Problém EPS - posilovač řízení
Moderátoři: Martun, Moderátoři
Re: Problém EPS - posilovač řízení
Borku, dobrá volba .... hydro servo je na tom co se týče poruchovosti určitě líp než EPS a starší generace Ria byla i vzhledově dost povedená. Taky jsem po něm pokukoval, když jsem si chtěl koupit novou káru, ale vůbec jsem nevěděl, že se dělalo i v sedanu na salonu měli jen HB a ten jsem nechtěl ....
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
- Reklama
Re: Problém EPS - posilovač řízení
Koukal jsem na ty posilovace a pro Acu jsem nasel dve deleni 01/2007 a od 02/2007..ten prvni je sehnatelny za +-280 doalru.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Problém EPS - posilovač řízení
harde a dalsi treti a posledni 3 generace posilovace prisla na podzim 2008,1gen byla poruchova,pak udelali 2gen,na ni se taky objevovali chyby a 3 posledni by mela byt dobra,i kdyz i nani se vyskytuji zavady ale ne v takove mire jako na tech prvnich 2gen., navic jsou rozedelena pro benzin a diesel, i kdz u nas servisy HYU rikaj ze je jen jeden druh pro obe verze,bohuzel neni tomu tak
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
Re: Problém EPS - posilovač řízení
Nemá niekto doma pohodené dané pokazené servo na Accent MC a už ho nepotrebuje? V prípade že mu zavadzia rád by som sa ho ujal na pokusy
Ďakujem
Ďakujem
Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Re: Problém EPS - posilovač řízení
Ahoj lidi.Dnes jsem jel z nemocnice v Hradci Králové.Nad Nasavrkami mi cinkla nějaka akustická upoutávka a rozsvítila se kontrolka EPS.Trhnutí volantem,že mně to v tý mlze málem vykoplo ze silnice.Za mnou na prdeli kamion,předemnou taky.Tak jsem si připadal jak s T111,Vilda zná.Zastavit nešlo,tak skoro 30km jízdy.Před barákem jsem to chcíp,za 3 minuty nakop a sice trvalo 10 vteřim,než zhasla,můra oranžová,ale servo šlo.Pak jsem to zkusil u garáže a už dobrý.Tak nevim,ale ta cena mně seere.
Re: Problém EPS - posilovač řízení
tak jsem byl dneska přezout,servo maká normálně,jen trvá asi 10 vteřin,než zhasne EPS.Zitra jedu do Havl.Brodu na počítač,tak uvidim
Re: Problém EPS - posilovač řízení
Zdravim, ja jsem se dal se servem asi nepsala, mela jsem to na ty diagnostice, kde automechanik rikal, ze je vadna ridici jednotka, přičemž na to mrknul a to a od ty doby se mi to vlastne neseklo, tak jestli to nestaci prvotne jen nejak postourat
Re: Problém EPS - posilovač řízení
Zuotka : To mě taky zasíná po nastartování až po chvíli,jinak mě se to stalo asi třikrát,ale ted se mi to už delší dobu nestalo, a to jsem ted docela často jezdil po praze, takže posilovač dostal zabrat....
Miros : pochopil jsem to dobře že ti to samo trhlo volantem???
Miros : pochopil jsem to dobře že ti to samo trhlo volantem???
AKTUÁLNI:
ŠKODA OCTÁVIA STYLE 1.9 TDI 66KW
PRODÁNO:
HYUNDAI ACCENT 1.5CRDI 96 KW
ŠKODA OCTÁVIA STYLE 1.9 TDI 66KW
PRODÁNO:
HYUNDAI ACCENT 1.5CRDI 96 KW
Re: Problém EPS - posilovač řízení
Jarous: tak mne se to stavalo snad každou jizdu, pravidelne na Evropsky.. a od ty navstevy servisu ani jednou
Jeste teda mrknu na to, po jaky dobe to zhasne..
Jeste teda mrknu na to, po jaky dobe to zhasne..
Re: Problém EPS - posilovač řízení
Jarous.Právě.Nad Nasavrkama směrem k Železným Horám táhlá zatáčka pravá.Najednou cvaknutí a trhlo mi to volantem na přímo.Vlastně narovnal na přímej směr.V tu ránu volant tvrdej,až se mi pulky sevřely.V autě rodina.A snad 5 metru za prdelí u náraníku debil s kamionem.Jel jsem max 50 mlha jak mlíko.Kvuli tomu volovi jsem nemohl ani zastavit,ještě problikával dálkama
Re: Problém EPS - posilovač řízení
to verim ze to trhlo,pokud jsi byl v zatacce a volant natoceny,je to normalni jev,zvlast pokud jsi mel pridany plyn tak kola maj snahu pod plynem se rovnat do primeho smeru a pokud to necekas a najednou vypadne posilovac tak je ceklkem pecka do ruk i u toho osobaku , u nakladaku ci autobusu je to jeste vetsi morda,mne se to stalo na autobusu kdy mi praskla hadice od posilovace a zrovna to bylo v zatacce, pravym prednim bokem jsem lizal svodidla,tak tak ze jsem neskoncil v prikopu,bok narazniku a bok predni masky tenkrat sel novej,byl to celkem mazec
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
Re: Problém EPS - posilovač řízení
Ahoj Pavle.Jo,kdysi jsem to zažil na matesovi.Jinak volant šel jak u Supra,co mám na pole.Jinak v sobotu jsem přivezl Z25K.Sice napaden domácím kutilstvím,ale to se poddá.
Jinak k tématu.Asi mám načatý opět přední tlumiče,tlučou a myslel jsem,jestli to tomu taky nepomohlo.Že to jde těžko,jak se ochladilo,tak to celé vrže.Začíném, pochybovat o kvalitě a životnosti
Šilhám po IX20,ale na foru to je taky hitparáda,I30 snad.Ale jaká bude kvalita za par let?
Navíc máme problém s nemocí,tak třeba aca bude muset sloužit
Jinak k tématu.Asi mám načatý opět přední tlumiče,tlučou a myslel jsem,jestli to tomu taky nepomohlo.Že to jde těžko,jak se ochladilo,tak to celé vrže.Začíném, pochybovat o kvalitě a životnosti
Šilhám po IX20,ale na foru to je taky hitparáda,I30 snad.Ale jaká bude kvalita za par let?
Navíc máme problém s nemocí,tak třeba aca bude muset sloužit
Re: Problém EPS - posilovač řízení
Až vymeníte servo, poprosím to staré....
Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Re: Problém EPS - posilovač řízení
Miros:
tak to je pekny, ja si furt pokladala otazku, co by se stalo, kdyby se mi to seklo v zatacce :-O
Ted uz vim a docela se desim, az nastane ta situace..
tak to je pekny, ja si furt pokladala otazku, co by se stalo, kdyby se mi to seklo v zatacce :-O
Ted uz vim a docela se desim, az nastane ta situace..
Re: Problém EPS - posilovač řízení
dnes jsme byl s autickem venku a zameril jsem se na kontrolku pro posilovac,po nastartovani svitila snad kolem 10 vterin nez zhasla,podotykam ze zadne problemy se mi neprojevuji s posilovacem takze je to asi normalini jev kdyz sviti tak dlouho.
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40