Tady přidávám nabídku, když přijdete do servisu a řeknete, že chcete udělat 1. servnisní prohlídku. Toto byla nabídka z Hyundai Kreans (Háša) Ústí nad Labem. Předpokládám, že je to ve všech autorizovaných servisech stejné, kromě cen. Cenu práce zjistíte, když násobíte ČJ x 500Kč, což je cena práce servisu (Ústí nad Labem) na hodinu. Mimochodem nějnižší co jsem se setkal a jasné, žádné matoucí a podmíněné slevy. V KSV Chomutov chtěli tuším přes 700Kč/h, ale dávali slevu 25% na práci, ale když si člověk přinesl vlastní olej tak bez slevy
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Dorda Česká Lípa cena práce 780Kč/h, ale ihned sleva 10% i klidně s vlastním olejem. Rukou psané ceny jsou ceny za materiál. Jen upozorňuji, že filtr klimatizace musíte vynásobit 2x, jelikož jsou tam dva filtry
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Škoda, že na to v nabíce hned neupozorní. Zajímavé je také motorový olej 3,6l, byť výrobce udává objem oleje v motoru 3,5l
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Já jsem si objednal časovou normu prohlídky, prohlídku karoserie a kontrolu klimatizace. Tohle by na záruku mělo stačit. Výměnu filtru klimatizace zvládnete do minuty sami. Servis si účtuje 0,2ČJ což je 12minut, což mi přijde z principu dost. Geometrie se podle mě týká pouze toho, koho to "někam" táhne nebo se mu sjíždí nerovnoměrně pneu. Škoda, že servis třeba nenabízí např. pouze kontrolu geometrie, pokud by byla dobrá účtovali by např. třetinu času, což by mi přišlo fér.
Se servisy vyjednávejte, porovnávejte nabídky, vyjednávejte o slevě a hlavně požadujte kvalitu odvedené práce. Pomůžete tak také ostatním, aby dostávali kvalitní služby. Co se týče kvality služeb je to těžké, ale snad si servisy nakonec uvědomí, že spokojený zákazník je jejich cílem.