Tempomat
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Tempomat
Další možnost je cizí tempomat, který simuluje plynový pedál (tj. dokáže komunikovat s CAN busem). Neptejte se odkud, nemám hö.
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
- Reklama
Re: Tempomat
Ja prave riesim montaz tempomatu AP 900C do benzinovej 1,4. V analogovom rezime pripojenia pracuje bez problemov, ale chcem ho pripojit na can bus. K tomu je potrebny SVT subor. Aky konfiguracny subor je pre benzin 1,4? SVT 041, alebo SVT 040 ?
1,4i CVVT , comfort, crystal white, 2/2011
Re: Tempomat
Mám trošku iný problém, ale spýtam sa. Tempomat mám od výroby, keď nastavím 130km/h tak ma auto stále "postrkáva" proste pridá, uberie, pridá, uberie. A stále dookola. Stalo sa to niekomu? samozrejme po diagnostike nič nezistil.
Nie je to normálne, lebo iné auto s tempomatom ide absolútne plynule. Robí to aj v menších rýchlostiach. Manželke je z toho zle, tak ho ani nepoužíva.
Čo s tým?
Nie je to normálne, lebo iné auto s tempomatom ide absolútne plynule. Robí to aj v menších rýchlostiach. Manželke je z toho zle, tak ho ani nepoužíva.
Čo s tým?
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: Tempomat
Díky i za tento příspěvek, vypadá to že tempomat+Hyundai=problém (na titulce föra je nový příspěvek o chcíplém tempáči v teréňáku). I to je informace. Takže lepší otlačená pata než neustálé rozčilování s nefunkční elektronikou.
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Re: Tempomat
Tempomat som chcel práve preto aby som otlačenú patu nemal. A? Mám a ešte k tomu aj žaludočné problémy. Má to ešte niekto? V servise som bol s týmto problém samozrejme prvý. Nikto sa na to nesťažoval, vraj...
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: Tempomat
Tento priznak svedci o nevhodne nastavenej cilivosti(zisk=gain),urcite sa to da napravit,len sa treba dostat do servisneho menu tempomatu a mat manual.Vychadzam zo spravania sa mojho univerzalneho,dodatocne namontovaneho tempomatu AP800,tie principy su u vsetkych rovnake.mnkk píše:Mám trošku iný problém, ale spýtam sa. Tempomat mám od výroby, keď nastavím 130km/h tak ma auto stále "postrkáva" proste pridá, uberie, pridá, uberie. A stále dookola. Stalo sa to niekomu? samozrejme po diagnostike nič nezistil.
Nie je to normálne, lebo iné auto s tempomatom ide absolútne plynule. Robí to aj v menších rýchlostiach. Manželke je z toho zle, tak ho ani nepoužíva.
Čo s tým?
Re: Tempomat
Skúsim iný servis. Len ma zaujíma, či ma niekto podobný problém a či ho riešil. A ako to dopadlo. Diagnostika neukazala nič. Raz sa mi stalo, keď som mal tempomat nastavený na 150Km/h, tak mi samovolne ubral o 5km/h a za 3 sekundy znova pridal. Začalo sa to stupňovať, tak som ho vypnul.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: Tempomat
V žádném servisu si nikdy nikdo na nic nestěžoval, to platí i když tam přijdeš s ověřenými informacemi z netu, viz moje i30 a její jediný problém "nošodrát"mnkk píše:Nikto sa na to nesťažoval, vraj...
Řešením je snad trvat na zaprotokolování a pak sken vyvěsit sem, aby i ostatní při stejné závadě mohli tu informaci servisu omlátit o hlavu. Oni dobře vědí o všech problémech, jen to hrají, že nevědí, že je vše v pořádku, že se nic neděje, že po nich nemáte nic chtít...
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tempomat
Náhodou vyrušíš vedúceho servisu pri pití kávy, rozčulene príde, pozrie na auto, ale aby nemuseli vypisovať papiere, tak víťazoslavne skonštatuje, že je to normálne a choď do péčka. Čo by si chcel ? Čoraz častejší prístup, bohužiaľ ...severtom píše:Oni dobře vědí o všech problémech, jen to hrají, že nevědí, že je vše v pořádku, že se nic neděje, že po nich nemáte nic chtít...
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Re: Tempomat
bohuzel...mne praskly obroucky kolem drzaku zrcatek, hlasil jsem to uz nekdy v zime a na to mi bylo odpovezeno technikem, ze mi je radsi koupi ze svyho, nez kvuli 400Kc vypisovat reklamak. V patek, kdyz jsem tam byl ohledne LPG, se mi doostalo stejny odpovedi. Neresim to jen proto, ze ty ramecky nemaji krome okrasy zadnou funkci, ale uz me to prestava bavit...
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tempomat
Hardcam:
Asi do toho vidíš najviac z nás, ale určite to nie je dobrá vizitka pre servis. Predajom auta sa nič nekončí. Predpokladám, že zákazníci si nekupujú auto na 2-3 roky, ale minimálne na 8-10, takže dobrý servis je na mieste. Iste, väčšina po skončení záruky bude servisovať u frantu v garáži, ale 5 rokov "musia" do autorizáku a s tými službami to nie je nič moc.
Asi do toho vidíš najviac z nás, ale určite to nie je dobrá vizitka pre servis. Predajom auta sa nič nekončí. Predpokladám, že zákazníci si nekupujú auto na 2-3 roky, ale minimálne na 8-10, takže dobrý servis je na mieste. Iste, väčšina po skončení záruky bude servisovať u frantu v garáži, ale 5 rokov "musia" do autorizáku a s tými službami to nie je nič moc.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Re: Tempomat
Jsme sice daleko od téma Tempomat, nicméně k zárukám... je to lákadlo na zákazníky, evidentně to na Čechy dobře zabírá, viz tento obrázek (nejdůležitější body "kvalita škodovek se v posledních letech zvyšuje", "tu záruku 5 let poskytujeme bez podpory výrobce, z vlastních zdrojů"):
http://i48.tinypic.com/s5i5c2.jpg
Mimochodem, v našem městě přímo autorizák H přestavuje na LPG (mají letité zkušenosti s Fiaty, původně je vozili do HK, nyní mají vlastní techniky na přestavby).
http://i48.tinypic.com/s5i5c2.jpg
Mimochodem, v našem městě přímo autorizák H přestavuje na LPG (mají letité zkušenosti s Fiaty, původně je vozili do HK, nyní mají vlastní techniky na přestavby).
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Re: Tempomat
Skús odpojit jeden pól z akumulátoru na cca 30sec. Nič tým nepokazíš a nastavit rádio a navigáciu zvládneš.
Hyundai i30, 2012 1,6 Mpi. automat
Re: Tempomat
Lacnejsia a podla mojho nazoru aj lepsia alternativa k orginalnym tempomatom je tempomat ap900c od vyrobcu lite on. Je potrebne zakupit riadiacu jednotku , ovladanie tempomatu, kabelaz k prepojeniu riadiacej jednotky tempomatu s plynovym pedalom, pre benzinove motory je potrebne dokupit a namotovat spinac spojkoveho pedalu. Cely tento set stoji cca do 300 eur. Ja som kupil cez bazos za 200 eur. Pre pohodlnu diagnostiku a nastavovanie parametrov je mozne dokupit diagnosticky kabel a diagnosticky soft za cca 20 eur-ja som kupil a neolutoval som to. Potom je nastavovanie jednoduche a pohodlne. Ukazka softu je v prilozenom subore. Montaz je jednoducha spociva v prepojeni plynoveho pedalu s tempomatom pomocou zakupenej kabelaze, pripojeni napajania , pripojeni 2vodicov k spojkovemu spinacu , 2 vodicov ku diagnostickemu konektoru -can bus a namontovani ovladacieho panelu a jeho pripojenie k riadiacej jednotke. Cely postup je vyborne spracovany v prilozenom navode k tempomatu. Ja mam ovladaciu packu cm 35 aj preto, ze ma moznost 2 prednastavenych rychlosti. Ale dokaze sa naucit aj orginalny OEM modul na volante. Hyundai parametre su v databaze v giagnostickom softe, tak to staci jednoducho zakliknut. Tempomat si z can busu nacita otacky, rychlost a zatlacenie brzdoveho pedalu- kto ma namontovany spojkovy spinac, tak aj vytlacenie spojky. Ak montujem dodatocne spojkovy spinac , tak sa konektor spojkoveho spinaca prepoji s konektorom riadiacej jednotky tempomatu. Cela montaz mi zabrala nie viac ako 5 hodin. Treba demontovat kryty okolo volantu, do jedneho z nich sa umiestni packa a je tam aj konektor spinacej skrinky, kde sa pripaja napajanie. Pozicia c.6 modry drot. Potom pre lepsi pristup ku spojke a montazi prepojenia plynu s riadiacou jednotkou je dobre zlozit aj spodny kryt pod volantom- k tomu je potrebne zlozit bocny kryt na ktorom su dvierka pristupu ku poistkam.Riadiacu jednotku som umiestnil pod poistky. Tempomat po spravnom nastaveni hlavne parametrov ninit a gain pracuje perfektne.Defoltne nastavene hodnoty ninit 7 a gain 7 som zmenil na 8 a 9 .
- Přílohy
-
- Instruction car-file programming (Service Tool).rar
- (218.18 KiB) Staženo 175 x
1,4i CVVT , comfort, crystal white, 2/2011
Re: Tempomat
Výborné řešení, myslím že ti začnou chodit soukromé zprávy lidí, které origo tempomat zklamal nebo ještě spíš těch, kteří po zjištění problémů s ním jsou /jako já/ rádi, že ho nemají. A uvažují o bezporuchové alternativě, kterou jsi popsal.
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor