1.servisní(garanční) prohlídka
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: 1.servisní(garanční) prohlídka
U dehťáka tak leda v převodovce nebo u manželky v šicím stroji.
- Reklama
Re: 1.servisní(garanční) prohlídka
Trošku bych to upravil: "Aut je s nejistým opečováváním na trhu tolik..."Espero píše:Já bych se na to naopak vykašlal a hledal bych jiný vůz. Aut je na trhu tolik, že není nutno brát kousek s nejistým opečováváním.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: 1.servisní(garanční) prohlídka
Zkušenosti s Autolaros Ostrava: 1. garanční prohlídka (i30, 1,6CRDi, 66kW)po 30t. km - cena na dotaz 7tis. Kč. Za 4 hodiny přišla SMS, že je to 8.600,- Po telefonické výměně názorů byla cena upravena na 7000 a to do 10ti minut. Nefungovaly světla a zapalovač po roce užívání. Naúčtovány žárovky 2xH7 a práce za 416,- Kč. A posílám přehled:
1.geometrie 700,-
2. kontrola klimy 50,-
3. vyčištění brzd 400,-
4. žárovky, výměna 416,-
5. filtr oleje 257,-
6. olej 5,3l tolal 5W30 za 3000,- + 2h za prohlídku 1000,- a další drobnosti + DPH. Toť vše
Další zkušenost: výměna prasklého čelního skla (v Autolaros - 15tis, v Auto sklo Slezská - 8,8 tis.) ????? No coment...... přeji hodně spokojených zákazníků!!!
Kupovala jsem auto přímo v Autolaros a platí: když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají - na což mi bylo sděleno zaměstnancem servisu: "přesně tak.....". A pokud Vám někdo na parkovišti odře blatník nebo škrábne bok auta, tak si jej chyťte, protože Vás to příjde na rovných 59tis. Kč!!!! Kdybych to měla platit z vlastního havarijka, tak si to raději zamaluji pastelkou
Existuje v Moravskoslezském kraji autorizovaný servis se solidní cenou?
1.geometrie 700,-
2. kontrola klimy 50,-
3. vyčištění brzd 400,-
4. žárovky, výměna 416,-
5. filtr oleje 257,-
6. olej 5,3l tolal 5W30 za 3000,- + 2h za prohlídku 1000,- a další drobnosti + DPH. Toť vše
Další zkušenost: výměna prasklého čelního skla (v Autolaros - 15tis, v Auto sklo Slezská - 8,8 tis.) ????? No coment...... přeji hodně spokojených zákazníků!!!
Kupovala jsem auto přímo v Autolaros a platí: když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají - na což mi bylo sděleno zaměstnancem servisu: "přesně tak.....". A pokud Vám někdo na parkovišti odře blatník nebo škrábne bok auta, tak si jej chyťte, protože Vás to příjde na rovných 59tis. Kč!!!! Kdybych to měla platit z vlastního havarijka, tak si to raději zamaluji pastelkou
Existuje v Moravskoslezském kraji autorizovaný servis se solidní cenou?
Re: 1.servisní(garanční) prohlídka
Dobry zlodeji...
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.servisní(garanční) prohlídka
wowowow... zrejme davali ten loW SAP, ten je do 1000kc za 6 litrov ... je krasne zaplatit trojnasobok doslova za nic6. olej 5,3l tolal 5W30 za 3000
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.servisní(garanční) prohlídka
A divíte se, že se postupně orientuju na jiné značky než H? Mě tohle praštilo do očí už když jsem koupil H1 a poprvé servisoval někdy v r. 2007. Co je platná dobrá kvalita i design auta, když z vás stahují kůži za živa při tzv: značových technických službách. Je to politika, která je daná výrobcem, potažmo dovozcem. Ten rozdíl je markantní při výpočtech provozních a integrálních kilometrických nákladů, zjistíte, že H provozujete o 2-3 korunky dráže na jeden ujetý kilometr, než třeba já Renault či Dacii i při odpočtu vlivu rozdílné spotřeby mezi dodávkou a osobákem.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Re: 1.servisní(garanční) prohlídka
Espor: co ti na to rict? Tak si to nemas nechat libit, obzvlast v tak evidentnich pripadech, jako je tento 3x predrazeny olej. Za dva roky to bude 20 let, co jsme koupili prvniho , to je dobrych 50 absolvovanych prohlidek a kdyz se nam neco nelibilo, tak jsme to proste rekli. Zkouset to na tebe budou vsude a jestli myslis, ze ne, tak jsi naivni. Mne se taky nechtelo platit 440 ,- za vymenu svicek, ktera trvala 5-7minut, stacilo se ozvat, byly z toho 2 stovky.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.servisní(garanční) prohlídka
Ale já si to umím vyřídit, jen mi to vadí. Dlouhodobě. A situace se spíš zhošuje, jak sleduju, než lepší. Umím si najít lacinější způsoby opravy a kvůli tomu prodávat nebudu. Nebudu ale předstírat lásku ke značce, která má takové jednání v zákaznické politice.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Re: 1.servisní(garanční) prohlídka
Hardcam: Já mám taky "hubu" a jen tak si nenechám něco líbit, zvlášť, když jde o prachy . Tady to bylo "poprvé" a "naposled", s cenou jsem se smířila, ale ta drzost, si naúčtovat 8,6tis. tu jsem nemohla rozdýchat! Auto potřebuji, denně najezdím 100km, ale radši jsem si měla splnit sen a koupit si VW Golf po nějaké němce. Tak jsem chtěla mít klid - nové - tzn. bez nervů a starostí. Tak zase jedno poučení pro život.
Re: 1.servisní(garanční) prohlídka
Tak koukám, že autorizovaný servis se opět předvedl. Toto je opravdu zlodějina. A nemyslete si že u jiných značek to bude jiné. U VW byste cenu za práci násobila ještě 2x. Řešení je nechat si zpracovat písemné podrobné nabídky, nastudovat si co se musí dělat a přinést si vlastní olej. Předpokládá to také základní znalosti o automobilech. Nosit si vlastní olej atd. mi také přijde v " trapné, ale ty servisy si o to sami říkají. Mé doporučení je, až se rozhodnete pro konkrétní nabídku servisní prohlídky vyhotovte písemnou objednávku, kde přesně specifikujete co chcete. Vzor jak by mohla objednávka vypadat dávám přílohou. Upozorňuji, že vzor je dělán na i20, ale u ostatních aut to bude obdobné. Objednávku si nechte potrvdit od servisu, vyhnete se pak případným sporům o cenu a úkony. Od ceny v objednávce se může servis tuším odchýlit o 10% nahoru bez vašeho souhlasu. V případě, že bude potřeba udělat něco navíc než v objednávce, měl by servis dle mého názoru zákazníka nejprve informovat a nechat si to schválit.bafi píše:Hardcam: Já mám taky "hubu" a jen tak si nenechám něco líbit, zvlášť, když jde o prachy . Tady to bylo "poprvé" a "naposled", s cenou jsem se smířila, ale ta drzost, si naúčtovat 8,6tis. tu jsem nemohla rozdýchat! Auto potřebuji, denně najezdím 100km, ale radši jsem si měla splnit sen a koupit si VW Golf po nějaké němce. Tak jsem chtěla mít klid - nové - tzn. bez nervů a starostí. Tak zase jedno poučení pro život.
P. S. Zlodějina fakt nezná mezí...
- Přílohy
-
- IMG_0002.JPG (48.21 KiB) Zobrazeno 1995 x
Škoda Fabia 1.0 Junior
Hyundai i20 1,2i/57kw Inclusive Plus New 10/2011 sold 12/2013
Hyundai i20 1,2i/57kw Inclusive Plus New 10/2011 sold 12/2013
Re: 1.servisní(garanční) prohlídka
rcc: Díky za formulář, příště se zařídím a stále platí: Kdo je připraven, není překvapen.
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.servisní(garanční) prohlídka
rcc nieco taketo (formular ) mi dava vzdy servis ked tam dojdem - tj odhad ceny co sa bude robit. Myslel som ze je to povinnost. ist len tak do servisu a potom sa nechat prekvapit cenou sa mi zda zvlastne
tiez by som nemal problem zaplatit napr 20% za olej navyse. To by sa mi neoplatilo spekulovat a objednavat olej na internete a vozit ho do servisu. Mas recht, servis si za to moze sam. Pretoze dat ho 3x drhasie je uz uzera
tiez by som nemal problem zaplatit napr 20% za olej navyse. To by sa mi neoplatilo spekulovat a objednavat olej na internete a vozit ho do servisu. Mas recht, servis si za to moze sam. Pretoze dat ho 3x drhasie je uz uzera
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: 1.servisní(garanční) prohlídka
pro Bafi:
Koukni sem:https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 70#p366722
Olej a filtry si objednej U Hardcama-poradí ti,pošle na dobírku a s klukama v servisu se 100% domluvíš.
Koukni sem:https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 70#p366722
Olej a filtry si objednej U Hardcama-poradí ti,pošle na dobírku a s klukama v servisu se 100% domluvíš.
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: 1.servisní(garanční) prohlídka
Bohužel povinnost ani samozřejmost to není. Spoléhají na tzv. racionální neznalost (je to pojem z ekonomie, to tady nebudu rozvádět).Většina lidí v dobré víře přijede a řekne: "chci provést servisní prohlídku". Odpověď zní: "jasně přijeďte cenu odhadujeme kolem 7tis." Po práci si člověk přijde pro auto a na faktruře 8,5tis viz případ slečny či paní. Reakce byla správná "tady to bylo naposled", ale udělají to takhle všichni? Pomůže si když příště pojede jinam? Toť otázka. Jedním z řešení jak jsem již psal níže a v sekci první gar. prohlídka pro i20. (porovnat nabídky, nastudovat si co je potřeba udělat (porovnat co je v manuálu k autu a co nabízí servis, ne vše co nabízí servis se musí dělat, je tu už na jejich solidnosti a rozhodnutí zákazníka) a přesně vše požadované specifikovat v písemné objednávce. Dle mého názoru je potřeba udělat: 1.časovou normu prohlídky (diagnostika přístrojem, a kontroly všeho možného) 2.prohlídku karosérie 3.kontrolu klimatizace. Výměny náplní dle manálu k autu, výměny filtrů (vzduchový, kabinový) dle stavu.Mexican píše:rcc nieco taketo (formular ) mi dava vzdy servis ked tam dojdem - tj odhad ceny co sa bude robit. Myslel som ze je to povinnost. ist len tak do servisu a potom sa nechat prekvapit cenou sa mi zda zvlastne
tiez by som nemal problem zaplatit napr 20% za olej navyse. To by sa mi neoplatilo spekulovat a objednavat olej na internete a vozit ho do servisu. Mas recht, servis si za to moze sam. Pretoze dat ho 3x drhasie je uz uzera
Škoda Fabia 1.0 Junior
Hyundai i20 1,2i/57kw Inclusive Plus New 10/2011 sold 12/2013
Hyundai i20 1,2i/57kw Inclusive Plus New 10/2011 sold 12/2013
Re: 1.servisní(garanční) prohlídka
Prokeš v Třinci? Osobní zkušenost nemám, ale cena za i30 prý 4tis. nebo 4,5tis., za Elu to má být taky tak nějak. Možná tu někdo dá přesnější cenu a zkušenost. Já to mám z druhé ruky.bafi píše:Zkušenosti s Autolaros Ostrava: 1. garanční prohlídka (i30, 1,6CRDi, 66kW)po 30t. km - cena na dotaz 7tis. Kč. Za 4 hodiny přišla SMS, že je to 8.600,- Po telefonické výměně názorů byla cena upravena na 7000 a to do 10ti minut. Nefungovaly světla a zapalovač po roce užívání. Naúčtovány žárovky 2xH7 a práce za 416,- Kč. A posílám přehled:
1.geometrie 700,-
2. kontrola klimy 50,-
3. vyčištění brzd 400,-
4. žárovky, výměna 416,-
5. filtr oleje 257,-
6. olej 5,3l tolal 5W30 za 3000,- + 2h za prohlídku 1000,- a další drobnosti + DPH. Toť vše
Další zkušenost: výměna prasklého čelního skla (v Autolaros - 15tis, v Auto sklo Slezská - 8,8 tis.) ????? No coment...... přeji hodně spokojených zákazníků!!!
Kupovala jsem auto přímo v Autolaros a platí: když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají - na což mi bylo sděleno zaměstnancem servisu: "přesně tak.....". A pokud Vám někdo na parkovišti odře blatník nebo škrábne bok auta, tak si jej chyťte, protože Vás to příjde na rovných 59tis. Kč!!!! Kdybych to měla platit z vlastního havarijka, tak si to raději zamaluji pastelkou
Existuje v Moravskoslezském kraji autorizovaný servis se solidní cenou?
Z Autolaros jsem měl takový divný dojem. Na jednu stranu jednání prodejce vstřícné, na druhou stranu mi chtěl prodat za plnou cenu skladovku, kterou na jejich webu i na dalších nabídkových serverech nabízeli s výraznou slevou (desítky tisíc) už delší dobu. Při mém obecném požadavku slevy na to konkrétní auto (o nabídce na netu jsem mu neřekl) mi s dlouhými kecy nabídl nějakou srandovní slevu, už nevím přesně,ale bylo to řádově pár tisíc,nebo nějaká blbost z příslušenství to byla. Nepřišlo mi to příliš férové a neměl jsem chuť se s ním handrkovat jak na trhu, proto jsem odešel.
1990...všelicos....2012...Hyundai Elantra Style 97kW