Stav auta / technicke rady / problemy TUCSON

Hyundai Tucson 1. generace 2004 - 2010 (JM) - nástupcem byla ix35 v letech 2010 - 2015.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
johny82
*
Příspěvky: 57
Registrován: 21 říj 2012, 21:55

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Příspěvek od johny82 »

Díky to bude super, pro upřesnění předpokládám že ty svíčky jsou zazadu motoru pod tím EGR okruhem, takže ten okruh musím zase vyndat abych se k nim dostal, je tam ještě nějakej špek?
Reklama
 

FORD
**
Příspěvky: 388
Registrován: 09 čer 2011, 18:11
Bydliště: Ostrava

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Příspěvek od FORD »

johny,
jak jsi psal,pro přístup k žhavičům je lepší rozpojit EGR okruh...
BOSCH 0250212006 běžná cena v obchodech cca 900/ks
BERU GN 035 běžná cena v obchodech cca 1000/ks
CHAMPION CH 226 běžná cena v obchodech cca 500/ks ale zrovna ted je mají v akci v autokelly za super cenu cca 280/ks,montuji je běžně a nemám na ně za 2 roky ani jednu reklamaci-klidně je vem!!!
Tucson 2.0 crdi Elegance 2006,Ford Escort 1.6 GT 1998.
johny82
*
Příspěvky: 57
Registrován: 21 říj 2012, 21:55

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Příspěvek od johny82 »

Díky moc, už je mám objednaný :D/ , i s DPH je to 330,-Kč ale i tak dobrý, našel jsem na netu ještě Densa a ty vyšli na neselých 500,-Kč. Samozřejmě když jsem je dal vyhledat podle mého Tucsona tak se tyhle nezbrazili, tak jsem na to šel od lesa před i 30 a ten už je v nabídce měl. S timhle hledáním je to vůbec opičárna, existuje někde ke stažení katalog origo dílů aby se to dalo hledat podle čísla jako náhrada? Třeba těsnění výfuku jsem radši koupil originál protože jsem zaboha nenašel jaké by tam mělo přesně být ](*,) Ještě jednou dík moc, až se trochu oteplí tak na to vlítnu, doufám že to nebude zarostlý jako poloosy?!?!
Peko
*
Příspěvky: 97
Registrován: 01 říj 2006, 18:54

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Příspěvek od Peko »

väčšina dielov sa dá vyhľadať podľa tohto http://catalog.oila.ru/hyundai/ napr.čislo žhavičov na tucson 36710-27000
johny82
*
Příspěvky: 57
Registrován: 21 říj 2012, 21:55

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Příspěvek od johny82 »

Super, ještě naučit PC to aspoň částečně přeložit. Od nás na východ Tucson asi frčí víc než na západ, když jsem cokoli hledal většina toho bylo rusky. Díky
FORD
**
Příspěvky: 388
Registrován: 09 čer 2011, 18:11
Bydliště: Ostrava

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Příspěvek od FORD »

To byste se divili kolik jezdí v Rusku atd Tucsonů...Je to tam docela oblíbený vůz!
Jen pro zajímavost za origo žhavič chtějí u dealera 1230kč s dph.
Naposledy upravil(a) FORD dne 23 pro 2012, 17:29, celkem upraveno 1 x.
Tucson 2.0 crdi Elegance 2006,Ford Escort 1.6 GT 1998.
Peko
*
Příspěvky: 97
Registrován: 01 říj 2006, 18:54

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Příspěvek od Peko »

celkom dobré forum z Ruska http://www.drive2.ru/experience/hyundai ... 90,170,100 je tam aj Tucson a asi všetky H
petkep
*
Příspěvky: 21
Registrován: 09 črc 2011, 09:51

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Příspěvek od petkep »

Prosím o radu :
Jakým způsobem a čím se dají vyčistit koncovky výfuku od černého karbonu.
Díky
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT 4x4, 103 kW, ELEGANCE - černá
i 40 1.7 CRDi 85 kW LIMITED+Exclusive - černá - prodáno
I40 1.7 CRDI 104 kW Success - Phantom black
FORD
**
Příspěvky: 388
Registrován: 09 čer 2011, 18:11
Bydliště: Ostrava

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Příspěvek od FORD »

Já na čištění koncovek výfuku používám spray na čištění škrtících klapek-rozpouští karbon,usazeniny,oleje.
Koupíš ho v každém krámě,někdy i na pumpě za cca 100kč.
Vyčisti koncovku a pak ten chrom vylešti pastou na chrom-já používám třeba silichrom,je to český výrobek a docela dobrý za tu cenu...
Tucson 2.0 crdi Elegance 2006,Ford Escort 1.6 GT 1998.
johny82
*
Příspěvky: 57
Registrován: 21 říj 2012, 21:55

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Příspěvek od johny82 »

pro Ford
díky za typ na ty žhaviče nakonec mi skoro po měsíci po objednání dorazili cena 1300,- za všchny čtyři. Výměna jak jsi říkal opět EGR ven, ale tentokrát už to i s pauzičkama dělalo jen 5 hodin se všim všudy.....už mám praxi :-) Když jsem zkoušet ty původní žhaviče tak nefungoval ani jeden, docela se divim že sjem vůbec v těch mrazech nastartoval. Dneka jsem zjistil že ty sponky co jsou na hadících chlacení EGR nejsou nic moc byly 2x sundané a dneska jsem zjistil že jedna z nich už neudrží tlak a voda chcala právě na ten okruh, ještě že to řádně smrdělo protože zítra mám jet do Boleslavi tak ani nechci domýšlet co by se stalo kdyby se mi voda ztratila po cestě [-o< chcalo to docela dost
Uživatelský avatar
Saimon
****
Příspěvky: 1153
Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
Bydliště: Hodonínsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Příspěvek od Saimon »

Ahojte, tak já zrovna dnes vyměnil taky žhaviče za nové a mněl jsem 2 ks špatné.
Byli tam NGK a dal jsem tam tajy NGK nové =D>
EGR ventil jsem jen vyfoukal, protože byl čištěný přesně loni v tuto dobu asi a super :wink:
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
FORD
**
Příspěvky: 388
Registrován: 09 čer 2011, 18:11
Bydliště: Ostrava

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Příspěvek od FORD »

Tak po výměně kvalitních žhavičů byste měli mít na 2 roky klid a EGR ventil vydrží taky dost-pokud se motor nedusí nad volnobehem,tím pak vzniká hodně sazí...
Tucson 2.0 crdi Elegance 2006,Ford Escort 1.6 GT 1998.
hasto
Příspěvky: 7
Registrován: 17 led 2013, 17:43

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Příspěvek od hasto »

Mam takýto problém, po vypnutí motoru mi niečo píska pri svievke naftového čerpadla. Odoberá to prúd z baterie, ideto cez relatko MAIN, ked relatko vytiahnem niečo tam odpadne ako stykač, alebo cievka v tom čerpadle a potom to prestane a nepíska to ani po opätovnom nasadení relátka a znovu píska po naštartovaní a vypnutí motora. Taktiež to prestane pískať po odpojení baterie. Vypadá to na cievku ktorá je z boku čerpadla. Ďakujem za radu. TUSCON, 2006, 2.0 103 kW
tucson
*
Příspěvky: 83
Registrován: 04 črc 2009, 18:48

Vstřiky a čerpadlo CRDi

Příspěvek od tucson »

Zdravím, diagnostikovali mě opotřebované vstřiky. Měl bych je s vysokotlakým čerpadlem dát na repas. Chtěl bych si vše vymontovat sám, ale nevím jak je nasazeno čerpadlo, jestli budu muset sundat ventilový kryt a vačky, nebo jde pouze demontovat zvenku. Též vstřiky jsem ještě nedemontoval. Má s tímto někdo zkušenosti?
Dík
FORD
**
Příspěvky: 388
Registrován: 09 čer 2011, 18:11
Bydliště: Ostrava

Re: Vstřiky a čerpadlo CRDi

Příspěvek od FORD »

Tucsone,
jestli jsi nikdy nedělal nic podobného a nejsi znalý oboru tak se do toho sám nepouštěj,pokazíš víc než ušetříš za demontáž a následnou montáž a někdy je potřeba mít připojenou diagnostiku...
Tyhle opravy patří odborníkům a proto je lepší to celé odvézt do servisu kde budou dělat i repas a pak máš na to plnou záruku...
Proto i zde neuvádím demontáž vstřikovaců a vysokotlakého čerpadla.
Tucson 2.0 crdi Elegance 2006,Ford Escort 1.6 GT 1998.
Odpovědět

Zpět na „Tucson I“