elantra 2011 a zkušenosti s ní
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Re: elantra 2011 a zkušenosti s ní
Podle cpecifikací výbavy Style v ČR má být funkce Clean Air přítomna a na středovém panelu toto logo je.
A které věci se resetují dlouhým stiskem Trip? Přiznám se že jsem manuál četl jen zběžně
A které věci se resetují dlouhým stiskem Trip? Přiznám se že jsem manuál četl jen zběžně
1990...všelicos....2012...Hyundai Elantra Style 97kW
- Reklama
Re: elantra 2011 a zkušenosti s ní
Hej, logo tam je. Len ci to naozaj aj funguje, to nedokazem zistit.
Tlacitkom Trip sa nic neresetuje, len v SK navode to tak napisane je. Asi som to napisal trochu nepochopitelne. V original EN navode je to popisane korektne.
Tlacitkom Trip sa nic neresetuje, len v SK navode to tak napisane je. Asi som to napisal trochu nepochopitelne. V original EN navode je to popisane korektne.
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
Ex-Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, Phantom Black, 2012, zdedil ju muoj avatar
Ex-Lanos SX sedan, 1998, 1.6/16V, ma uz noveho majitela
Ex-Skoda 100, 1974, nech je jej magnet na srotovisku lahky
Ex-Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, Phantom Black, 2012, zdedil ju muoj avatar
Ex-Lanos SX sedan, 1998, 1.6/16V, ma uz noveho majitela
Ex-Skoda 100, 1974, nech je jej magnet na srotovisku lahky
Re: elantra 2011 a zkušenosti s ní
Ahoj lidi, taky jsem si čerstvě koupil Elantru, mam s ní najeto nějakých 500 km, takže taky přidám své dojmy.
Ohledně barvy, souhlasím s ppp, elantře sluší světlejší barvy, na ní vyniknou hlavně zadní světla, která dělají z Elantry kus auta, protože záď je krásně masivní. Asi nejhorší barva je ta červenohnědá. Sám jsem se rozmýšlel mezi bílou, krémovou a světle modrou metalízou, nakonec jsem si vybral tu světle modrou a ta barva se mi líbí čím dál víc. Nejen že je nepřehlídnutelná mezi ostatními auty, ale vypadá to, že na ní nebude vidět tak bordel.
Exterier - klady
- samo že vzhled, vypadá jako auto za půl mega a víc a přitom je cenově na úrovni líp vybavený fabie. Spousta lidí si jí plete s i40kou, ale moc se jim nedivim, při pohledu z boku je rozezná jen člověk, který se o auta trochu zajímá (je jen málo detailů, podle kterých se to pozná). Zkrátka z venku to nemá jakoukoli chybu
- i z nastupování jsem měl větší strach díky nižší výšce, ale nakonec bez problémů
- široké otevírání dveří - přední dveře se otevírají snad do 70 stupňů na 3 aretace. Jen je třeba dávat pozor, lidi, který to neví a jsou zvyklí, že otevřou dveře doplna, narazí na auto vedle. Na plný otevření dveří vedle sebe potřebujete asi metr místa
- zhasínání světel - dobře vymyšlený, když přijedete domů a nemáte světlo, necháte světla zapnutý a zamknete. Světla zůstanou cca 20s rozsvícený a pak sami zhasnou, takže auto krásně posvítí na cestu. No a ráno stačí odemknout a auto zase posvítí na cestu.
Exterier - zápory
- je to možná zatím můj boj, ale je to zadní víko kufru. Pořád si nemůžu zvyknout, že tam neni žádný čudl na otevření. Pořád lovim klíč po kapsách a když chvátam, mam pocit, že tlačítko na dálkáči držim věčnost, než se to otevře. A navíc - doufam, že mi jednou nevypadnou klíčky do kufru, až ho budu zavírat. Auto zůstane zamknutý, klíčky uvnitř a já můžu na autobus A navíc mam vždycky pocit, jako by na mě lidi koukali jako "hele frajer, stoupne si ke kufru a otevírá ho dálkáčem, jako by nemoch stisknout tlačítko na kufru" Zase šikovný, že když chci jen do kufru, nemusim odemykat auto, to je zase dobrý
- výměna žárovek, ale to už je asi klasika u všech nových aut. Jen tady si na levým oku u řidiče nevyměnim asi ani žárovku na blinkru. Prostě světlo ven
- automatický zavírání oken chybí, taková drobnůstka, ale když zapomenu zavřít okno a zamknu, zůstanou otevřená. Za to bych si klidně něco připlatil. Ale možná to lze dodat.
Interiér - klady
- jednoznačně vzhled, je to tu boží. Když si chci koupit třeba Škodovku, dam si max výbavu a oni mi za odměnu dají do interiéru malou hliníkovou lištu a pár drobností a hotovo. Tady je palubka tvořená ve vzhledu kovu, lesklé černé, která vypadá luxusně a stříbrné. A nejen palubka, ale i dveře jsou stylově naladěný.
- ovládací prvky, jsou přesně tam, kde mají být, žádný chaos, zatím jsem nenarazil na tlačítko o kterým bych si říkal "proč ho dali zrovna sem?"
- prostor, přecházel jsem z MPVčka, takže jsem potřeboval místo hlavně vzadu pro děti a teď si tam sedí jak ministři
- středový panel má super tvar, takže vůbec nepřekáží kolenům
- i když ppp psal, že jako zápor považuje levná záda sedaček, pro mě je to zase plus. Na zádech předních sedaček je plastový díl, který sice vypadá lacině, ale když vozíte vzadu děti, který rádi kopou špinavýma botičkama do sedaček, je omytí takovýho plastu potom k nezaplacení. Jen nechápu, proč odkládací síťku dali jen na záda sedačky vpravo
- pohodlný sezení
- umístění vstupů pro radio - pěkně tam strčim flešku, zavřu dvířka a neni nic vidět
- zvuk radia - musim říct, že na to, že je to vše originál, hraje to líp než hifi věž u mě doma. Je vidět, že výrobci aut taky pochopily, že radio musí v autě taky pěkně hrát
Interiér - zápory
- trochu výhled dopředu. S výhledem do boku je to v pohodě i přes mini skla jako ve sporťáku, ale přední sloupky jsou celkem mohutnější. Když přijedu na kruháč, bez problémů se mi tam schová auto. Ale je to možná nezvyk, protože v minulým autě byl výhled jako ze skleníku. To samý platí o výhledu dozadu, už si trochu zvykam, ale ten stěrač mi tam prostě chybí.
- zmíněné chybějící RDS u radia, naštěstí FM poslouchám mnimálně, takže to oželím (spíš posloucham mp3 nebo CD)
- sedačka spolujezdce není výškově nastavitelná. Nevim, jestli to mam jenom já, ale prostě neni. Takže lidi s menší výškou se cítí trochu zapadlí
- trochu mi chybí ofuky pro zadní cestující. Kaslík pod loketní opěrkou je super věc, ale klidně bych oželil, kdyby byl poloviční a vzadu by měli ofuky topení/klimy
- samozamykání nejde vypnout, v návodu píšou, abych se obrátil na servis. Ne že by to bylo něco strašnýho, ale možnost volby být mohla. V minulým autě to vypnout šlo a když jsem potřeboval, zamknul jsem se ručně. Navíc, když někomu zastavim, aby nastoupil, tak než si uvědomim, že mam zamknuto, člověk venku lomcuje s klikou jak blázen
- bouchání pásů - u spolujezdce. Když jedu sám a jedu po horší silnici a auto se rozkývá ze strany na stranu, bouchá pás do plastu na sloupku. Sice na plastu udělali kapsu, ale je to stále málo.
Kufr
To je asi kapitola sama pro sebe.
- líbí se mi velikost. Dostal jsem tam skoro všechny kola. Opravdu na to, že cestující mají vzadu kopu místa, i kufr nabízí kopu prostoru, který běžným nákupem nezaplním
- naprostá blbost jsou panty - když už zvolili tento mechanizmus, měli kolem pantů dát aspoň plastový kapsy, abych věděl, kam můžu zaplnit kufr. Takhle zasahujou do prostoru kufru. Např. do kufru se vejdou všechna čtyři kola z Elantry, ale už kufr nezavřu, protože panty narazí do kol v kufru. Takže když máte narvaný kufr, je třeba se při zavírání ujistit, jestli panty nenarazí do věcí v kufru. To taky babičin porcelán může zařvat
- trochu mi vadí osvětlení kufru. Takový malý světýlko pro tak velký kufr - v noci když potřebuju něco najít vzadu v kufru, abych si spíš posvítil baterkou
Motor/jízda
To je paráda. Bál jsem se benzínu (měl jsem naftu) a říkal jsem si, že ho budu muset točit. Pokud s autem chcete jezdit v klidu, řadíte jak u nafťáku a otáčky se pohybujou do 2 tisíc. Pokud chcete svižně, dokáže to jezdit absolutně dostatečně. Spotřeba výborná (zatím 6,2 aspoň tak ukazuje) a to i díky nápovědi Ecomodu. Ne že bych podle ní jezdil, ale někdy mi připomene, že mam taky 6 rychlostí
- motor tichounký, na křižovatce mam pocit, že mi chcípnul. I za jízdy si brouká jak tříválec.
- podvozek pohodlný, krásně se jede. Někdy možná až moc měkký, občas na horší silnici, kde jsou hupy se auto rozhoupe jako houpačka. Taky ve větší rychlosti na horší silnici se necítím moc dobře, zadek auta má snahu se jako "vlnit". asi jako když jedete na podhuštěných pneumatikách. Ale většinou jezdim klídek a vychutnávam si jízdu. Jinak v zatáčkách auto poslouchá parádně a nijak se nenaklání.
Shrnuto, pokud nechcete do auta investovat šílený peníze a hledáte něco do 400 tisíc jako já, tak je to parádní. Určitě to neni auto pro lidi, kteří se chtějí v davu s autem ztratit a nebudit pozornost a v interiéru hledají jednoduchou klasiku. Určitě se vyplatí, pokud je možno, připlatit za výbavu. Zvlášť zadní senzory je nutnost. Do zadu vidět neni a bez nich bych už nárazník asi měnil.
Ohledně barvy, souhlasím s ppp, elantře sluší světlejší barvy, na ní vyniknou hlavně zadní světla, která dělají z Elantry kus auta, protože záď je krásně masivní. Asi nejhorší barva je ta červenohnědá. Sám jsem se rozmýšlel mezi bílou, krémovou a světle modrou metalízou, nakonec jsem si vybral tu světle modrou a ta barva se mi líbí čím dál víc. Nejen že je nepřehlídnutelná mezi ostatními auty, ale vypadá to, že na ní nebude vidět tak bordel.
Exterier - klady
- samo že vzhled, vypadá jako auto za půl mega a víc a přitom je cenově na úrovni líp vybavený fabie. Spousta lidí si jí plete s i40kou, ale moc se jim nedivim, při pohledu z boku je rozezná jen člověk, který se o auta trochu zajímá (je jen málo detailů, podle kterých se to pozná). Zkrátka z venku to nemá jakoukoli chybu
- i z nastupování jsem měl větší strach díky nižší výšce, ale nakonec bez problémů
- široké otevírání dveří - přední dveře se otevírají snad do 70 stupňů na 3 aretace. Jen je třeba dávat pozor, lidi, který to neví a jsou zvyklí, že otevřou dveře doplna, narazí na auto vedle. Na plný otevření dveří vedle sebe potřebujete asi metr místa
- zhasínání světel - dobře vymyšlený, když přijedete domů a nemáte světlo, necháte světla zapnutý a zamknete. Světla zůstanou cca 20s rozsvícený a pak sami zhasnou, takže auto krásně posvítí na cestu. No a ráno stačí odemknout a auto zase posvítí na cestu.
Exterier - zápory
- je to možná zatím můj boj, ale je to zadní víko kufru. Pořád si nemůžu zvyknout, že tam neni žádný čudl na otevření. Pořád lovim klíč po kapsách a když chvátam, mam pocit, že tlačítko na dálkáči držim věčnost, než se to otevře. A navíc - doufam, že mi jednou nevypadnou klíčky do kufru, až ho budu zavírat. Auto zůstane zamknutý, klíčky uvnitř a já můžu na autobus A navíc mam vždycky pocit, jako by na mě lidi koukali jako "hele frajer, stoupne si ke kufru a otevírá ho dálkáčem, jako by nemoch stisknout tlačítko na kufru" Zase šikovný, že když chci jen do kufru, nemusim odemykat auto, to je zase dobrý
- výměna žárovek, ale to už je asi klasika u všech nových aut. Jen tady si na levým oku u řidiče nevyměnim asi ani žárovku na blinkru. Prostě světlo ven
- automatický zavírání oken chybí, taková drobnůstka, ale když zapomenu zavřít okno a zamknu, zůstanou otevřená. Za to bych si klidně něco připlatil. Ale možná to lze dodat.
Interiér - klady
- jednoznačně vzhled, je to tu boží. Když si chci koupit třeba Škodovku, dam si max výbavu a oni mi za odměnu dají do interiéru malou hliníkovou lištu a pár drobností a hotovo. Tady je palubka tvořená ve vzhledu kovu, lesklé černé, která vypadá luxusně a stříbrné. A nejen palubka, ale i dveře jsou stylově naladěný.
- ovládací prvky, jsou přesně tam, kde mají být, žádný chaos, zatím jsem nenarazil na tlačítko o kterým bych si říkal "proč ho dali zrovna sem?"
- prostor, přecházel jsem z MPVčka, takže jsem potřeboval místo hlavně vzadu pro děti a teď si tam sedí jak ministři
- středový panel má super tvar, takže vůbec nepřekáží kolenům
- i když ppp psal, že jako zápor považuje levná záda sedaček, pro mě je to zase plus. Na zádech předních sedaček je plastový díl, který sice vypadá lacině, ale když vozíte vzadu děti, který rádi kopou špinavýma botičkama do sedaček, je omytí takovýho plastu potom k nezaplacení. Jen nechápu, proč odkládací síťku dali jen na záda sedačky vpravo
- pohodlný sezení
- umístění vstupů pro radio - pěkně tam strčim flešku, zavřu dvířka a neni nic vidět
- zvuk radia - musim říct, že na to, že je to vše originál, hraje to líp než hifi věž u mě doma. Je vidět, že výrobci aut taky pochopily, že radio musí v autě taky pěkně hrát
Interiér - zápory
- trochu výhled dopředu. S výhledem do boku je to v pohodě i přes mini skla jako ve sporťáku, ale přední sloupky jsou celkem mohutnější. Když přijedu na kruháč, bez problémů se mi tam schová auto. Ale je to možná nezvyk, protože v minulým autě byl výhled jako ze skleníku. To samý platí o výhledu dozadu, už si trochu zvykam, ale ten stěrač mi tam prostě chybí.
- zmíněné chybějící RDS u radia, naštěstí FM poslouchám mnimálně, takže to oželím (spíš posloucham mp3 nebo CD)
- sedačka spolujezdce není výškově nastavitelná. Nevim, jestli to mam jenom já, ale prostě neni. Takže lidi s menší výškou se cítí trochu zapadlí
- trochu mi chybí ofuky pro zadní cestující. Kaslík pod loketní opěrkou je super věc, ale klidně bych oželil, kdyby byl poloviční a vzadu by měli ofuky topení/klimy
- samozamykání nejde vypnout, v návodu píšou, abych se obrátil na servis. Ne že by to bylo něco strašnýho, ale možnost volby být mohla. V minulým autě to vypnout šlo a když jsem potřeboval, zamknul jsem se ručně. Navíc, když někomu zastavim, aby nastoupil, tak než si uvědomim, že mam zamknuto, člověk venku lomcuje s klikou jak blázen
- bouchání pásů - u spolujezdce. Když jedu sám a jedu po horší silnici a auto se rozkývá ze strany na stranu, bouchá pás do plastu na sloupku. Sice na plastu udělali kapsu, ale je to stále málo.
Kufr
To je asi kapitola sama pro sebe.
- líbí se mi velikost. Dostal jsem tam skoro všechny kola. Opravdu na to, že cestující mají vzadu kopu místa, i kufr nabízí kopu prostoru, který běžným nákupem nezaplním
- naprostá blbost jsou panty - když už zvolili tento mechanizmus, měli kolem pantů dát aspoň plastový kapsy, abych věděl, kam můžu zaplnit kufr. Takhle zasahujou do prostoru kufru. Např. do kufru se vejdou všechna čtyři kola z Elantry, ale už kufr nezavřu, protože panty narazí do kol v kufru. Takže když máte narvaný kufr, je třeba se při zavírání ujistit, jestli panty nenarazí do věcí v kufru. To taky babičin porcelán může zařvat
- trochu mi vadí osvětlení kufru. Takový malý světýlko pro tak velký kufr - v noci když potřebuju něco najít vzadu v kufru, abych si spíš posvítil baterkou
Motor/jízda
To je paráda. Bál jsem se benzínu (měl jsem naftu) a říkal jsem si, že ho budu muset točit. Pokud s autem chcete jezdit v klidu, řadíte jak u nafťáku a otáčky se pohybujou do 2 tisíc. Pokud chcete svižně, dokáže to jezdit absolutně dostatečně. Spotřeba výborná (zatím 6,2 aspoň tak ukazuje) a to i díky nápovědi Ecomodu. Ne že bych podle ní jezdil, ale někdy mi připomene, že mam taky 6 rychlostí
- motor tichounký, na křižovatce mam pocit, že mi chcípnul. I za jízdy si brouká jak tříválec.
- podvozek pohodlný, krásně se jede. Někdy možná až moc měkký, občas na horší silnici, kde jsou hupy se auto rozhoupe jako houpačka. Taky ve větší rychlosti na horší silnici se necítím moc dobře, zadek auta má snahu se jako "vlnit". asi jako když jedete na podhuštěných pneumatikách. Ale většinou jezdim klídek a vychutnávam si jízdu. Jinak v zatáčkách auto poslouchá parádně a nijak se nenaklání.
Shrnuto, pokud nechcete do auta investovat šílený peníze a hledáte něco do 400 tisíc jako já, tak je to parádní. Určitě to neni auto pro lidi, kteří se chtějí v davu s autem ztratit a nebudit pozornost a v interiéru hledají jednoduchou klasiku. Určitě se vyplatí, pokud je možno, připlatit za výbavu. Zvlášť zadní senzory je nutnost. Do zadu vidět neni a bez nich bych už nárazník asi měnil.
Naposledy upravil(a) sarin007 dne 08 lis 2012, 10:21, celkem upraveno 1 x.
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 136KW, A/T, Style Premium, barva Ara Blue +
Hyundai i30 Fastback, 1.4 T-GDI, Style, barva červená
Hyundai Elantra Style Premium, 2011, světle modrá
Renault Scenic 1.9 dCi r.v. 2002
Peugeot 306 r.v. 1996
VW Golf I r.v. 1979
Hyundai i30 Fastback, 1.4 T-GDI, Style, barva červená
Hyundai Elantra Style Premium, 2011, světle modrá
Renault Scenic 1.9 dCi r.v. 2002
Peugeot 306 r.v. 1996
VW Golf I r.v. 1979
Re: elantra 2011 a zkušenosti s ní
@sarin007
Vitaj v klube.
Len pripomienka k vyduchom vzadu: pod prednymi sedadlami su vyduchy ventilacie smerujuce dozadu. Fuci z nich vzduch, ked mas kurenie/vetranie nastavene (aj) na nohy.
Nech ti to dobre jazdi
Vitaj v klube.
Len pripomienka k vyduchom vzadu: pod prednymi sedadlami su vyduchy ventilacie smerujuce dozadu. Fuci z nich vzduch, ked mas kurenie/vetranie nastavene (aj) na nohy.
Nech ti to dobre jazdi
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
Ex-Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, Phantom Black, 2012, zdedil ju muoj avatar
Ex-Lanos SX sedan, 1998, 1.6/16V, ma uz noveho majitela
Ex-Skoda 100, 1974, nech je jej magnet na srotovisku lahky
Ex-Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, Phantom Black, 2012, zdedil ju muoj avatar
Ex-Lanos SX sedan, 1998, 1.6/16V, ma uz noveho majitela
Ex-Skoda 100, 1974, nech je jej magnet na srotovisku lahky
Re: elantra 2011 a zkušenosti s ní
Díky za uvítání O výdechách vím, měl jsem na mysli výdechy, jaké jsou třeba v Octavii - že máš vzadu zkrátka výdechy jako máš na palubce, který můžeš směrovat, popř. vypnout. Ale je to nakonec spíš detail, protože jinak to topí i chladí perfektně, takže lidi vzadu si užívají komfortu stejně jako já
Jinak jsem si dnes taky všimnul, že ovládání zrcátek a ovládání zamykání není podsvíceno, což moc nechápu, na palubce svítí asi tisíc tlačítek, tak proč nepodsvítily i tyto? Škoda
Ale naštěstí jsou to všechno prkotiny nad tím, jak je to nádherný auto
Jinak jsem si dnes taky všimnul, že ovládání zrcátek a ovládání zamykání není podsvíceno, což moc nechápu, na palubce svítí asi tisíc tlačítek, tak proč nepodsvítily i tyto? Škoda
Ale naštěstí jsou to všechno prkotiny nad tím, jak je to nádherný auto
vado píše:@sarin007
Vitaj v klube.
Len pripomienka k vyduchom vzadu: pod prednymi sedadlami su vyduchy ventilacie smerujuce dozadu. Fuci z nich vzduch, ked mas kurenie/vetranie nastavene (aj) na nohy.
Nech ti to dobre jazdi
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 136KW, A/T, Style Premium, barva Ara Blue +
Hyundai i30 Fastback, 1.4 T-GDI, Style, barva červená
Hyundai Elantra Style Premium, 2011, světle modrá
Renault Scenic 1.9 dCi r.v. 2002
Peugeot 306 r.v. 1996
VW Golf I r.v. 1979
Hyundai i30 Fastback, 1.4 T-GDI, Style, barva červená
Hyundai Elantra Style Premium, 2011, světle modrá
Renault Scenic 1.9 dCi r.v. 2002
Peugeot 306 r.v. 1996
VW Golf I r.v. 1979
Re: elantra 2011 a zkušenosti s ní
Podsvietenie tlacitka na odomykanie dveri - tiez nechapem, preco to tam nedali. Na ovladaci zrkadiel mi to nechyba, to nepouzivam kazdy den.sarin007 píše: Jinak jsem si dnes taky všimnul, že ovládání zrcátek a ovládání zamykání není podsvíceno, což moc nechápu, na palubce svítí asi tisíc tlačítek, tak proč nepodsvítily i tyto? Škoda
Este jedna vec, ktora mi trochu prekaza je to, ze pokial vypnem displej radia, tak po kazdej zmene (prepnuti predvolby, zmena hlasitosti, ...) sa displej rozsvieti a je ho potrebne zase vypnut. Hlavne v noci to dost otravuje.
Audi A4 limuzina, automat, Briliant Black
Ex-Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, Phantom Black, 2012, zdedil ju muoj avatar
Ex-Lanos SX sedan, 1998, 1.6/16V, ma uz noveho majitela
Ex-Skoda 100, 1974, nech je jej magnet na srotovisku lahky
Ex-Hyundai Elantra 1.6I 6M/T STYLE, Phantom Black, 2012, zdedil ju muoj avatar
Ex-Lanos SX sedan, 1998, 1.6/16V, ma uz noveho majitela
Ex-Skoda 100, 1974, nech je jej magnet na srotovisku lahky
Re: elantra 2011 a zkušenosti s ní
mam jednu technickou, s autem mam od pondeli najeto 900km, cestovani okrsky, mesto a cesta do Phy po D11 a zpet (tempomatove
120-140km/h tacho), celkova spotreba dle PP 6.2.. k te me technicke ja mam auto obute na kasika zimakach R15, nezkousel uz nekdo z Vas to dat na R16, preci jen mi prijde, ze ty R15 maji dost vysokou gumu a sirka 195 taky nic moc, podle mne by to podvozku a jizdnim vlastnostem jedine prospelo, nedelal nekdo zmenu na R16 a muze se podelit o zkusenost?
120-140km/h tacho), celkova spotreba dle PP 6.2.. k te me technicke ja mam auto obute na kasika zimakach R15, nezkousel uz nekdo z Vas to dat na R16, preci jen mi prijde, ze ty R15 maji dost vysokou gumu a sirka 195 taky nic moc, podle mne by to podvozku a jizdnim vlastnostem jedine prospelo, nedelal nekdo zmenu na R16 a muze se podelit o zkusenost?
Elantra Style 1.6 97kw my 2012 bronze P7N
Re: elantra 2011 a zkušenosti s ní
Ahoj, já mám na zimu taky 15ky kola, na léto 16ky, ale bohužel jsem s nimi už neměl možnost moc najezdit. Je fakt, že 15ky na autě nejen hůř vypadají, Elantra má zádní část z boku dost mohutnou a zadní kola pak vypadají moc malinký, ale i na jízdu to není moc dobrý. 16ky nebudou o nic víc tvrdý na jízdu, ale auto bude trochu líp sedět na silnici. Na těch 15kách mám občas pocit, jako by to na silnici plulo. Ale je fakt, že to až při rychlejší jízdě (tak 100 a víc) a spíš na horší silnici (kterých je ale v republice většina ) Ale možná tomu napomáhají i zimní gumy, který když je trochu teplo, jsou měkčí. Ještě mam možnost 17ky kola, ale to už je spíš pro parádu, než na komfort.
Jinak jsem dnes zkusil, kolik se do auta vejde, potřeboval jsem odvézt roli lina, na délku 2,4m a je to akorát od kufru po rádio
Jinak jsem dnes zkusil, kolik se do auta vejde, potřeboval jsem odvézt roli lina, na délku 2,4m a je to akorát od kufru po rádio
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 136KW, A/T, Style Premium, barva Ara Blue +
Hyundai i30 Fastback, 1.4 T-GDI, Style, barva červená
Hyundai Elantra Style Premium, 2011, světle modrá
Renault Scenic 1.9 dCi r.v. 2002
Peugeot 306 r.v. 1996
VW Golf I r.v. 1979
Hyundai i30 Fastback, 1.4 T-GDI, Style, barva červená
Hyundai Elantra Style Premium, 2011, světle modrá
Renault Scenic 1.9 dCi r.v. 2002
Peugeot 306 r.v. 1996
VW Golf I r.v. 1979
Re: elantra 2011 a zkušenosti s ní
diky moc za posteh, je pravda, ze ted kdyz klesla teplota na 0-4 stupne, ze se jizda hodne zlepsila, nez kdyz bylo nejakych 14-16 stupnu, nu je rozhodnuto na leto budou boty R16
Elantra Style 1.6 97kw my 2012 bronze P7N
Re: elantra 2011 a zkušenosti s ní
Já mám letní 16". Teď jsem nazul na zimu 15" plecháče. Zdá se to na 15" o něco měkčí, na dírách je to trochu znát. Co se týče pohodlnosti,tak bych asi zvolil ještě větší balony,kdyby to šlo. Ela se mi celkově zdá docela tvrdá oproti Megane II na 15", co jsem měl předtím. Na druhou stranu, teď na těch 15" balonech vypadá Ela divně ,takové maličké kolečka na tak nafouklé auto. Na 16" vypadala mnohem líp a nejraději bych koupil i namísto těch 16" nějaké 17". Ale od toho mě zase pár lidí odrazovalo,že to bude hodně tvrdé,tak nevím. Co se týče vzhledu,tak určitě 17" by tomu pomohly ještě víc než 16".
1990...všelicos....2012...Hyundai Elantra Style 97kW
-
- **
- Příspěvky: 133
- Registrován: 22 úno 2012, 19:48
Re: elantra 2011 a zkušenosti s ní
já mám 17 a řeknu vám, že to auto krásně sedí. teď přes zimu jezdím na základních 15ctkách a nemůžu si zvyknout. auto pořad nějak klouže atd.
Hyundai I40 Premium MT 1,7CRDi 100kw
Re: elantra 2011 a zkušenosti s ní
omerta - foto prosím
1990...všelicos....2012...Hyundai Elantra Style 97kW
-
- **
- Příspěvky: 133
- Registrován: 22 úno 2012, 19:48
Re: elantra 2011 a zkušenosti s ní
to bych moc rád, ale nejde tu nahrát foto. načítá a nic
Hyundai I40 Premium MT 1,7CRDi 100kw
Re: elantra 2011 a zkušenosti s ní
Elantra Style 1.6 97kw my 2012 bronze P7N
Re: elantra 2011 a zkušenosti s ní
Já jsem koupil naštěstí na zimu hliníky 15", takže se to po stránce vzhledu dá přežít. Byly totiž levnější než plechy, tak jsem moc neřešil. Ale už se těšim, až tam dam ty 16", přeci jen to bude vypadat k světu. Samo bych tam dal nejraději ještě o palec víc, ale to bych musel koupit nový hlíny i gumy a to je teď ve chvíli, kdy mám gumy nové, pro mě dost zbytečný mrhání penězi, které potřebuji někde jinde. Navíc do teď jsem měl Scenica a měl jsem ho na 17" nízkoprofily. Vypadalo to bombově, ale i s francouzkým podvozkem, který je proslulý svým komfortem, to bylo na naše silnice moc tvrdá jízda. Samo to sedělo jak vlak, ale za 5 let co jsem ho měl, jsem měnil 3x čepy nebo něco jinýho na kolech. A ložiska už taky volali. Proto jsem si po usednutí do Elantry připadal jako král a po dlouhé době jsem ani nevěděl, že jedu po dlažbě (do teď mi na dlažbě vyskakovaly i mřížky na reprácích). Taky pozoruju, že jak se ochladilo, tak se na těch zimákách jezdí o poznání lépe. Takže zůstanu na léto věrný zlaté střední cestě a to 16". Ještě samo rozhodujou ceny pneu. Na toho Scenica mě stála jedna guma 5-6 tisíc a to jsem volil střední cenovou třídu. PS: a jestli to půjde s českými silnicemi jako do teď, měl jsem si spíš koupit Ladu Nivu
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 136KW, A/T, Style Premium, barva Ara Blue +
Hyundai i30 Fastback, 1.4 T-GDI, Style, barva červená
Hyundai Elantra Style Premium, 2011, světle modrá
Renault Scenic 1.9 dCi r.v. 2002
Peugeot 306 r.v. 1996
VW Golf I r.v. 1979
Hyundai i30 Fastback, 1.4 T-GDI, Style, barva červená
Hyundai Elantra Style Premium, 2011, světle modrá
Renault Scenic 1.9 dCi r.v. 2002
Peugeot 306 r.v. 1996
VW Golf I r.v. 1979