Posledná veta to teda vystihla celkom presne .Sečteno, podtrženo, i30 kombi představuje především pro české rodiny (a fleetové manažery) mimořádně zajímavý vůz a ať o něm přemýšlím, jak přemýšlím, nenapadá mě žádný racionální důvod, proč by právě „í třicítce" neměli dát zájemci přednost.
Recenze a testy i30
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Recenze a testy i30
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010)
- Reklama
Re: Recenze a testy i30
Vlastní zkušenost s koktou (někde jsem se tu už zmínil ). V záruce: vyndavání plastových nálitků z ofuků. Výměna těsnicí gumy nade dveřmi z důvodu hrubého ( spíš žádného ) opracování svarů dveří a následného proříznutí té gumy. Dva měsíce po záruce cca 40tkm výměna synchronů z důvodů obtížného řazení ( dva kroužky totálně odepsané), po výměně a ujetí cca 20km opět něšlo zařadit rychl. stupeň. Následovala výměna oleje v převodovce za speciální. Obě tyto srandy stály cca 15tkč. Postupně ze slavné škodovky lezlo, že o nějakém problému ví. Měsíc po té - najeto asi 42tkm auto po zařazení rychl. stupně v kopci a nezatažení ručky samovolně popojíždělo. Následné změření tlaků na válcích katastrofa. A tak mám nyní i20 a zatím ( klepu ) v poho, najeto 6000km ) Pro úplnost jednalo se o trošku jinou koktu ( všemi však vychvalovanou do nebes ): 1,6 75kw Tour r.v. 2009. A to nemluvím o výbavě. Takže cenově určitě H. Avšak je to asi kus od kusu. Však víme jak se dnes vyrábí.
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Recenze a testy i30
Takmer všetky modely sú úspešné. Stačí sa pozrieť na celosvetové predaje. Trh nie je len o ČR a SR. Napr. Elantra. Počujem na ňu samé negatívne dojmy, aké je to škaredé, ale po corolle je druhé najpredávanejšie auto sveta.mnkk píše:Bol by som velmi rád, keby všetky modely boli úspešné a spolahlivé, aby som s logom nevyzeral ako prízrak a aby sa bral aspoň ako Škoda. Čo zatial nie je... ...musíme čakať aspoň 5 rokov na zmenu mentality národa, ak vobec...
To, že zatiaľ nemá značka takú prestíž a renomé, je na druhej strane plus. Nemusíš sa báť, že Ti niekto auto ukradne, ale s rastúcim predajom je možné očakávať, že tento trend sa zmení a bude sa kradnúť na náhradné diely.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
- Radim Brožek
- **
- Příspěvky: 363
- Registrován: 16 bře 2009, 15:37
Re: Recenze a testy i30
Hlavně nemá nikdo jistotu, že ta karoserie bude u oné škodovky v lepším stavu. Doma máme i služební FII starou cca 4 roky a lak je naprosto katastrofální. Několik prasklin 1cm na kapotě (bez dalšího poškození např kamenem, prostě čistá prasklina), hrana nad čelním sklem samý puchýř. Lak je sice silnější, což v důlcích po kamenech lze proti hezky poznat, ale co z toho?pietro32i píše:ale ak je octavia naozaj o 100 tisíc drahšia, tak myslím, že iba osol si ju kúpi. Za stovku si zoženiem nový záložný motor aj s prevodovkou do i30-tky a ešte možno niečo odložím na prelakovanie karosérie po X-rokoch, keby začala skôr hrdzavieť .
i30cw 1.6i Comfort, ESP, Moonlight blue, 04/2009, CZ