Pekné.
Tam sa im isto náprava nerozpadne za 100 000km/60 000 míl.
Staré veľké vs. malé nové
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Re: Staré veľké vs. malé nové
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
ex
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
- Reklama
Re: Staré veľké vs. malé nové
Ja som teda aj minuly rok v USA najazdil cez 3600km, ale male auta sa dali celkovo napocitat na 1 ruke ( aj vo velkych mestach ) a menovite 500 som vydel max ako reklamu ( na ceste vacsinou fiesta a nejaky mensi pontiak ).
Na druhej stret stare - nove moze dopadnut aj inak ( pisal som o tom pri havariach i20 ), hlavne pri nizsej rychlosti ( mne sa stalo velke nove, male stare ). Kde povolili deformacne zony na velkom novom a mojmu malemu sa nic nestalo ( naraz predkom, aj bokom ). Pritom velka Toyota vyzerala ako by mala vaznu dopravu nehodu.
( https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 54#p388154 )
Na druhej stret stare - nove moze dopadnut aj inak ( pisal som o tom pri havariach i20 ), hlavne pri nizsej rychlosti ( mne sa stalo velke nove, male stare ). Kde povolili deformacne zony na velkom novom a mojmu malemu sa nic nestalo ( naraz predkom, aj bokom ). Pritom velka Toyota vyzerala ako by mala vaznu dopravu nehodu.
( https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 54#p388154 )
Hyundai Getz 1086cm Active od 6.6.2008 do 4.2.2012 ( kupovane nove - najazdene 118.245km )
Hyundai i20 electric red 1,2 57kw od 4.2.2012 ( za chvilu 30.000km ... )
Hyundai i20 electric red 1,2 57kw od 4.2.2012 ( za chvilu 30.000km ... )
Re: Staré veľké vs. malé nové
To nebylo absencí motoru, ale holým faktem, že při ofsetovém nárazu starší auta nepřenášejí síly na nezatíženou část vozidla. Pokud do sebe narazí levými částmi staré a nové auto, tak to staré bude vlevo slisované a vpravo minimálně poškozené (když pominu fakt, že celé auto, nebo aspoň jeho předek bude do banánku), kdežto to novější bude mít rovnoměrněji poškozený předek, protože deformační zóny jsou konstruovány tak, aby přenášely sílu nárazu i na "nevyužitou plochu", tedy tu, na kterou přímo náraz nepůsobil. Takže předek se zharmonikuje, ale plní to svůj účel, tlumí náraz. Ruku v ruce s tím jde motor a převodovka řízeně šikmo dolů pod podlahu, nikoliv rovně do kabiny za účelem destrukce nohou řidiče a spolujezdce.mnkk píše:A v USA zas nemajú malé fiatky. Takže pravdepodobnosť stretu takých áut je našťastie velmi mizivá.
Toto kontroverzné video som už videl. To volvo vraj nemalo motor, ale to sú iba dohady...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8136
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Staré veľké vs. malé nové
randompct ja asi ~50 000km
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023