění nádrže do sucha doporučuji opravdu do sucha, tj. 100 km po rozsvícení rezervy. Malý kanystřík s sebou, já přes kanystr leju do nádrže VelveSaver (1:200).
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
- Farrael
- *****
- Příspěvky: 2161
- Registrován: 01 bře 2010, 21:33
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG
Na to vyjíždění benzínu úplně do sucha pozor. Musí se vyjet do sucha opravdu bez plynu. Pokud budeš totiž vyjíždět benzín stylem jízdy na benzín, než se to ohřeje a přepne na plyn, tak bys taky mohl uvařit čerpadlo. Pro ochlazování čerpadla se doporučuje mít aspoň čtvrtku nádrže plnou. Už se taky našlo pár jedinců co si ho takhle odpravili.
Hyundai Sonata NF r.v. 2005 2.4i LPG Dark Elegant Red
Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
-
- **
- Příspěvky: 212
- Registrován: 03 říj 2008, 12:27
- Bydliště: Zábžeh
Re: LPG
Tak to nepomohlo nejde to ani když jsem natankoval novej benzín
- jiri.vacha
- ***
- Příspěvky: 771
- Registrován: 24 led 2012, 22:33
- Bydliště: Loučná-Lom
Re: LPG
Tak nevím mno
WARTBURG 1.3 WV -prodáno
HYUNDAI TRAJET 2001 2.7 6V LPG -po smrti(srdíčko)
HYUNDAI TRAJET 2004 2.7 6V LPG
HYUNDAI TRAJET 2001 2.7 6V LPG -po smrti(srdíčko)
HYUNDAI TRAJET 2004 2.7 6V LPG
Re: LPG
Pokud to bude origo od hyu tak tam budeš mít zástavbu BRC na kterou jedinou poskytuje hyu záruku na motor. Řešila to pro ně myslím firma AGC Strakonice. Pak tam bude nastavena ochrana ventilů strategií VSR. To jest přívstřikem benzínu. Takže tě musí zajímat jediná věc, kolik a kdy benzínu se přivstříkává. Tak to prosím zjisti a napiš. Mě to zajíma taky abych si to podle toho nastavil. Nechce mi to nikdo říct prý hov hov Prostě řekni, že chceš vědět, od jakejch otáček a kolik benzínu se tam stříká jinak to nekoupíš jako že tě zajímaj náklady. Že jsi slyšel že to žere moc benzínu a tak podobně Díky předem. Jinak budeš spokojen a budeš šetřit. Auto na LPG jezdí perfektně, mám ovšem systém A.E.B včetně vstřiků. Ale BRC je dobrá značka.
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
Re: LPG
Nazdar, ja mam sice starsi kousek sonaty a plyn cca neco pres 2 mesice ale kdyz jsem to byl prestavovat a resil jaky system tam necham dat tak byl jasna volba BRC.. Nicmene v te firme jsem spis dostal doporuceni na flash tube nebo jak se to pise (ale zas tusim nebylo to vyslovne receno co je horsi ci lepsi kdyz nad tim tak uvazuju)... To pridavani benizu tam bylo mozne take ale ted uz nevim v jake fazi to bylo... a ta firma prestavuje tez od prodejcu. Ale zaboha si nevzpomenu kdy ze rikal ze to ten benzin pridava a kolik Ale vim, ze kdyz to rikal tak me osobne prislo ekonomictejsi pridat 2000 na to FLASHTUBE. Celkove me prestavba stala 32k
Hyundai I30 kombi 1,5 DPi r.v. 2022
Hyundai Grandeur 3,3 V6, r.v. 2009 (u nového majitele)
Hyundai Sonata 2.0 16V, r.v. 2002. (RIP)
Hyundai Grandeur 3,3 V6, r.v. 2009 (u nového majitele)
Hyundai Sonata 2.0 16V, r.v. 2002. (RIP)
Re: LPG
No, ja to mám a toto som vypozoroval: Za 4000km mám spotrebu cca 0,31l/100Km benzínu s tým, že sa niečo prešlo aj na benzín keď došiel LPG. Privstrek mám nastevený na 80% zaťaženie motora, presne mi to nevedeli opísať. Podla otáčok by to malo byť približne pri 5160 ot.
Teoreticky by to tak mohlo byť, lebo mam spotrebu benzínu minimálnu a cez 5000 ot. moc nechodím. Iba pri predbiehaní točím 6200ot. inak nie.
V servise ma upozornili, že môžem mať spotrebu 1 nádrž benzínu na 4 nádrže LPG, toto sa našťastie nekoná. Vraj víde VSR rovnako ako Flash Lube.
Teoreticky by to tak mohlo byť, lebo mam spotrebu benzínu minimálnu a cez 5000 ot. moc nechodím. Iba pri predbiehaní točím 6200ot. inak nie.
V servise ma upozornili, že môžem mať spotrebu 1 nádrž benzínu na 4 nádrže LPG, toto sa našťastie nekoná. Vraj víde VSR rovnako ako Flash Lube.
Naposledy upravil(a) mnkk dne 24 srp 2012, 10:18, celkem upraveno 1 x.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: LPG
Mně to vychází zatím (5500km od montáže) tak, že spotřeba:mnkk píše: V servise ma upozornili, že môžem mať spotrebu 1 nádrž benzínu na 4 nádrže LPG, toto sa našťastie nekoná. Vraj víde VSR rovnako ako Flash Lube.
a) 397L plynu (7,2/100km)
+
b) 60L benzínu, resp. směsi s min 50% E85 (1,1L/100km)
=
celková spotřeba 8,3L při ceně cca 1,6Kč/km. Na BA95 by to bylo 2,6Kč/km (7Lx37Kč), čili co kilák, to kačka zpátky..
Spotřeba benzínu by mohla být i menší, motor celkem točím a cca půlku benzínových litrů (30L) jsem projel jízdou na benál a s autem naloženým na limit..
Celkově spokojenost, uvidíme za rok svíčky apod..
GrandeurHG300
(i30cw 1.4CVVT/80kW 7,2l/100km, LPG 8,4l/100km, E85 8l/100km)
(i30cw 1.4CVVT/80kW 7,2l/100km, LPG 8,4l/100km, E85 8l/100km)
Re: LPG
Mne to berie +/- 8,3 z toho je cca 0,3 - 0,4l benzín.
Takže 7,9l x 14,90Kč = 118Kč + 0,4 x 33,50Kč = 13Kč, celkovo 1,31Kč/Km; 131Kč/100Km
Zatial spojnosť. Ak je privstrek až za 5100 ot. ako si myslím, tak sa mi ani nezapína. Fakt iba malokedy.
Takže 7,9l x 14,90Kč = 118Kč + 0,4 x 33,50Kč = 13Kč, celkovo 1,31Kč/Km; 131Kč/100Km
Zatial spojnosť. Ak je privstrek až za 5100 ot. ako si myslím, tak sa mi ani nezapína. Fakt iba malokedy.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: LPG
farrael: s čerpadlem vím, že se chladí benzínem, to je snad u všech čerpadel v nádrži - akorát škoda, že tohle nikdo neřeší - při přepnutí na plyn vypnout čerpadlo v nádrži... zjevně se výrobci jednotek LPG bojí toho, že při nedostatečném tlaku paliva benzínová ŘJ prostě vypne motor.
Je škoda že se čerpadlo točí naprázdno... podle mě to ho oddělá, protože tlačí do přetlakového ventilu, tak se musí zahřívat víc.
mnkk: 0,31 l benzu na 4000 km - chtěl bych vědět, jak jsi to změřil tak přesně na tak krátké trase. Leda vyndat a zvážit nádrž... jakékoli měření při tankování je "přesné" tak na litry, protože hraje roli sklon auta, teplota...
Jinak 0,31 l jsou podle mých zkušeností tak 2-3 nastartování studeného motoru. Musíš ujet 1,5 km v létě a 3 km v zimě, než to přepne na LPG. Studený motor má nastavenu mnohem bohatší směs, aby se ohřály lambdy. Takže spotřeba 30 l/100 km během prvního kilometru (který také jedeš na nižší rychl. stupně) je úplně normální.
Jestli startuješ 3x během 4000 km, máš můj obdiv. Jestli to byl údaj 0,3 l Naturalu na 100 km, tak to už je reálné, pokud jezdíš mimo město.
pilotzz: tobě se nerozsvěcí kontrolka emisi, když tankuješ E85 napůl s Naturalem? Zkusil jsem jednou a svítila... přitom na motorce jezdím i na čistý E85 bez problémů. Jak jsem psal, je rozdíl mezi regulací motoru s Euro 3 a Euro 5 (mnohem přísnější).
Je škoda že se čerpadlo točí naprázdno... podle mě to ho oddělá, protože tlačí do přetlakového ventilu, tak se musí zahřívat víc.
mnkk: 0,31 l benzu na 4000 km - chtěl bych vědět, jak jsi to změřil tak přesně na tak krátké trase. Leda vyndat a zvážit nádrž... jakékoli měření při tankování je "přesné" tak na litry, protože hraje roli sklon auta, teplota...
Jinak 0,31 l jsou podle mých zkušeností tak 2-3 nastartování studeného motoru. Musíš ujet 1,5 km v létě a 3 km v zimě, než to přepne na LPG. Studený motor má nastavenu mnohem bohatší směs, aby se ohřály lambdy. Takže spotřeba 30 l/100 km během prvního kilometru (který také jedeš na nižší rychl. stupně) je úplně normální.
Jestli startuješ 3x během 4000 km, máš můj obdiv. Jestli to byl údaj 0,3 l Naturalu na 100 km, tak to už je reálné, pokud jezdíš mimo město.
pilotzz: tobě se nerozsvěcí kontrolka emisi, když tankuješ E85 napůl s Naturalem? Zkusil jsem jednou a svítila... přitom na motorce jezdím i na čistý E85 bez problémů. Jak jsem psal, je rozdíl mezi regulací motoru s Euro 3 a Euro 5 (mnohem přísnější).
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Re: LPG
Opravéné, bol tam preklep. Jasné že na 100Km, ako inak by som uvádzal spotrebu?
V príspevku nižšie som uviedol výpočet mojej spotreby + náklady na 1 a 100Km. Posledných pár tis. Km som prešiel štýlom štart, za 400km tankovanie, druhý štart v ciely 540km vyp.. Jazdím krížom celou ČR, tak tých štartov moc nemám. Keď idem s dieslom, tak idem na jeden štart, max. 2, keď idem na kávu. 3/5 všetkých km prejdem týmto štýlom.
V príspevku nižšie som uviedol výpočet mojej spotreby + náklady na 1 a 100Km. Posledných pár tis. Km som prešiel štýlom štart, za 400km tankovanie, druhý štart v ciely 540km vyp.. Jazdím krížom celou ČR, tak tých štartov moc nemám. Keď idem s dieslom, tak idem na jeden štart, max. 2, keď idem na kávu. 3/5 všetkých km prejdem týmto štýlom.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM