Co se týče délky poplachu,dle české normy je max délka 30sec. Tu dodržuje třeba Jablotron...Jak je to u originál alarmu i30 nevím,mám Start verzi,kde musí být dodělávaný,ale

by měl naše normy respektovat. No....

Stejně tak podle naší normy nesmí být třeba dálkový start nebo naopak dálkové zastavení auta při krádeži.
Připojení pageru ke klaksonu by mělo jít bez problémů,protože i30 má zvlášť klaksony za nárazníkem a zvlášť klaksonek u spínače kapoty(ten houká jako alarm).Takže by pager vysílal jen když by měl....
Pager není špatná věc,auto je dohledatelné,máte o něm pořád přehled,jen záleží,jak rychle utíkáte zpět k autu když se Vám alarm ohlásí

Ale doporučuji i zálohovací baterii,přece jen někteří zloději baterii v autě odpojí...
Žádný alarm není stoprocentní,ale proč těm hajzlíkům to jejich nenechavé řemeslo neztížit?Když bude stát na parkovišti devět aut s alarmem a desáté bez, které si vybere? Takže každá drobnost,třeba jen ten tajný vypínač je užitečný...
Co se týče falešných poplachů-nemělo by,ale stává se to. Je škoda,že na kontaktu kapoty není kontrolka,ale to už bychom chtěli moc.Nehledě na to,že pokud se nepletu,tak i originál alarm zahlásí třeba nedovřené dveře při zamykání,tak proč by nehlásil kapotu.Spíš to vidím na těch pár desetin milimetru seřízení spínače,kde stačí tepelná roztažnost držáku,nebo spínače a už to houká...