Rána z motoru
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
Rána z motoru
zdravim.. Mam i30 1,4 benzin rok 2011...koupeno nove...zatim zadne problemy,najeto lehce pres 20tis. km....ted pozoruji pri studenem startu a naslednem rozjezdu razantni priduseni a az cuknuti a posleze se ozve z utrob motoru tupa rana...nekdy vetsi a nekdy mensi...kdyz je motor zahraty,zadny problem...zacalo to delat az ted,co se ochladilo....predem dekuji za odpoved a vase nazory
- Reklama
-
- *
- Příspěvky: 43
- Registrován: 14 zář 2011, 11:10
Re: Rána z motoru
V záruce do mé i30 HMCZ vrazila více jak 200tis Kč (podle položek v servisní knížce). Takže rada jediná - přejít na jinou značku vozu. Toť můj názor.sevava píše:zdravim.. Mam i30 1,4 benzin rok 2011...koupeno nove...zatim zadne problemy,najeto lehce pres 20tis. km....ted pozoruji pri studenem startu a naslednem rozjezdu razantni priduseni a az cuknuti a posleze se ozve z utrob motoru tupa rana...nekdy vetsi a nekdy mensi...kdyz je motor zahraty,zadny problem...zacalo to delat az ted,co se ochladilo....predem dekuji za odpoved a vase nazory
Re: Rána z motoru
Jestli to nebudou brzdy. Je vlhko, sychravo a díky tomu se podle mě můžou jakoby brzdové destičky "přilepit" ke kotouči a pak to dělá při prvním rozjezdu takovouto neplechu.
Hyundai i30 Comfort, 1,6 CRDi VGT - 85kW, Vivid Blue, 07 / 2010.
Oil: Shell Helix Diesel Ultra 5W-30. Benzina - Verva Diesel / Euro Oil - Optimal Diesel (bez biosložky) + VIF
"Ať to má kozy nebo kola, vždy s tím budou problémy".
Oil: Shell Helix Diesel Ultra 5W-30. Benzina - Verva Diesel / Euro Oil - Optimal Diesel (bez biosložky) + VIF
"Ať to má kozy nebo kola, vždy s tím budou problémy".
Re: Rána z motoru
Nech si přehrát sw řídící jednotky zdarma v rámci záruky.
Viz https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 9&start=90
Viz https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 9&start=90
Luboshak
---------------------------------------
Hyundai i30cw 1.4 CVVT Comfort 2010 LPG BRC
Fiat Tempra 1,6 SX, r.v. 1991 - sešrotováno
Hyundai Lantra 1,5 GLSi, r.v.1992 - sešrotováno
---------------------------------------
Hyundai i30cw 1.4 CVVT Comfort 2010 LPG BRC
Fiat Tempra 1,6 SX, r.v. 1991 - sešrotováno
Hyundai Lantra 1,5 GLSi, r.v.1992 - sešrotováno
Re: Rána z motoru
Konstruktivní názor.Vlček Pavel píše:V záruce do mé i30 HMCZ vrazila více jak 200tis Kč (podle položek v servisní knížce). Takže rada jediná - přejít na jinou značku vozu. Toť můj názor.sevava píše:zdravim.. Mam i30 1,4 benzin rok 2011...koupeno nove...zatim zadne problemy,najeto lehce pres 20tis. km....ted pozoruji pri studenem startu a naslednem rozjezdu razantni priduseni a az cuknuti a posleze se ozve z utrob motoru tupa rana...nekdy vetsi a nekdy mensi...kdyz je motor zahraty,zadny problem...zacalo to delat az ted,co se ochladilo....predem dekuji za odpoved a vase nazory
Luboshak
---------------------------------------
Hyundai i30cw 1.4 CVVT Comfort 2010 LPG BRC
Fiat Tempra 1,6 SX, r.v. 1991 - sešrotováno
Hyundai Lantra 1,5 GLSi, r.v.1992 - sešrotováno
---------------------------------------
Hyundai i30cw 1.4 CVVT Comfort 2010 LPG BRC
Fiat Tempra 1,6 SX, r.v. 1991 - sešrotováno
Hyundai Lantra 1,5 GLSi, r.v.1992 - sešrotováno
Re: Rána z motoru
Vskutku. 200 tisic odpovida dvema vymenam rizeni, ne vymene 70% casti vozu, jak by castka mohla napovidat.
Pan Vlcek neustale pise o prechodu k jine znacce, ale nabadat k necmu, co sam za 5 let neudelal. Patrne to nebude tak horke, ze?
Pan Vlcek neustale pise o prechodu k jine znacce, ale nabadat k necmu, co sam za 5 let neudelal. Patrne to nebude tak horke, ze?
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2820
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rána z motoru
Hoši, kupte si Dacii. Skutečně první závadu po 91 tisících ujetých km jsem řešil o uplynulém víkendu, kdy se mi předřela hadička k trysce ostřikovače v zadních dveřích křídlovkách, takže drahý metylalkohol do -60 st. z Lidlu tekl do dveří. Spojka hadiček stála stovku (ve VW, což byl nejbližší krám s autodíly od mé práce, hadička - Dacia používá úplně stejné hadišky jako VW - stála 27 Kč a pak jsem ještě spotřeboval něco hadrové lepící pásky. Cena opravy cca 150,- Kč a asi tak 1,5 hodiny práce, mé drahé, inženýrské). V záruce doopravdy vyměňovali jen palubní desku, kde se rozlomil zámeček víka přihrádky zalitý v plastu a to by, (kdybych to musel platit), stálo asi 13 tis. Kč. No a zbylé kusy hadičky (ta ustřižená z dacie a ten kus, co mi zbyl té nové) mi postačí k obnově hadiček u H1, kde jsou po těch letech už hadičky nehezky ztvrdlé stářím, leč stále funkční.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Re: Rána z motoru
Asi dobrej oddíl a kovářská práce
Re: Rána z motoru
To byla tenkrat ve fabrice streda a Rumuni se to rano konesne dostali z opice. Jeste ctvrtecni serie vozu za neco stala, pak prisel maly vikend, vikend, opice a poopice. Pak zase byla streda.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT