Mrazy a karoserie
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Mrazy a karoserie
Doporučuju jít si zaklepat na Rapida(nového),o french kárách nemluvím...
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 60500 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
- Reklama
Re: Mrazy a karoserie
Nic by mi to nedalo, je to levny auto. Jsem ve stadiu radeji ojete ale velke (uz pokukuji po zmene, cim nahradit Legacy po zimne, bohuzel 4 kolek moc neni). Ono vhodne profilovany plech , muze udelat vice muziky nez 1mm mizerne provedeny. Jelikoz je sofostikovana automobilka muze si dovolit 0,8 mm a koncernovy sracky museji mit silnejsi plech.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Re: Mrazy a karoserie
Kvůli snížení hmotnosti (a s tím související spotřeby) se profilované tenčí plechy používají i na nosné části karoserie. Jak říká Skyline, promyšlená profilace může být funkční i při malé tloušťce (A4 papír běžné gramáže naskládaný do čtverečkovaného profilu se ohne hůře než plát kartonu...).
Pevnost při první nehodě bude dobrá. Problém je s následnou opravu a snižováním pevnosti působením času a koroze. Ona taková povrchově orezlá traverza bude mít velmi podobnou pevnost jako nová. Ale tenký profilovaný plech načatý korozí...
Pevnost při první nehodě bude dobrá. Problém je s následnou opravu a snižováním pevnosti působením času a koroze. Ona taková povrchově orezlá traverza bude mít velmi podobnou pevnost jako nová. Ale tenký profilovaný plech načatý korozí...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Mrazy a karoserie
Skyline: Podle čeho usuzuješ, že hyjundé je sofistikovaná ?
Re: Mrazy a karoserie
Vyrábí moderní, kvalitni, spolehlive a velmi oblibene a dobre prodejne vozy, podporene zarukou a velkou zustatkovou prodejni cenou. Vsude to tady ctu. V Nemecku dostava oceneni nejkvalitnejsi znacka tak tomu neuze byt jinak.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Re: Mrazy a karoserie
Krásně se to čte, ale realita je úplně jiná. A s kombinací s velmi sofistikovaným hnůjdaj servisem.......
Re: Mrazy a karoserie
Nepochopil si skyline-ovú recesiu ? Pozri do jeho podpisu, čo tam má uvedené.
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010)
Re: Mrazy a karoserie
No, musí trochu pochlebovat .
Přece nemůže napsat pravdu ve stylu: Můj Hnůj byl parodie na auto a ať se nošokorejci snaží sebevíc, tak obšlehnou u Fokuse a Golfa jen co je na povrchu a stejně jen napůl.
To by ho tu na fóru už dávno zařízli.
To moje byl jen takový naivní povzdech nad "sofistikovanými" slovy a vzpomínkou na mou bývalou koncernovou "sračku".
Přece nemůže napsat pravdu ve stylu: Můj Hnůj byl parodie na auto a ať se nošokorejci snaží sebevíc, tak obšlehnou u Fokuse a Golfa jen co je na povrchu a stejně jen napůl.
To by ho tu na fóru už dávno zařízli.
To moje byl jen takový naivní povzdech nad "sofistikovanými" slovy a vzpomínkou na mou bývalou koncernovou "sračku".
Re: Mrazy a karoserie
Já jsem dnes v práci resil zda Oczavii III nebo I30 II a mozna je ukecam na I30II sice se netvarili, ale mne by zajimalo co to vydrzi pri rocnim najezdu 60.000km, jako sluzebak to nebudu resit a propadat panice. Takze jsem nad hul plne nezlomil, jsem se v nove I30 projel a fakt se mi libila.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)