Odskakování a hluk zadní nápravy.
Moderátoři: frawd, Moderátoři
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
Chasnik píše: Kdysi se tady psalo, že tlumiče v některých modelech Hyu mají v zimě horší funkčnost (nestlačují a neroztahují se tak, jak by měly), proto je pak celé auto jako žebřiňák.....
Faktem je, že zadní tlumiče IX20 potřebují větší sílu ke stlačení než na roztažení. Tlumič jsem měl vymontovaný a zkoušel jsem ho (pouze ručně). Rozdíl byl ale dobře znatelný i bez měření. Domnívám se, že důsledkem takových vlastností tlumiče je, že auto na každém hrbolku nadskočí. Tlumič se prostě na malých vyvýšeninách nestačí vůbec stlačit. Velice markantní je to znát, když jedu v autě sám. Pokud ale naložím do kufru aspoň 150kg, je to mnohem lepší a tlumič pak konečně aspoň trochu pracuje. Díry naopak zvládá docela obstojně, rozhodně lépe než vyvýšeniny. Co se týče vlivu teploty na funkci tlumičů v IX20, tak mám pocit, že při teplotě okolo nuly fungují trošku lépe než v létě - ale je to asi jen můj pocit.
Faktem je, že zadní tlumiče IX20 potřebují větší sílu ke stlačení než na roztažení. Tlumič jsem měl vymontovaný a zkoušel jsem ho (pouze ručně). Rozdíl byl ale dobře znatelný i bez měření. Domnívám se, že důsledkem takových vlastností tlumiče je, že auto na každém hrbolku nadskočí. Tlumič se prostě na malých vyvýšeninách nestačí vůbec stlačit. Velice markantní je to znát, když jedu v autě sám. Pokud ale naložím do kufru aspoň 150kg, je to mnohem lepší a tlumič pak konečně aspoň trochu pracuje. Díry naopak zvládá docela obstojně, rozhodně lépe než vyvýšeniny. Co se týče vlivu teploty na funkci tlumičů v IX20, tak mám pocit, že při teplotě okolo nuly fungují trošku lépe než v létě - ale je to asi jen můj pocit.
2011, IX20 1.6 CVVT, Tricolor
- Reklama
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
Na straně 44 jsem psal o své stížnosti na bouchání od náprav a odpovědi PR ředitele - doporučil změřit tlumiče.
Před pár dny, po 1. garančce, jsem si konečně nechal namontovat Frantovy adaptéry! Zatím jsem s nimi najel málo, ale už cítím, že kde jsem si dříve "drncnul", tam se teď spíš zhoupnu (i když je to tvrdší, než třeba starý Žigul), a bouchání se znatelně zmírnilo!
Připojuji foto tří protokolů měření tlumičů.
První je před kontrolou tlumičů v Hodonín, kde na zadních naměřili dokonce pod 40% a vyměnili je. Při tomto měření jsem měl trochu přefouklá kola, asi na 2,6.
Druhý je po výměně zadních tlumičů - prakticky beze změny! (Několik dní potom jsem při výměně kol za zimní zjistil v jednom kole tlak 1,7 a zaražený vrut, proto asi ta nesymetrie.)
Třetí protokol je po montáži Frantových adaptérů, a taky už na zimních kolech - možná proto je určitý rozdíl v naměřených hodnotách i na předku, kde se nic neměnilo. Nebudu to komentovat, ale že se hodnocení kvality zadních tlumičů zlepšilo o 31 až 39%, to myslím jasně mluví v neprospěch "špičkových konstruktérů " (špičkových... = viz odpověď PR ředitele na mou stížnost, cituji ji na str. 44)
Děééékujuuuu, pane Františkuuuuu !!!
Před pár dny, po 1. garančce, jsem si konečně nechal namontovat Frantovy adaptéry! Zatím jsem s nimi najel málo, ale už cítím, že kde jsem si dříve "drncnul", tam se teď spíš zhoupnu (i když je to tvrdší, než třeba starý Žigul), a bouchání se znatelně zmírnilo!
Připojuji foto tří protokolů měření tlumičů.
První je před kontrolou tlumičů v Hodonín, kde na zadních naměřili dokonce pod 40% a vyměnili je. Při tomto měření jsem měl trochu přefouklá kola, asi na 2,6.
Druhý je po výměně zadních tlumičů - prakticky beze změny! (Několik dní potom jsem při výměně kol za zimní zjistil v jednom kole tlak 1,7 a zaražený vrut, proto asi ta nesymetrie.)
Třetí protokol je po montáži Frantových adaptérů, a taky už na zimních kolech - možná proto je určitý rozdíl v naměřených hodnotách i na předku, kde se nic neměnilo. Nebudu to komentovat, ale že se hodnocení kvality zadních tlumičů zlepšilo o 31 až 39%, to myslím jasně mluví v neprospěch "špičkových konstruktérů " (špičkových... = viz odpověď PR ředitele na mou stížnost, cituji ji na str. 44)
Děééékujuuuu, pane Františkuuuuu !!!
- Přílohy
-
- Tumiče 001.jpg (49.88 KiB) Zobrazeno 2669 x
-
- Tumiče 002.jpg (47.81 KiB) Zobrazeno 2669 x
-
- Tumiče 003.jpg (47.82 KiB) Zobrazeno 2669 x
Naposledy upravil(a) Pepa59 dne 10 led 2013, 16:35, celkem upraveno 1 x.
Kia Ceed 1,6 CRDI 100kW GTline, vyr. 11/2015 (10.5.2019, 55500km)
Hyundai i30 Tricolor, 1,4 benzín, 73kW, vyr.12/2012 (od 24.4.2014,poč. stav: 22350km)
Hyundai IX20 Trikolor, 1,4 benzín, 66kW, vyr. 12/2011; (od 3/2012, prodáno 22.4.2014)
Hyundai i30 Tricolor, 1,4 benzín, 73kW, vyr.12/2012 (od 24.4.2014,poč. stav: 22350km)
Hyundai IX20 Trikolor, 1,4 benzín, 66kW, vyr. 12/2011; (od 3/2012, prodáno 22.4.2014)
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
Bohuzel, ne. Koukal jsem po tom ke konci 12-tihodinove nocni (uz druhe v poradi), abych alespon trocha udrzel pozornost, ale cloveku to uz nemysli, a kym me napadlo, ze by bylo dobre si odkaz nekde ulozit, uz jsem to zavrel a historie se smazala...mmv píše:můžeš přidat odkaz na to místo toho UK fora ???
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
Znovu tady opakujeme - i já teď asi už jen ze setrvačnosti - co jsme sem každý už několikráte napsali. Někdo tady komentoval jakousi nejednotu a že kdyby byla tak by to bylo lepší....jinak že nám kálí výrobce na hlavu. Já jsem tedy s výrobcem, myšleno asi se servisem a přístupem k reklamacím max spokojen. Vždy vše řešeno korektně a auto opraveno, zadní brzdiče P+L, spínač zpátečky, pravé a nyní i levé zrcátko, volant. Za mě podtržená jednička pro importéra a servis. Taky právem je Hyundai v žebříčku spokojenosti se značkou v Německu na pátém místě hned za kvalitní Škodou. http://www.auto.cz/automobilek-20-pod-l ... auta-72269
Ještě k té jednotě či nejednotě zde na anonymním foru: to mě teda rozesmálo! Díky! Jako že by byl kačer donald jednotnej s airwavesem, famfulínem, budulínkem, červenou karkulkou, a společně s méďou béďou a podobně jo? A pak by navštívili strejčka jedličku a ukazovali si jak dělá zebra! To by jako pomohlo v čem? Toto forum beze jmen má opravdu nulovou sílu. Proto taky funguje jak funguje a píše sem kde kdo a co chce. Nejsem s tím spokojen ale nedokážu to změnit a lepší nikde není. Bylo by fajn, kdybychom se tu přihlásili po jmény, s vinky aut a registrace doporučeným dopisem jako na aukru. Pak možná trošku jo. Možná by některá temata ani nevznikla.
K tlumičům. Mám najeto 62 tisíc km a jsem rád, že se tlumiče i celé pérování lehounce uvolnilo a autí je ještě pohodlnější a ovladatelnější. Já jsem teda nikdy s odskakováním problém neměl. Možná nádrž LPG, možná výbava style znamenala lepší odladění nevím. Jednou se mi ho povedlo vyvolat ale to byla schválně laboratorně extrémní situace. Jinak zadní tuhá náprava každá na nerovnostech více bouchá a může odskakovat. Plyne to z její podstaty. Je to možné se dočíst i v nejnovějších testech OIII třeba na ihned.cz http://life.ihned.cz/auto/c1-59088820-n ... dojmy-test
Nové tuhé tlumiče situaci podle mě jen zhorší. To samé jsem si ověřil s frantovými adaptéry. Testoval jsem je asi 20 tisíc km a již je na auto vracet nebudu. Nové tlumiče a adaptéry auto přitvrdí, (adaptér při stejném zdvihu kola do díry nutí tlumič k pohybu po delší dráze - více síly - tuhnutí) zlepší se schopnost auta pod tlakem při razantním rychlém ježdění. Třeba losí test na hraně třeba na letišti třeba za mokra . Ale každé tzv. tunění auta směrem ke sportovnímu vždy zaplatíte ztrátou komfortu. Proto jsem od toho upustil. Jinak kdo jezdíte rádi dravě mám adaptéry na ponku.
P.S. Nikdy bych si nedovolil dělníky kteří dělaj tato skvělá auta nazvat chráněnou dílnou! Kdo máte odvahu běžte jim to říct do očí. Byl jsem v Ostravě na vojně, raději se předem rozlučte s rodinou.
Ještě k té jednotě či nejednotě zde na anonymním foru: to mě teda rozesmálo! Díky! Jako že by byl kačer donald jednotnej s airwavesem, famfulínem, budulínkem, červenou karkulkou, a společně s méďou béďou a podobně jo? A pak by navštívili strejčka jedličku a ukazovali si jak dělá zebra! To by jako pomohlo v čem? Toto forum beze jmen má opravdu nulovou sílu. Proto taky funguje jak funguje a píše sem kde kdo a co chce. Nejsem s tím spokojen ale nedokážu to změnit a lepší nikde není. Bylo by fajn, kdybychom se tu přihlásili po jmény, s vinky aut a registrace doporučeným dopisem jako na aukru. Pak možná trošku jo. Možná by některá temata ani nevznikla.
K tlumičům. Mám najeto 62 tisíc km a jsem rád, že se tlumiče i celé pérování lehounce uvolnilo a autí je ještě pohodlnější a ovladatelnější. Já jsem teda nikdy s odskakováním problém neměl. Možná nádrž LPG, možná výbava style znamenala lepší odladění nevím. Jednou se mi ho povedlo vyvolat ale to byla schválně laboratorně extrémní situace. Jinak zadní tuhá náprava každá na nerovnostech více bouchá a může odskakovat. Plyne to z její podstaty. Je to možné se dočíst i v nejnovějších testech OIII třeba na ihned.cz http://life.ihned.cz/auto/c1-59088820-n ... dojmy-test
Nové tuhé tlumiče situaci podle mě jen zhorší. To samé jsem si ověřil s frantovými adaptéry. Testoval jsem je asi 20 tisíc km a již je na auto vracet nebudu. Nové tlumiče a adaptéry auto přitvrdí, (adaptér při stejném zdvihu kola do díry nutí tlumič k pohybu po delší dráze - více síly - tuhnutí) zlepší se schopnost auta pod tlakem při razantním rychlém ježdění. Třeba losí test na hraně třeba na letišti třeba za mokra . Ale každé tzv. tunění auta směrem ke sportovnímu vždy zaplatíte ztrátou komfortu. Proto jsem od toho upustil. Jinak kdo jezdíte rádi dravě mám adaptéry na ponku.
P.S. Nikdy bych si nedovolil dělníky kteří dělaj tato skvělá auta nazvat chráněnou dílnou! Kdo máte odvahu běžte jim to říct do očí. Byl jsem v Ostravě na vojně, raději se předem rozlučte s rodinou.
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
airwaves: vím, kam míříš, ale za sebe musím říct, že registrace podmíněná VIN auta by mě odradila. Hned by mně napadlo: "proč to po mně někdo chce?" a bylo by po fóru, protože takto by se zeptalo spousta jiných přispěvatelů.
To je problém drtvé většiny internetových diskusí. Na to téma už se popsalo spoustu bajtů písmenek. Největší problém s tím mají různé internetové deníky a hojně navštěvované stránky a ta žumpa v diskusích odrazuje ostatní, slušné přispěvatele. Tady to podle mě tak hrozné není, kromě pár trapných výkřiků do tmy, povětšinou od starých známých nicků, se tady diskutuje docela v pohodě.
Cesta je výraznější moderování diskusí, ale potom se zase ozve někdo, kdo začne lkát nad tím, jak se tady šlape po svobodě slova a cenzuruje.
V hospodě taky lidi občas plácají nesmysly a u vchodu do knajpy se nenačítá skenerem občanka
To je problém drtvé většiny internetových diskusí. Na to téma už se popsalo spoustu bajtů písmenek. Největší problém s tím mají různé internetové deníky a hojně navštěvované stránky a ta žumpa v diskusích odrazuje ostatní, slušné přispěvatele. Tady to podle mě tak hrozné není, kromě pár trapných výkřiků do tmy, povětšinou od starých známých nicků, se tady diskutuje docela v pohodě.
Cesta je výraznější moderování diskusí, ale potom se zase ozve někdo, kdo začne lkát nad tím, jak se tady šlape po svobodě slova a cenzuruje.
V hospodě taky lidi občas plácají nesmysly a u vchodu do knajpy se nenačítá skenerem občanka
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
no ... za chráněnou dílnou v nošovicích si stojím, nehodlám tam ani jezdit, ani jim to tam křičet přes plot, proto zde ve skrytu "anonymity" si dovolím tvrdit, že mě za to nikdo nebude inzultovat, ani nehodlám vyhledávat určité lokality s "hnědočechy" a přesvědšovat je, že práce šlechtí člověka a věř že bych je všechny "narval do mišelinky, tahat pneumatiky..."
takto dopadla reklamace a oprava neslícované karoserie, ostatní se v servisu podařilo dolícovat, za zmínku stojí poslední věta na reklamačním protokolu, kdy mi dali 100% slevu na práci za slícování, když jsem se ptal proč to tak je, tak že prej reklamační technik usoudil, že by jim to fabrika neproplatila, protože to je prý v toleranci podotýkám, že na škodovkách jsem si dělával odstrojení a nastrojení dílů povětšinou sám a za takovouto práci (nošovic) bych si osobně nafackoval. ty dveře byli asi tak o 50 % horší takže s tim hnuli k lepšímu
to airwaves, máš s autem najeto o mnoho Km víc jak já a tak si zřejmě na vlastnosti už navykl, mě to poskakování prostě štve a protože současně ještě jezdím 2 auta (š piskup a FAB II) která jsou co se hardwaru zadku týče obdobné konstrukce, tak už při přesednutí do pickupa si užívám nebouchání a neskákání (najeto 310kKm - vepředu ojetý !!! phersony z favorita - urezly misky a nic jinýho sem už do toho dávat nechtěl) - už to tu zase omílám každopádně já si už taky zvykám, a ještě 40k km s si zvykat budu a pak už mi to určitě nepříde a budu (třeba zde) tvrdit, že to poskakování je normální a nebo že nic nepociťuju
jinak v servisu jsem byl zatím jenom 3x s "kravinama" a až na ten odbytý test tlumičů s nima nemám problém
takto dopadla reklamace a oprava neslícované karoserie, ostatní se v servisu podařilo dolícovat, za zmínku stojí poslední věta na reklamačním protokolu, kdy mi dali 100% slevu na práci za slícování, když jsem se ptal proč to tak je, tak že prej reklamační technik usoudil, že by jim to fabrika neproplatila, protože to je prý v toleranci podotýkám, že na škodovkách jsem si dělával odstrojení a nastrojení dílů povětšinou sám a za takovouto práci (nošovic) bych si osobně nafackoval. ty dveře byli asi tak o 50 % horší takže s tim hnuli k lepšímu
to airwaves, máš s autem najeto o mnoho Km víc jak já a tak si zřejmě na vlastnosti už navykl, mě to poskakování prostě štve a protože současně ještě jezdím 2 auta (š piskup a FAB II) která jsou co se hardwaru zadku týče obdobné konstrukce, tak už při přesednutí do pickupa si užívám nebouchání a neskákání (najeto 310kKm - vepředu ojetý !!! phersony z favorita - urezly misky a nic jinýho sem už do toho dávat nechtěl) - už to tu zase omílám každopádně já si už taky zvykám, a ještě 40k km s si zvykat budu a pak už mi to určitě nepříde a budu (třeba zde) tvrdit, že to poskakování je normální a nebo že nic nepociťuju
jinak v servisu jsem byl zatím jenom 3x s "kravinama" a až na ten odbytý test tlumičů s nima nemám problém
- Přílohy
-
- P1130200a.JPG (71.73 KiB) Zobrazeno 2608 x
-
- P1130211.JPG (78.49 KiB) Zobrazeno 2608 x
-
- P1130194.JPG (106.91 KiB) Zobrazeno 2608 x
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
No tak ona neskutocna nova genialna Octavia III ma vraj podobny problem ako ix20...neviem ale,do akej miery,no i tak
http://www.autoforum.cz/testy-aut/test- ... en-vzad/?3
http://www.autoforum.cz/testy-aut/test- ... en-vzad/?3
1,6 AT
40500km
40500km
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
Člověk by neměl bejt škodolibej... Tak já se fakt stydím za to, že mě ten článek potěšil
Kia Ceed 1,6 CRDI 100kW GTline, vyr. 11/2015 (10.5.2019, 55500km)
Hyundai i30 Tricolor, 1,4 benzín, 73kW, vyr.12/2012 (od 24.4.2014,poč. stav: 22350km)
Hyundai IX20 Trikolor, 1,4 benzín, 66kW, vyr. 12/2011; (od 3/2012, prodáno 22.4.2014)
Hyundai i30 Tricolor, 1,4 benzín, 73kW, vyr.12/2012 (od 24.4.2014,poč. stav: 22350km)
Hyundai IX20 Trikolor, 1,4 benzín, 66kW, vyr. 12/2011; (od 3/2012, prodáno 22.4.2014)
-
- **
- Příspěvky: 426
- Registrován: 13 dub 2011, 14:08
- Bydliště: Mladá Boleslav
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
Aj majster tesár sa utne A nie nemec,ktorý si dá za korunu vrtat koleno
Hyundai IX 20 1.6. 1.4 crystal white-Šemík/+Š Felicia,Š Rapid,Š1203,VAZ2105,VAZ2102,Š100
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
Škodovky nestojí za nic, pro ty z Vás, kteří to nevědí, tak kvalita Hyundai je naprosto srovnatelná s vozy značky VW. Jak známo, ix20 je lepší než Golf Plus, ix35 je lepší než Tiguan a i30 CW je samozřejmě lepší než Golf Variant. Bohužel ale, než Hyundai i40 je lepší Passat Variant, Scirocco než Veloster a Polo než i20. Je to remíza 3:3, a tady budou muset ještě hoši z Nošovic AutoTipu ještě nějakou kačku přihodit. Jinak tímhle se pyšní na interní prezentaci přímo v Hyundai, viz. zde, čas cca 4:30 : http://www.youtube.com/watch?v=DV4d_3oDKP8
Takže si už laskavě přestaňte stěžovat, Vy jaryni, a buďte rádi, že to jakž takž drží pohromadě. 3:3, hoši. 3:3 !!!!!
Ať žije marketing.
Takže si už laskavě přestaňte stěžovat, Vy jaryni, a buďte rádi, že to jakž takž drží pohromadě. 3:3, hoši. 3:3 !!!!!
Ať žije marketing.
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
Docela dobrý, nó! (Aspoň jsem viděl pana PR ředitele Vaňka, se kterým jsem si chvíli dopisoval.)Pavlicek píše:Škodovky nestojí za nic, pro ty z Vás, kteří to nevědí, tak kvalita Hyundai je naprosto srovnatelná s vozy značky VW. Jak známo, ix20 je lepší než Golf Plus, ix35 je lepší než Tiguan a i30 CW je samozřejmě lepší než Golf Variant. Bohužel ale, než Hyundai i40 je lepší Passat Variant, Scirocco než Veloster a Polo než i20. Je to remíza 3:3, a tady budou muset ještě hoši z Nošovic AutoTipu ještě nějakou kačku přihodit. Jinak tímhle se pyšní na interní prezentaci přímo v Hyundai, viz. zde, čas cca 4:30 : http://www.youtube.com/watch?v=DV4d_3oDKP8
Takže si už laskavě přestaňte stěžovat, Vy jaryni, a buďte rádi, že to jakž takž drží pohromadě. 3:3, hoši. 3:3 !!!!!
Ať žije marketing.
Ale ty Jaryny sis mohl odpustit! A jsi-li chlap, vysvětli čtenářům z českých krajů význam moravského "Jaryn"
Kia Ceed 1,6 CRDI 100kW GTline, vyr. 11/2015 (10.5.2019, 55500km)
Hyundai i30 Tricolor, 1,4 benzín, 73kW, vyr.12/2012 (od 24.4.2014,poč. stav: 22350km)
Hyundai IX20 Trikolor, 1,4 benzín, 66kW, vyr. 12/2011; (od 3/2012, prodáno 22.4.2014)
Hyundai i30 Tricolor, 1,4 benzín, 73kW, vyr.12/2012 (od 24.4.2014,poč. stav: 22350km)
Hyundai IX20 Trikolor, 1,4 benzín, 66kW, vyr. 12/2011; (od 3/2012, prodáno 22.4.2014)
-
- **
- Příspěvky: 168
- Registrován: 15 říj 2011, 02:18
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
(Aspoň jsem viděl pana PR ředitele Vaňka, se kterým jsem si chvíli dopisoval.)
Jóó,to je velký myslitel ten pan Vaněk,taky jsem si s ním dopisoval a,když jsem se v jednom dopise zmínil,že mi to připadá marné jako boj s větrnými mlýny,odepsal mi pan Vaněk,že vůbec nechápe o jaké mlýny se mi jedná,proč se zmiňuji o nějakých mlýnech,že nechápe jakou mají nějaké mlýny s touto věcí souvislost. Hi hi ) A,když jsem ho upozornil,že je to okřídlené rčení a klasika,dělal chytrého,že to samozřejmě věděl Ahoj Franta
Jóó,to je velký myslitel ten pan Vaněk,taky jsem si s ním dopisoval a,když jsem se v jednom dopise zmínil,že mi to připadá marné jako boj s větrnými mlýny,odepsal mi pan Vaněk,že vůbec nechápe o jaké mlýny se mi jedná,proč se zmiňuji o nějakých mlýnech,že nechápe jakou mají nějaké mlýny s touto věcí souvislost. Hi hi ) A,když jsem ho upozornil,že je to okřídlené rčení a klasika,dělal chytrého,že to samozřejmě věděl Ahoj Franta
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
Tak tuhle diskusi pečlivě sleduji od jejího začátku. Během té doby se tady několik uživatelů dost nelichotivě zmiňovalo o svém autě jako o nebezpečné plechovce a vyjádřili lítost na tím, že si jí vůbec kdy koupili.
Jestli je tady někdo, kdo se své ix20 chce skutečně zbavit, tak má jedinečnou příležitost. Pro přítelku sháníme auto a jedním z adeptů je i ix20. Vzhledem k předpokládanému ročnímu nájezdu chceme benzín, v podstatě je jedno, jestli 1.4 nebo 1.6. Pokud bude auto v dobrém stavu a za slušnou cenu, tak bychom měli zájem. Případné nabídky do SZ.
Jestli je tady někdo, kdo se své ix20 chce skutečně zbavit, tak má jedinečnou příležitost. Pro přítelku sháníme auto a jedním z adeptů je i ix20. Vzhledem k předpokládanému ročnímu nájezdu chceme benzín, v podstatě je jedno, jestli 1.4 nebo 1.6. Pokud bude auto v dobrém stavu a za slušnou cenu, tak bychom měli zájem. Případné nabídky do SZ.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
Dobrý den, je tady někdo, kdo odskakování reklamoval v Olomouci? a jak pořídil.
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
Tak koukám,že už dlouho nikdo nenadává.Že by se nápravy usadily?Dnes jsem totiž byl poptat v nástupce Accenta.Skladovku ix20 nebo í30.Rok pokukuju po Ele,ale za celou dobu jsem potkal na silnici jen 3,takže ....asi ne