Zapozicanie auta na vikend
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zapozicanie auta na vikend
Olda47.
Vo verziách nad 120 koní má byť multilink.
Vo verziách nad 120 koní má byť multilink.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
- Reklama
Re: Zapozicanie auta na vikend
Ne nad 120 koní,ale 110 KW.vlado1979 píše:Olda47.
Vo verziách nad 120 koní má byť multilink.
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zapozicanie auta na vikend
Nie som si istý, koncern až tak nesledujem. Kebyže tak, je to logické. Kúpiš auto so 77 kW (1,6 TDI alebo 1,2 TSI) ? Veľké, ťažké, naložíš rodinu, zapneš klímu a plačeš, že to nejede ? Tých 100 a viac kW je optimum na danú triedu a nemusíš byť pretekár. Nehovorím, že 88 KW od nepojede. Väčšine bude stačiť.Dix píše:Ne nad 120 koní,ale 110 KW.
Dotaz bol na golf VII a tam ako optimálnu motorizáciu považujem 1,8 TSI, prípadne s kompromisom 1,4 TSI. Určite nie TDI. Samozrejmosťou je DSG. Bez automatu by som si dnes auto nekúpil.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Re: Zapozicanie auta na vikend
Nejsem žádný zarytý zastánce jakékoli značky, ale ten "předsudek proti korejcům" mě rozesmál
1) i30 je vyvinut a vyráběn v EU (Německo - Česká republika).
2) Jižní Korea je vyspělá země a rozhodně tam nebydlí na stromech a neskáčou po liánách...
3) Hyundai vyrábí vše od varných konvic až po nákladní zaoceánské lodě. Proč by nezvládl vyrobit osobní auto?
Pokud je stále někdo stižen nějakým předsudkem, tak je rada jednoduchá: to auto si prostě nekupujte, protože budete nasraní už při výjezdu z autosalonu. A to by byla škoda. Prostě někdo dokáže zvládnout svoje emoce a rozhodnout se na základě racionální úvahy, a někdo to má jinak. Osobně nic proti folksvágnu nemám, golf kombik se mi docela líbil, ale pohled do ceníku to auto razantně vyškrtl ze seznamu. Ne, že bych bazíroval při nákupu auta na každé tisícovce, ale mnoho desítek tisíc navíc násobených dvěma (kupovali jsme dvě auta naráz) už je prostě argument, který jsem nepřehlídl.
Sečteno a podrtženo - ať si každý koupí to, v čem bude spokojený, to je totiž nejdůležitější. Neexistují totiž dobrá a blbá auta, ale auta, která se nám líbí nebo ne a auta, ve kterých se nám dobře jezdí nebo nejezdí.
1) i30 je vyvinut a vyráběn v EU (Německo - Česká republika).
2) Jižní Korea je vyspělá země a rozhodně tam nebydlí na stromech a neskáčou po liánách...
3) Hyundai vyrábí vše od varných konvic až po nákladní zaoceánské lodě. Proč by nezvládl vyrobit osobní auto?
Pokud je stále někdo stižen nějakým předsudkem, tak je rada jednoduchá: to auto si prostě nekupujte, protože budete nasraní už při výjezdu z autosalonu. A to by byla škoda. Prostě někdo dokáže zvládnout svoje emoce a rozhodnout se na základě racionální úvahy, a někdo to má jinak. Osobně nic proti folksvágnu nemám, golf kombik se mi docela líbil, ale pohled do ceníku to auto razantně vyškrtl ze seznamu. Ne, že bych bazíroval při nákupu auta na každé tisícovce, ale mnoho desítek tisíc navíc násobených dvěma (kupovali jsme dvě auta naráz) už je prostě argument, který jsem nepřehlídl.
Sečteno a podrtženo - ať si každý koupí to, v čem bude spokojený, to je totiž nejdůležitější. Neexistují totiž dobrá a blbá auta, ale auta, která se nám líbí nebo ne a auta, ve kterých se nám dobře jezdí nebo nejezdí.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zapozicanie auta na vikend
Také jednouché to nie je. Keby všetci vyberali podľa toho čo sa im líbi a v čom sa dobre jazdí, tak na fóre by bolo minimum príspevkov. Nechcem hovoriť za väčšinu, ale uvažoval by som o mercedese A alebo BMW1, podľa Tvojej teórie.Chasnik píše:Sečteno a podrtženo - ať si každý koupí to, v čem bude spokojený, to je totiž nejdůležitější. Neexistují totiž dobrá a blbá auta, ale auta, která se nám líbí nebo ne a auta, ve kterých se nám dobře jezdí nebo nejezdí.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Re: Zapozicanie auta na vikend
Ale vlado, to je v pořádku. Na mém autě jsou taky mouchy a o některých jsem věděl ještě před nákupem. Mému gustu by odpovídala nejlépe Honda Accord Tourer. Ale protože mám rozpočtové omezení, tak jsem si vybral to, co mám a v rámci možností jsem spokojený. A jestli se mi něco nelíbí, tak není chyba v autě, ale ve mně, že jsem nevydělal víc korunek. Ale za to už auto nemůže.
Ale to nic nemění na podstatě té vyřčené věty, že subjektivní pocity jednotlivce nejde objektivně zhodnotit a říct, které auto je "lepší" nebo "krásnější". Stejně jako se každému z nás líbí jiná baba
Ale to nic nemění na podstatě té vyřčené věty, že subjektivní pocity jednotlivce nejde objektivně zhodnotit a říct, které auto je "lepší" nebo "krásnější". Stejně jako se každému z nás líbí jiná baba
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Zapozicanie auta na vikend
Dovolím si trochu oponovat. Jelikož nekupuji auto každý den a předpokládám,nebo si spíše přeji, aby mi nějaký rok vydrželo, tak se také koukám na jeho kvality. Že Hyundai dělá od varných konvic po lodě, tak v tom bych viděl spíše nevýhodu. To ja takové to fušerství do všeho. Samsung to má tuším taky tak. Jinak, že šli s auty nahoru o tom není pochyb. Jak jsem psal, jel jsem s tím, líbí se mi, tak o ní uvažuji. Pochybnosti mám v tom směru a to už tady někdo zmínil jak to auto bude vypadat za 5 let tedy po záruce. To nic němění na faktu, že je to asi dobré auto, ale ta tradice nebo spíše lety propracovaná kvalita a technologické postupy německých automobilek si myslím že jsou přece jen dál. Jen si vzpomeňme, jak vypadaly Hyundaje před 10 lety a 10 let starý golf není myslím špatný. Teť mne nechytejte za slovo, že se jim vše povedlo. Němci mají také své mouchy. No a cena tak to je jasné.Kdyby byly obě auta za stejný peníz tak Hyundai má 1/3 prodeje. To je hlavní argument proč si ji lidé kupují. No holt německý dělník je s výplatou taky jinde něž český. Takže si to musíme porovant a spoléhat na to, že se dobře rozhodnem.
Re: Zapozicanie auta na vikend
Karle ale to je přesně to, o čem píšu. Ceny aut šly obecně o cca třetinu dolů, automobilky nejsou charita, prostě ta cena se na používaných materiálech musí projevit. Všechna dnes běžně vyráběná auta budou mít po 5-7 letech problémy, životní cyklus automobilů se zkracuje stejně jako jiných výrobků.
Máš pochybnosti, koupíš auto a místo toho, aby ses radoval z dobré koupě a dobrého svezení, budeš furt jako na jehlách, co se posere, jestli to vydrží apod. Takhle vypadá radost z nového auta?...
Kup si VW, budeš mít radost, po těch 5-7 letech se ti to začne stejně srát, akorát do té doby budeš spokojenej uživatel.
Hlavně to neber jako nějaký posměch nebo hanění jiné značky, myslím to opravdu upřímně. Jezdi v tom, v čem budeš spokojený a v čem se cítíš dobře. Pokud tě už teď ovlivňují předsudky, tak tě budou ovlivňovat i později a každý drobný problém bude pro tebe jenom dalším a dalším důkazem, že to ti fušeři udělali blbě a ti tradiční výrobci by to vyrobili líp.
Máš pochybnosti, koupíš auto a místo toho, aby ses radoval z dobré koupě a dobrého svezení, budeš furt jako na jehlách, co se posere, jestli to vydrží apod. Takhle vypadá radost z nového auta?...
Kup si VW, budeš mít radost, po těch 5-7 letech se ti to začne stejně srát, akorát do té doby budeš spokojenej uživatel.
Hlavně to neber jako nějaký posměch nebo hanění jiné značky, myslím to opravdu upřímně. Jezdi v tom, v čem budeš spokojený a v čem se cítíš dobře. Pokud tě už teď ovlivňují předsudky, tak tě budou ovlivňovat i později a každý drobný problém bude pro tebe jenom dalším a dalším důkazem, že to ti fušeři udělali blbě a ti tradiční výrobci by to vyrobili líp.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Zapozicanie auta na vikend
Plne souhlasim s Chasnikem, hezky to napsal Kazdy by si mel koupit takove auta, ktere se mu libi (libi mysleno v sirsim kontextu nez jen vzhledove, tedy i vybavou, cenou...). Kdyz date na rady druhych, aniz byste o sve volbe byli sami presvedceni, drive ci pozdeji se zacnou objevovat problemy, ktere svym negativnim predpojetim jeste zesilite a budete nespokojeni. Navic je-li nekdo predpojaty, tak ma tendenci i mimovolne hledat duvody pro podporeni sveho nazoru. V psychologii se tomu rika efekt experimentatora - podvedome mysli a kona tak, aby se jeho myslenka potvrdila.
A o tom fuserstvi - kdo zna velke firmy, tak vi, ze vyroba varnych konvic, aut nebo lodi pod stejnou znackou nema krom znacky a pripadnych financnich toku nic spolecneho. Ten sikovnej Pepa od vedle, co opravuje auta vsech znacek, stavi baraky a sjednava pojisteni a to vsechno svyma zlatyma rucickama, to je fuser. Ne firma, ktera ma desitky let dlouhou tradici a patri v mnoha oblastech do TOP 10 na svete. A povidackam o "preciznim a neomylnem nemeckem delnikovi", ktery vyrabi ty spickove bouraky, to nezbyva nez se opravdu jen smat.
Nenechte se zmast cenou, ktera ne vzdy mluvi o kvalite. Casto si za drahy peniz koupite pouze exkluzivitu. Znam pripady, kdy se stejny komponent dodaval do nekolika typu aut. Pri kusovem odberu byla cena stejne soucastky zhruba 20x vyssi nez kdyz sla do masovek. A predstavite-li si, ze vyvoj kdejake kraviny, treba plynoveho pedalu, stoji radove jednotky skoro az desitky milionu, tak je Vam asi jasne, ze zaplatit tyhle naklady pri vyrobe je neco jineho u auta, ktereho se rocne proda nekolik set tisic nez kdyz je jich par desitek... O vyladeni procesu na velkoseriove vyrobe asi nema cenu ani mluvit. Takze ona je kvalita a kvalita...
A o tom fuserstvi - kdo zna velke firmy, tak vi, ze vyroba varnych konvic, aut nebo lodi pod stejnou znackou nema krom znacky a pripadnych financnich toku nic spolecneho. Ten sikovnej Pepa od vedle, co opravuje auta vsech znacek, stavi baraky a sjednava pojisteni a to vsechno svyma zlatyma rucickama, to je fuser. Ne firma, ktera ma desitky let dlouhou tradici a patri v mnoha oblastech do TOP 10 na svete. A povidackam o "preciznim a neomylnem nemeckem delnikovi", ktery vyrabi ty spickove bouraky, to nezbyva nez se opravdu jen smat.
Nenechte se zmast cenou, ktera ne vzdy mluvi o kvalite. Casto si za drahy peniz koupite pouze exkluzivitu. Znam pripady, kdy se stejny komponent dodaval do nekolika typu aut. Pri kusovem odberu byla cena stejne soucastky zhruba 20x vyssi nez kdyz sla do masovek. A predstavite-li si, ze vyvoj kdejake kraviny, treba plynoveho pedalu, stoji radove jednotky skoro az desitky milionu, tak je Vam asi jasne, ze zaplatit tyhle naklady pri vyrobe je neco jineho u auta, ktereho se rocne proda nekolik set tisic nez kdyz je jich par desitek... O vyladeni procesu na velkoseriove vyrobe asi nema cenu ani mluvit. Takze ona je kvalita a kvalita...
Hyundai i30-2012 Style 99kW 04/2012...soucasnost
Hyundai Accent LC OnAir 63kW 02/2006...04/2012 Prodano
Suzuki Swift GLX 63kW 08/2002...07/2006 Prodano
Hyundai Accent LC OnAir 63kW 02/2006...04/2012 Prodano
Suzuki Swift GLX 63kW 08/2002...07/2006 Prodano
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zapozicanie auta na vikend
http://www.auto.cz/vw-golf-ceny-data-69485KKarel píše:Ještě čekám na VW Golf VII, ale co jsem viděl fotky na netu, tak to bude asi velmi kvalitní auto
Asi už čakať nebudeš
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Re: Zapozicanie auta na vikend
No, to by jsem zas tak netvrdil. Ceny na DE trhu jsou trochu jinde než u nás-třeba se stačí podívat kolik stojí I30 v DE: http://hyundai.de/pages/modelle/i30GD/varianten.html
Jaké budou ceny golfa u nás je zatím nezodpovězená otázka.....
Jaké budou ceny golfa u nás je zatím nezodpovězená otázka.....
Re: Zapozicanie auta na vikend
Súhlas s HAER. Len reakcia na jedno slovné spojenie a to "německý dělník" a to v tom zmysle, že ten kvalitný nemecký robotník je možno platné pred 20-30 a viac rokmi, dnes je to už podľa mňa passé, nemecký robotník už je v Nemecku rednúca vrstva, už je tam čoraz viac tureckých , poľských a iných "nemeckých" robotníkov.
Fabia Combi 1.4 16V 59kW-2006 dodnes
Fabia Combi 1.4 MPI 50kW-2003 do 2006
Fiat Tipo 1.4 ie - 2002-2003
Fabia Combi 1.4 MPI 50kW-2003 do 2006
Fiat Tipo 1.4 ie - 2002-2003
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zapozicanie auta na vikend
trochu k veci (aby sme neodisli od temy) .. pisem z Visty (hodonin), som tu na 150 000km prehliadke s Accentom. Hovoril som s panom predajcom (bol som vyskusat CW 1,6GDi - a pozicat na vikend to ide. Nie kazdemu, ja tam chodim 5 rokov do servisu ale auto som kupoval inde. Povedal mi ze vzdy do stredy mu treba dat vediet a nie je problem. plati sa len benzin
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Zapozicanie auta na vikend
Ja som bol v Pruhonicich a dohodol som sa s predajcom taktiez na zapozicani auta.
Najskor sme dohodli vikend, ale bohuzial sa zmenili plany, ten vikend sme sli na SK, takze sme to operativne po telefone presunuli na tyzden.
Druhy den som si prisiel po auto a za 2 dni som auto vracal. Stacil by mi aj den. Potreboval som sa previest hlavne s motorizaciou, ktoru som nakoniec objednaval a poriadne ten motor vyskusat, v ramci moznosti samozrejme. Doteraz som ale jazdil len diesel, takze som sa obaval zmeny na benzin a hlavne som sa obaval reakcie mojej zeny. Ta je nakoniec z toho motoru snad viacej nadsena ako ja
Nikdy som tam nebol, nikoho som tam nepoznal. Je to hlavne o pristupe samotneho predajcu.
Najskor sme dohodli vikend, ale bohuzial sa zmenili plany, ten vikend sme sli na SK, takze sme to operativne po telefone presunuli na tyzden.
Druhy den som si prisiel po auto a za 2 dni som auto vracal. Stacil by mi aj den. Potreboval som sa previest hlavne s motorizaciou, ktoru som nakoniec objednaval a poriadne ten motor vyskusat, v ramci moznosti samozrejme. Doteraz som ale jazdil len diesel, takze som sa obaval zmeny na benzin a hlavne som sa obaval reakcie mojej zeny. Ta je nakoniec z toho motoru snad viacej nadsena ako ja
Nikdy som tam nebol, nikoho som tam nepoznal. Je to hlavne o pristupe samotneho predajcu.
Hyundai i30 kombi 1.6GDI Style cool red 10/2012 -