Vysoké otáčky na volnoběh při jízdě
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Vysoké otáčky na volnoběh při jízdě
Stále přemášlím, proč mi přijde, že mi to auto trochu víc papá a pořád mi nejde do hlavy jedna věc. Když při jízdě vyřadím, volnoběžné otáčky spadnou na cca 1200ot a tam se drží stále. Až když přibrzdím třeba na 30 spadnou na cca 800-900. Při stání na volnoběh drží taky správné otáčky. Nedávno jsem se projel v Accentu o rok novějším (hranatej model), měl stejnej motor a tam padaly otáčky do 5 sekund od vyřázení. Je to normální nebo je někde problém? Je to motor G4EK, můžou poradit i lidi co maj Scoupe, je to stejnej motor. Díky Jirka
Hyundai Accent GLS, 1,5i, 12/1999, 5dv.,
PRODÁNO 05/2012
PRODÁNO 05/2012
- Reklama
mám to úplně stejně - když za jízdy vyřadím drží se otáčky kolem cca 1200 a asi na 800 spadnou až při zastavení (nebo těsně před zastavením při malinké rychlosti). Jinak při stání otáčky drží ... asi to bude OK!
žere mi to málo, tak to otáčkama asi nebude.
nemáš vysokou spotřebu kvůli širokým pneu???
žere mi to málo, tak to otáčkama asi nebude.
nemáš vysokou spotřebu kvůli širokým pneu???
Toyota Avensis sedan Sol 2.0 16V (94 kW)
dříve: Accent 1.5 12V GLS, r.v. 1997
dříve: Accent 1.5 12V GLS, r.v. 1997
No určitě na tom mají podíl trochu kola, cca 0,5-1L/100km, dále cesta do práce (8km jedu cca 25minut -děs ) no a taky mladá těžká noha na plynu. Ale to asi vliv moc nemá, někdy jezdím svižněji a dostanu se níž spotřebou, než když se snažím jezdit úsporně. Jinak všem díky za odpověď, aspoň vím, že je to v pořádku.yenda píše:mám to úplně stejně - když za jízdy vyřadím drží se otáčky kolem cca 1200 a asi na 800 spadnou až při zastavení (nebo těsně před zastavením při malinké rychlosti). Jinak při stání otáčky drží ... asi to bude OK!
žere mi to málo, tak to otáčkama asi nebude.
nemáš vysokou spotřebu kvůli širokým pneu???
Hyundai Accent GLS, 1,5i, 12/1999, 5dv.,
PRODÁNO 05/2012
PRODÁNO 05/2012
- Kámen_Dave
- **
- Příspěvky: 294
- Registrován: 22 čer 2006, 14:14
- Kontaktovat uživatele:
no mne to tak isto robi. ked idem z vyradenou rychlostou tak sa drzia otacky okolo 1100 a akonahle zastanem tak sa ustalia na tych 800..sam som nad tym rozmyslal preco je to tak a napadla ma jedina vec a tou je olej v prevodovke..Ked idem dlhsiu cestu cca 300 km tak mi drzi volnobeh 800 aj ked idem 120km/h asi preto, ze sa poriadne zohreje olej v prevodovke a tym padom netoci tolko motor ta prevodovka. podla mna to nema nic s posilovacom brzd alebo s niecim inym...
U mé lantry je to totéž. Podle mechanika je čidlo někde v tachometru a dokud je auto v pohybu, tak jsou zvýšené otáčky, po zastavení se sníží na oněch 900 ot/min. Je to prý kvůli lepšímu řazení kdy otáčky tak prudce neklesají a jde lépe řadit. Tolik podle mechanika.Určitě se dá to čidlo v tachecu vyřadit ale jestli je to dobré, to si musíš zjistit sám.
Lantra 1,6 16V G4GR r.v.96 zelená metal.