1,6i - plyn
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: 1,6i - plyn
Je to tak... od 1200ot.
Druhá možnosť: individuálna dohoda...
Druhá možnosť: individuálna dohoda...
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
- Reklama
Re: 1,6i - plyn
Nexus píše:nezdá se mi, že by to bylo fixních 20% od 1200 otáček. Neřikám že to nejde nastavit, ale seš si jistej že je to plošně pro všechny? Co jsem slyšel a četl já, tak ve velké spoustě případů je to až od určitého zatížení motoru, viz paulz, většinou mezi 3 a 5tis otáčkama. Vím že někdo tady to má na třicítce od 5500 kvůli tomu, že plynové vstřikovače mu nestíhaly dodávat dost paliva, takže ten přívstřik měl jako pomoc pro dostatek výkonu, bez něj prý ztrácel výkon v těhle vysokých otáčkách, takže s mechanikem půl hodiny jezdili a hledali to správné nastavení. Ale jestli je tohle podmínka u nových háček kvůli záruce, to se hádat nebudu...
příští týden půjdu na bezplatnou kontrolu po najetí 3 tisíc km, tak se na to zeptám, ale přímo technik mi tvrdil, že když by spotřeba byla 7 litrů LPG, že bude 20% navíc benzín...
kéž by těch 7 litrů LPG fakt bylo, protože to prostě není... jsem z toho hodně zklamanej... celou dobu jsem počítal s LPG, dokonce jsem se i ptal jaké navýšení, říkali 10 - 20%, to by ale muselo být celkově těch 20% navíc a ne pouze na LPG a pak ještě dalších 20% benzín...
proč mi tohle nikdo neřekl?? základní matiku ještě umím a věděl bych, že to pak je úplná zbytečnost!!!
Hyundai i30 kombi,, 1,6 benzín, r.v. 2012, automat + LPG
Re: 1,6i - plyn
Pravda...
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: 1,6i - plyn
Ono pokud přístřik benzínu dosahuje 20 %+ tak je pak velká otázka jestli se investice do LPG u Hyundae vůbec vyplatí.
Re: 1,6i - plyn
Nevyplatí, lebo investície s tým spojené tak zvyšujú náklady, že je lepšie sa na to vy***ť.
Bez VSR je to jasná volba, ale s 20% to nemá význam.
Bez VSR je to jasná volba, ale s 20% to nemá význam.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: 1,6i - plyn
mnkk píše:Nevyplatí, lebo investície s tým spojené tak zvyšujú náklady, že je lepšie sa na to vy***ť.
Bez VSR je to jasná volba, ale s 20% to nemá význam.
ale proč nám to nikdo neřekl???
já mám naštěstí výhodu, že mě instalace stála po známosti "jen" 12 tisíc....
na druhou stranu je vidět, že ta známost byla díky externímu človíčkovi, protože kdyby to byl někdo z autosalónu, tak mě od toho sám odradí....
Hyundai i30 kombi,, 1,6 benzín, r.v. 2012, automat + LPG
Re: 1,6i - plyn
Ja mám tu výhodu, že sa mi už investícia plných 29990Kč vrátila.
Aj tak je to na prd.
Aj tak je to na prd.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Re: 1,6i - plyn
Nesouhlasim, dle me je investice do LPG stale dost vyhodna a ze to tobe ASI na privstriku zere o neco vic neznamena, ze to tak zere a bude zrat vsem.
Ja mam za 2 mesice jezdeni zpet uz 10 tisic zpatky a to je sakra dobrej argument.
Ja mam za 2 mesice jezdeni zpet uz 10 tisic zpatky a to je sakra dobrej argument.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: 1,6i - plyn
já taky nemluvím obecně o všech typech LPG...Hardcam píše:Nesouhlasim, dle me je investice do LPG stale dost vyhodna a ze to tobe ASI na privstriku zere o neco vic neznamena, ze to tak zere a bude zrat vsem.
Ja mam za 2 mesice jezdeni zpet uz 10 tisic zpatky a to je sakra dobrej argument.
ale promiň, počítat ještě umím.... a těch 20% benzínu mi už potvrdili na třech nezávislých místech...
já jsem pozitivní člověk, nerad kritizuji, ale taky nemám rád, když mi někdo něco naslibuje a pak je to jinak...!
sám podnikám ve službách a tohle bych si nikdy nedovolil!
Hyundai i30 kombi,, 1,6 benzín, r.v. 2012, automat + LPG
Re: 1,6i - plyn
To nebyla reakce na tebe, abych se priznal, cetl jsem jen prispevek mnkk.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: 1,6i - plyn
Tak jaké jsou nové zkušenosti, taky to chci řešit a nerad bych si naběhl.
Re: 1,6i - plyn
Nove zkusenosti jsou KATASTROFALNI. Po druhe servisni prohlidce (2 roky a 30tis km) mi bylo sdeleno, ze mam minimalni vuli vsech ventilu a pokud si to nenecham za 14.520,-Kc vymenit, ztracim zaruku na motor. Nove narizeni pro vozy dodane s LPG. Nikde o kontrole ventilu v manualu ani zminka, nyny to maji po 30tis kontrolovat a nechat pripadnou opravu zakazniky platit.
At zije hyundai zaruka!
At zije hyundai zaruka!
Re: 1,6i - plyn
o problémech s plynem a 1,6tkou se ví už docela dlouho. Proto bylo i staženo nabízení plynu od dealera do těchto motorů. Bohužel ventily se zaklepávají a zaklepávají. Obecně by mě zajímalo, co ti chtějí měnit za těch 14 tisíc, protože pokud jsou ventily zaklepané a nejdou již vůle upravit, tak to je na rozborku hlavy, odfrézování sedel a implantaci nových a to bych se s nima setsakramentsky dohadoval co jsou to záruční podmínky. Pokud to je servisní zákrok na seřízení vůle tak je ta cena poměrně dost přehnaná.
Jinak jakýkoliv přívstřik benzínu spolu s LPG dělá z celé přestavby dost spornou investici. Pokud by byl čistý provoz na plyn tak je úspora do 40% provozu včetně započtení startů na benzín a pod. Pokud ale spaluje i další procento benzínu tak při 20% úspor nemá smysl ten systém provozovat a je v podstatě výhodnější diesel a to i kvuli následnému servisu a případným potencionálním problémům, které bud nutné u plynu řešit a plyn by si na ně měl vydělat. Určitě se nevyplatí přistoupit na podmínky LPG s přívstřikem s motorem, který jezdí za 7-8litrů benzínu, ale třeba u třílitrového šestiválce, který jezdí za 15 to ještě jakž takž návratnost má logickou a rozumnou. Je to hodně levá na zákazníky. A nebo by bylo nutné pořídit jiný systém, který vstřikuje kapalnou fázi LPG u GDI motoru, který je podle všeho na plyn odolnější než původní D-CVVT a nebo nechat při prvních problémecha tu hlavu předělat a osadit tvrzené sedla a ventily. pak ten motor je na věky a může být provozovaný jen na plyn bez nějakého přívstřiku. Takto to řešil jeden můj kamarád, co provozuje s Ceedem taxíka a nyní má již najeto kolem 300k km a po repasy zcela bez potíží
Jinak jakýkoliv přívstřik benzínu spolu s LPG dělá z celé přestavby dost spornou investici. Pokud by byl čistý provoz na plyn tak je úspora do 40% provozu včetně započtení startů na benzín a pod. Pokud ale spaluje i další procento benzínu tak při 20% úspor nemá smysl ten systém provozovat a je v podstatě výhodnější diesel a to i kvuli následnému servisu a případným potencionálním problémům, které bud nutné u plynu řešit a plyn by si na ně měl vydělat. Určitě se nevyplatí přistoupit na podmínky LPG s přívstřikem s motorem, který jezdí za 7-8litrů benzínu, ale třeba u třílitrového šestiválce, který jezdí za 15 to ještě jakž takž návratnost má logickou a rozumnou. Je to hodně levá na zákazníky. A nebo by bylo nutné pořídit jiný systém, který vstřikuje kapalnou fázi LPG u GDI motoru, který je podle všeho na plyn odolnější než původní D-CVVT a nebo nechat při prvních problémecha tu hlavu předělat a osadit tvrzené sedla a ventily. pak ten motor je na věky a může být provozovaný jen na plyn bez nějakého přívstřiku. Takto to řešil jeden můj kamarád, co provozuje s Ceedem taxíka a nyní má již najeto kolem 300k km a po repasy zcela bez potíží
Re: 1,6i - plyn
Bohuzel mas ve vsem pravdu. Auto jsem kupoval s tim, ze bude jezdit na LPG a ne z 20% na benzin. To mi nikdo nerekl a nikde to uvedene neni.
V mem pripade jsem teda prijel na smluveny termin do servisu, vsechno udelame, odstranime chcipani, ale ouha, centrala neuznala zarucni opravu a nyni je cena opravy uz 60.000 Kc. Nespalenym palivem unikajicim pres vuli ventilu doslo k poskozeni katalyzatoru a ulomky z nej se dostaly do motoru, ktery poskodily. A samozrejme se vse stalo behem par tydnu mezi garancni prohlidkou a servisem.
Takze nezbyva nez soudni znalec a soud. Fakt skvela zaruka.
Kde kamaradovi repasovali motor Ceedu?
V mem pripade jsem teda prijel na smluveny termin do servisu, vsechno udelame, odstranime chcipani, ale ouha, centrala neuznala zarucni opravu a nyni je cena opravy uz 60.000 Kc. Nespalenym palivem unikajicim pres vuli ventilu doslo k poskozeni katalyzatoru a ulomky z nej se dostaly do motoru, ktery poskodily. A samozrejme se vse stalo behem par tydnu mezi garancni prohlidkou a servisem.
Takze nezbyva nez soudni znalec a soud. Fakt skvela zaruka.
Kde kamaradovi repasovali motor Ceedu?
Re: 1,6i - plyn
U mě se osvědčil engitec.cz - dělali se jen sedla, zbytek byl v pohodě