Hyundai i 30 - motor si upravuje otacky
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Hyundai i 30 - motor si upravuje otacky
Teraz som siel z roboty, vonku teplomer ukazoval vonku 22 °C a motor si musel upravovat otacky.
Nechapem tomu. Kamarat mal to iste ale on ma sice Skodu Roomster z TSi motorom a ked bol servise tak mu bez problemov vymenili rozvodovu retaz a uz ma po probleme.
Nechapem tomu. Kamarat mal to iste ale on ma sice Skodu Roomster z TSi motorom a ked bol servise tak mu bez problemov vymenili rozvodovu retaz a uz ma po probleme.
Hyundai i 30 1.6 MPI CVVT Aqa blue
- Reklama
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai i 30 - motor si upravuje otacky
za starsiu generaciu D4FA motorov hlasim - ani v extremnych mrazoch (-20) otacky neboli vyssie nez 1050. Normal mam okolo 850
pozriem sa doma na benzinovej fieste. Ale IMHo to normalne nebude. Nie je zaneseny vzduchac? alebo lambda po funuse? nie su v riadiacej jednotke nejake chyby?
pozriem sa doma na benzinovej fieste. Ale IMHo to normalne nebude. Nie je zaneseny vzduchac? alebo lambda po funuse? nie su v riadiacej jednotke nejake chyby?
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Hyundai i 30 - motor si upravuje otacky
Skace mi to z 1800 na 1500 a pomali to klesa na 1000. Spytal som sa v predajcu on o tom nic nevedel a servisak mi povedal ze to je bezne. Skusim ist do ineho servisu nech sa mi na to kuknu.
Hyundai i 30 1.6 MPI CVVT Aqa blue
Re: Hyundai i 30 - motor si upravuje otacky
Po startu i v létě otáčky okolo 1600-1800, po cca 5-7 vteřinách to začne klesat, cca k 1000, po pár minutkách už je volnoběh v pohodě, čili na nějakých 700 ot.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Hyundai i 30 - motor si upravuje otacky
Mám tretie benzínové auto a u všetkých po naštartovaní najprv vybehnú otáčky a po niekoľkých sekundach klesnú, takže to nepovažujem za nejakú chybu, iba že by samovoľne klesali a potom stúpali. Dnes som šiel z práce teplota 26.st, po naštartovaní najprv 1500 ot. po pár sekundách (nestopoval som to) otáčky klesli na cca 700-800 ot./min.
Hyundai i30 1,6 GDI Style
Re: Hyundai i 30 - motor si upravuje otacky
uplne bezne... niekedy vyskocia otacky len okolo 1 100, niekedy 1 500... riadiacia jednotka si to vyhodnocuje a prisposobi rezim motora k aktualnej situacii...
ak by ti tie otacky nepadali, tak by to mohol byt problem, ale ak ti padnu pomalicky niekde pod 1 000ot/min, tak by som sa nevzrusoval.
a robilo mi to aj na renaulte, skodovke...
podla mna to bude mat na svedomi katalyzator, kt. sa potrebuje zohriat, aby plnil svoju funkciu... a kedze mame emisne predpisy ake mame, tak...
ak by ti tie otacky nepadali, tak by to mohol byt problem, ale ak ti padnu pomalicky niekde pod 1 000ot/min, tak by som sa nevzrusoval.
a robilo mi to aj na renaulte, skodovke...
podla mna to bude mat na svedomi katalyzator, kt. sa potrebuje zohriat, aby plnil svoju funkciu... a kedze mame emisne predpisy ake mame, tak...
toyota highlander 2.5 hybrid executive
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
Re: Hyundai i 30 - motor si upravuje otacky
Ahojte,
dnes som sa tu zaregistroval a nevidím tu žiadnu tému ohladom i30 s motorom CRDi 94 KW od r. 2012, hodte prosím link na túto tému, vďaka
dnes som sa tu zaregistroval a nevidím tu žiadnu tému ohladom i30 s motorom CRDi 94 KW od r. 2012, hodte prosím link na túto tému, vďaka
od 5/13 H i30 1,6 CRDI 94KW Style, Satin Amber
Re: Hyundai i 30 - motor si upravuje otacky
Vytvor si novú tému s tvojím problémom, keď tu nie je taká ako potrebuješ.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
- pilsner1842
- Příspěvky: 5
- Registrován: 14 říj 2012, 22:36
Re: Hyundai i 30 - motor si upravuje otacky
Ja si tiez myslim ze vyskocenie otacok na nejaky cas po nastartovani je normalne (nepozeral som ako presne to je na mojej 1.6 Cvvt 10/2012, robila to ale aj stara Fabia 1.4MPi).
Co ma ale stve, vsimol som si v poslednom case, hlavne ked su take zimy, ze po nastartovani si auto upravuje otacky pocas jazdy (pred februarom som si to nevsimol, je to len v poslednych tyzdnoch). Sadnem, nastartujem, zaradim 1-ku a idem. Zatial vsetko ok, ked ale zaradim 2-ku a stlacim plyn, tak motor nechce, otacky padaju a stupaju hore dole, s autom hadze ako keby som sa nevedel rozbehnut.
Riesim to tak, ze radsej potiahnem trocha vyssie otacky na 1-ke (co nie je dobre pre motor) a potom davam 3-ku. Staci ale prejst 100m a uz je vsetko ok. Alebo nastartujem a zpalim si, nech sa troska motor "prekrvi".
(Dnes rano sa mi k tomu pridalo aj nejak piskanie alebo svistanie pri pridavani plynu.)
Kamarat ma podobny problem na Accente 1.4 benzine a bolo mu v servise povedane ze je to ok a normalne.
Mne to tak nepride? Co myslite vy?
Co ma ale stve, vsimol som si v poslednom case, hlavne ked su take zimy, ze po nastartovani si auto upravuje otacky pocas jazdy (pred februarom som si to nevsimol, je to len v poslednych tyzdnoch). Sadnem, nastartujem, zaradim 1-ku a idem. Zatial vsetko ok, ked ale zaradim 2-ku a stlacim plyn, tak motor nechce, otacky padaju a stupaju hore dole, s autom hadze ako keby som sa nevedel rozbehnut.
Riesim to tak, ze radsej potiahnem trocha vyssie otacky na 1-ke (co nie je dobre pre motor) a potom davam 3-ku. Staci ale prejst 100m a uz je vsetko ok. Alebo nastartujem a zpalim si, nech sa troska motor "prekrvi".
(Dnes rano sa mi k tomu pridalo aj nejak piskanie alebo svistanie pri pridavani plynu.)
Kamarat ma podobny problem na Accente 1.4 benzine a bolo mu v servise povedane ze je to ok a normalne.
Mne to tak nepride? Co myslite vy?
Hyundai i30 kombi 1.6 MPi CVVT mk2
Re: Hyundai i 30 - motor si upravuje otacky
Dnes jsem nastarotoval venku -5 C a udělalo to přešně jak je popsáno, otáčky byly jako by byl zapnut sytič, tento jev byl na můj vkus aš moc dlouho, u jiných aut se dal sytič vypnout sešlapnutím plynu na podlahu, ale u to nejde. V servisu mi bylo řečeno, že to je normální, příčemž mi to moc ormální nepříjde, když jsem vjel do křižovatky a auto se začalu dusit a já jen čekal, zda se motor chytne, nebo bude následovat náraz od jiných aut...
Re: Hyundai i 30 - motor si upravuje otacky
Ahoj, mám auto se stejným motorem. Chová se mi to stejně a je to normální. Prý je to kvůli rychlejšímu zahřátí katalyzátoru. Nezbyde ti nic jiného, než se s tím smířit.