Tak se podařilo při couvání nabourat zadní lampu, naštěstí jsem trefil jen ji a nic jiného. Jinak cenovka je teda parádní.
Nová cca 7000,- Kč
Vrakoviště 3000,- Kč
Ceny ND na H1
Moderátor: Moderátoři
- Reklama
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ceny ND na H1
A co pojistka? nebylo by to levnější s ní. Přece jenom do nového auta cpát staré díly.... Jo ceny ND je něco, co tady tepu k nelibost lidí kolem Hyundajů dlouhou dobu, leč zbytečně. Čím větší díl-ptákovina, tím dražší.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Re: Ceny ND na H1
Pokud už někdo kupoval prosím poradte - sháním kotouče a desky na H1 - 2,5CRDi rok 2012. Mam najeto 44tis km a kotouče mají již cca 1mm hranu, zatímco desky mají více jak 75% tloustky. nevím zda ty kotouče delaj z másla nebo desky jsou moc tvrdé (,kotouče nekopou , nejsou zkroucené, jen ubývaj víc jak desky ).
Tahám za H1 podval ( s podvalem najeto více jak 1/3 současného stavu km ) takže na brzdách se to celkem podepíše.
Zatím jsme na všech vozech používal kombinaci TRW kotouče + trw desky ( pokud byly dostupné tak radeji textar desky ) protože s ATE byly spatné zkušnosti - neustále pískaly.
Nevadí mi že desky práší, hlavne s enesmí přehřívat a na druhou stranu nesmí jít o desky co by potřebovali pořádne zahřát než začnou dobře brzdit...
EDIT : jde mi hlavne o zkusenosti s brzdami na tomhle voze..
Tahám za H1 podval ( s podvalem najeto více jak 1/3 současného stavu km ) takže na brzdách se to celkem podepíše.
Zatím jsme na všech vozech používal kombinaci TRW kotouče + trw desky ( pokud byly dostupné tak radeji textar desky ) protože s ATE byly spatné zkušnosti - neustále pískaly.
Nevadí mi že desky práší, hlavne s enesmí přehřívat a na druhou stranu nesmí jít o desky co by potřebovali pořádne zahřát než začnou dobře brzdit...
EDIT : jde mi hlavne o zkusenosti s brzdami na tomhle voze..
Prodej ND na všechny vozy vč montáže a servisu.
Objednávky, dotazy na tel . : 602 474765 nebo email v profilu
H-1 Travel 2,5CRDi 2011
i30cw 1.6i - 2011
Objednávky, dotazy na tel . : 602 474765 nebo email v profilu
H-1 Travel 2,5CRDi 2011
i30cw 1.6i - 2011
Re: Ceny ND na H1
kotouce me taky vydrzi tak 50tis mam uz treti H1 jezdim dost nalozenej a hlavne ve meste
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ceny ND na H1
Mně trápí hlavně bubny na zadku, přední kotouče jsou O.K. Ale nejezdím naložený. Ty bubny lze neorigo sehnat tak za 2,5 - 3 tis Kč+ origo za cca 4 tis. Kč. Na zadních koelch pak vše ostatní kromě bubnů je taky O.K. Počítám, že ještě letošek s těmi bubny přežiju a příští rok budou muset nové. Co se týká destiček, měnil jsem jednou, materiál stál v řádu stokorun, ale neorigo desky.
Jinak zkušenosti z brzadmi, spíše tvrdší naladění posilovače, musí se větší silou na pedál, nástup brzdného účinku není pozvolný, zpočátku nic moc a teprve po pořádném dupnutí to zabere. Paradoxně něco podobného zažívám i malého Renaultka Thalie, který má najeto 6 tisíc a je úplně nový.
Jinak zkušenosti z brzadmi, spíše tvrdší naladění posilovače, musí se větší silou na pedál, nástup brzdného účinku není pozvolný, zpočátku nic moc a teprve po pořádném dupnutí to zabere. Paradoxně něco podobného zažívám i malého Renaultka Thalie, který má najeto 6 tisíc a je úplně nový.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza