LPG
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
- Reklama
Re: LPG
Program permanentní mobility:
http://www.hyundai.cz/prodej-a-sluzby/zaruky/
http://www.hyundai.cz/prodej-a-sluzby/zaruky/
Luboshak
---------------------------------------
Hyundai i30cw 1.4 CVVT Comfort 2010 LPG BRC
Fiat Tempra 1,6 SX, r.v. 1991 - sešrotováno
Hyundai Lantra 1,5 GLSi, r.v.1992 - sešrotováno
---------------------------------------
Hyundai i30cw 1.4 CVVT Comfort 2010 LPG BRC
Fiat Tempra 1,6 SX, r.v. 1991 - sešrotováno
Hyundai Lantra 1,5 GLSi, r.v.1992 - sešrotováno
Re: LPG
Ja mam auto na LPG skoro 1rok. Najazdene mam nieco cez 13000 km a spotreba cca 8l lpg na 100 km. Na Slovensku zatial nemontuju LPG v Hyundai servise. Tak zaruka cau. Ale kto bude chodit na ten drahy benzin. Mam v aute namontovany Holandsky system Teleflex GFI / SGI typ III. + ochrana ventilov od tiez Holandskej firmy JLM. Zatial bez problemov. Ma niekto najazdenych viac ako 100 000 km?
Hyundai i30, 1,4 80,2 kw rv 2010.
Hyundai i30, 1,4 80,2 kw rv 2010.
Re: LPG
Na upresnenie. Montuje Hyundai servis aj na sk. napr:
http://www.portashyundai.sk/
http://www.portashyundai.sk/
1,4i CVVT , comfort, crystal white, 2/2011
Re: LPG
Zjavne ani nevieš, čo máš v aute! Máš tam aj MPI aj CVVT. A predstav si, že na jednom a tom istom motore!1robco1 píše:pietro32 ano pozrel som si ale ja ani ty nemas motor 1,4 MPI,ale 1,4 CVVT. Mpi maju nove i 30
aktuálne - Ford Focus III Turnier, 2,0 TDCi, 103kW, strieborná, Titanium
:hyu: i30 1.4CVVT, Indigo Blue, Classic plus - predané
:hyu: i30 1.4CVVT, Indigo Blue, Classic plus - predané
Re: LPG
Tak se hlásím do rodiny LPG. Od včera najeto prvních 90 km. Musím říct, že v jízdě není absolutně žádný rozdíl (což je pozitivní). Žádné cukání, žádné kontrolky. Jen jsem po přečtení všech papírů, co jsem k tomu dostal, nepochopil, kdy musím jezdit na revize. V příloze k VTP je napsáno 10000 km nebo rok. V servisce LPG je napsáno 20000 km nebo rok. Počítal jsem, že na revizi musím jednou za rok, každých 10000 je trošku vopruz.
A pak dojezd na PP, tam mi není jasné co ukazuje, protože za těch 90 km mi klesnul asi o 80 km a zůstává tak. Myslel jsem, že s novým nastartováním bude ukazovat znovu víc, podle množství benzínu v nádrži. Takhle to vypadá, že se asi dostanu s dojezdem do záporných čísel .
Jinak PP ukazuje po 90 km 6,7l/100 km. Předpokládám, že to je ekvivalent jako kdybych jel celou dobu na benzín, tak na LPG to bude víc. To uvidím až po několika nádržích LPG.
A pak dojezd na PP, tam mi není jasné co ukazuje, protože za těch 90 km mi klesnul asi o 80 km a zůstává tak. Myslel jsem, že s novým nastartováním bude ukazovat znovu víc, podle množství benzínu v nádrži. Takhle to vypadá, že se asi dostanu s dojezdem do záporných čísel .
Jinak PP ukazuje po 90 km 6,7l/100 km. Předpokládám, že to je ekvivalent jako kdybych jel celou dobu na benzín, tak na LPG to bude víc. To uvidím až po několika nádržích LPG.
Luboshak
---------------------------------------
Hyundai i30cw 1.4 CVVT Comfort 2010 LPG BRC
Fiat Tempra 1,6 SX, r.v. 1991 - sešrotováno
Hyundai Lantra 1,5 GLSi, r.v.1992 - sešrotováno
---------------------------------------
Hyundai i30cw 1.4 CVVT Comfort 2010 LPG BRC
Fiat Tempra 1,6 SX, r.v. 1991 - sešrotováno
Hyundai Lantra 1,5 GLSi, r.v.1992 - sešrotováno
Re: LPG
Luboshak píše:Tak se hlásím do rodiny LPG. Od včera najeto prvních 90 km. Musím říct, že v jízdě není absolutně žádný rozdíl (což je pozitivní). Žádné cukání, žádné kontrolky. Jen jsem po přečtení všech papírů, co jsem k tomu dostal, nepochopil, kdy musím jezdit na revize. V příloze k VTP je napsáno 10000 km nebo rok. V servisce LPG je napsáno 20000 km nebo rok. Počítal jsem, že na revizi musím jednou za rok, každých 10000 je trošku vopruz.
A pak dojezd na PP, tam mi není jasné co ukazuje, protože za těch 90 km mi klesnul asi o 80 km a zůstává tak. Myslel jsem, že s novým nastartováním bude ukazovat znovu víc, podle množství benzínu v nádrži. Takhle to vypadá, že se asi dostanu s dojezdem do záporných čísel .
Jinak PP ukazuje po 90 km 6,7l/100 km. Předpokládám, že to je ekvivalent jako kdybych jel celou dobu na benzín, tak na LPG to bude víc. To uvidím až po několika nádržích LPG.
Pri jazde na LPG ti bude stale uberat km dole az budes chodit na nulovy dojazd aj ked tam budes mat dost benzinu. Spotrebu na LPG musis ratat tak do 2 litrov viac ako ukazuje palubak. Aspon mne to tak ukazuje aj ked mam len necelych 14 000 km na LPG.
Re: LPG
Díky za vysvětlení. Doufám, že při dojezdu nižším než 80 km mi nebude svítit hladové oko, přestože tam bude skoro půl nádrže benzínu.
Luboshak
---------------------------------------
Hyundai i30cw 1.4 CVVT Comfort 2010 LPG BRC
Fiat Tempra 1,6 SX, r.v. 1991 - sešrotováno
Hyundai Lantra 1,5 GLSi, r.v.1992 - sešrotováno
---------------------------------------
Hyundai i30cw 1.4 CVVT Comfort 2010 LPG BRC
Fiat Tempra 1,6 SX, r.v. 1991 - sešrotováno
Hyundai Lantra 1,5 GLSi, r.v.1992 - sešrotováno