Bouchání přední nápravy
Moderátoři: frawd, Moderátoři
Re: ix20 vyřešení problému bouchání přední nápravy
supr, koukám takovej kosmodisk pro auto
a co todle, to by mohlo fungovat líp jak ten náš tlumič netlumič co tam je
http://www.industrymayhem.com/2010/04/t ... rbers.html
a co todle, to by mohlo fungovat líp jak ten náš tlumič netlumič co tam je
http://www.industrymayhem.com/2010/04/t ... rbers.html
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
- Reklama
-
- **
- Příspěvky: 426
- Registrován: 13 dub 2011, 14:08
- Bydliště: Mladá Boleslav
Re: ix20 vyřešení problému bouchání přední nápravy
taky dobrý
Hyundai IX 20 1.6. 1.4 crystal white-Šemík/+Š Felicia,Š Rapid,Š1203,VAZ2105,VAZ2102,Š100
Re: ix20 vyřešení problému bouchání přední nápravy
jdohan píše:Ahoj, nevyzkoušel někdo něco takového ?
http://www.shock-absorber.cz/cs/home
Funguje to? A může to problém nějak pořešit ?
Nojó, nanotechnologie, to je super! Ale i kdyby to byla technologie od marťanů, můj selský rozum mi říká, že cokoliv vložím do závitu pružiny, tak to zvětší její tvrdost . A my bychom na náš prblm potřebovali pravý opak...
Kia Ceed 1,6 CRDI 100kW GTline, vyr. 11/2015 (10.5.2019, 55500km)
Hyundai i30 Tricolor, 1,4 benzín, 73kW, vyr.12/2012 (od 24.4.2014,poč. stav: 22350km)
Hyundai IX20 Trikolor, 1,4 benzín, 66kW, vyr. 12/2011; (od 3/2012, prodáno 22.4.2014)
Hyundai i30 Tricolor, 1,4 benzín, 73kW, vyr.12/2012 (od 24.4.2014,poč. stav: 22350km)
Hyundai IX20 Trikolor, 1,4 benzín, 66kW, vyr. 12/2011; (od 3/2012, prodáno 22.4.2014)
-
- *
- Příspěvky: 80
- Registrován: 28 pro 2010, 10:23
Re: ix20 vyřešení problému bouchání přední nápravy
Tady je asi totez, ale bez zazracnych NANO castic, takze to treba vydrzi jen 5 let a stoji to 200kc.jdohan píše:Ahoj, nevyzkoušel někdo něco takového ?
http://www.shock-absorber.cz/cs/home
Funguje to? A může to problém nějak pořešit ?
http://autofam.cz/index.php?xfolderss=& ... e=products
Ale i tak si myslim ze je to kravina, maximalne to funguje jako dodatecny doraz a po zatizeni nebudete mydlit koly o blatniky.
ix20 White TriKolor 1,6i LPG, 6 rychlostí + 125 koní = spokojený řidič
Re: ix20 vyřešení problému bouchání přední nápravy
Za a) za 200Kc to je na maly auto, za b) to neni totez..zatimco v prvnim pripade pridas pruznej element do pruziny, v druhym pripade tam das doraz, abys pruzine vyrazne zkratil chod a docilis jen toho, ze to bude jeste vic drncat, proto se to nejcasteji pouziva u aut, na kterych jsou msito 14ek 17ky a k tomu podvozek o 3mm niz...ve zkratce receno v obojim nevidim pro ix20 v seriovym provedeni smysl a jako pokus za 3500Kc ci kolik to stoji bych si radsi pod zadek dal polstar.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: ix20 vyřešení problému bouchání přední nápravy
len pre upresnenie, rio II nekoncilo v roku 2005, ale zacinalo kedze kia patri pod hyundai, motory a podvozky atd. prebera naopak od hyundai, preto aj podvozok z accenta prebrala prave rioII a nie naopak. to iste plati aj pre ix20, ktora prebrala podvozok od mensieho brata i20-ky a na tom istom podvozku jazdia aj venga, soul. na rovnakom ale modifikovanom podvozku jazdi nova kia rio III, ci tento modifikovany podvozok dostal aj faceliftovany i20, to zatial neviem, resp. som sa o tom este nikde nedocital...69pavel píše:za toto nemuzou nosovice ale vyvoj ktery to navrhoval co a jak ma byt,v nosovicich se to sklada,komponenty jako motory,tlumice,napravy,pruziny ajine se vozi z jinych vyrobnich zavodu jako je Dymos,,Mobis,Glovis,Sungwoo atd.
tady proste neodhadli a na tlumicich jim to nevyslo,je mozne ze celou napravu sebrali z nejakeho jineho modelu(od kia) a prskli to na ix20,na nasich accentach to taky tak udelali,jak skoncila KiarioII v roce 2005 tak napravu hodili na accenta a zadni tlumice jsou nedostacujici,nebot rio nema tak dlouhy zadek jako accent
HYUNDAI I30 FASTBACK, 1,4 TGDI
- petulko666
- *
- Příspěvky: 81
- Registrován: 27 úno 2011, 11:11
- Bydliště: SVK
Re: ix20 vyřešení problému bouchání přední nápravy
menil niekto tie tlmice na SVK...tiez to pocut na prednej naprave,,,ale neviem ci su schopny to poriadne vymenit... menili mi cidlo cuvacieho senzoru a uz mam iny odtien farby na nom...
HYUNDAI IX20 -1.6 DOHC CVVT 16V - 91.5 KW /124 HP - STYLE
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: 05 úno 2012, 20:23
Re: ix20 vyřešení problému bouchání přední nápravy
Zdravím všechny a hlasím, že jsem i já podstoupil výměnu předních tlumičů na mé IX20 a musím potvrdit to, co tu již popsal zakladatel tohoto tématu tj. ,že tlumiče z dieselu na mé IX20, 1,4 CVVT fungují perfektně. S hlučnou přední nápravou vozidla jsem se potýkal celých 9 měsíců tj. od doby jeho pořízení. Po měsíci od koupě mi byly po stížnostech na hlučnost přední nápravy vyměněny přední tlumiče za nové, ale problém se tím nevyřešil, jelikož nově instalované tlumiče byly stejného typu se stejnou chrakteristikou tj. " bambusy" jako mé. Po Vaší radě jsem se ve firmě Algon, pobočka Karlovy Vary u OD Tesca domluvil na novém řešení závady, kdy jsem byl s jednáním a vstřícností příjímacího technika pana Skaly maximálně spokojen. Všem, kterým bouchání vadí a vnímají ho doporučuji výměnu tlumičů za ty dieslové skutečně fungují. Je to rozdíl jako noc a den. Výměna provedena v rámci záruky. Doposud jsem po projetí minimálních zvlnění, nerovností a spár ve vozovce slyšel rány a tupé údery od přední nápravy. Pracuji u PČR, kde převážně jezdím vozidly Škoda Octavia II jejichž podvozek je podle mého na velmi slušné úrovni a musím po provedené výměně tlumičů uznat, že větší rozdíl mezi mou ix20 a služebními vozidly po této stránce již nevidím. Se zadní nápravou nemám při běžném užívání vozidla žádné problémy. Neodskakuje, ani netrpí zvýšenou hlučností.
Ahoj Martin
Ahoj Martin
-
- *
- Příspěvky: 80
- Registrován: 13 pro 2008, 08:36
- Bydliště: Brno
Re: ix20 vyřešení problému bouchání přední nápravy
Ahoj. Tak jsem byl dneska u Pytely ve Vyškově se stížností na mlácení předku a reklamaci mi zamítli. Auto prý nemlátí a pokud ano, tak v normě a vůbec je to jen můj subjektivní pocit. (Měli to hodinu na dílně). O dieselových tlumičích nic nevědí, prý je to blbost. Jo, a samozřejmě su první, kdo si na hlučnost předku stěžuje...
Tak ještě zkusím některej z těch servisů, co tady píšete. Ty rány od předku mě fakt serou.
Je někdo další, komu to vyměnili, nebo nevyměnili?
Tak ještě zkusím některej z těch servisů, co tady píšete. Ty rány od předku mě fakt serou.
Je někdo další, komu to vyměnili, nebo nevyměnili?
Naposledy upravil(a) famfulin76 dne 16 říj 2012, 21:03, celkem upraveno 1 x.
Ix20, 12/2011, Tricolor, 1,6 CVVT, 92Kw, hnědá metla
Bylo:
I30 CW, 5/2010, Comfort, 1,6 CRDi, 85Kw, stříbrná metla
Getz, 2006, 1,1i
Bylo:
I30 CW, 5/2010, Comfort, 1,6 CRDi, 85Kw, stříbrná metla
Getz, 2006, 1,1i
Re: ix20 vyřešení problému bouchání přední nápravy
Ahoj, škoda že nejde sebevědomý název tohoto tématu změnit. Podle agentury jpp, tak hlavní dealer nebo importér z Nošovic prostě neuzná servisúm výměnu tlumičů typu diesel na benzínové auto. Jak řešit tvrdším tlumičem tvrdý podvozek??? Servisům to nedoporučují a ti to stopli. Údajně se má chystat lépe odladěný tlumič pro benzíny určený pro garanční opravy. Co se montuje ve výrobě netuším. Jel jsem však s letošní ix20 a je na podvozku méně hlučná.
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
-
- *
- Příspěvky: 80
- Registrován: 13 pro 2008, 08:36
- Bydliště: Brno
Re: ix20 vyřešení problému bouchání přední nápravy
Copak, to já netvrdím, že chci tvrdší nebo dieselácký tlumiče. Já s tím chci prostě něco udělat a ne si od arogantního blbečka vyslechnout, že toto je přeci naprosto obvyklé a že se to nevymyká žádným normám. Kdyby řekl, že o problému ví, ale momentálně nemá řešení, bylo by to aspoň férový.
Mlátí to a basta! Vím, že si asi moc nepomůžu, ale aspoň doufám, že se ty reklamace někam dostávaj na jedno místo, a že s přibývajícíma jim dojde, že s tím musej něco udělat. Vždycky jsem býval naivka...
Mlátí to a basta! Vím, že si asi moc nepomůžu, ale aspoň doufám, že se ty reklamace někam dostávaj na jedno místo, a že s přibývajícíma jim dojde, že s tím musej něco udělat. Vždycky jsem býval naivka...
Ix20, 12/2011, Tricolor, 1,6 CVVT, 92Kw, hnědá metla
Bylo:
I30 CW, 5/2010, Comfort, 1,6 CRDi, 85Kw, stříbrná metla
Getz, 2006, 1,1i
Bylo:
I30 CW, 5/2010, Comfort, 1,6 CRDi, 85Kw, stříbrná metla
Getz, 2006, 1,1i
Re: ix20 vyřešení problému bouchání přední nápravy
platíš něco za zamítnutou reklamaci ?? nebo ti to smetli od stolu ??? po mně chtěli 250Kč za test tlumičů
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
-
- *
- Příspěvky: 80
- Registrován: 13 pro 2008, 08:36
- Bydliště: Brno
Re: Vyřešení problému bouchání přední nápravy
Tak to už si zaplaťpánbů nedovolil, po mně chtít nějaký love... Myslím, že už tak jsem vypadal dost vytočeně..
Ix20, 12/2011, Tricolor, 1,6 CVVT, 92Kw, hnědá metla
Bylo:
I30 CW, 5/2010, Comfort, 1,6 CRDi, 85Kw, stříbrná metla
Getz, 2006, 1,1i
Bylo:
I30 CW, 5/2010, Comfort, 1,6 CRDi, 85Kw, stříbrná metla
Getz, 2006, 1,1i
Re: Vyřešení problému bouchání přední nápravy
Někomu pomohla výměna tlumičů za dýzlácké, takže problém asi opravdu je v tlumičích.
Nevíte někdo , jestli Kačaba nebo jiný osvědčený výrobce nedodá v dohledné době tlumiče i pro náš solidně vybavený žebřiňák ?
Nevíte někdo , jestli Kačaba nebo jiný osvědčený výrobce nedodá v dohledné době tlumiče i pro náš solidně vybavený žebřiňák ?
Kia Ceed 1,6 CRDI 100kW GTline, vyr. 11/2015 (10.5.2019, 55500km)
Hyundai i30 Tricolor, 1,4 benzín, 73kW, vyr.12/2012 (od 24.4.2014,poč. stav: 22350km)
Hyundai IX20 Trikolor, 1,4 benzín, 66kW, vyr. 12/2011; (od 3/2012, prodáno 22.4.2014)
Hyundai i30 Tricolor, 1,4 benzín, 73kW, vyr.12/2012 (od 24.4.2014,poč. stav: 22350km)
Hyundai IX20 Trikolor, 1,4 benzín, 66kW, vyr. 12/2011; (od 3/2012, prodáno 22.4.2014)
Re: Vyřešení problému bouchání přední nápravy
pepo, rušíš tady bobříka mlčení , tadle sekce bude pro znevážení tohoto vozu v nejbližší době zrušena
ono by možná stačilo kdyby se nějakej odvážlivec pokusil zdemontovat zadní tlumič a dal sem základní rozměry, tzn : délka stlačeného , délka roztaženého a styl uchycení (oko oko) mám doma nějaký kousky koni a SS ještě z dob dávno minulých (když jsem se ještě pod auto vešel), pořád jsem se nezbavil nutkání to tam nabastlit, a koniky někam naštělovat, horší to být rozhodně nemůže
jinak se zdá taktika kia hyu jasná, dám 5 (7) let záruku a tím pádem nikdo nebude vyrábět druhovýrobu (nevyplatí se to) takže si myslím, že čekat na kompatibilní druhovýrobu bude slepá kolej
ono by možná stačilo kdyby se nějakej odvážlivec pokusil zdemontovat zadní tlumič a dal sem základní rozměry, tzn : délka stlačeného , délka roztaženého a styl uchycení (oko oko) mám doma nějaký kousky koni a SS ještě z dob dávno minulých (když jsem se ještě pod auto vešel), pořád jsem se nezbavil nutkání to tam nabastlit, a koniky někam naštělovat, horší to být rozhodně nemůže
jinak se zdá taktika kia hyu jasná, dám 5 (7) let záruku a tím pádem nikdo nebude vyrábět druhovýrobu (nevyplatí se to) takže si myslím, že čekat na kompatibilní druhovýrobu bude slepá kolej
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012