Ahoj po dlhej dobe
Rad by som sa vas spytal ci ste uz riesili na svojich accentikoch problem s unavenym a zoslabnutym navijanim prednych bezp. pasov. Ako ste to riesili? V servise alebo sa to nejak rozobrat a vymenit nejaku pruzinu alebo co to tam tu silu vytvara
Dakujem za vase postrehy a prajem krasne vianoce
No clovece me docela dobre poslouzil silikonovy olej,lehounce maznout tu kladku pres kterou jde pas,na sloupku dveri...je to teda ultra bastl,ale funguje to.
když namaže tu kladku jak říkáš, tak tomu moc nepomůže, a jestli ten dotyčný má světlej pás tak maximálně ho bude mít flekatej.....
Jinak to slabé navijení je v navijáku, prostě je už vytahanej a v žádným případě nedoporučuju navijak rozebírat , je v něm ztočená pružinka, a ta jak vystřelí, tak ho můžeš vyhodit .
Mně to udělá po nějakém čase taky, že slabě tahá. Tak vezmu napuštěné ubrousky na čištění kůže a potřu ty pásy kompletně a zároveň je vyčistím.
Pak se navíjí výborně.
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Popravdě to se mi nezdá,přeci nemůže trochu nečistoty ubrat na síle navijení, dělám ve firmě která vyrábí tyto navijáky s pásama, různě se tam testují zasekávání a síla navijení + hlučnost navijáku, když se ukáže že slabě navijí,musí se hned vyřadit a dát k opravě.
A opravdu to neni nečistotama na pásu....Ale nevim jak je to ve vašem případě, když vám to pomůže poze otřít,ale moc tomu popravdě nevěřím...
Nepoznám konštrukciu nových pásov, ..ale nestrašte Pásy majú asi v princípe rovnakú konštrukciu, je to pásová pružina ,namotaná okolo stredu, a tá keď "zvädne", pás neťahá. Bývajú tam ešte gravitačné piostky (teda bývali) a to je všetko. Ak to nie je napojené na nejakú rozbušku, tak to rozoberie malé decko, pridá pružine 5 otáčok, a funguje to ďalej.Naposledy som to robil na Accentovi cca v 98 roku.
V čom vidíte problém?
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Jo to mě se ted stává pokaždý, a rozebírat se mi to taky nechce. a popravdě nevím jak je to u navijáků korejské výroby ale u škoda ,ford seat atd. tam se ty krytky ani rozdělat nejdou , tam se to taví, teda aspon u těch novjejších modelů...
Poslední dobou je toho u ácci nějak hodně co se rozbijí ....docela mě to unavuje..
Měl jsem fábii r.v.02 měl jsem ji 5 let a nic , áccu mam 2 roky a začíná se to všechno scházet...
jarous020: To je velmi individuální, mě se naopak na Fabii kazila spousta věcí a na Accentovi (ťuk, ťuk) zatím vše v pohodě. Tedy když pominu tlumiče, ale ty jsou nemocné často už z výroby.
Accent 1.4i Active - Continental Silver (10/2008-4/2015) prodáno
Jo to je taky pravda, u mého acci to nejsou jen tlumiče, další je posilovač, to má skoro každý , ten pás, ted mi ke všemu začlo hučet ložisko, dnes mi zůstali vyset na jednom kole destičky,stabilizační tyčky mam v háji, jak se oteplí tak mi padá pravé stínidlo, .....tak ty tlumiče a ty stabilizační tyčky beru, to je věc která se může pokáknout i na novém autě,ale mam smůlu že se to naschromáždilo ted najednou....
Ale co se mi pořád líbí ,to je ten motor ten tach,jel jsem za traktorm,na dvojku, potřeboval jsem ho rychle předjet tak jsem sešlápnul plyn na podlahu a auto na tu dvojku začlo hrabat , to jsem ve fabii vážně nikdy nezažil:) motor se hodně povedl, jestli to taky dělá ten chip? nevim...
jarous020 píše: ..jel jsem za traktorm,na dvojku, potřeboval jsem ho rychle předjet tak jsem sešlápnul plyn na podlahu a auto na tu dvojku začlo hrabat ...
traktor předjede i trabant.. a taky bude hrabat na dvojku
ale takle jsem to nemyslel myslel jsem to, že při pomalé jízdě na dvojku sešlápnu později plyn, tak auto začne hrabat i na silnici. U fabie když jsem chtěl takle blbnout tak jsem musel vytočit jedničku aby si to písklo na dvojku, a u ácci ji mam, sešlápnu pedál motor se dostane do otáček a začne hrabat....(ale né že bych to dělal běžně, z takovích kravin jsem dávno vyrostl ale občas si rád zablbnu, kor když ujíždim oktávce a jejímu nakáklému majiteli
To mě bude ještě chvilku trvat,než z toho vyrostu.. poslední úlovek Fiat Barchetta na rozjezd do kopce,na semaforech..on v tom měl 1.8 130 koní.od trojky vejš už se mě neudržel.A v neposlední řadě si považuju,že jsem na rozjezd uvisel Touarega V6 Tdi:-D