Kontrolka Check
Moderátoři: vipe, Moderátoři
- alvin
- **
- Příspěvky: 341
- Registrován: 28 črc 2011, 21:35
- Bydliště: BRATISLAVA ,pôvodne NITRA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kontrolka Check
niekedy sa kontrolka Check rozsvieti aj po nechcenom odpojení kábla od konektora pri práci v motorovom priestore alebo po vyjdení benzínu v nádrži a pod. Po odstránení závady nezhasne sama od seba,ale tra ju vyresetovať,jednoduchýn postupom
1,Odpojíme záporny pol od baterky
2,následne odpojíme aj kladný a za pomocou,nejakého náradia spojíme obe odpojené svorky dokopy(napr,priložíme šrobovák,alebo vidlicový kľúč),len aby došlo k chviľlovemu ukostreniu kladnej svorky ,samozrejme ,bez dotyku s baterkou a jej pólmi,tak sa úplne vyresetujú chybové hlásenia RJ.Ak,po zvovuzapojení a naštartovaní auta,kontrolka zhasne,je všetko OK,ale ak sa znovu rozsvieti,ide o vážnejšiu závadu a treba ju riešiť. taktiež obdobný postup,ak náhodou auto nejde naštartovať a svieti CHECK.
Ale teraz sakra POZOR
Podotýkam,že pri odpájaní baterky M U S Í byť V Ž D Y kľúč vytiahnuty zo zapaľovania,inak sa fakt možno banálna závada zmenení na nutnosť volať odťahovku,totižto pri odpojení baterky a zasunutom kľúči v spínacej skrinke zároveň hrozí preprogramovanie imobilizéra
P.S. na toto som neprišiel sám,ale Dr.Palikx,jeden z najväčších na slovo vzatých machrov na Kórejske autá nielen v Prahe,ale v celej bávalej ČSFR ,tak si to nevydávam za vlastné rozumy,iba dávam ako poučenie sa na chybách iných
1,Odpojíme záporny pol od baterky
2,následne odpojíme aj kladný a za pomocou,nejakého náradia spojíme obe odpojené svorky dokopy(napr,priložíme šrobovák,alebo vidlicový kľúč),len aby došlo k chviľlovemu ukostreniu kladnej svorky ,samozrejme ,bez dotyku s baterkou a jej pólmi,tak sa úplne vyresetujú chybové hlásenia RJ.Ak,po zvovuzapojení a naštartovaní auta,kontrolka zhasne,je všetko OK,ale ak sa znovu rozsvieti,ide o vážnejšiu závadu a treba ju riešiť. taktiež obdobný postup,ak náhodou auto nejde naštartovať a svieti CHECK.
Ale teraz sakra POZOR
Podotýkam,že pri odpájaní baterky M U S Í byť V Ž D Y kľúč vytiahnuty zo zapaľovania,inak sa fakt možno banálna závada zmenení na nutnosť volať odťahovku,totižto pri odpojení baterky a zasunutom kľúči v spínacej skrinke zároveň hrozí preprogramovanie imobilizéra
P.S. na toto som neprišiel sám,ale Dr.Palikx,jeden z najväčších na slovo vzatých machrov na Kórejske autá nielen v Prahe,ale v celej bávalej ČSFR ,tak si to nevydávam za vlastné rozumy,iba dávam ako poučenie sa na chybách iných
DACIA Sandero 1,0 SCe Arctica, ex-HUNYADI GETZ 1,1i/2004 ,zvaný Veľrybák, 132 000 Km,kupovaný ako fungláč-nedám naň dopustiť,len zub času
predtym 2x Daewoo, 2x OPEL ASTRA,SEAT Ibiza, 2x Škoda,
predtym 2x Daewoo, 2x OPEL ASTRA,SEAT Ibiza, 2x Škoda,
- Reklama
- JackieChan88
- *
- Příspěvky: 29
- Registrován: 11 bře 2012, 15:13
Re: Kontrolka Check
Zdravím všechny tady, též mi svítí kontolka oranžová CHECK. Nevím co stím, svítila mě jen při nízkých otáčkách(pod 1900 otáček/min.). Při rosvícení této kontrolky mě auto cuká. pak při vyžších otáčkách bylo dobře, kontrolka zhasla. Dneska ráno jsem jen pro mamku do práce cca 15km tam i zpět. Během této jízdy svítala kontrolka CHECK pořád, též mi auto cuká a nezáleží na jakých otáček jede. Mám Getze 1.1 asi 14 dnů, jsem tu novej a má najeto necelých 35 000Km.
Prosím poraďte mi co stím mám dělat když nemám moc financí. Vše co jsem měl tak jsem dal za koupi Getzíka.
PS: Díky za odpověď JackieChan88
Prosím poraďte mi co stím mám dělat když nemám moc financí. Vše co jsem měl tak jsem dal za koupi Getzíka.
PS: Díky za odpověď JackieChan88
- JackieChan88
- *
- Příspěvky: 29
- Registrován: 11 bře 2012, 15:13
Re: Kontrolka Check
Konečně jsem vyřešil kontrolku CHCEK, které mš svítila. Vyměnil jsem svíčky a káble, to byla ta příčina, proč mě auto začalu cukat a svítila kontralka CHECK. Stačilo i vyčistit káble. Problém je vyřešen.
- alvin
- **
- Příspěvky: 341
- Registrován: 28 črc 2011, 21:35
- Bydliště: BRATISLAVA ,pôvodne NITRA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kontrolka Check
mne sa pred časom rozsvietila,pri krátkej jazde po Petržalke, hoc 2 dni predtým som Veľrybáka trošku prehnal vyše 300 km po diaľnici, na spotrebe 6,6 l na 100 ,pri priemernej rychlosti okolo 115 km/h po diaľnici a bežná mestská premávka po Blave. Vyresetoval som CHECK podľa mnou hore opísaneho návodu Dr.Palikxa,čiže spojil plusák odpojený od bateky a opatrne ho ukostril,teda svorku kábla +,NIE pól baterky , Spojil s mínusákom,jasne že kontrolka po naštartovaní zhasla. Prečítajúc ešte raz príspevky v tejto téme som vymenil sviečky mal som klasika NGK,už skoro 40 000 km,to namontovali v servise,lebo ja by som 2 elektroďaky do auta s riadenym katylyzátorom v živote nenamontoval ,tak som si zohnal za super cenu BOSCH SUPER 4
http://www.autotwin.sk/zbozi/31803/ZAPA ... LEKTRO.htm
a po ubehnutí ďalších cca 400 km, kontrolka ani len nemrkne a čuduj sa svete,spotreba poklesal na 6,1 litra na 100 za rovnakých podmienok
http://www.autotwin.sk/zbozi/31803/ZAPA ... LEKTRO.htm
a po ubehnutí ďalších cca 400 km, kontrolka ani len nemrkne a čuduj sa svete,spotreba poklesal na 6,1 litra na 100 za rovnakých podmienok
DACIA Sandero 1,0 SCe Arctica, ex-HUNYADI GETZ 1,1i/2004 ,zvaný Veľrybák, 132 000 Km,kupovaný ako fungláč-nedám naň dopustiť,len zub času
predtym 2x Daewoo, 2x OPEL ASTRA,SEAT Ibiza, 2x Škoda,
predtym 2x Daewoo, 2x OPEL ASTRA,SEAT Ibiza, 2x Škoda,
Re: Kontrolka Check
Ľudkovia, mne sa rozsvietila kontrolka Check len niekedy. Proste niekedy po naštartovaní zasvieti a auto nejde na viac ako na 3000 Ot/m. Nad otáčky 3000 sa prepne do núdzového režimu a prestane ťahať. Ale zasa niekedy to proste ide ako sprosté a ťahá to aj nad tých 3000 Ot. a ešte ďaleko viac. V jednom neznačkovom servise to napichli na diagnostiku a vypisovalo kód chyby P0088 - príliš vysoký tlak v potrubí. Kto by mi vedel poradiť, čo tam treba opraviť, alebo čo nie je v poriadku?
PS-mám Getz 1,5 CRDi 65kW.
PS-mám Getz 1,5 CRDi 65kW.
- JackieChan88
- *
- Příspěvky: 29
- Registrován: 11 bře 2012, 15:13
Re: Kontrolka Check
mám další problém s kontrolkou chek, ta mi teď svítí pořád, vím čím to je a to že nemám originál lambasondu s káblemi. Káble jsou dodělávané a lambasonda je z fiatu. Mohl by s váz mi poradit kde seženu levou a originální lambasondu s káblema? v servisu mě řekli že to bude stát asi 3000Kč i s prací.
Hm nevím jak ti mám poradit, ale myslím si že to potrubí budeš mít zašlé, zkus na neutrálu to trošku pohonit ty otáčky, jak rychle tak pomalu, a nebo jestli budeš mít dost prostoru tak zkus hned na sněhu odstartovat jak závoďák, a chvíli jed jak závoďák, nebo dělej při vyších otáčkách drifty na sněhu., aby se ti pročistili potrubý. Když to nepomůže tak zkus to potrubý vyměnit. taky možnost nebo mě ještě napadá že by to mohl být katalizátor zanešený.
Hm nevím jak ti mám poradit, ale myslím si že to potrubí budeš mít zašlé, zkus na neutrálu to trošku pohonit ty otáčky, jak rychle tak pomalu, a nebo jestli budeš mít dost prostoru tak zkus hned na sněhu odstartovat jak závoďák, a chvíli jed jak závoďák, nebo dělej při vyších otáčkách drifty na sněhu., aby se ti pročistili potrubý. Když to nepomůže tak zkus to potrubý vyměnit. taky možnost nebo mě ještě napadá že by to mohl být katalizátor zanešený.
Re: Kontrolka Check
Kontrolka Check se mi taky rozsvítila v létě, ale byl naprasklej vlnovec, takže jsem si byl skoro jist závadou. Odpojení baterie sice kontrolku zhaslo, ale jen na pár kilometrů. Po opravě výfuku je vše v pohodě. Jo a je to vlastně do dnes první závada a to v březnu oslavuje Getz 10 narozeniny. Takže velká spokojenost. Je tedy najeto jen 45000, ale i tak. Je to 1.3 benzín a spotřeba po městě 7 litrů a na dálku naložený do 5.9 litrů.
Hyundai I30 kombi, 1.6gdi, weekend. Tucson 2022, 1,6 T-gdi, 110kw, 4x4, smart
Honda Jazz, 1,4, 2008- prodaný
Hyundai Getz, 1.3, 2003- prodaný
Honda Jazz, 1,4, 2008- prodaný
Hyundai Getz, 1.3, 2003- prodaný
Re: Kontrolka Check
takze ten isty problem. check...diagnostika- snimac vacky otacok...cena s pracou v autorizaku 160 eur. cena u mna a praca na 5 min. 15 eur. je nechutne pozerat na to ako servis zaraba...
Re: Kontrolka Check
Čau , není tady někdo okolo Plzně, kdo má možnost o víkendu připojit na diagnostiku? Svítí mě kontrolka check. Svíčky jsem vyměnil, odpojil baterku a natankoval u jiné pumpy, jenže po 15km znovu svítí . Koukal jsem na výfuk a ten je v pohodě. Prostříkal všechny svorkovnice a zkontroloval veškerý kabely, tak to bude asi nějaké čidlo, nebo nějaká lambdasonda .
NEW ACCENT 1,4 16V ELEGANCE CELADON BLUE 10/08
Hyundai Getz 1,1 2006
Hyundai i20 1,2 2012
Hyundai Getz 1,1 2006
Hyundai i20 1,2 2012
Re: Kontrolka Check
Chyba check odstraněna . Diagnostika ukázala vadné čidlo vačkového hřídele. Čidlo 1 650kč a diagnostika za 200kč.
NEW ACCENT 1,4 16V ELEGANCE CELADON BLUE 10/08
Hyundai Getz 1,1 2006
Hyundai i20 1,2 2012
Hyundai Getz 1,1 2006
Hyundai i20 1,2 2012
Re: Kontrolka Check
Ahoj, prosím kdy má zhasnout kontrolka CHECK (Kontrolka palivového a emisního systému motoru)? Dle návodu k obsluze má zhasnout několik sekund po zapnutí zapalování, ale mě zhasne vždy až přesně tři sekundy po nastartování motoru. Můžu se zeptat, kdy vám zhasíná? Je nějaký problém, když zhasne až po nastartování? Během jízdy nesvítí a auto jede a startuje normálně.
Motor 1.3 (63 kW) benzín r.v. 2004.
Díky Mirek
Motor 1.3 (63 kW) benzín r.v. 2004.
Díky Mirek
Re: Kontrolka Check
Funguje ti to správne. Zhasne až po naštartovaní motora. U mna je tiež tak. Behom jazdy je zhasnutá,zasviti až vtedy keby sa vyskytla nejaká chyba.
Hyundai Accent LC 1,3í 12V 63kw r. v. 2005
suzuki sx4 1,6 GS 4x4 SE-SNOW Outdoor Line r.v.2011
suzuki sx4 1,6 GS 4x4 SE-SNOW Outdoor Line r.v.2011
Re: Kontrolka Check
Nevím, jestli jsi až v Dolním Kubíně slyšel tu ránu, jak mi tady v Praze spadl kámen ze srdce, auto jsme koupili pro dceru za ne zrovna malý peníz jako její první auto a už jsem viděl jak řeším problém s motorem. No a stačí jeden dotaz na fórum a hlavně jedna odpověď od někoho, kdo je ochotný poradit a je po problému.jaroslav5 píše:Funguje ti to správne. Zhasne až po naštartovaní motora. U mna je tiež tak. Behom jazdy je zhasnutá,zasviti až vtedy keby sa vyskytla nejaká chyba.
Díky moc !!!!!!!!!!!!!!!!!
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 22 říj 2013, 10:12
Re: Kontrolka Check
Zdravim auto prestalo tahnout skoro to nejelo po 2 dnech semi rozsvitila kontrolka check tak sem zajel na servis napojily meto na pocitac zjistily ze je spatna vaha vzduchu po vymene vahy auto jezdi opet jako vino cena 2500 kč
Hyundai getz 1,5 Crdi r.v. 2006 chiptuning 104 kw :-)
Re: Kontrolka Check
Zdravím,mám to samé co ty.Taky mi to netahá nad 3000 otáček a kontrolka CHeck svítí.Jak Ti to opravili a kolik to stálo?Dík za odpověď i kdyby někdo jiný věděl,tak může taky odpovědět,všem předem děkuji.pemad píše:Ľudkovia, mne sa rozsvietila kontrolka Check len niekedy. Proste niekedy po naštartovaní zasvieti a auto nejde na viac ako na 3000 Ot/m. Nad otáčky 3000 sa prepne do núdzového režimu a prestane ťahať. Ale zasa niekedy to proste ide ako sprosté a ťahá to aj nad tých 3000 Ot. a ešte ďaleko viac. V jednom neznačkovom servise to napichli na diagnostiku a vypisovalo kód chyby P0088 - príliš vysoký tlak v potrubí. Kto by mi vedel poradiť, čo tam treba opraviť, alebo čo nie je v poriadku?
PS-mám Getz 1,5 CRDi 65kW.
Je to acent 1,5 crdi