i30cw Hyena z Jihlavy
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: i30cw Hyena z Jihlavy
Jo tak do 20 tis bych to taky bral, ale jak mam vedet co je nejlepsi, tady litaji i ceny pres 30 a to uz se mi nezda rentabilni. Navratnost tri roky a vice je pro mne moc.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
- Reklama
-
- *
- Příspěvky: 15
- Registrován: 26 zář 2012, 16:02
Re: i30cw Hyena z Jihlavy
Farrael píše:iGz: Jak starý ten systém plynu byl prosím tě? A jak starou měl vůbec revizní zkoušku? Chodit se na ní musí každý rok. Upřímně plynové systémy co se nyní montují jsou z hlediska úniku daleko bezpečnější než benzínové Takže z toho bych fakt strach neměl. Jsou to jen zase další pověry...
Já bych tazateli doporučil se zaměřit na to kdy se ti to vrátí. Já mám výhodu, že jsem to koupil už s LPG, takže už mi to revanžuje samotné auto. Nikoliv systém jako takový.
Když je ale systém nový, tak malý nájezd km. není zrovna dobrý. V dnešní době kalouskovného je ale cena lpg dost silný argument. Plyn se dá v klidu koupit i za 15,90Kč. Benzín už za dobrejch 38,-- Když to vezmu tady u sebe, tak to mám na pumpě benzín za 40,10Kč a plyn na nejbližší s plynem za 17,50Kč. Rozdíl hodně markantní. Koeficient, kterej mi z toho vznikne je 2,29Kč. Když si s tím podělím svoji obvyklou spotřebu 11L/100Km, tak jako bych jezdil za 4,8L benzínu. Což jde na 2,4i motor, kterej honim jak sporťák Samozřejmě k tomu přičtu nějakejch pár zanedbatelnejch decek benzínu na rozjezdy, ale to je tak málo, že to ani nepočítám.
Takže mi to doporučuješ? Nějakej technickej stav? Jako rozdíl v jízdě na benzin nebo LPG?
A ještě jedna otázka - Samozřejmě k tomu přičtu nějakejch pár zanedbatelnejch decek benzínu na rozjezdy, ale to je tak málo, že to ani nepočítám..... kolik je podle tebe "málo"? Jak často bereš
benzin? kolik litrů?
A jako máš spotřebu se Subaru? Tobě se to musí vyplatit vždy!Skyline píše:Jo tak do 20 tis bych to taky bral, ale jak mam vedet co je nejlepsi, tady litaji i ceny pres 30 a to uz se mi nezda rentabilni. Navratnost tri roky a vice je pro mne moc.
Díky, DiFazz
DiFazz
Hyundai i30cw, 11/2011, 1.4 80kW
Hyundai i30cw, 11/2011, 1.4 80kW
- Farrael
- *****
- Příspěvky: 2161
- Registrován: 01 bře 2010, 21:33
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: i30cw Hyena z Jihlavy
Podle mě dost záleží co jsi akorát nabral za plyn, ale u mě to funguje tak, že pokud mám kvalitní plyn, tak mi to jede živěji než na benzín. Má to víc oktanů než 95tka.
Co se týče spotřeby benzínu tak nevím přesně, protože vyjíždím jednou za čas nádrž na benzín. A to obvykle nuceně, protože zapomenu natankovat plyn a nic v okolí Nicméně pokud nezapomenu, tak benzín vždy tankuju tak, že mám rafičku v půlce mezi čtvrtkou a půlkou nádrže. Sonata má 70L nádrž. Tedy to může být kolem 26,25L přičemž, vyjedu asi do půlky čtvrtky. Pak mám tendenci natankovat, abych neuvařil čerpadlo. Takže suma sumárum to dělá nějakejch 17,5L Na to jsem schopnej přejet asi čtyři až pět nádrží plynu. Jezdím dost často krátké trasy takže to taky dělá svoje.
Co se týče spotřeby benzínu tak nevím přesně, protože vyjíždím jednou za čas nádrž na benzín. A to obvykle nuceně, protože zapomenu natankovat plyn a nic v okolí Nicméně pokud nezapomenu, tak benzín vždy tankuju tak, že mám rafičku v půlce mezi čtvrtkou a půlkou nádrže. Sonata má 70L nádrž. Tedy to může být kolem 26,25L přičemž, vyjedu asi do půlky čtvrtky. Pak mám tendenci natankovat, abych neuvařil čerpadlo. Takže suma sumárum to dělá nějakejch 17,5L Na to jsem schopnej přejet asi čtyři až pět nádrží plynu. Jezdím dost často krátké trasy takže to taky dělá svoje.
Hyundai Sonata NF r.v. 2005 2.4i LPG Dark Elegant Red
Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
- iGz
- *
- Příspěvky: 49
- Registrován: 23 zář 2012, 09:28
- Bydliště: Bratislava/Prievidza, Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
Re: i30cw Hyena z Jihlavy
Pokial si pamatam, tak na prehliadky chodil, bolo to par rokov dozadu a mal to namontovane na starej Skode Rapidke a po pravde netusim co je s tym autom dnesFarrael píše:iGz: Jak starý ten systém plynu byl prosím tě? A jak starou měl vůbec revizní zkoušku? Chodit se na ní musí každý rok. Upřímně plynové systémy co se nyní montují jsou z hlediska úniku daleko bezpečnější než benzínové Takže z toho bych fakt strach neměl. Jsou to jen zase další pověry...
Suhlasim, ze technika ide dopredu a zabezpecenie LPG je niekde inde ako bolo pred par rokmi (rovnako ale aj benzinu). No ja v tomto trpim znacnou paranojou, ze mam "pod zadkom" bombu plnu plynu a tiez nevyhody, ktore boli uz niekolkokrat spominane (zakaz do podzemnych garazi, zvysenie hmotnosti auta, problem s rezervou, cestejsie prehliadky a narocnejsi servis a pod).
Samozrejme aj benzin moze buchnut, ale mat v aute dva vybusne systemy je pre mna osobne neprijatelne riziko (ako mat len benzin) kedze planujem vozit v tomto aute aj svoju rodinu.
Jednoducho sa LPG "bojim"
i30cw 1.6 CVVT, 93kW Style, 2/2009
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: i30cw Hyena z Jihlavy
LPG je OK, ale pri veľkom nájazde km alebo veľkoobjemových motoroch. Pri 15 tisíc km a 1,4 nemá podľa mňa význam. Ak nemáš 2,0 a viac a nenajazdíš 20 tisíc km +, tak LPG sa neoplatí.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
-
- *
- Příspěvky: 15
- Registrován: 26 zář 2012, 16:02
Re: i30cw Hyena z Jihlavy
A jak dlouhá návratnost podle tebe musí být, aby se LPG vyplatilo?vlado1979 píše:LPG je OK, ale pri veľkom nájazde km alebo veľkoobjemových motoroch. Pri 15 tisíc km a 1,4 nemá podľa mňa význam. Ak nemáš 2,0 a viac a nenajazdíš 20 tisíc km +, tak LPG sa neoplatí.
DiFazz
Hyundai i30cw, 11/2011, 1.4 80kW
Hyundai i30cw, 11/2011, 1.4 80kW
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: i30cw Hyena z Jihlavy
Máš pravdu. Pri dnešných cenách PHM sa Ti návratnosť do LPG vráti do 2 rokov, čo je akceptovateľné. U mňa by bola návratnosť cca 10 mesiacov, ale zatiaľ nejdem do toho. Nie nemožnosť ísť do podzemných garáží, pretože v BA a okolí nepoznám jedinú podzemnú garáž, všetky nad úrovňou terénu. Známemu robili prestavbu LPG do infinity a podrbali motor. Keď bude benzín nad 2 eurá, možno by som to riskol...
Mazdu 121 (r.v.1996) som jazdil jeden rok, dobré auto až na slabé brzdy a žiadnu výbavu.
Neviem či to funguje alebo nie, mal som dorábané diaľkové ovládanie centrálu. Skôr si myslím, že nie, ale nie som si istý. Treba skúsiť dlhšie podržať tlačidlo zamknutia (cca 4-5 s).Hyena i30 2011 píše: jediný co zklamalo je, že se nedovírají okýnka, když podržím dálkový a mám vypnutý motor.. (nevíte, nejde s tím něco vymyslet?
Mazdu 121 (r.v.1996) som jazdil jeden rok, dobré auto až na slabé brzdy a žiadnu výbavu.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
-
- *
- Příspěvky: 15
- Registrován: 26 zář 2012, 16:02
Re: i30cw Hyena z Jihlavy
vlado1979 píše:Máš pravdu. Pri dnešných cenách PHM sa Ti návratnosť do LPG vráti do 2 rokov, čo je akceptovateľné. U mňa by bola návratnosť cca 10 mesiacov, ale zatiaľ nejdem do toho. Nie nemožnosť ísť do podzemných garáží, pretože v BA a okolí nepoznám jedinú podzemnú garáž, všetky nad úrovňou terénu. Známemu robili prestavbu LPG do infinity a podrbali motor. Keď bude benzín nad 2 eurá, možno by som to riskol...Neviem či to funguje alebo nie, mal som dorábané diaľkové ovládanie centrálu. Skôr si myslím, že nie, ale nie som si istý. Treba skúsiť dlhšie podržať tlačidlo zamknutia (cca 4-5 s).Hyena i30 2011 píše: jediný co zklamalo je, že se nedovírají okýnka, když podržím dálkový a mám vypnutý motor.. (nevíte, nejde s tím něco vymyslet?
Mazdu 121 (r.v.1996) som jazdil jeden rok, dobré auto až na slabé brzdy a žiadnu výbavu.
Není co riskovat... V ČR už to oficiálně montuje Hyundai, záruku máš po dobu tvé zbývající záruky na auto - tzn u mě ještě přes 4 roky...
Když se něco posere, opraví to Hyundai
DiFazz
Hyundai i30cw, 11/2011, 1.4 80kW
Hyundai i30cw, 11/2011, 1.4 80kW
Re: i30cw Hyena z Jihlavy
Pozri, ti to urobí za 29 990 Kč so zárukou. S 1,4i ušetríš 1,20Kč/km, takže počítam s 1Kč, lebo neviem za akú cenu máš možnosť nakúpiť LPG. Tzn. keď prejdeš 29 990km, máš to naspať. keď natočíš 50 000km na tom aute, tak si vlastne ušetril 20 000Kč ak chceš na ňom najazdiť 100 000km, tak ušetríš 70 000Kč. Jednoducho, čo kilometer, to koruna. Pri 15 000km/rok sa ti to vráti za 2 roky, ale vráti. Upozorňujem, keď si dáš plyn, tak najazdíš viac km, než si teraz myslíš!
Či sa oplatí LPG iba do V8, o tom sa musí rozhodnúť každý sám. Keď bude stáť benzín 2€ (50Kč), tak LPG nebude stať 15Kč, ale možno 24Kč. Takže tu korunu/km ušetríš aj teraz aj o 3 roky. Čím skor auto prerobíš na LPG, tým skor sa ti to vráti.
Ja by som do toho išiel, teda na tvojom mieste (lebo ja už LPG mám a po 10 tich mesiacoch aj zaplatené).
Či sa oplatí LPG iba do V8, o tom sa musí rozhodnúť každý sám. Keď bude stáť benzín 2€ (50Kč), tak LPG nebude stať 15Kč, ale možno 24Kč. Takže tu korunu/km ušetríš aj teraz aj o 3 roky. Čím skor auto prerobíš na LPG, tým skor sa ti to vráti.
Ja by som do toho išiel, teda na tvojom mieste (lebo ja už LPG mám a po 10 tich mesiacoch aj zaplatené).
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
-
- *
- Příspěvky: 15
- Registrován: 26 zář 2012, 16:02
Re: i30cw Hyena z Jihlavy
mnkk píše:Pozri, ti to urobí za 29 990 Kč so zárukou. S 1,4i ušetríš 1,20Kč/km, takže počítam s 1Kč, lebo neviem za akú cenu máš možnosť nakúpiť LPG. Tzn. keď prejdeš 29 990km, máš to naspať. keď natočíš 50 000km na tom aute, tak si vlastne ušetril 20 000Kč ak chceš na ňom najazdiť 100 000km, tak ušetríš 70 000Kč. Jednoducho, čo kilometer, to koruna. Pri 15 000km/rok sa ti to vráti za 2 roky, ale vráti. Upozorňujem, keď si dáš plyn, tak najazdíš viac km, než si teraz myslíš!
Či sa oplatí LPG iba do V8, o tom sa musí rozhodnúť každý sám. Keď bude stáť benzín 2€ (50Kč), tak LPG nebude stať 15Kč, ale možno 24Kč. Takže tu korunu/km ušetríš aj teraz aj o 3 roky. Čím skor auto prerobíš na LPG, tým skor sa ti to vráti.
Ja by som do toho išiel, teda na tvojom mieste (lebo ja už LPG mám a po 10 tich mesiacoch aj zaplatené).
Díky za komentář.. Je pravda, že pokud ušetřím korunu za kilák... tak to je ok... já se jen bojím, jak Hardy říkal něco o těch 20% benzínu ze sptořeby LPG... to bych pak ušetřil (když počítám servisní prohlídky navíc a tak) cca 0,5kč za kilak... .. to už se nevyplatí si myslím... asi počkám na někoho, kdo mi řekne, kolik mu to žere nainstovaný od s těmi 20% a má tu 80kW 1.4 jako já...
Díky
DiFazz
Hyundai i30cw, 11/2011, 1.4 80kW
Hyundai i30cw, 11/2011, 1.4 80kW
Re: i30cw Hyena z Jihlavy
to neni tak uplne pravda
zkusime moje pocty, kupecky
spotreba plynu, at nezeru, budu brat podle sebe - 9 litru na sto - tankuju za 16,3-16,4Kc/litr - takze prumer 147Kc/100km - 1,47Kc/km
spotreba N95, at nezeru, opet podle sebe - 8 litru - bezna cena 38,5Kc/litr - takze prumer 308Kc/100km - 3,08Kc/km - a kdo jezdi na V-Power/Carrera/Verva jako driv ja, tak 3,28Kc/km
ted tedy pripocteme privstrik - 0,6 litru x 38,5Kc (opet ti pripomenu magicky spojeni - mel by byt 20%) = 23,1Kc/100km - naklady na 100km jizdy LPG s privstrikem jsou tedy 170Kc
308Kc - 170Kc = 1,4Kc/km rozdil
ALE - aspon v mym pripade sla nahoru prumerna rychlost o 10kmh (ac to vypada malo, tak na dalnicich je to +25kmh a vic, mimo +15kmh a vic) a klimu uz mam zapnutou stale. Verim, ze s LPG jde jezdit pri zachovani puvodniho stylu za min. Ale samozrejme i na benzin jde jezdit kolem 6,5 litru, jen nevim o moc pripadech - vlado jezdil za malo, ale jinak u 1.4 moc nizky spotreby nepanuji.
zkusime moje pocty, kupecky
spotreba plynu, at nezeru, budu brat podle sebe - 9 litru na sto - tankuju za 16,3-16,4Kc/litr - takze prumer 147Kc/100km - 1,47Kc/km
spotreba N95, at nezeru, opet podle sebe - 8 litru - bezna cena 38,5Kc/litr - takze prumer 308Kc/100km - 3,08Kc/km - a kdo jezdi na V-Power/Carrera/Verva jako driv ja, tak 3,28Kc/km
ted tedy pripocteme privstrik - 0,6 litru x 38,5Kc (opet ti pripomenu magicky spojeni - mel by byt 20%) = 23,1Kc/100km - naklady na 100km jizdy LPG s privstrikem jsou tedy 170Kc
308Kc - 170Kc = 1,4Kc/km rozdil
ALE - aspon v mym pripade sla nahoru prumerna rychlost o 10kmh (ac to vypada malo, tak na dalnicich je to +25kmh a vic, mimo +15kmh a vic) a klimu uz mam zapnutou stale. Verim, ze s LPG jde jezdit pri zachovani puvodniho stylu za min. Ale samozrejme i na benzin jde jezdit kolem 6,5 litru, jen nevim o moc pripadech - vlado jezdil za malo, ale jinak u 1.4 moc nizky spotreby nepanuji.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: i30cw Hyena z Jihlavy
Keď započítaš servisnú prehliadku naviac (820Kč/10 000km) tak ti to víde na 0,08Kč/km čiže necelých 10 halierov naviac/km. Ja mám na 1,4i LPG od , mám to od nova a normálne ušetrím 1,20Kč/km, keď k tomu započítam nejaké náklady, tak som na 1Kč/km Tak, či tak ušetrím...já se jen bojím, jak Hardy říkal něco o těch 20% benzínu ze sptořeby LPG... to bych pak ušetřil (když počítám servisní prohlídky navíc a tak) cca 0,5kč za kilak... .. to už se nevyplatí si myslím... asi počkám na někoho, kdo mi řekne, kolik mu to žere nainstovaný od s těmi 20% a má tu 80kW 1.4 jako já...
Díky
Pozri, hlavne tu napíš kolko km chceš najazdiť na aute. Či 50tis., 100tis. alebo 200tis. km, od toho sa odvíja tvoja úspora. Ak si auto necháš 2 roky a najazdíš 15 000km/rok, tak na to zabudni. Toto je najdoležitejšie.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: i30cw Hyena z Jihlavy
Nějak jsem zde v těch argumentech pro a proti nezaznamenal plánované navyšování spotřební daně u LPG
1990...všelicos....2012...Hyundai Elantra Style 97kW
Re: i30cw Hyena z Jihlavy
Veď preto píšem, že čím skor urobí prestavbu, tým lepšie. Pochybujem, že bude stáť plyn 30Kč a benzín 42kč (aj tak ušetrím). Do 2015 isto neprekročí 25kč. Benzín stojí už dnes 38Kč. Kolko bude stáť benzín v 2015, keď každý rok zdražie o 6Kč??? Uvidíme... Ja to už neriešim, lebo sa mi prestavba vrátila. Či ušetrím 1,20Kč/km teraz, alebo 0,80Kč/km v roku 2015... To je pasé, lebo vždy ušetrím...
Najskor si musí ujasniť kilometrový nájazd za rok a kolko si auto nechá. Potom uvažovať o prestavbe. Inak je to varenie z čistej vody...
Najskor si musí ujasniť kilometrový nájazd za rok a kolko si auto nechá. Potom uvažovať o prestavbe. Inak je to varenie z čistej vody...
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
-
- *
- Příspěvky: 15
- Registrován: 26 zář 2012, 16:02
Re: i30cw Hyena z Jihlavy
Aha... tak jestli je to jak říkáš - měla by být... tak je to vpohoHardcam píše:to neni tak uplne pravda
zkusime moje pocty, kupecky
spotreba plynu, at nezeru, budu brat podle sebe - 9 litru na sto - tankuju za 16,3-16,4Kc/litr - takze prumer 147Kc/100km - 1,47Kc/km
spotreba N95, at nezeru, opet podle sebe - 8 litru - bezna cena 38,5Kc/litr - takze prumer 308Kc/100km - 3,08Kc/km - a kdo jezdi na V-Power/Carrera/Verva jako driv ja, tak 3,28Kc/km
ted tedy pripocteme privstrik - 0,6 litru x 38,5Kc (opet ti pripomenu magicky spojeni - mel by byt 20%) = 23,1Kc/100km - naklady na 100km jizdy LPG s privstrikem jsou tedy 170Kc
308Kc - 170Kc = 1,4Kc/km rozdil
ALE - aspon v mym pripade sla nahoru prumerna rychlost o 10kmh (ac to vypada malo, tak na dalnicich je to +25kmh a vic, mimo +15kmh a vic) a klimu uz mam zapnutou stale. Verim, ze s LPG jde jezdit pri zachovani puvodniho stylu za min. Ale samozrejme i na benzin jde jezdit kolem 6,5 litru, jen nevim o moc pripadech - vlado jezdil za malo, ale jinak u 1.4 moc nizky spotreby nepanuji.
Jen mám strach, že mě to nastaví "správně" a budu na 2 litrech benzinu k tomu a reklamovat to , kdyz to vlastně bude dělat, to co slíbili...
Auto budu mít dlouho , myslím 5-6 let, ale s kilometry nevím... se starou mazdou jsme mohl jen po městě...víc jsem se bál tohle mám 14 dní a mám najeto skoro 1000km..mnkk píše:Veď preto píšem, že čím skor urobí prestavbu, tým lepšie. Pochybujem, že bude stáť plyn 30Kč a benzín 42kč (aj tak ušetrím). Do 2015 isto neprekročí 25kč. Benzín stojí už dnes 38Kč. Kolko bude stáť benzín v 2015, keď každý rok zdražie o 6Kč??? Uvidíme... Ja to už neriešim, lebo sa mi prestavba vrátila. Či ušetrím 1,20Kč/km teraz, alebo 0,80Kč/km v roku 2015... To je pasé, lebo vždy ušetrím...
Najskor si musí ujasniť kilometrový nájazd za rok a kolko si auto nechá. Potom uvažovať o prestavbe. Inak je to varenie z čistej vody...
No, a jsou nějaké verifikované zprávy - jak se to bude vyvíjet ? jako z min financí nebo dopravy nebo atk?PPP píše:Nějak jsem zde v těch argumentech pro a proti nezaznamenal plánované navyšování spotřební daně u LPG
DiFazz
Hyundai i30cw, 11/2011, 1.4 80kW
Hyundai i30cw, 11/2011, 1.4 80kW