Vykon po nastartovani a zaradeni prevodoveho stupna c. 2.
Moderátoři: amaize, Moderátoři
Vykon po nastartovani a zaradeni prevodoveho stupna c. 2.
Ahojte, nejaky cas (par mesiacov) som zbadal na aute spravanie, ze ked rano nastartujem (je jedno, ci je zima, alebo leto) a zaradim jednotku, auto sa sprava vporiadku a pohnem sa. Akonahle vsak zaradim druhy prevodovy stupen, auto ako keby na urcity kratky cas (par sekund - par metrov na ceste) strati vykon. Plynovy pedal postupne tlacim k podlahe, ale vykon sa nedostavi. Tato situacia sa vsak da do normalu po par sekundach ~ 5 s., alebo po zaradeni tretieho prevodoveho stupna (aj ked tazko povedat, ci neuplynie iba casovy usek, kedy stratim vykon a s tretim prevodovym stupnom to nema nic spolocne). Pocas cesty sa vsak uz tento jav neopakuje a na dvojke auto taha vporiadku. Deje sa to iba po nastartovani a prvom zaradeni prevodoveho stupna c. 2. V zime na snehu som si myslel, ci to nemalo suvis s ESP, ale nie, kedze tento jav sa prejavuje aj v lete. Stretli ste sa uz niekto s podobnym spravanim?
Hyundai i20 (PBT), 1.2 57kW (G4LA)
- Reklama
Re: Vykon po nastartovani a zaradeni prevodoveho stupna c. 2
Tankujes stale na tej istej pumpe? Lebo nieco podobne sa dialo aj mne (https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 30#p274489), ale vzhladom na to, ze som spociatku tankoval na roznych pumpach a pri jednej to robilo, pri inych nie, tak som pricinu velmi rychlo identifikoval a danej pumpe sa od tej doby vyhybal..
Inak, podla mna to preradzovanie z 2 na 3 ma s tym len ciastocny suvis - skus pustit plyn na zhruba taky cas, ako by ti trvalo preradenie (1-2 sekundy), ale nechaj normalne zaradenu 2. Po tomto case ked opat pridas plyn, tak by to malo ist opat dobre - aspon u mna to pomahalo, kym som nevyjazdil nadrz
Inak, podla mna to preradzovanie z 2 na 3 ma s tym len ciastocny suvis - skus pustit plyn na zhruba taky cas, ako by ti trvalo preradenie (1-2 sekundy), ale nechaj normalne zaradenu 2. Po tomto case ked opat pridas plyn, tak by to malo ist opat dobre - aspon u mna to pomahalo, kym som nevyjazdil nadrz
Re: Vykon po nastartovani a zaradeni prevodoveho stupna c. 2
Vdaka za tip, skusim teda zmenit este pumpu, kedze v podstate tankujem stale na tej istej. Dnes som zistil, ze zaradenie trojky nema na to az taky vplyv, skusim to teda este s tym plynovym pedalom a zmenou cerpacej stanice.
Hyundai i20 (PBT), 1.2 57kW (G4LA)
Re: Vykon po nastartovani a zaradeni prevodoveho stupna c. 2
Já mám sice i30,ale mně pomohlo až přeprogramování ŘJ
Hyundai i30U clasic 1,4i 80 kw,06 2010 blue vivid
Nissan sunny 1,6 r.v.1992
Nissan sunny 1,6 r.v.1992
Re: Vykon po nastartovani a zaradeni prevodoveho stupna c. 2
Taktiez sa ti to prejavovalo podobnym/rovnakym sposobom? Pomohlo ti az preprogramovanie RJ v servise? (ak mi nic vyssie nepomoze, asi budem kontaktovat servis aj ja)
Hyundai i20 (PBT), 1.2 57kW (G4LA)
Re: Vykon po nastartovani a zaradeni prevodoveho stupna c. 2
Ahoj, taky mi to dělá... když jsem byl v servise tak jsem se o tom bavil s technikem a ten mi pověděl, že to je horším benzínem. Ať zkusím natankovat třeba čtvrtku nádrže 98mičky do třičtvrtě 95tky... a musím říct, že mi to na tuhle nádrž nedělalo bohužel ceny jdou nahoru tak těch 200m čas od času vytrpím než mi správně určí kolik paliva tam má dát... v německu po natankování na dálnici mi to na tu nádrž nedělalo vůbec. Tak věřím, že je to kvalitou benzínu u nás
teď : Hyundai i20, od 2.5.2011, 1.2 kappa, zelená metalíza, 40 000+km (zatím spokojenost ;-))
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black
Re: Vykon po nastartovani a zaradeni prevodoveho stupna c. 2
Mně to dělalo hlavně v zimě,dokonce mně jednou,když klesl výkon v motoru jakoby zaťukalo.Zmínil jsem se o tom při garančce a oni hned asi věděli o co jde a přeprogramovali ŘJ.Rady značkových "mechaniků" typu "načepujte lepší benzín" jsou neuvěřitelné.To auto má snad jezdit i na 95.Místo aby přemýšleli co by to mohlo způsobit,radí takové blbosti.Nechal bych jim proplatit rozdíl v ceně benzínu No i když já mám motor 1,4 CVVT,ale symptomy to mělo stejné.
Hyundai i30U clasic 1,4i 80 kw,06 2010 blue vivid
Nissan sunny 1,6 r.v.1992
Nissan sunny 1,6 r.v.1992
Re: Vykon po nastartovani a zaradeni prevodoveho stupna c. 2
No tak to se na to ještě zeptám ohledně té ŘJ. Ale po natankování lepšího benzínu mi to zmizelo
teď : Hyundai i20, od 2.5.2011, 1.2 kappa, zelená metalíza, 40 000+km (zatím spokojenost ;-))
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black
Re: Vykon po nastartovani a zaradeni prevodoveho stupna c. 2
Počkej ještě do zimy Mně to dělalo nejvíc v zimě.Teď čekám na další co to provede
Hyundai i30U clasic 1,4i 80 kw,06 2010 blue vivid
Nissan sunny 1,6 r.v.1992
Nissan sunny 1,6 r.v.1992
Re: Vykon po nastartovani a zaradeni prevodoveho stupna c. 2
Loňskou zimu musím zaťukat tak mi ten výkon až tolik neklesl...dělalo mi to přesně jako v létě. A to byly docela mrazy. A auto naskočilo vždy napoprvé. Snad to bude stejné jako loni. (ťuk ťuk ťuk)
teď : Hyundai i20, od 2.5.2011, 1.2 kappa, zelená metalíza, 40 000+km (zatím spokojenost ;-))
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black
bývalo: Fiat Punto 1. generace (2009-2011) cca 33 000km; black
Re: Vykon po nastartovani a zaradeni prevodoveho stupna c. 2
...pokud se rozjíždíte se studeným motorem a z jedničky na dvojku přeřadíte ve velmi nízké rychlosti, byl by asi zázrak, kdyby
motor nebyl podtočený a měl odpovídající výkon. Zkusili jste tu jedničku více vytočit (i když ani to nelze se studeným motorem
moc doporučit) a přeřadit později? Přesně tohle se mi stává denně (a nejen s i20) pokud z parkoviště u domu vyjíždím doleva - tudíž do kopce. Pokud jedu doprava (z kopce), tak tento problém nevzniká. Také pokud jedničku více vytočím, tak "to hluché" místo bez výkonu minimalizuji...
motor nebyl podtočený a měl odpovídající výkon. Zkusili jste tu jedničku více vytočit (i když ani to nelze se studeným motorem
moc doporučit) a přeřadit později? Přesně tohle se mi stává denně (a nejen s i20) pokud z parkoviště u domu vyjíždím doleva - tudíž do kopce. Pokud jedu doprava (z kopce), tak tento problém nevzniká. Také pokud jedničku více vytočím, tak "to hluché" místo bez výkonu minimalizuji...
Hyundai i20 Family Plus 1,2i / 57 kW Elektric Red
Re: Vykon po nastartovani a zaradeni prevodoveho stupna c. 2
Pridávam sa do klubu, mám rovnaký problém, avšak iné symptómy. Prejavuje sa to na všetkých prvých troch prevodových stupňoch kým sa motor nezohreje (kým sa nedostane na 90 stupňov 4., resp. 5. stupeň neradím). Dokonca pri jazde do kopca motor zdochne, keďže nejde pridať plyn. Najhoršie je na tom to, že sa to objavuje sporadicky
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Vykon po nastartovani a zaradeni prevodoveho stupna c. 2
beggar aj takyto problem mam ale robi to v zime iba. to o lepsom benzine, je skor vyhovorka zbavenia sa zodpovednost. dakto na fore to tu napisal ze to je vlastnost cvvt motora, teda je to tak nekvalitny motor. ti povie ze to je vlastnot auta
i30, 1.4, r.v.2011
zamyslite sa ZNOVA
zamyslite sa ZNOVA
Re: Vykon po nastartovani a zaradeni prevodoveho stupna c. 2
Zdravím, také jsem to pozoroval. Ráno, když je motor studený a jede se hned do kopce tak při zařazení dvojky to chvíli netáhne. Čím víc se šlápne na pedál (zařazená dvojka), tím více se to "dusí". Pomůže ubrat plyn tak na 1/4. Ale tak po 10s. je to pak už v pohodě. Pozoruji to však jen při okamžité jízdě do kopce. Na rovině to nepozoruji. Na 1. servisku jdu koncem října, ale pochybuji, že s tím něco udělalají. Tam už to přijede zahřátý.
beggar píše:Ahojte, nejaky cas (par mesiacov) som zbadal na aute spravanie, ze ked rano nastartujem (je jedno, ci je zima, alebo leto) a zaradim jednotku, auto sa sprava vporiadku a pohnem sa. Akonahle vsak zaradim druhy prevodovy stupen, auto ako keby na urcity kratky cas (par sekund - par metrov na ceste) strati vykon. Plynovy pedal postupne tlacim k podlahe, ale vykon sa nedostavi. Tato situacia sa vsak da do normalu po par sekundach ~ 5 s., alebo po zaradeni tretieho prevodoveho stupna (aj ked tazko povedat, ci neuplynie iba casovy usek, kedy stratim vykon a s tretim prevodovym stupnom to nema nic spolocne). Pocas cesty sa vsak uz tento jav neopakuje a na dvojke auto taha vporiadku. Deje sa to iba po nastartovani a prvom zaradeni prevodoveho stupna c. 2. V zime na snehu som si myslel, ci to nemalo suvis s ESP, ale nie, kedze tento jav sa prejavuje aj v lete. Stretli ste sa uz niekto s podobnym spravanim?
Škoda Fabia 1.0 Junior
Hyundai i20 1,2i/57kw Inclusive Plus New 10/2011 sold 12/2013
Hyundai i20 1,2i/57kw Inclusive Plus New 10/2011 sold 12/2013
Re: Vykon po nastartovani a zaradeni prevodoveho stupna c. 2
S tím každopádně nic neudělají,jelikož je to naprosto běžné.Radši se jim o tom ani nezmiňuj..nebo můžeš,ale budeš za trubku.
Hyundai Matrix 1.5 CRDi VGT 81kw