1,6i - plyn
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- hyundai_driver
- *
- Příspěvky: 34
- Registrován: 14 lis 2009, 14:38
- Bydliště: Střední čechy
Re: 1,6i - plyn
Nemáte někdo oficielní hyundai text důvodu nastavení 20% přívstřiku benzínu k LPG? Mám taky nastaven přívstřik a to od 3000 ot, ale to je na 5-tý převodový stupeň více jak 160km/h (na tom mém ). Zatím 20 tisíc na LPG a spokojenost. Tankuji z 90% LPG SHELL. Ve Kvíčku (pro Harda) se mi kvalita LPG nezdála. Před výměnou sviček (mali najeto 150 tisíc) LPG z Kvíčku cukalo.
i40 2014 1.7 CRDI
Hyundai Matrix 1.6i 2008 - manželka
dříve:
Hyundai Sonata NF 2005 3.3i V6
Hyundai Sonata EF 2003 2.0i GLS
Daewoo Lanos 1998 1.6
Toyota Corola 1998
Toyota Carina 1996 1.6
Hyundai Matrix 1.6i 2008 - manželka
dříve:
Hyundai Sonata NF 2005 3.3i V6
Hyundai Sonata EF 2003 2.0i GLS
Daewoo Lanos 1998 1.6
Toyota Corola 1998
Toyota Carina 1996 1.6
- Reklama
Re: 1,6i - plyn
HD: ja jsem tam nakonec tankoval jen jednou...i Tom tady psal, ze je mozny, ze tam kvalita neni moc dobra. Btw, trochu mimo tema, nepotkali jsme se par mesicu zpet na smecensky Benzine a taky na R7 (seda 3.3 a tusim s HIDkama)?
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: 1,6i - plyn
pěkný den, potřebuji poradit...
mám plyn asi týden... ale už jsem najel skoro 2 tisíce km...
problém je, že spotřeba je naprosto závratná...
mám měsíc nové auto, ale měl jsem to štěstí (nebo smůlu?), že jsem 3 týdny mohl jezdit na benzín (v autosalónu nestíhali rovnou domontovat LPG). Protože jezdím každý den trasu Ostrava - Olomouc, měl jsem na 1,6 benzín a automat podle mého super spotřebu 7,2l/100 km. Neřídil jsem se počítačem, ale skutečným tankováním a přepočtem na ujeté km...
proto jsem se i těšil, že s plynem to bude paráda..
bohužel po najetí těchto km zjišťuji, že se s plynem (opět skutečná spotřeba a navíc schválně bráno u stejné benziny kvůli tlaku pistole) nedostanu pod 10l, a to nepočítám 20% nastavení přívstřiku benzínu!!!
nevíte, čím to může být? je možné, že to je jen teď při zajetí, když mám po 3 tisících jít na seřízení??
děkuji moc za jakýkoliv tip a radu (určitě ale nečekám to, že to je normální, protože to není - to by totiž naprosto ztrácelo smysl mít LPG
David
mám plyn asi týden... ale už jsem najel skoro 2 tisíce km...
problém je, že spotřeba je naprosto závratná...
mám měsíc nové auto, ale měl jsem to štěstí (nebo smůlu?), že jsem 3 týdny mohl jezdit na benzín (v autosalónu nestíhali rovnou domontovat LPG). Protože jezdím každý den trasu Ostrava - Olomouc, měl jsem na 1,6 benzín a automat podle mého super spotřebu 7,2l/100 km. Neřídil jsem se počítačem, ale skutečným tankováním a přepočtem na ujeté km...
proto jsem se i těšil, že s plynem to bude paráda..
bohužel po najetí těchto km zjišťuji, že se s plynem (opět skutečná spotřeba a navíc schválně bráno u stejné benziny kvůli tlaku pistole) nedostanu pod 10l, a to nepočítám 20% nastavení přívstřiku benzínu!!!
nevíte, čím to může být? je možné, že to je jen teď při zajetí, když mám po 3 tisících jít na seřízení??
děkuji moc za jakýkoliv tip a radu (určitě ale nečekám to, že to je normální, protože to není - to by totiž naprosto ztrácelo smysl mít LPG
David
Hyundai i30 kombi,, 1,6 benzín, r.v. 2012, automat + LPG
Re: 1,6i - plyn
Myslim, ze v tvojom pripade mozes kludne pripisat litrik az dva na vrub automatickej prevodovke.
Spotrebu benzinu navysi o cca liter. Takze u plnynu v zabehu to bude este o nieco viac. Nieje sa velmi comu divit.
Spotrebu benzinu navysi o cca liter. Takze u plnynu v zabehu to bude este o nieco viac. Nieje sa velmi comu divit.
Hyundai i30 kombi 1.6GDI Style cool red 10/2012 -
- Farrael
- *****
- Příspěvky: 2161
- Registrován: 01 bře 2010, 21:33
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,6i - plyn
Nech si to seřídit až pojedeš příště na srovnání, nebo tam zajeď rovnou. Nevím co tam máš za systém, ale předpokládám, že Háčkem distribuované BRC. U toho nevím jestli jsou hodnoty nastaveny na tvrdo, ale některé systémy LPG se takzvaně učí. Aspoň ten můj to tak má. Má sice nastavené nějaké výchozí hodnoty, ale když to uzná za vhodné vzhledem k podmínkám, tak si je trochu upraví. Někdy je to výhodné, někdy ne. Jednou si mi při hodně špatném plynu dokonce začal vypomáhat benzínem.
Když se mi to co vyvedla nelíbí, tak stačí jednou občas dvakrát nastartovat s vypnutym plynem, nebo vytáhnu jeden kabel od plynu z motorového prostoru a ono to pak načte původní hodnoty. Doma to ale nezkoušet. . Co funguje u mě nemusí fungovat u tebe.
Když se mi to co vyvedla nelíbí, tak stačí jednou občas dvakrát nastartovat s vypnutym plynem, nebo vytáhnu jeden kabel od plynu z motorového prostoru a ono to pak načte původní hodnoty. Doma to ale nezkoušet. . Co funguje u mě nemusí fungovat u tebe.
Hyundai Sonata NF r.v. 2005 2.4i LPG Dark Elegant Red
Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
Re: 1,6i - plyn
David, poradiť ti neviem, ale strašne ma zaujíma ako to vyriešíš (ak to vobec vyriešíš). Prosím napíš potom sem ako si dopadol. Jo?jecmenek píše: děkuji moc za jakýkoliv tip a radu (určitě ale nečekám to, že to je normální, protože to není - to by totiž naprosto ztrácelo smysl mít LPG
David
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: 1,6i - plyn
určitě dám vědět...mnkk píše:David, poradiť ti neviem, ale strašne ma zaujíma ako to vyriešíš (ak to vobec vyriešíš). Prosím napíš potom sem ako si dopadol. Jo?jecmenek píše: děkuji moc za jakýkoliv tip a radu (určitě ale nečekám to, že to je normální, protože to není - to by totiž naprosto ztrácelo smysl mít LPG
David
nakonec jsem dnes zjistil, že ta spotřeba je kolem 8,5 litru plynu, což už je podle mě mnohem víc přijatelné... ale přesto, když počítám, že ještě bude 20% benzínu, tak se dostávám součtem na cca 6,2 litru/100 km...
což mi přijde už ne úplně efektivní...???
jestli mám mít 7,2 s benzínem a nádrž vydrží na cca 550 km a nebo o litr míň, ale zároveň nádrž vydrží max na 350 km, tak je to.... ale určitě to chci řešit a budu...
D.
Hyundai i30 kombi,, 1,6 benzín, r.v. 2012, automat + LPG
Re: 1,6i - plyn
Tolik benzínu to nemůže brát, přívstřik je až od dost velkých otáček.
Re: 1,6i - plyn
Tak proč říkají, že na spotřebu plynu to vezme jako přívstřik 20% benzínu??paulz píše:Tolik benzínu to nemůže brát, přívstřik je až od dost velkých otáček.
Hyundai i30 kombi,, 1,6 benzín, r.v. 2012, automat + LPG
Re: 1,6i - plyn
"Až od" 1200ot., tak je to...paulz píše:Tolik benzínu to nemůže brát, přívstřik je až od dost velkých otáček.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: 1,6i - plyn
Hezké uvozovky... Ale bohužel to podle mě odpovídá...mnkk píše:"Až od" 1200ot., tak je to...paulz píše:Tolik benzínu to nemůže brát, přívstřik je až od dost velkých otáček.
Hyundai i30 kombi,, 1,6 benzín, r.v. 2012, automat + LPG
Re: 1,6i - plyn
Odpovedá. 20% privstrek sa zapína od 1200ot. a pracuje vo všetkých ot.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: 1,6i - plyn
Já žil v přesvědčení, že se zapíná až nějak od 4000 otáček.
Re: 1,6i - plyn
Zapína sa podtlakom, ktorý je pri 1200ot. dostatočný.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
- Nexus
- ***
- Příspěvky: 865
- Registrován: 14 bře 2010, 22:56
- Bydliště: Velká Bystřice a Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,6i - plyn
nezdá se mi, že by to bylo fixních 20% od 1200 otáček. Neřikám že to nejde nastavit, ale seš si jistej že je to plošně pro všechny? Co jsem slyšel a četl já, tak ve velké spoustě případů je to až od určitého zatížení motoru, viz paulz, většinou mezi 3 a 5tis otáčkama. Vím že někdo tady to má na třicítce od 5500 kvůli tomu, že plynové vstřikovače mu nestíhaly dodávat dost paliva, takže ten přívstřik měl jako pomoc pro dostatek výkonu, bez něj prý ztrácel výkon v těhle vysokých otáčkách, takže s mechanikem půl hodiny jezdili a hledali to správné nastavení. Ale jestli je tohle podmínka u nových háček kvůli záruce, to se hádat nebudu...
Sonata V6 2.7 229tis LPG :)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG
†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG
†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)