Olej jsem koupil zde
http://www.autodily-cardo.cz/ a vyzvedl jsem si ho osobně, když jsem jel kolem. Cena se mi zdála nízká tak jsem se chtěl na vlastní oči přesvědčit co kupuji. Obal dobře značený, čistý, víčko originální. Po vrácení 0,5l ze servisu (prodávají se 1l, 4l, 5l balení - i20 potřebuje 3,5l proto ten zbytek) jsem se na něj podíval vizuálně ve sklence a vypadal jako nový olej. Někdo mi tu psal, že může být pančovaný či tak něco, ale jistotu dnes nemáte nikde. Auto zatím v pohodě jezdí.
Servis nemá co určovat jaký olej vám do vašeho auta nalije, max. může upozornit, že olej není správný. Ze zkušeností vím, že tomu sami moc nerozumí. Pokud se vám jedná o olej do i20 tak informace castrol 5w-40 nestačí. Podstatná je specifikace oleje, což u i20 je ACEA A3 nebo vyšší, je to i v manuálu. Od castrolu při viskozitě 5w-40 to tuším splňuje olej castrol 5w-40 magnatec a jiné. Možná, ale zrovna měla olej který ACEA A3 nesplňoval.
Když jí tedy dali vlastní olej, tak samozřejmě 0,5l zvývat nebude, jelikož to berou z 200litrového sudu, takže naberou 3,5l. To, že tam !musí! být 5w-30 kamarádce lhali a pravděpodobně jí chtěli natáhnout. Je to od nich prostě prasečina.
Co se týče označení matek a poklic tak to bylo jen pro mou informaci, jak poctivě servis provádí ukony které má. Označil jsem si je lihovou tenkou fixou. No a pro kontrolu např. brzd nebo vyčištění je potřeba dle mého náhoru sundat kola. No a když byly označené matky přesně s označením na poklici, tak mi z toho vyplynulo, že ty kola prostě nesundali, a nebo stála při nich náhoda. Teď vám to z hlavy nespočítám jaká je pravděpodobnost, že sundání 16 matek a označení 4 z nich budou tyto 4 označené matky nadnány přesně na místo ze kterého byly sudnány.

Jinak jak postupovat při servisní prohlídce jsem slušně popsal ve starších příspěvcích v této sekci, takže tam inspirace, případně se nebojte napsat SZ, když budu vědět poradím.
S pozdravem