H 1 NEW
Moderátor: Moderátoři
Re: H 1 NEW
Rychlostni iondex muzete koupit i vyssi, to same nosnosti index...nikdo vas kvuli tomu z technicky nevyhodi.
http://www.zbozi.cz/?sId=k77G72WSwusQl_ ... expanded=0
http://www.zbozi.cz/?sId=k77G72WSwusQl_ ... expanded=0
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Reklama
Re: H 1 NEW
Tak jsem ho přivez. Dnes najeto už 2200 a když je řeč o zimákách tak jsem tam nechal hned obout Vanco Vinter2 205 75.
- Přílohy
-
- Fungláč.jpg (82.01 KiB) Zobrazeno 4269 x
Naposledy upravil(a) Franta H1 dne 08 lis 2009, 19:20, celkem upraveno 1 x.
Re: H 1 NEW
Kdo by chtěl na 1 samolepku STAREX tak jsem trošku spolupracoval s firmou na samolepky a Ti ji zařadili do své nabídky www.http://www.autolepky.cz/loga-starex-5772.html
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: H 1 NEW
No bylo by to hezké si udělat starexe z obyčejného H1. Jenže mi to připomíná jednoho kolegu, který koncem 70. let měl Š 105 a vzdychal, že by strašně moc chtěl Š 120, tak mu druhý kolega povídá, dej mi 15,- Kč a já ti z toho tu stodvacítku nafleku udělám. (Myslel tím, že vymění umělohmotný znáček na zadním čelu auta).
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Re: H 1 NEW
Ahoj, už je to pár let stará diskuse, tak se chci optat - co spolehlivost? Co bylo třeba měnit, nějaké poruchy?
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: H 1 NEW
Za mě tedy nic moc, jednotlivosti, opakovaně jenom vytápění při zavřeném topení, (potřeba rozebrat palubku a srovnat tam táhla ovládání dělal jsem za 6 let 2x bez potřeby dílů) a pak brzdy - zadní bubny. Baterie životnost tak 4 roky, jinak pár závad na elektrickém příslušenství (dveřní spínače, řídící jednotka komfortních funkcí), příslušenství motoru O.K. Za těch 6 let jsem do oprav (ND + práce) vrazil asi 23 tisíc.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
- Maros Hupka
- **
- Příspěvky: 214
- Registrován: 04 srp 2006, 00:06
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: H 1 NEW
Nemám síce H1-NEW, ale ak by ťa zaujímal servis na H1 CRDi 2005, tak tu mám celú históriu, ktorú priebežne doplňujem po každej návšteve servisu:
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=6&t=21710
Pravdepodobne koncom januára budem robiť 255.000servis. V podstate len tyčky stabilizátora, guľové čapy (raz horné , raz dolné) . Ale nakladám ho pravidelne na plnú nosnosť a jazdím každodenne, väčšinou len v Bratislave, takže to je asi normálne. A baterka, ako drvivá väčšina vecí v aute je stále pôvodná
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=6&t=21710
Pravdepodobne koncom januára budem robiť 255.000servis. V podstate len tyčky stabilizátora, guľové čapy (raz horné , raz dolné) . Ale nakladám ho pravidelne na plnú nosnosť a jazdím každodenne, väčšinou len v Bratislave, takže to je asi normálne. A baterka, ako drvivá väčšina vecí v aute je stále pôvodná
H1 CRDi r.v.2005 chip 400 Nm 170PS
Re: H 1 NEW
Jednou jsem s h1 2.0 jel na otočku (na kšeft) do chorvatska, tam s lidma a zpět sám. Celou cestu zpátky jsem jel v levym pruhu a "závodil" s rakušákama Tehdy jsem se do toho auta zamiloval
http://www.rogi-ploty.cz/
Re: H 1 NEW
S 2.0 clovece asi ne
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: H 1 NEW
Nebyl ten H1 ve skutečnosti VW T5 nebo Renault Traffic, tam do toho 2 litrové motory cpou, ale že by to s nimi nějak moc jelo, to ani ne.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Re: H 1 NEW
Zatím H1 šlape vcelku OK. Můžu s klidným svědomím dopručit.
Re: H 1 NEW
Dík za odpověď. Můžu se zeptat na závady a stav km (ptám se na to "vcelku" ).
Re: H 1 NEW
V záruce odešlo turbo - vyřešeno bez problémů v záruce i s výměnou výfuku kterým vylítal olej.
Najeto cca 130 tis a teď jsem ho na zimu odstavil a jezdím z Landrouvrem. Bydlím totiž mimo město a jízdy domů s dodávkama ( Renault Trafic a H1 i když má samosvor je katastrofa.) Na zimní údržbu vedlejších silnic nejsou prej peníze a rok od roku je to horší, takže jsem přesedlal na těžkej kalibr. Ono když se letí s kopce se zavřeným diferákem a kola se točí dopředu a smykem se ženeš pospátku mezi zaparmovaný auta ( Tuareg, Pasat, Mercedes ML) to neni dobrý. Natož když by H1 skončila v pangejtu, tak je to problém. U Lanďáka se tomu zasměju udělám si offroad, popřípadě mne někdo vytáhne.
Najeto cca 130 tis a teď jsem ho na zimu odstavil a jezdím z Landrouvrem. Bydlím totiž mimo město a jízdy domů s dodávkama ( Renault Trafic a H1 i když má samosvor je katastrofa.) Na zimní údržbu vedlejších silnic nejsou prej peníze a rok od roku je to horší, takže jsem přesedlal na těžkej kalibr. Ono když se letí s kopce se zavřeným diferákem a kola se točí dopředu a smykem se ženeš pospátku mezi zaparmovaný auta ( Tuareg, Pasat, Mercedes ML) to neni dobrý. Natož když by H1 skončila v pangejtu, tak je to problém. U Lanďáka se tomu zasměju udělám si offroad, popřípadě mne někdo vytáhne.
Re: H 1 NEW
Ja to musím zaklepat, zatím jsem spokojen ( H1 bus, 2,5crdi 105kW 2/2012 pořízeno nové ) najeto 47tis km, jedino co mi vadí že už jsou kotouče na předku takřka mimo limit a desky přitom na cca 50%.
Tahám podval ( převoz aut na závody, sem tam nejakej dovoz z EU ) stavím barák a servis takže sem tam na podvalu táhnu i dve palety Ytongu a podobně.
Spotřeba prumer 9litru ( nejezdím často na psotřebu ), nejnižší spotřeba - chorvatsko a zpet, 8lidí + bagáž, na dálnici kolem 120 ( kde bylo max níž tak méně ) - rumerná spotřeba od plné do plné - 7,04L/100km.
S podvalem prázdný do švýcar , zpet s naloženým zpet - 9,6prumer ( vse po dálnicích ).
S autem sjem spokojen jen s emi tam na pár dní nastěhovala myška a co mne nasralo - ožrala mi gumové zásterky na kolničkách na středových sedačkách.
BTW - neví někdo jak jendoduše vymontovat středové sedačky z BUSu ? standartne jezdím bez třetí řady ( tu beru jen když nás jede více, jinak jezdíme já, žena a dva caparti.. ) ale občas by s ehodilo vyhodit i střední řadu - třeba když jsme vezli pohovku, skřín, 2xkoberec ( 5m délka role ) a 1xlino ( 4 m délka ).
Uploaded with ImageShack.us
Tahám podval ( převoz aut na závody, sem tam nejakej dovoz z EU ) stavím barák a servis takže sem tam na podvalu táhnu i dve palety Ytongu a podobně.
Spotřeba prumer 9litru ( nejezdím často na psotřebu ), nejnižší spotřeba - chorvatsko a zpet, 8lidí + bagáž, na dálnici kolem 120 ( kde bylo max níž tak méně ) - rumerná spotřeba od plné do plné - 7,04L/100km.
S podvalem prázdný do švýcar , zpet s naloženým zpet - 9,6prumer ( vse po dálnicích ).
S autem sjem spokojen jen s emi tam na pár dní nastěhovala myška a co mne nasralo - ožrala mi gumové zásterky na kolničkách na středových sedačkách.
BTW - neví někdo jak jendoduše vymontovat středové sedačky z BUSu ? standartne jezdím bez třetí řady ( tu beru jen když nás jede více, jinak jezdíme já, žena a dva caparti.. ) ale občas by s ehodilo vyhodit i střední řadu - třeba když jsme vezli pohovku, skřín, 2xkoberec ( 5m délka role ) a 1xlino ( 4 m délka ).
Uploaded with ImageShack.us
Prodej ND na všechny vozy vč montáže a servisu.
Objednávky, dotazy na tel . : 602 474765 nebo email v profilu
H-1 Travel 2,5CRDi 2011
i30cw 1.6i - 2011
Objednávky, dotazy na tel . : 602 474765 nebo email v profilu
H-1 Travel 2,5CRDi 2011
i30cw 1.6i - 2011
Re: H 1 NEW
Jsem to zakřik a teď se mi vysral dvouhmoťák a je to RANEC. Protože to je mladý auto a ke všemu neobvyklý tak se blbě shání díly za rozumnou cenu. Povedlo se mi ho sehnat za půl na vrakáči.