Demontáž rádia
Moderátoři: miooo, Moderátoři
- DanielD952
- **
- Příspěvky: 224
- Registrován: 22 črc 2012, 09:48
Demontáž rádia
Ahoj, nevíte náhodou někdo jak demontovát rádio v Santa Fe? Potřebuju si zapojit Parrota a nepodařilo se mi na to přijít zatím. Díky.
- Přílohy
-
- CIMG1423xx.jpg (246.35 KiB) Zobrazeno 5675 x
Hyundai Santa Fe 2,2 CRDI, 143kw, 194 PS, 387 Nm, 2007
Spotřeba 7,0 - 7,5l/100km
Spotřeba 7,0 - 7,5l/100km
- Reklama
Re: Demontáž rádia
Demontáž je dosť zložitá. Je nutné demontovať dlhú lištu s imitáciou dreva pod rádiom, skrutky zdola a nejaké západky. Potom odmontujte mrieky prieduchov vedľa rádia, čím sa zprístupní bočný prístup k boxu rádia. Rádio je upevnené skrutkami z bočných strán boxu. Robil som to pred pár rokmi tak popis nie je detailný.
Santa Fe 114 kW CRDI, 2007
-
- *
- Příspěvky: 84
- Registrován: 23 srp 2012, 11:12
Re: Demontáž rádia
to samé čeká i mě s pionner avic D3, teď se chystám na zapojení ipod kabelu ale jestli je to takhle složitý než u obyč 1DIN rádia tak to potěš koště
-bojím se ulámanejch paciček a podobně
-bojím se ulámanejch paciček a podobně
SF 2,2 114kw AT
- DanielD952
- **
- Příspěvky: 224
- Registrován: 22 črc 2012, 09:48
Re: Demontáž rádia
To se také právě bojím abych nic neulámal. Předpokládám, že dlouhou lištou s imitací dřeva je myšlena ta před spolujezdcem. Ke šroubkům se dostanu skrze přihrádku před spolujezdcem?
Hyundai Santa Fe 2,2 CRDI, 143kw, 194 PS, 387 Nm, 2007
Spotřeba 7,0 - 7,5l/100km
Spotřeba 7,0 - 7,5l/100km
Re: Demontáž rádia
Anglicky navod http://www.jamessimpson.co.uk/hyundai-s ... eo-removal
Sorento 2.2CRDi TOP 4x4 (2021)
Sportage 1.6T-GDi GT line 4x4 (2017)
Stinger 3.3 V6 T-GDi (2017)
Prodáno:
Santa Fe 2.2CRDi GLS 4x4 (2008)
Sorento 2.2CRDi Premium 4x4 (2013)
Sorento 2.2CRDi (2010)
Santa Fe 2.2CRDi (2007)
cee'd 1.6CRDi (2007)
-
- *
- Příspěvky: 84
- Registrován: 23 srp 2012, 11:12
Re: Demontáž rádia
hmm, díky ti za tipBed@ píše:Anglicky navod http://www.jamessimpson.co.uk/hyundai-s ... eo-removal
SF 2,2 114kw AT
- DanielD952
- **
- Příspěvky: 224
- Registrován: 22 črc 2012, 09:48
Re: Demontáž rádia
Super návod, díky Dnes se mi povedla jen odstranit lišta, pak už byla tma. Jelikož nemám to speciální nářadí a páčením nožem nebo šroubovákem by se to poškodilo, tak jsem to vyřešil tak, že jsem vyloupl ten plast u spolujezdce na straně palubky (jak se vypíná airbag spolujezdce) a pak tu lištu vytlačil zezadu a nic se nepoškodilo. Uvidíme jak to půjde dál, ale myslím, že ted už je vyhráno
Hyundai Santa Fe 2,2 CRDI, 143kw, 194 PS, 387 Nm, 2007
Spotřeba 7,0 - 7,5l/100km
Spotřeba 7,0 - 7,5l/100km
-
- *
- Příspěvky: 84
- Registrován: 23 srp 2012, 11:12
Re: Demontáž rádia
Tak to je super, ta lista teda nedrží na žádných sroubkach? Koukal jsem, ze v kastliku jsou zeshora 2, ale pokud jsi to ,, jen,, vyloupnul ...
Napis pak prosím jak jsi pokračoval, teda pokud nebudu rychlejší
Napis pak prosím jak jsi pokračoval, teda pokud nebudu rychlejší
SF 2,2 114kw AT
- DanielD952
- **
- Příspěvky: 224
- Registrován: 22 črc 2012, 09:48
Re: Demontáž rádia
Nene, ta lišta je jen nacvaknutá, ale jde to dost těžko i tak. Šroubky jsou potřeba vyndat až poté u větracích mřížek a možná i u té přihrádky nad rádiem - dle toho návodu v odkazu, ale to se vše ukáže...
Hyundai Santa Fe 2,2 CRDI, 143kw, 194 PS, 387 Nm, 2007
Spotřeba 7,0 - 7,5l/100km
Spotřeba 7,0 - 7,5l/100km
- DanielD952
- **
- Příspěvky: 224
- Registrován: 22 črc 2012, 09:48
Re: Demontáž rádia
Tak už je hotovo.
Uvádím zde návod na demontáž rádia.
1) Za prvé je potřeba vyyndat lištu v dekoru dřeva, která se táhne na palubní desce od spolujezdce až k volantu. Je tam jen nacvaknutá a stačí vypáčit - pokud však nemáte vhodné nářadí, tak by se palubní deska nebo lišta mohly poškodit. Doporučuji proto vyloupnout kryt na boku palubní desky u spolujezdce - tam kde se vyppíná airbag, je tam výřez a jde to šroubovákem bez poškození. Poté již jde vytlačit lišta ze zadu směrem dopředu - doporučuji začít u prního "zácvaku" a pak už jde pokračovat i zepředu. Drží to hodně dobře, tak se nebojte zabrat. Popelník je součástí lišty, tudíž se vyndá celý současně a musí se jen odpojit konektor od světýlka popelníku.
2) Po vyndání lišty je potřeba vyšroubovat šroubky u středových průduchů ventilace (na každé straně jeden).
3) Poté je potřeba vyšroubovat dva šroubky v horní malé schránce nad rádiem. Po vyšroubování vysuňte ven a vyndejte celou schránku.
4) Po těchto úkonech lze již vysunout celý středový panel okolo rádia. Musí se odpojit 4 konektory, aby mohl být panel uplně odstraněn.
5) Pak už je vidět na 4 šrouby, které drží rádio, stačí je vyšroubovat a rádio vysunout.
6) Pozor, musíte znát kód k rádiu, protože pokud odpojíte konektor rádia, bude ho to vyžadovat po opětovném zapojení.
7) Pokud někdo demontujete rádio kvůli montáži Parrota, tak si dopředu pořiďte příslušnou redukci (ne jako já, který jí nemá, tak to zase vše namontoval zpět než příjde). hyundai nemá klasické ISO připojení, které mají kabely od Parrota.
Fotografie napoví, i když už je většina vidět v odkazu výše...
Uvádím zde návod na demontáž rádia.
1) Za prvé je potřeba vyyndat lištu v dekoru dřeva, která se táhne na palubní desce od spolujezdce až k volantu. Je tam jen nacvaknutá a stačí vypáčit - pokud však nemáte vhodné nářadí, tak by se palubní deska nebo lišta mohly poškodit. Doporučuji proto vyloupnout kryt na boku palubní desky u spolujezdce - tam kde se vyppíná airbag, je tam výřez a jde to šroubovákem bez poškození. Poté již jde vytlačit lišta ze zadu směrem dopředu - doporučuji začít u prního "zácvaku" a pak už jde pokračovat i zepředu. Drží to hodně dobře, tak se nebojte zabrat. Popelník je součástí lišty, tudíž se vyndá celý současně a musí se jen odpojit konektor od světýlka popelníku.
2) Po vyndání lišty je potřeba vyšroubovat šroubky u středových průduchů ventilace (na každé straně jeden).
3) Poté je potřeba vyšroubovat dva šroubky v horní malé schránce nad rádiem. Po vyšroubování vysuňte ven a vyndejte celou schránku.
4) Po těchto úkonech lze již vysunout celý středový panel okolo rádia. Musí se odpojit 4 konektory, aby mohl být panel uplně odstraněn.
5) Pak už je vidět na 4 šrouby, které drží rádio, stačí je vyšroubovat a rádio vysunout.
6) Pozor, musíte znát kód k rádiu, protože pokud odpojíte konektor rádia, bude ho to vyžadovat po opětovném zapojení.
7) Pokud někdo demontujete rádio kvůli montáži Parrota, tak si dopředu pořiďte příslušnou redukci (ne jako já, který jí nemá, tak to zase vše namontoval zpět než příjde). hyundai nemá klasické ISO připojení, které mají kabely od Parrota.
Fotografie napoví, i když už je většina vidět v odkazu výše...
Naposledy upravil(a) DanielD952 dne 11 říj 2012, 14:13, celkem upraveno 1 x.
Hyundai Santa Fe 2,2 CRDI, 143kw, 194 PS, 387 Nm, 2007
Spotřeba 7,0 - 7,5l/100km
Spotřeba 7,0 - 7,5l/100km
- DanielD952
- **
- Příspěvky: 224
- Registrován: 22 črc 2012, 09:48
Re: Demontáž rádia
Foto z demontáže.
- Přílohy
-
- CIMG1783.JPG (215.96 KiB) Zobrazeno 5562 x
-
- CIMG1782.JPG (202.7 KiB) Zobrazeno 5562 x
-
- CIMG1779.JPG (135.85 KiB) Zobrazeno 5562 x
Hyundai Santa Fe 2,2 CRDI, 143kw, 194 PS, 387 Nm, 2007
Spotřeba 7,0 - 7,5l/100km
Spotřeba 7,0 - 7,5l/100km
- DanielD952
- **
- Příspěvky: 224
- Registrován: 22 črc 2012, 09:48
Re: Demontáž rádia
Foto z demontáže.
- Přílohy
-
- CIMG1790.JPG (196.11 KiB) Zobrazeno 5562 x
-
- CIMG1788.JPG (194.98 KiB) Zobrazeno 5562 x
-
- CIMG1787.JPG (216.48 KiB) Zobrazeno 5562 x
Hyundai Santa Fe 2,2 CRDI, 143kw, 194 PS, 387 Nm, 2007
Spotřeba 7,0 - 7,5l/100km
Spotřeba 7,0 - 7,5l/100km
- DanielD952
- **
- Příspěvky: 224
- Registrován: 22 črc 2012, 09:48
Re: Demontáž rádia
Foto z demontáže.
- Přílohy
-
- CIMG1796.JPG (201.4 KiB) Zobrazeno 5562 x
-
- CIMG1795.JPG (254.22 KiB) Zobrazeno 5562 x
Hyundai Santa Fe 2,2 CRDI, 143kw, 194 PS, 387 Nm, 2007
Spotřeba 7,0 - 7,5l/100km
Spotřeba 7,0 - 7,5l/100km
-
- *
- Příspěvky: 84
- Registrován: 23 srp 2012, 11:12
Re: Demontáž rádia
tak to teda smekám a tleskám
moc díky i za fotky,super návod !
jen jak je to s tím popelníkem, ten se vyndá a odpojí až po odstranení lišty?
ještě se zeptám sice ,,mimo mísu,, , u tvého loginu máš uvedeno spotřeba 7,0-4,5l, jak jsi to dokázal?
mám sice automat a 7míst, ale pod 8,9 se nedostanu i když už skoro auto tlačím
moc díky i za fotky,super návod !
jen jak je to s tím popelníkem, ten se vyndá a odpojí až po odstranení lišty?
ještě se zeptám sice ,,mimo mísu,, , u tvého loginu máš uvedeno spotřeba 7,0-4,5l, jak jsi to dokázal?
mám sice automat a 7míst, ale pod 8,9 se nedostanu i když už skoro auto tlačím
SF 2,2 114kw AT
- DanielD952
- **
- Příspěvky: 224
- Registrován: 22 črc 2012, 09:48
Re: Demontáž rádia
Díky za upozornění, už jsem to do návodu doplnil - popelník je součástí lišty, tudíž se vyndá současně a musí se odpojit konektor od popelníkovýho světýlka
No abych pravdu řekl, tak tých 7,5l/100km se mi povedlo jen jednou když jsem jezdil denně v zácpách po Praze, jinak je to 7l/100km. Mám auto sice jen 3 měsíce, ale už jsem najel 6500km, tak už to na nějaký vzorek stačí. Jinak jezdím denně kombinaci okreska, vesnice, dálnice, spojka, Praha + samozřejmě ostatní pojíždky. Když jsem to auto kupoval, tak jsem si nebyl jistý, protože jsem chtěl automat a u takového auta i 4x4...pak mě ale jeden maník co v tom dělá nahlodal, ať si to 4x4 rozmyslím, že pokud to nepotřebuju, at to neberu, že mi to zvýší spotřebu, hrozí další možná porucha a navíc prý to auto i hůře jezdí než klasická předokolka (nemohu posoudit, nikdy jsem nezkoušel)...no a tím jsme plynule přešli k automatu a to mi říkal, že je super, ale že to mi tu spotřebu dost rapidně zvýší at s tím počítám a navíc dle jeho názoru není u těchto modelů ta převododvka zrovna nejpovedenější (ale hodně mě mrzí, že ho nemám)...Takže z toho mohu jen usuzovat, že to dělá tu zvýšenou spotřebu, ale ruku do ohně bych za to nedal. I když že je u automatů vyšší spotřeba je asi všeobecně známo.
Jinak to auto nehuntuju, za studena ho šetřím, ale na druhou stranu u mě taky nemá nic zadarmo a jeho výkon využívám často, takže žádná lehká noha na plynu Sám jsem byl překvapen spotřebou, za tyto jízdní vlastnosti bych dal klidně i o litr, dva víc a nemrzeli by mě Včera byl santa na servisní prohlídce a má vše vyměněno, tak třeba se odvděčí ještě lepší spotřebou s olejem 5W30
No abych pravdu řekl, tak tých 7,5l/100km se mi povedlo jen jednou když jsem jezdil denně v zácpách po Praze, jinak je to 7l/100km. Mám auto sice jen 3 měsíce, ale už jsem najel 6500km, tak už to na nějaký vzorek stačí. Jinak jezdím denně kombinaci okreska, vesnice, dálnice, spojka, Praha + samozřejmě ostatní pojíždky. Když jsem to auto kupoval, tak jsem si nebyl jistý, protože jsem chtěl automat a u takového auta i 4x4...pak mě ale jeden maník co v tom dělá nahlodal, ať si to 4x4 rozmyslím, že pokud to nepotřebuju, at to neberu, že mi to zvýší spotřebu, hrozí další možná porucha a navíc prý to auto i hůře jezdí než klasická předokolka (nemohu posoudit, nikdy jsem nezkoušel)...no a tím jsme plynule přešli k automatu a to mi říkal, že je super, ale že to mi tu spotřebu dost rapidně zvýší at s tím počítám a navíc dle jeho názoru není u těchto modelů ta převododvka zrovna nejpovedenější (ale hodně mě mrzí, že ho nemám)...Takže z toho mohu jen usuzovat, že to dělá tu zvýšenou spotřebu, ale ruku do ohně bych za to nedal. I když že je u automatů vyšší spotřeba je asi všeobecně známo.
Jinak to auto nehuntuju, za studena ho šetřím, ale na druhou stranu u mě taky nemá nic zadarmo a jeho výkon využívám často, takže žádná lehká noha na plynu Sám jsem byl překvapen spotřebou, za tyto jízdní vlastnosti bych dal klidně i o litr, dva víc a nemrzeli by mě Včera byl santa na servisní prohlídce a má vše vyměněno, tak třeba se odvděčí ještě lepší spotřebou s olejem 5W30
Hyundai Santa Fe 2,2 CRDI, 143kw, 194 PS, 387 Nm, 2007
Spotřeba 7,0 - 7,5l/100km
Spotřeba 7,0 - 7,5l/100km